Ga naar inhoud

Mmmmi : 15 juli 2020 : Dr. Zaal : Velthuis Kliniek


Aanbevolen berichten

6 minuten geleden, Mmmmi zei:

Hahsh ja en vind het bizar dat je zo weg bent en ze die prothesen erin proppen en je voor je gevoel binnen een minuut wakker bent weer. 

 

Nee ik heb oxycontin en naproxen. Eerst dacht ik die oxycontin neem ik niet. Nou daar kwam ik gisteravond snel op terug. Oja hoor goede dingen over haar, werkt bij mij in het ziekenhuis voor mamareconstructies.

 

Ohja extra consult is wel fijn.  Ik heb echt de max.die erin kon en ben er nu al blij mee. Terwijl het nog moet bijtrekken enzo

Ja ook dat is inderdaad echt een ontzettend raar idee! Voor mij wordt het een borstlift+vergroting, dus ik ben bang dat ik wel iets langer onder zeil ben. Maar daar zal ik inderdaad niets van merken gelukkig! Kan me niet zo goed voorstellen hoe je dan ook zo ineens weer wakker wordt, raar idee! :P 

Oh dat zijn wel heftige ook meteen! Goed je spiegel opbouwen en onderhouden inderdaad, maar dat weet je zelf denk ik ook wel goed.

Ik gok dat we best dicht bij elkaar zitten haha! Woon zelf vlakbij Zaandam en mijn beste vriendinnetje is door haar in het ZMC behandeld, inderdaad voor een mamareconstructie. Zij was zo enthousiast over haar en hoorde inderdaad alleen maar positieve dingen, dus ik voel me 100% zeker bij haar. 

Ik ben benieuwd hoor! Ga je nog een album aan maken?

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, AMST zei:

Ja ook dat is inderdaad echt een ontzettend raar idee! Voor mij wordt het een borstlift+vergroting, dus ik ben bang dat ik wel iets langer onder zeil ben. Maar daar zal ik inderdaad niets van merken gelukkig! Kan me niet zo goed voorstellen hoe je dan ook zo ineens weer wakker wordt, raar idee! :P 

Oh dat zijn wel heftige ook meteen! Goed je spiegel opbouwen en onderhouden inderdaad, maar dat weet je zelf denk ik ook wel goed.

Ik gok dat we best dicht bij elkaar zitten haha! Woon zelf vlakbij Zaandam en mijn beste vriendinnetje is door haar in het ZMC behandeld, inderdaad voor een mamareconstructie. Zij was zo enthousiast over haar en hoorde inderdaad alleen maar positieve dingen, dus ik voel me 100% zeker bij haar. 

Ik ben benieuwd hoor! Ga je nog een album aan maken?

Ohja inderdaad wat toevallig! Ja hoor hele goede dingen over haar dus dat komt goed. Ik zou alvast buikspieren oefenen, want je mag post ok geen armen gebruken bij overeind komen. Dus dan helpen je buikspieren wel hahah. Is bij mij flut. Jaa wil ik wel maar durf bh niet uit te doen eigelijk.. heb sowieso voor foto's dus moet even kijken hoe ik dit ga doen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

31 minuten geleden, Mmmmi zei:

Heb vannacht doorgeslapen tot 6.00 vanochtend en toen pijnstilling ingenomen en nog blijven liggen. Benauwdheid blijft erg aanwezig. Heb wel gedoucht vandaag en ze gezien zonder  bh, wauw ben er nu al zo blij mee !

Oh dat klinkt goed, uiteindelijk is het het allemaal waard!

Link naar reactie
Delen op andere sites

20 uur geleden, Mmmmi zei:

Ohja inderdaad wat toevallig! Ja hoor hele goede dingen over haar dus dat komt goed. Ik zou alvast buikspieren oefenen, want je mag post ok geen armen gebruken bij overeind komen. Dus dan helpen je buikspieren wel hahah. Is bij mij flut. Jaa wil ik wel maar durf bh niet uit te doen eigelijk.. heb sowieso voor foto's dus moet even kijken hoe ik dit ga doen. 

Gelukkig! Stelt me wel ook gerust dat ik nu van een directe collega van haar hoor dat ze goed is in wat ze doet haha. Ga soms zo twijfelen aan alles. 
Ja gelukkig mag ik de sportschool weer in, dus daar wordt fanatiek gebruik van gemaakt ;)

Mocht je een album maken; mag ik dan mee spieken? 

 

Fijn dat je vannacht lekker doorgeslapen hebt! Heeft het het gewenste effect dat je je schema een beetje hebt omgegooid wbt de tijden van inname?

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, AMST zei:

Gelukkig! Stelt me wel ook gerust dat ik nu van een directe collega van haar hoor dat ze goed is in wat ze doet haha. Ga soms zo twijfelen aan alles. 
Ja gelukkig mag ik de sportschool weer in, dus daar wordt fanatiek gebruik van gemaakt ;)

Mocht je een album maken; mag ik dan mee spieken? 

 

Fijn dat je vannacht lekker doorgeslapen hebt! Heeft het het gewenste effect dat je je schema een beetje hebt omgegooid wbt de tijden van inname?

Ja ik word erg suf vsn oxycontin merk ik. Dus schema daarop aanpassen is top. Moet even uitvogelen hoe album werkt! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 uur geleden, Nog even wachten zei:

De wonden zijn in 3 lagen gehecht en er drukken protheses op. Dus helemaal normaal, niets om je zorgen te maken.

Alleen als er plots een zwelling optreedt, het heel rood ziet en de borst heel warm voelt dan de kliniek bellen

Nee voelt verder prima, maar voel ondanks overeind komen met buikspieren toch spanning op borsten. Snap dat dit normaal is, maar geeft ergens wel angst van als het maar goed gaat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 14-7-2020 om 12:00, Mmmmi zei:

hoi hoi,

 

Morgen  word ik geopereerd door Dr Zaal en krijg ik 375cc mentor prothesen hp, dual plane. Kijk er naar uit. Zijn er nog anderen die morgen een bv krijgen? Of iemand tips voor na de operatie?

 

Liefs Myrthe

Ik ben een dag na jou geopereerd door dr Zaal. Had zo'n goed gevoel bij haar! Ik heb 500 cc ronde prothesen (terwijl ik altijd dacht dat ik de druppel vorm wilde) genomen, voor de borst. Wel last van mn borstbeen nu. Daar is het iets gezwollen. Herkennen jullie dat? (plekje tussen mn borsten)

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden, bijtje-m zei:

Ik ben een dag na jou geopereerd door dr Zaal. Had zo'n goed gevoel bij haar! Ik heb 500 cc ronde prothesen (terwijl ik altijd dacht dat ik de druppel vorm wilde) genomen, voor de borst. Wel last van mn borstbeen nu. Daar is het iets gezwollen. Herkennen jullie dat? (plekje tussen mn borsten)

Wat leuk om te horen, ik had ook zo'n goed gevoel! Ik kon 350cc anatomisch maar wilde iets groter en dan werd het rond. Maar ben daar sowieso blij mee. Heb je dus voor de borstspier? Nee dat herken ik niet van je borstbeen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Pittig hoor, ik mag dan niet klagen want ik heb de meest milde vorm van bv gehad (heb ik me laten vertellen). Keuze heb je daar niet in he, tis wat past bij je lijf. Ik had echt geen vulling bovenop mn borst.Wel grote borsten gehad na mn bevalling en tijdens borstvoeding. Die verdwenen als sneeuw voor de zon. Hield een leeg zakje over. Sporten hielp wel wat, maar maakte ze helaas niet meer vol. In een bikini kon je zo naar binnen kijken als ik voorover bukte. Vreselijk. Vandaar ronde prothesen. Ik kreeg daar geen keus in bij mn consult 😄

 

Ik heb nu een gespannen gevoel op mn borsten, net als bij de eerste keer borstvoeding en dat plekje ertussen voelt dus pijnlijk. Vooral 's nachts krijg ik er last van, maar dat is altijd met alles. na 4 uur slapen word ik wakker en dan slaap ik daarna nog een keer 4 uur. beetje bewegen tussendoor voelt goed.

 

Hoe vond je het douchen de eerste keer? ik ging bijna van mn stokkie 😂 Het voelde alsof alles ging zakken. Trok helemaal wit weg. 

Tweede keer ging gelukkig goed. Blij om mn borsten even te kunnen luchten (en zien!). Is wel een raar gevoel zonder bh. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had echt een cup aa dus vandaar de keuze voor de bv en wilde mooie grote ronde borsten, omdat ik niks had.

 

Eerste nacht was hel, en afgelopen nachten beter. Slaap goed op oxycontin en melatonine, maar krijg pijn in mn rug door rug slapen ook.

 

Oh douchen eerste keer vreselijk, dacht ze vallen er zo af toen de bh uit ging. Ben snel gaan zitten en mn vriend heeft de doucue op me gezet en haren gewassen en ik ben gewoon blijven zitten. Vreselijk hahaha.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...
2 uur geleden, Mmmmi zei:

Hoi hoi, ja echt super! Kan ip alles weer en ga vanaf morgen weer werken maar zonder lichamelijk zwaar werk uit te voeren. 

Wat goed te horen! Klinkt als geslaagd ;) Ben je ook blij met het resultaat tot nu toe?

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.