Ga naar inhoud

Joycee : 21 september 2020 : Dr. Verdonck : Belgian Breast Clinic


Aanbevolen berichten

Hoi @Joycee, ik ben benieuwd naar je operatie. Zelf is mijn operatiedatum 29 september bij Dr. Verdonck. Ik heb ook lang getwijfeld tussen de 2 verschillende maten welke mogelijk zijn bij mij de Motiva progressive + 275 cc of 300 cc. Waarschijnlijk ga ik de 300 cc nemen, omdat hier ook regelmatig terugkomt dat ze achter spijt hebben dat ze geen grotere maat hebben genomen. Spannend allemaal!

Link naar reactie
Delen op andere sites

54 minuten geleden, Joycee zei:

Hallo @An_

Bedankt voor je reactie! Oooh niet zoveel later als mij! Neem jij sowieso ook de progressive +? Ja inderdaad ik denk er ook aan om het grootste te nemen! Ja he! Het komt allemaal zo dichtbij

 Hoi @Joycee. Graag gedaan hoor = ) Nee, inderdaad een weekje voor mij ben benieuwd wat jou ervaring gaat zijn. Ik ga ook voor de progressive +, omdat ik bovenaan volume ben verloren met 7 kg af te vallen op korte termijn en dat zou bij mijn lichaam het mooiste zijn. Ik ben 1m64 en 53 kg een slank lichaam en 300 cc is het maximum dat voor mijn lichaam zou gaan, maar dat het nog wel natuurlijk lijkt. Want ik wil niet dat het erover gaat en dat het natuurlijk is. Het resultaat zou iets groter zijn dan wat ik eerst had een D70 en nu heb ik een B70. Het gaat er heel snel zijn inderdaad.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 26-8-2020 om 22:40, An_ zei:

 Hoi @Joycee. Graag gedaan hoor = ) Nee, inderdaad een weekje voor mij ben benieuwd wat jou ervaring gaat zijn. Ik ga ook voor de progressive +, omdat ik bovenaan volume ben verloren met 7 kg af te vallen op korte termijn en dat zou bij mijn lichaam het mooiste zijn. Ik ben 1m64 en 53 kg een slank lichaam en 300 cc is het maximum dat voor mijn lichaam zou gaan, maar dat het nog wel natuurlijk lijkt. Want ik wil niet dat het erover gaat en dat het natuurlijk is. Het resultaat zou iets groter zijn dan wat ik eerst had een D70 en nu heb ik een B70. Het gaat er heel snel zijn inderdaad.

 

We hebben zowat dezelfde lichaamsbouw. Ik ben zelf een 1m69 en weeg 56 kg. Het idee was 295 cc, maar nu wil ik graag naar 335 cc. Ja dan heb je wel al een idee he als je ervoor groter van borst was. Zeer spannend allemaal! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
Op 28-8-2020 om 21:36, Joycee zei:

 

We hebben zowat dezelfde lichaamsbouw. Ik ben zelf een 1m69 en weeg 56 kg. Het idee was 295 cc, maar nu wil ik graag naar 335 cc. Ja dan heb je wel al een idee he als je ervoor groter van borst was. Zeer spannend allemaal! 

Ben je er ondertussen al uit welke maat je gaat nemen?

Het komt nu allemaal wel heel dichtbij hé.

 

Beginnen de zenuwen bij jou ook op te lopen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey! Ik denk tot nu toe 335cc, maar morgen is mijn pasmoment om maandag geopereerd te worden. Morgen weet ik het dus zeker. De stress begint inderdaad te komen! Alle rampscenario's spoken dan ook al door mijn hoofd. Ik ben echt benieuwd. 

 

Hoe verloopt het bij jou? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo @An_

Operatie is gisteren doorgegaan. De stress viel heel goed mee. Iedereen was zo vriendelijk. Door iedereen perfect geholpen. Het is de 335 cc motiva push up geworden. Mijn omgeving merkt echt wel een verschil. Alles verloopt goed behalve een extreme druk op de borst & overal spierpijn. Ik heb heel wat schrik om dingen verkeerd te doen waardoor ik echt voorzichtig ben. 

 

  • Upvote 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey @Joycee. Fijn om te horen dat de operatie goed is meegevallen. 

Hoelang ben je ongeveer in de kliniek geweest? Zo weet ik het ook voor aanstaande dinsdag ongeveer :)

Inderdaad in het begin zou ik alles heel rustig en voorzichtig doen dat het allemaal goed kan genezen.

Heb je veel pijn of valt dat mee? 

 

Veel liefs,

An

Link naar reactie
Delen op andere sites

@An_ Om 10u moest ik aanwezig zijn in de kliniek met de operatie om 11u. Om 12u10 lag ik op de recovery en om 13u kon ik eigenlijk al vertrekken. Ik was snel terug mezelf. Uiteindelijk  heb ik om 13u30 kunnen vertrekken. 
 

Ik doe alles zeer rustig en doe amper iets. Ik slaap in de zetel en lig er de hele dag ook in. Ik heb zelf mijn volledige doos zaldiar uitgenomen. Ik ben nu 6 dagen verder en de pijn begint duidelijk te minderen 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 18-7-2020 om 00:18, Joycee zei:

Vandaag mijn consultatie gehad amai was dit spannend! Ik had hier dan ook zo hard naar uitgekeken.

 

Dr Verdonck is een heel lieve dokter die je ook direct op je gemak stelt! Alles was super duidelijk en helder uitgelegd!

 

Hij heeft me enkele maten laten passen en zonder dat ik het wist had ik voor 295 cc gekozen wat in eerste instantie ook mijn maximum was. Als ik me niet vergis zou dit achter mijn spier komen is dit dan dual plane?

 

Motiva met de lichte push up sprak mij het meeste aan. Dit zorgt ervoor dat je er een voller effect hebt aan de bovenkant. Er is eveneens sprake van een blue shield wat een extra vlies is om kans op capsule vorming nog eens te verkleinen.

 

Mijn operatie staat gepland op 21 september. Ik kijk er dan ook heel hard naar uit!

 

Zijn er mensen die ervaringen hebben met dit volume en dit soort implantaat?

 

Dankjewel dames!!

Hoi @Joycee hoe gaat het ondertussen met je? Ik kreeg eind juli 285 cc round silksurface plus van Motiva dual plane ook bij Dr. Verdonck. Bijna hetzelfde dus? Zou ik in je album mogen mee kijken? ☺️ 

Link naar reactie
Delen op andere sites

41 minuten geleden, Joycee zei:

@Valenti7 ooh proficiat! Dan ben je er al wat langer van af! Momenteel gaat het wel oke, maar ik kijk er naar uit om eindelijk het verband af te doen. Ik heb momenteel nog geen album. Heb jij toevallig eentje waarin ik kan meekijken?

 

Ja hoor, normaal gezien zou je toegang moeten hebben nu 🙂

Wat spannend, ik keek ook enorm naar uit naar die dag 14 amai. Die 2 weken met dat verband is niet comfortabel. En je ziet ook niet echt iets. Ik dacht toen ook dat ze te klein zouden zijn maar dat is wellicht omdat alles stevig ingetaped zit. Het zal zich nog allemaal "zetten".

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Valenti7 Een heeel mooi resultaat!! Als ik jou resultaat zie heb ik terug schrik dat ik ze te klein zal vinden. Jouw maat lijkt me echt perfect! Ja ik kijk er naar uit tot het af mag! Nog even geduld. Ik ben wel van plan om het 2 dagen vroeger af te doen. Het verband zit ook niet meer zo goed.

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 uur geleden, Joycee zei:

@Valenti7 Een heeel mooi resultaat!! Als ik jou resultaat zie heb ik terug schrik dat ik ze te klein zal vinden. Jouw maat lijkt me echt perfect! Ja ik kijk er naar uit tot het af mag! Nog even geduld. Ik ben wel van plan om het 2 dagen vroeger af te doen. Het verband zit ook niet meer zo goed.

 

Dank je! Ik heb nu bh-maat E 80, wat ik zeker groot genoeg vind 😄  veel hangt ook af van je begin situatie. Ik ben benieuwd naar je resultaat!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 1-10-2020 om 20:19, Joycee zei:

@Valenti7 Een heeel mooi resultaat!! Als ik jou resultaat zie heb ik terug schrik dat ik ze te klein zal vinden. Jouw maat lijkt me echt perfect! Ja ik kijk er naar uit tot het af mag! Nog even geduld. Ik ben wel van plan om het 2 dagen vroeger af te doen. Het verband zit ook niet meer zo goed.

Hoi Joycee,

 

HOe gaat het met je? Je verband is er ondertussen af als ik me goed herinner & ben je tevreden over het resultaat of vind je ze toch te klein? Heb je nog pijn of niet?

Link naar reactie
Delen op andere sites

@An_ Ik ben vandaag reeds 3 weken PO! Ik voel me nu terug in orde om dagdagelijkse activiteiten te doen. De pijn is dan ook weg! Zelf blijf ik zeker voorzichtig met heffen en slaap ik nog steeds op mijn rug. 

 

Wat betreft de maat heb ik nog wat twijfels. Mijn mama en vriend zeggen namelijk dat het goed is, maar zelf twijfel ik. Wanneer ik ze bijvoorbeeld zie op foto denk ik wel van oké. Wanneer ik zelf via de spiegel naar kijk of gewoon heb ik wel wat twijfels. Ik denk dat het vooral ook moeilijk is om in te schatten aangezien ik mijn decolleté niet echt zie in een bh. Je went er ook gewoon zeer snel aan! Ik hoop vooral dat ze niet fel meer gaan verkleinen. 

 

Jij bent waarschijnlijk ook reeds geopereerd? Klopt dit? Zo ja, alles oké? Hoe verloopt het??

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi. Ik lees even met jullie mee. Mijn operatie staat gepland voor 19 november dus dat duurt nog even. Ik kijk er wel al naar uit. Ik ben 1.60 en 51 kg. Ik krijg 275 cc mentor dual plane en kom van 70aa

ik ben bang dat ze misschien te groot worden voor mijn postuur maar hier lees ik juist de ze eerder groter hadden gewild. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

22 uur geleden, Joycee zei:

@An_ Ik ben vandaag reeds 3 weken PO! Ik voel me nu terug in orde om dagdagelijkse activiteiten te doen. De pijn is dan ook weg! Zelf blijf ik zeker voorzichtig met heffen en slaap ik nog steeds op mijn rug. 

 

Wat betreft de maat heb ik nog wat twijfels. Mijn mama en vriend zeggen namelijk dat het goed is, maar zelf twijfel ik. Wanneer ik ze bijvoorbeeld zie op foto denk ik wel van oké. Wanneer ik zelf via de spiegel naar kijk of gewoon heb ik wel wat twijfels. Ik denk dat het vooral ook moeilijk is om in te schatten aangezien ik mijn decolleté niet echt zie in een bh. Je went er ook gewoon zeer snel aan! Ik hoop vooral dat ze niet fel meer gaan verkleinen. 

 

Jij bent waarschijnlijk ook reeds geopereerd? Klopt dit? Zo ja, alles oké? Hoe verloopt het??

Hoi @Joycee goed dat je pijnvrij bent ondertussen! Heb je een album, zodat ik eens kan meekijken?

Hopelijk gaan de twijfels bij je nog weg, zou jammer zijn dat je zo'n operatie hebt laten doen en dat je niet het gewenste resultaat hebt. Was 335cc het maximum volume waarbij het nog natuurlijk zou lijken of niet? Normaal doet Dr. Verdonck wel zijn uiterste best om het natuurlijk maar toch groot genoeg in verhouding met je lichaam te gaan. Hoe reageerde hij zelf dat je twijfelde of ze groot genoeg zijn bij de consulatie toen het verband eraf mocht of had je toen nog geen twijfels? Heb je wel een decolleté  bij het dragen van een topje of ook niet? 

 

Ik ben inderdaad geopereerd op 29/09 dit is allemaal heel goed gegaan. De eerste dagen heb ik wel serieus afgezien van de pijn en rechtzittend in de zetel geslapen. De Zaldiar heb ik niet veel kunnen nemen, omdat ik hier misselijk van werd .. Vooral het rechtkomen uit de zetel was een echte hel de eerste week. Sinds gisteren is het eigenlijk beter beginnen gaan, kan ik ook terug op mijn rug slapen en heb ik eigenlijk nog heel weinig pijn. Morgen heb ik een afspraak bij Dr. Verdonck voor het verband eraf te halen. Volgens mij heb ik wel terug het gewenste resultaat als ik het nu al zie met het verband. Ik heb 300 cc Progressive + Dual plane gekregen. Ik hoop om vrijdag terug te kunnen gaan werken, weet alleen niet of ik al ga kunnen auto rijden dat is nog een beetje afwachten. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

21 uur geleden, Ikke2 zei:

Hoi. Ik lees even met jullie mee. Mijn operatie staat gepland voor 19 november dus dat duurt nog even. Ik kijk er wel al naar uit. Ik ben 1.60 en 51 kg. Ik krijg 275 cc mentor dual plane en kom van 70aa

ik ben bang dat ze misschien te groot worden voor mijn postuur maar hier lees ik juist de ze eerder groter hadden gewild. 

Hoii @Ikke2 fijn dat je operatie gepland staat nu kan het aftellen beginnen 😉.

Zijn er verschillende maten uitgekomen bij het passen of wat het onmiddellijk duidelijk het de 275 cc gaat worden?

Ik ben namelijk 1m64 en 54 kg voor de operatie had ik een B en tijdens het pasmoment kon ik kiezen tussen de 275 cc of 300 cc. Destijds kon ik ook moeilijk kiezen omdat ik bang was dat 300 cc te groot ging zijn. Dr. Verdonck heeft toen gezegd dat hij regelmatig te horen krijgt dat patiënten ook twijfelen over de maat waarbij ze toch de kleinste maat hebben gekozen en dat ze achteraf spijt hebben dat ze niet voor groter hebben gekozen. Ik heb voor de 300 cc gekozen omdat het ook maar 25 cc verschil is. Voorlopig ben ik tevreden met het resultaat en morgen mag mijn verband eraf. :) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.