Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Hi @dientje

 

Ik ben sinds 1 week po-af en draag sindsdien wel normale beha’s.

Thuis en als ik ga slapen draag ik mijn post operative beha. Ik vind mijn borsten een stuk zwaarder geworden en aangezien ze voor de spier zijn geplaatst wil ik teveel hang voorkomen. Heb van mijn eerste vergroting 20 jaar plezier gehad!

 

Sinds 1,5 week ben ik begonnen met finesss en daarbij train ik alles behalve mijn borst. Gisteren voor het eerst een HIT-lesje gedaan. Het ging opzich wel maar Jumping Jacks ga je na paar x toch wel voelen. Ook push ups doe ik aangepast door mijn armen breed te houden zo pak je meer je schouders inplaats van je borstkas. In de avond wel wat steekjes rondom prothese maar vanmorgen was dat over. 

 

Zwaar huishoudelijke werk zoals stofzuigen durf ik nog niet. Maar de douche droogtrekken en badkamer schrobben heb ik vorige week weer gedaan.

 

En jij, wat heb weer kunnen doen en merkte je dat je lijf ging protesteren?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey! 
 

bedankt voor het antwoord. 
mag ik eigenlijk enkele uren zonder bh-ondersteuning? Vind het zalig om ‘s avonds ‘vrij’ tv te zien op de bank. 
 

ik kan wel alles terug... al merk ik dat ik op het einde van de dag rugpijn krijg door een verkeerde houding ofzo? 
morgen terug werken sinds 6 weken, heb een fysiek zware job dus best wel spannend. 
 

 

groetjes xxx 

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 uur geleden, dientje zei:

Hey! 
 

bedankt voor het antwoord. 
mag ik eigenlijk enkele uren zonder bh-ondersteuning? Vind het zalig om ‘s avonds ‘vrij’ tv te zien op de bank. 
 

ik kan wel alles terug... al merk ik dat ik op het einde van de dag rugpijn krijg door een verkeerde houding ofzo? 
morgen terug werken sinds 6 weken, heb een fysiek zware job dus best wel spannend. 
 

 

groetjes xxx 

Dat zou je het beste aan je PC kunnen vragen. Mijn PC zei dat ik met mijn 550cc voor de spier het beste de hele dag ondersteuning kan dragen (en liefst ook in de nacht). Kan wel een sporttop zijn in de avond, maar ik zou zonder echt niet elke dag een paar uur doen in mijn situatie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb ook geen richtlijnen gekregen, maar hangend op de bank na zes weken is toch wat anders dan als je ze loslaat en gaat hardlopen ofzo. Maar het zal ook aan de maat liggen natuurlijk en het gewicht :)

 

Als je structureel elke avond topless tv wil kijken, zou ik idd ook even overleggen met de kliniek of je pc. Elk lijf is toch anders. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 16-7-2020 om 23:39, dientje zei:

Hoi allemaal! 
 

volgende week ben ik 6 weken po.

vanaf dan heb ik eigenlijk geen richtlijnen gekregen.. 

mag alles dan? 
zonder bh rondlopen? Terug een gewone bh aandoen? 
 

groetjes 

Je kunt het voor de zekerheid navragen bij je arts. 
In principe mag je na die 6 weken weer een normale Bh aan (wel opletten je borsten veranderen nog veel dus koop niet teveel). 
Zonder bh zou ik je (nog) niet aanraden. ‘S avonds op de bank is niet erg en als je even geen beugel aan wil doe dan een ander topje aan dat wel nog iets van ondersteuning geeft.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zolang je niks actiefs doet als je je bh uit hebt mag het wel. Sowieso bij dual plane of achter de spier. Nu doe ik dat niet omdat ze groter zijn en voor de spier. Draag altijd een calvin klein sportbh in de avond en ook snachts.

 

Over een tijdje kun je bij dual plane gewoon zelfs een dag geen bh aan hoor en ook slapen zonder bh. Heb ik altijd gedaan was geen probleem.😊

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dankjewel dames. 
heb ook een e-mail naar de kliniek gestuurd en dit was het antwoord: 


Beste Davina,

 
Je zal helaas nog wat geduld moeten hebben. Je dient te wachten tot 8 weken na je ingreep om alles weer te mogen doen.
Eerst draag je 2 weken een verband, daar nog 6 weken de sportbh. Je zou dus nog 2 weken zowel je borstband als sportbh moeten dragen.
Na deze 8 weken mag je weer gewone bh’s dragen, alsook bh’s met een beugel. Wel zou je zeker 6 maanden moeten wachten alvorens je push-up bh’s zou mogen dragen.
 
Als je niet zeker bent, mag je altijd even bellen met je vragen :)
 
 
dus ik moet nog even geduld hebben... 
 
groetjes 
Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.