Ga naar inhoud

mooie post operatie beha????


Aanbevolen berichten

Heyyy ladies, 

 

Over minder dan een maand ben ik aan de beurt! Super blij en stiekem een beetje zenuwachtig haha. 

 

Maar ik vroeg me af waar kan ik mooie post operatie beha’s vinden... ik bedoel beha’s die niet helemaal tot me nek komen dus netjes onder shirtjes kunnen etc.

 

Groetjes! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 uur geleden, Romyvan zei:

Heyyy ladies, 

 

Over minder dan een maand ben ik aan de beurt! Super blij en stiekem een beetje zenuwachtig haha. 

 

Maar ik vroeg me af waar kan ik mooie post operatie beha’s vinden... ik bedoel beha’s die niet helemaal tot me nek komen dus netjes onder shirtjes kunnen etc.

 

Groetjes! 

Ik denk niet dat er heel mooie postoperatieve bh's zijn. Simpelweg omdat ze een bepaalde functie hebben en dat is een goede ondersteuning. Er zijn meiden die de triumph triaction hybride lite hebben. Ik heb laatst iets met kant voorbij zien komen, maar dat leek mij persoonlijk niet genoeg steun geven.

  • Upvote 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

11 uur geleden, Romyvan zei:

Heyyy ladies, 

 

Over minder dan een maand ben ik aan de beurt! Super blij en stiekem een beetje zenuwachtig haha. 

 

Maar ik vroeg me af waar kan ik mooie post operatie beha’s vinden... ik bedoel beha’s die niet helemaal tot me nek komen dus netjes onder shirtjes kunnen etc.

 

Groetjes! 

Hoi @Romyvan, ik zou eerst afwachten welke maat je gaat krijgen. Ik dacht zelf dat ik n S nodig had maar ze deden me toch n M aan, omdat er ook nog vulling bij komt 😅.

Ik kreeg bij de kliniek 2 bh's, en toevallig zijn dat ook bh's waar ik al naar zat te kijken.

Krijg jij er ook geen via de kliniek?

Ik heb t merk Carefix en dan de Anna. Ik vindt ze heel fijn en de achterkant is mooi laag. Ik heb er nu in totaal 3, dan kan je makkelijk afwisselen 😉.

  • Upvote 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb net deze aangeschaft op aanraden van iemand hier..Zit super mooi.onder een shirtje.

Wel ben ik nu 3.5 week po!

 

 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden, Romyvan zei:

@Detje_P 

Ik krijg van de kliniek eentje weet alleen niet welk merk... even uitzoeken. Ik ga zeker even afwachten voordat ik de verkeerde maat haal! 

de eerste weken kan je nog niks over je hoofd aan doen, dus n voorsluiting is wel erg prettig.

Die topjes van Calvin Klein kan je altijd nog aanschaffen. Maar ben bang dat die ook niet genoeg steun geven, maar kan er niet over oordelen heb die niet geprobeerd.

Mijn bh's kwamen ook van www.emdawear.nl af.

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 uur geleden, pambbg zei:

Lastig al die tegenstrijdige adviezen.. Misschien ook afhankelijk van grootte en plaatsing (voor/achter)..

Ik heb beide plaatsingen al gehad en bij beide pc's moest ik de bh die die kliniek voorschreef 6 weken dragen. 

Nu ben ik groot fan van de calvin klein bh's en topjes😁

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.