Ga naar inhoud

Mmmmi : 15 juli 2020 : Dr. Zaal : Velthuis Kliniek


Aanbevolen berichten

@Mmmmi, super, dank je wel 😘. Ja, wat betreft het vergoeden was wel bijzonder. Ben een paar maanden geleden in het ziekenhuis geweest, waar de pc bij binnenkomst al zei dat ik alleen het verwijderen van mijn oude protheses en het verwijderen van het kapsel vergoed zou krijgen, de rest niet. Afgelopen vrijdag ben ik bij Quole kliniek geweest en daar zei de pc dat ik zeker in aanmerking kwam voor een gehele vergoeding. Gisterenochtend werd ik al gebeld dat de vergoeding akkoord is 🎉🎉. Heel bijzonder, maar ik ben superblij!

Link naar reactie
Delen op andere sites

42 minuten geleden, Tas zei:

@Mmmmi, heel mooi, dat is wat ik ook wil! Ik kan niet wachten. Ik word trouwens geopereerd door dr Hawinkels, lees ik ook hele goede berichten over.

 

@Tas dank je wel! 😊Heb een beetje een side boob, maar dat zei dr Zaal al dat ik dat zou krijgen. En het past bij mn lichaamsbouw. Dr Hawinkels ken ik niet, maar je kan hier idd genoeg lezen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden, Mmmmi zei:

@Lilve wat spannend! Wat zijn je wensen ? Heb je meerdere consulten bij verschillende pc's?

Ik heb vrijdag een consult bij dr Hupkens en 22 sept consult bij Laura zaal en dr vd Weij, wensen weet ik niet, mooie volle borsten. Zijn nu zo strak geworden van het trainen en 2 zwangerschappen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 months later...
Op 14-8-2020 om 11:04, Mmmmi zei:

Ik heb weer een nieuwe foto toegevoegd van 4 weken post op. Zou van de kliniek overdag een normale bh mogen dragen, maar vind dat toch nog een beetje  eng en wacht misschien liever tot 6 weken.

Hoi Mmmmi,

 

zou ik in je album mogen  kijken? Erg nieuwsgierig hoe het er nu uitziet na een paar maanden. Ik ben zelf geholpen op 18 november jl., ook mentor dual plane hp.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.