Ga naar inhoud

Mmmmi : 15 juli 2020 : Dr. Zaal : Velthuis Kliniek


Aanbevolen berichten

20 uur geleden, Mmmmi zei:

@AMST ja ben heel blij met het resultaat. Kan niet wachten tot ik normale bhs aan kan. Wondje onder re borst is in het hoekje nog niet helemaal gesloten dus kan ook nog niet smeren

Ik kreeg bij de kliniek te horen dat ik gelijk mocht gaan smeren met crème. Maar vandaag nog steeds een beetje vocht uit 1 wondje dus dacht bel toch maar even. Advies: gelijk stoppen met smeren en alleen nog maar spoelen met water. Blij dat ik toch even gebeld heb... 

mag jij al weer stofzuigen? Ik wel, maar vraag me nu dus af of dat ook wel een goed advies is geweest..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist, bijtje-m zei:

Ik kreeg bij de kliniek te horen dat ik gelijk mocht gaan smeren met crème. Maar vandaag nog steeds een beetje vocht uit 1 wondje dus dacht bel toch maar even. Advies: gelijk stoppen met smeren en alleen nog maar spoelen met water. Blij dat ik toch even gebeld heb... 

mag jij al weer stofzuigen? Ik wel, maar vraag me nu dus af of dat ook wel een goed advies is geweest..

O en mag jij al je litteken masseren of moet je daar ook mee wachten tot het helemaal dicht is? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden, bijtje-m zei:

Ik kreeg bij de kliniek te horen dat ik gelijk mocht gaan smeren met crème. Maar vandaag nog steeds een beetje vocht uit 1 wondje dus dacht bel toch maar even. Advies: gelijk stoppen met smeren en alleen nog maar spoelen met water. Blij dat ik toch even gebeld heb... 

mag jij al weer stofzuigen? Ik wel, maar vraag me nu dus af of dat ook wel een goed advies is geweest..

Eh stofzuigen weet ik eerlijk gezegd niet, ik heb een schoonmaakster en een robotstofzuiger die dagelijks gaat 🙈

3 minuten geleden, bijtje-m zei:

O en mag jij al je litteken masseren of moet je daar ook mee wachten tot het helemaal dicht is? 

Ze zeiden dat ik de dag na verwijderen van pleisters moest starten met masseren en als alle korstjes weg zijn starten met smeren. Voor mn idee waa waar de knoopjes zijn weggeknipt het nog een beetje aan het lekken maar niet heel veel. Waar het gesloten is heb ik gewoon gemasseerd en daarvoor eerst goed handen gewassen. Waar het 'open' is zou ik sowieso niet masseren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heerlijk een schoonmaakster 😄 ik heb af en toe m’n schoonmoeder die helpt dat scheelt ook al een eind. 
vond de eerste keer masseren heel spannend maar nu voelt het wel goed. Maar het open plekje laat ik maar even met rust. Al komt er nog maar een minuscuul druppeltje uit, open is open. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 minuten geleden, Veerveertje zei:


Wauw, mooi al!! Gaat helemaal prachtig worden als ze volledig zijn ingedaald. Mooi volume ook zeg 😍

Dankje wel😍 ben zo blij, passen echt bij mn lichaamsbouw, omdat ik bij mn taille vrij slank ben en mn heupen weer breed.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.