Ga naar inhoud

Dalisha : 2 maart 2011 : Dr. Damen : Wellness Kliniek


Aanbevolen berichten

Hoi iedereen ,

Ik ga 2 maart me borsten vergroten bij doketer damen ik heb nu een a cup en ik krijg 427cc ronden protese.

ik ben super zenuwachtig . En wil graag weten of er meerden meiden zijn die ervaring met dokter damen hebben.

En duurt de pijn lang ? Ik ben zo bang dat het gaat mislukken ofzo . ik weet dat ik zo niet mag na denken . maar ik ben zo bang .

En is het verplicht om 2 weeken in de verband te zitten? want als je in de verband zit zie je ook niet gelijk of ze mooi zijn geworden of wel? kan iemand mij advieseren bedankt x

Link naar reactie
Delen op andere sites

welkom Dalisha

leuk dat je :1boobs: krijgt

ik ben 14 feb geholpen ,valt echt 100%mee

ik was ook zo bang ,vooral van de narcose dat ik niet meer wakker,zou worden en mij kids geen moeder meer hadden :wacko: erg he .

maar het is me zo mee gevallen

pijn heb ik niet gehad ,wel heel erge spierpijn ,maar dat is voor iedereen natuurlijk anders

het niks kunnen doen vind ik veel erger.

ik heb 300 cc achter de spier had een 75b nu 75 d

groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welom Dalisha,

Logisch dat je het eng vindt. Maar het valt allemaal mee hoor. Tenminste voor de meesten.

De eerste paar dagen zijn het pijnlijkst maar daarna valt het elke dag weer mee.

Ik heb geen ervaring met Dr Damen maar er zijn hier wel veel dames door hem geholpen.

Ms helpt het om hun topics te lezen.

Veel succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

ben op 10november geopereerd door hem,heb de eerste dagen wat last gehad maar na 2dagen kon ik praktisch alles terug doen,heb nu we een^plooi waar ik vorige maand voor terug ben gegaan moet volgende week terug onder het mes voor die plooi er laten uit te halen heb er op zich geen last van ze maar het is niet aangenaam om dit te voelen heb mss spijt van de aantal cc maar ben al blij dat ik al iets meer heb..heb zelf 280cc gekregen

liefs..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Dalisha,

Welkom hier!

Wat spannend volgende week is het uw beurt. Is normaal dat je bang bent, ik ben dat zelf ook. Ik moet 31 maart gaan, kijk er wel zeer hard naar uit.

Ik word niet door dr Damen geopereerd maar wel door dr Visser in het WK.

Komt allemaal wel goed, volgende week rond deze tijd heb je je nieuwe :1bouncingboobs:

Super toch!

Veel liefs,

Yola

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

ik moet 2 maart ook naar belgie, dhr. Damen gaat mij helpen.. alleen zit ik nu nog te twijfele ofda ik er goed aan doe om 425cc te doen. ik heb nu een losse 80b.. en wil een goeie D hebben.. geen nep aanzien krijgen..

tijdens het consult zagen ze nie zo erg nep uit maar toch twijfels..

daarom kan iemand mij miss adviseren

ofda miss de cc minder moet

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

ik moet 2 maart ook naar belgie, dhr. Damen gaat mij helpen.. alleen zit ik nu nog te twijfele ofda ik er goed aan doe om 425cc te doen. ik heb nu een losse 80b.. en wil een goeie D hebben.. geen nep aanzien krijgen..

tijdens het consult zagen ze nie zo erg nep uit maar toch twijfels..

daarom kan iemand mij miss adviseren

ofda miss de cc minder moet

Hé Mary

Ook voor u duurt het niet lang meer... Ja kan ook al beginnen af te tellen.

ivm de cc, is moeilijk om te weten of dit te veel zou zijn. Verschilt van vrouw tot vrouw. Ik zou zeggen luister naar je pc, als je hem hebt gevraagd om een D te hebben, en hij adviseer je 425cc, dan zal hij wel min of meer gelijk hebben. Mocht je toch bang hebben vraag hem dan om iets minder te plaatsen...

Anders moet je hem nog eens spreken voor de operatie, dan kunnen jullie samen tot een conclusie komen...

Nog heel veel succes!

Ben benieuwd naar je operatieverslag!

Groetjes,

Yola

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi iedereen ,

Ik ga 2 maart me borsten vergroten bij doketer damen ik heb nu een a cup en ik krijg 427cc ronden protese.

ik ben super zenuwachtig . En wil graag weten of er meerden meiden zijn die ervaring met dokter damen hebben.

En duurt de pijn lang ? Ik ben zo bang dat het gaat mislukken ofzo . ik weet dat ik zo niet mag na denken . maar ik ben zo bang .

En is het verplicht om 2 weeken in de verband te zitten? want als je in de verband zit zie je ook niet gelijk of ze mooi zijn geworden of wel? kan iemand mij advieseren bedankt x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dankje wel dames voor al jullie snelle reactie s .

IK zal jullie wel laten weten hoe het is afgelopen.

En ik zag dat mary op de zelfde dag als mij geopereerd word spannend hoor .

Misschien zie ik je daar wel . weet je al hoe laat je geopereed word?

Dus na 2 maart lopen mary en ik zo :1bouncingboobs::1big_boobs: hahahah

Link naar reactie
Delen op andere sites

welkom Dalisha

leuk dat je :1boobs: krijgt

ik ben 14 feb geholpen ,valt echt 100%mee

ik was ook zo bang ,vooral van de narcose dat ik niet meer wakker,zou worden en mij kids geen moeder meer hadden :wacko: erg he .

maar het is me zo mee gevallen

pijn heb ik niet gehad ,wel heel erge spierpijn ,maar dat is voor iedereen natuurlijk anders

het niks kunnen doen vind ik veel erger.

ik heb 300 cc achter de spier had een 75b nu 75 d

groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dag chantal.

Gelukkig voor jou dat het mee viel . want ik ben zo bang dat ik tijdens de narcose wakker word.

En hoe vind je dat je borste zijn geworden? zien ze der natuurlijk uit ? En als je wakker word kan je borste dan al zien ?

of zit je dan al gelijk in de verband ? mocht er andere dames zijn die mijn vragen ook kunnen beantwoorde hoor ik het graag .

dankje wel ladys

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey

ik weet niet helemaal hoe dit form allemaal werk hoe ik moet reageren enz..

maar ben echt benieuwd!!

ik moet 2 maart om 11.20 er zijn!! ik ga jullie zeker laten weten hoe het mij verder gaat met :1big_boobs: hahahawat betreft de cc.. ja ik heb nu een 80B en 80kilo en 170 lang. ben al moeder en heb borstvoeding gegeven.

de maat die de pc voorhad gehouden zag er mooi uit en was 425cc maar ben gewoon beetje bang da ze te nep gaan uitzien!

maargoed..

ik laat jullie wa weten

groetjes mary

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey

ik weet niet helemaal hoe dit form allemaal werk hoe ik moet reageren enz..

maar ben echt benieuwd!!

ik moet 2 maart om 11.20 er zijn!! ik ga jullie zeker laten weten hoe het mij verder gaat met :1big_boobs: hahahawat betreft de cc.. ja ik heb nu een 80B en 80kilo en 170 lang. ben al moeder en heb borstvoeding gegeven.

de maat die de pc voorhad gehouden zag er mooi uit en was 425cc maar ben gewoon beetje bang da ze te nep gaan uitzien!

maargoed..

ik laat jullie wa weten

groetjes mary

Héy Mary

Komt wel goed met de maat, en zoals ik eerder zei: vraag nog een opinie voor de operatie. Dan ben je zeker en kan je met een gerust hart onder het mes gaan!

Als je je verslag schrijft, maak dan een nieuwe topic aan, is gemakkelijker om te volgen.

Groetjes,

Yola

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi iedereen

zo als jullie al eerder hebben gelezen. zou ik me 2 maart 2011 door dokter damen laten opereren aan me borste.

Dat heb ik ook laten doen en ik ben der supper blij mee. Alleen wil ik iedereen die het nog niet heeft gedaan waarschuwen .

Want de pijn is niet normaal! ik mocht na een uur al naar huis en ik had zo ontzetten veel pijn. ik kan niet recht staan want me benen waren te slap 2 dagen lang en elke keer als ik op stond om naar de toilet te gaan moest ik braken. en ik ging heel erg zweten wat ik normaal nooit deed. en ik kreeg ook rug pijn heel erg.

en de pijn stillers op het begin werkte voor geen meter ik dacht dat ik dood ging.

Ik kon niks zelf niet op staan,niet liggen, niet me broek uittrekken,echt helmaal niks je kan je arme totaal niet bewegen de eerste 3 dagen

.

ik zit nu op me 4de dag en nu valt het eindelijk allemaal weer mee alleen ben ik heel vaak moe maar dat komt van de narcosse die blijft een half jaar in je bloed.

me borste doen nu niet meer zo veel pijn maar ik kan nog steets niet zelf liggen en opstaan voor de rest lukt alles me wel.

je moet het echt niet onderschatten want het is echt een hel waar je door heen gaat .

maar het kan ook zijn dat het bij mij zo veel pijn deed omdat ik gelijk 425 cc heb genomen onder de bosrst spier en je spier moet natuurlijk uitrekken.

maar damens die nog moeten gaan hou der rekkening mee. het hoeft niet zo erg te zijn als bij mij maar het kan wel.

succes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Dalisha,

Allereerst gefeliciteerd met je nieuwe borsten!!!! Wat erg voor je dat je zo veel pijn hebt. Dit lees ik voor het eerst op het forum dat het zo erg was. Ik schrik hier van joh.

Mag ik vragen welke cup je eerst had en wat je nu hebt sinds de operatie.

Ik hoop dat je snel kan genieten van je borsten.

Ik wens je een voorspoedig herstel.

Groetjes Mireille

Link naar reactie
Delen op andere sites

hai meis

k had ook zo een erge pijn dag 1 en 2 en 3 ik voel me nu zooooo veel beter ik heb zelfs wat h wek kunnen maken bij mij hielpen de paracetamol ook niet ik heb er zelfs nog te veel genomen pijnpijnpijn. ben zelfs bijna flauw gevallen.maar als k v daag in de spiegel kijk denk ik wauwwwwww mijn boobs hihihi gefeliciteerd met je boobs meis geniet er van

gr

Link naar reactie
Delen op andere sites

Qua pijnstillers hebben jullie toch Codeïne voorgeschreven gekregen hé (speciaal voor na operatie, iets lichter dan morfine)?

Want gewone Paracetamol of Dafalgan, waarop niet vermeld staat dat er codeïne in zit... die helpen na operatie idd niet.

Maar dan nog kan ik aannnemen dat het erg veel pijn doet. Ik heb de eerste 2-3 dagen ook echt afgezien. En dan daarna, als je weer wat kan doen, dan zit de schrik erin dat je je spieren gaat overbelasten en bijgevolg de kans op ontsteking.

Niet zo evident allemaal hé...

Maar ik vind wel (ben nu aan dag 9) dat de dagen voorbij vliegen en elke dag beter gaat. Hoewel ik vannacht wel even moest slikken... wat was me dat zeg, ook plots weer SUPERVEEL pijn !

Ik was 5 dagen gestopt met Dafalgan Codeïne, maar heb vandaag er opnieuw eentje genomen hoor.

Spoedig herstel !!

Link naar reactie
Delen op andere sites

amaai ,

hier ben ik toch erg van geschrokken !!

en ik ben ook zo bang voor de pijn !! ik ben er dag en nacht mee bezig ! ga ik dat wel aankunne ?

maar ja ... wie mooi wil zijn ...

nog 11 dagen ...

anneken

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Dalisha,

Gefeliciteerd meis! :64: Jammer dat je het zo zwaar gehad hebt, maar gelukkig is het ergste ondertussen voorbij, nu gaat het elke dag beter! Laat je lekker verwennen en wens je een voorspoedig herstel verder!

Liefs, :54:

PS: heb je beide topics samengevoegd, houd het forum overzichtelijk en zo blijft je hele verslag mooi samen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dag meisjes.

Brr krijg kippevel als ik dat hier lees,raar ge dat het zo van de 1ne tot de andere persoon verschilt van de pijn !

Wist dat het zeer deed maar zo erg.

Heb jij dan een narcosse gehad dalisha ? of gewoon zo een roes verdoving, tegen narcosse kan ik nie ben daar zeer ziek van pff

Was dit dan in de wellness kl in Genk?

Spoedig herstel gewenst belleke

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.