Ga naar inhoud

Iemand ervaring met Dr. Steven Colpaert? (bv)


Kathleen

Aanbevolen berichten

Binnekort heb ik een eerste consultatie bij Dr. Colpaert.

Ben reeds bij Dr. Lemmens (Mol) geweest, maar wil toch eerst vergelijken vooraleer ik beslis waar ik me laat opereren..

Indien er andere pc's omstreken Antwerpen aan te raden zijn..

Bedankt alvast!

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Kathleen,

Welkom op het forum, ik heb geen ervaringe met deze artsen maar als je op de zoekfunctie zoekt kom je ms wel dames tegen bij wie deze artsen zijn geopereerd.

Heb je al een beetje een idee wat jezelf wilt?

Ik ben zelf door dr demeyere geholpen in Gent. Is ook een aanrader.

Veel leesplezier en hoop dat je er snel uit komt.

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Kathleen,

Welkom op het forum, ik heb geen ervaringe met deze artsen maar als je op de zoekfunctie zoekt kom je ms wel dames tegen bij wie deze artsen zijn geopereerd.

Heb je al een beetje een idee wat jezelf wilt?

Ik ben zelf door dr demeyere geholpen in Gent. Is ook een aanrader.

Veel leesplezier en hoop dat je er snel uit komt.

Groetjes

Hey Jayro,

Ben de naam nog niet tegengekomen op het forum.

Maandag ga ik ook nog naar een andere pc, Robin van Look.

Dan ben ik er uiteindelijk naar 3 geweest, is wel voldoende zeker? :)

Ik denk dat ik voor ronde prothesen ga (die zouden mooier ogen, vooral voller aan de bovenkant, en kunnen niet draaien)..

en van een 75A naar ? Ik denk mooie C.

Wat heb jij?

Ik zal het vooral moeilijk hebben met het kiezen van een pc denk ik, maar ja, eerst de consultaties afwachten!

T'zal er snel zijn, wil in juni geopereerd worden en heb nu al het gevoel dat het snel vooruit gaat!

Thanks voor je berichtje!

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het was een fijn consult, heb ook al een volgende afspraak met Dr Van Look, net na die met dr. Colpaert!

Nu begint het toch wel te kriebelen :).

Bij mij zullen de protheses achter de spier moeten, anders zou je de randen kunnen zien.

groetjes x

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Het was een fijn consult, heb ook al een volgende afspraak met Dr Van Look, net na die met dr. Colpaert!

Nu begint het toch wel te kriebelen :).

Bij mij zullen de protheses achter de spier moeten, anders zou je de randen kunnen zien.

groetjes x

Hi Kathleen,

ik ben zelf geopereerd bij Dr Van Look en ik kan hem alleen maar aanraden. Ik ben nu een week PO en heb zelf heel weinig pijn ervaren. Mijn boezem is ook heel mooi geworden, zelfs al na een week.

Mocht je nog vragen hebben over de pc dan laat je het maar horen!

Succes met het kiezen,

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 7 years later...

Ook al is deze topic van ver terug , zou ik willen vermelden dat ik voor mijn eerste bv ben verwezen naar dr colpeart door Erwin Lemmens , dr colpeart heeft mij tijdens de operatie verbrandt op mijn decolleté en is mij hier nooit in tegemoet gekomen , ook had hij anatomische implantaten geplaatst die zijn gaan draaien wat hij toen niet heeft toegegeven en ik vervolgens bij dr Lemmens mijn implantaten heb laten verwijderen en ronde heb terug laten plaatsen 7 jaar nadien weer complicaties gehad met mijn borsten door de 1ebv die veel te groot waren kortom een horror arts

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.