Jump to content

Waaghalsje : 7 april 2009 : Dr. Janssen : Janssenkliniek Oisterwijk

Guest waaghalsje

Recommended Posts

Guest waaghalsje

Hallo allemaal

mijn naam is "waaghalsje".Tuurlijk niet mijn echte naam maar dat komt omdat ik het niet veel mensen heb verteld dat ik nieuwe "meisjes" heb gekregen. :rolleyes:

7 april 2009 heb ik de stap gewaagd. Zoals vele van jullie na veel wikken en wegen, voor en na's, accepteren of niet accepteren ( ben 35 jaar nu) pffffffff zoveel. Eindelijk na 2 zwangerschappen het aangedurfd.

Ik wilde dit al zo lang maar toen vond ik mezelf eerst te jong, daarna hoor je ach meid je wacht maar tot je zwanger bent dan komen die borsten vanzelf wel. Tja inderdaad hele mooie volle "grote" borsten. Maar na de borstvoeding waren ze weer weg en nog wel meer ahahahah . Na de tweede zwangerschap hield ik niks meer over en toen begon het te knagen werd een A naar AA. Merkte aan mezelf dat ik me onzeker ging voelen vooral in het zwembad en op het strand ook voor mijn man ging ik me schamen, zodra hij maar in de buurt kwam van mijn borstjes kromp ik ineen, wilde ook niet dat hij ze aanraakte. Niks stond meer leuk en jurkjes of t-shirts met vullingbh en extra vulling, dan weer bang dat de vulling ergens op de grond ligt of scheef hahaah. Maar ja 's avonds gaan die dingen weer uit. :139: Mijn man heeft mj erg gesteund. Hij heeft nog gezegd voor mij hoef je het niet te doen, heb ook gezegd dat ik het niet voor heb deed maar toch echt voor mezelf.......ik kreeg er problemen mee. Hij heeft er zelfs vakantie voor opgenomen om voor mij te zorgen.

Maar goed heb ze bijna 5 weekjes en ben er reuze blij mee. Maar moet wel zeggen dat het inderdaad een ingreep is en je daar niet te makkelijk over moet denken en ik ook tot het laatste moment heb getwijfeld vanwege angst voor de operatie en pijn. En natuurlijk ook omdat je ineens borsten krijg.

Heb voor anatomische 300cc gekozen. En onder de borstspier geplaatst. Dat maakt ook een verschil voor of onder de borstspier voor het herstel en pijn. Maar het gaat goed met me hoor. Eigenlijk na twee weken ging het steeds beter met me. Minder pijn en meer dingen kunnen doen. Wel moet ik nu even een "knop" in mijn hoofd omzetten, dat ik nu toch echt borsten heb en deze vullingen gewoon niet uitgaan dus niet op het nachtkasje liggen hihi. Ook kan ik nu naar kleding kijken waar ik nooit naar keek en natuurlijk bikini's en bh's en sexy lingery. :blush:

Maar waarom ik op deze forum terecht ben gekomen is dat ik toch wel wat vraagjes heb. Tja niet alles staat natuurlijk in een foldertje, gesprek. Daar kom je dan later mee. Ik weet niet of ik mijn vraag hier al kan zetten.

Nou hier komt de vraag dan. Eerste 2 weken erg opgezwollen, (dat is normaal) daarna had ik het idee dat ze kleiner werden, logisch als de zwelling afneemt. Na 4 weken mag je eindelijk als je gaat slapen je sportbh uit........heeeeeeeeerlijk. Maar dan komt de pijn weer is logisch natuurlijk vanwege het rekken. Ze worden nu ook zachter en krijg een heuse decollete...hahahhah. Maar nu heb ik het idee dat ze weer "groter" worden. Weet iemand of dit kan kloppen.???????? Zelf heb ik 29 mei weer een afspraak (nacontrole) bij de PC (janssens-Oisterwijkkliniek)

Ik hoop dat iemand zich herkent in dit verhaaltje.

Groetjessssssss

"waaghalsje"

Guest waaghalsje

Hallo allemaal

mijn naam is "waaghalsje".Tuurlijk niet mijn echte naam maar dat komt omdat ik het niet veel mensen heb verteld dat ik nieuwe "meisjes" heb gekregen. :rolleyes:

7 april 2009 heb ik de stap gewaagd. Zoals vele van jullie na veel wikken en wegen, voor en na's, accepteren of niet accepteren ( ben 35 jaar nu) Eindelijk na 2 zwangerschappen het aangedurfd.

Ik wilde dit al zo lang maar toen vond ik mezelf eerst te jong, daarna hoor je ach meid je wacht maar tot je zwanger bent dan komen die borsten vanzelf wel. Tja inderdaad hele mooie volle "grote" borsten. Maar na de borstvoeding waren ze weer weg en nog wel meer ahahahah . Na de tweede zwangerschap hield ik niks meer over en toen begon het te knagen werd een A naar AA. Merkte aan mezelf dat ik me onzeker ging voelen vooral in het zwembad en op het strand ook voor mijn man ging ik me schamen, zodra hij maar in de buurt kwam van mijn borstjes kromp ik ineen, wilde ook niet dat hij ze aanraakte. Niks stond meer leuk en jurkjes of t-shirts met vullingbh en extra vulling, dan weer bang dat de vulling ergens op de grond ligt of scheef hahaah. Maar ja 's avonds gaan die dingen weer uit. :139: Mijn man heeft mj erg gesteund. Hij heeft nog gezegd voor mij hoef je het niet te doen, heb ook gezegd dat ik het niet voor heb deed maar toch echt voor mezelf.......ik kreeg er problemen mee. Hij heeft er zelfs vakantie voor opgenomen om voor mij te zorgen.

Maar goed heb ze nu bijna 5 weekjes en ben er reuze blij mee. Maar moet wel zeggen dat het inderdaad een ingreep is en je daar niet te makkelijk over moet denken en ik ook tot het laatste moment heb getwijfeld vanwege angst voor de operatie en pijn. En natuurlijk ook omdat je ineens borsten krijg.

Heb voor anatomische 300cc gekozen. En onder de borstspier geplaatst. Dat maakt ook een verschil voor of onder de borstspier voor het herstel en pijn. Maar het gaat goed met me hoor. Eigenlijk na twee weken ging het steeds beter met me. Minder pijn en meer dingen kunnen doen. Wel moet ik nu even een "knop" in mijn hoofd omzetten, dat ik nu toch echt borsten heb en deze vullingen gewoon niet uitgaan dus niet op het nachtkasje liggen hihi. Ook kan ik nu naar kleding kijken waar ik nooit naar keek en natuurlijk bikini's en bh's en sexy lingery. :blush:

Maar waarom ik op deze forum terecht ben gekomen is dat ik toch wel wat vraagjes heb. Tja niet alles staat natuurlijk in een foldertje,of een gesprek. Daar kom je dan later mee.

Maar het volgende. Eerste 2 weken erg opgezwollen mijn borsten (dat is normaal) daarna had ik het idee dat ze kleiner werden, logisch als de zwelling afneemt. De derde week dacht ik o zo worden ze. Na 4 weken mag je eindelijk als je gaat slapen je sportbh uit........heeeeeeeeerlijk. Maar dan komt de pijn weer is logisch natuurlijk vanwege het rekken. Ze worden nu ook zachter en krijg een heuse decollete...hahahhah.

Maar nu heb ik het idee dat ze weer "groter" worden. Weet iemand of dit kan kloppen.???????? Zelf heb ik 29 mei een afspraak (nacontrole) met mijn PC.

Ik hoop dat iemand zich herkent in dit verhaaltje.

Groetjessssssss

"waaghalsje"

Guest amidi

hoi "waaghalsje"

ik ben 8 april 2009 geopereerd en ben 34 jaar, geen zwangerschappen maar ben vorig jaar wel 22 kilo afgevallen, dat eist ook zo z'n tol van niet al te grote borsten.

dus heb na een hoop wikken en wegen ook besloten om een BV te laten doen.

ik ben nu 5 weken PO en kan merken dat mijn borsten ook zachter worden.

mijn maat is echter niet verandert, ik heb al vanaf het begin cupD.....van mij mogen ze nog wel iets groter worden, dus ik hoop dat dat bij mij ook nog gaat gebeuren, dat ze nog iets groter worden, alhoewel......ik heb net nieuwe beha's gekocht..... :rolleyes:

dat vind ik dus zo grappig, dat lees is erg veel, dat veel vrouwen weer pijn krijgen als ze zonder sportbeha gaan slapen, dat heb ik dus helemaal niet gehad, ik slaap nu een week zonder sportbeha en heb helemaal geen extra pijn gehad, mijn borsten worden nu wel eens veel zachter, ik kan zo zelfs tegen elkaar aandrukken.........sexy hoor....hahaha......

veel dingen zijn bij de meeste vrouwen hetzelfe, maar er zijn toch allemaal kleine verschilletjes.......zo zie je maar weer dat ieder mens anders reageert.

succes.

groetjes, amidi

Guest waaghalsje

hoi hoi

bedankt voor je reactie. Ik zat te denken misschien omdat ze nu zachter worden dat ze groter lijken ofzo....hahahahaah. Leuk dat rond dezelfde periode dat hebben laten doen. En inderdaad iedereen reageert er toch anders op. Ben reuze benieuwd als ik straks ga shoppen......

groetjes

Guest Mols1234

Allereerst proficiat met je meisjes.

Ik heb dat wel al eerder gehoord.

Maar zelf denk ik dat het komt omdat je borsten gaan indalen, waardoor het volume onderin groter wordt.

Dat is een heel normaal proces, maar dat betekent niet dat je borsten groter zijn geworden, maar alleen dat ze nog niet "af" zijn.

Groetjes

Mols1234

Guest waaghalsje

hey mols

bedankt voor het reageren.....had ook al ergens anders hetzelfde topic geplaats, ben nieuw hier en wist niet hoe ik het moest verwijderen.

Maar ieder geval bedankt voor het reageren. Ik denk dat jij helemaal gelijk hebt. Tis ook zo vreemd je druk maken om "borsten" maar dan in de positieve zin.

Groetjes.....

hey hallo,

Ik heb op 5 mei een BV bij dr Janssen in Oisterwijk gehad en ook 300cc alleen rond maar ook net als jij, onder de spier.

Ik ben dinsdag a.s. 2 weken PO en ze voelen inderdaad ook nog steeds strak en hard. Leuk om van jou te lezen hoe de komende weken zullen gaan (ongeveer) en ben inderdaad erg benieuwd naar het uiteindelijke resultaat.

Ben nog steeds snel moe (nasleep vande narcose denk ik) maar verder kan je steeds weer meer zelf en het slapen gaat ook steeds beter. Lig nu bijna plat op mn rug maar als ik 's morgens opsta moet ik wel eerst even op de rand van het bed blijven zitten. Dan lijkt het net alsof ze weer even hun plekje moeten vinden hahahaha

Ik heb trouwens wel vaker in fotoalbums gezien dat het ineens lijkt alsof borsten na een paar weken ineens wel 1 of 2 cupmaten groter leken of waren geworden......

groetjes

Guest waaghalsje

hoi hoi Far,

Super ook gefeliciteerd......... ;) Ja het gaat steeds beter met me. Maar ze worden ook steeds mooier, moet nog steeds wennen hoor als ik naakt voor de spiegel sta. Kon ook pas na 2 a 3 weken plat liggen. eerste week alleen zittend slapend op de bank doorgebracht. :wacko: Maar nu ben ik reuze blij. Laatste dag dat ik de sportbh moet dragen......dus shop till you drop....hahahhahaah. Hoe is de kliniek bij jou bevallen?? Ik heb niks dan goeds hoor vond dat ik super werd behandeld. Ben benieuwd naar mijn controle 29 mei.....

Misschien een tip....ik heb voor de zwelling en om te verzachten Vallen en Stoten gel van VSM gehaald dat hielp enorm. En voor de littekens gebruik ook van VSM Calendula creme.

Leuk om zo met elkaar dingen uit te wisselen. Ik wens je nog een goed herstel en misschien tot mails.....

Groetjes "waaghalsje"

Hoihoi

Ja zeker wel leuk om van alles te kunnen uitwisselen....zie je ook wel dat er bij iedereen weer andere dingen zijn maar ook heel veel hetzelfde gaat bij het herstel en dat is wel erg leuk om te lezen.

Bij mij is alles ook heel erg goed gegaan bij Janssen en ben ik ook heel erg tevreden over de hele behandeling en ook over het resultaat!

Lekker als je die sportbh uit mag....ik krijg zo'n jeuk van die band grrrrr maar moet zeggen dat het wel lekker zit en moet nog lang niet denken aan een beugelbh!

Heb je trouwens foto's online.....vind het erg leuk om al die verschillen te zien!

groetjes

Guest Jainys

Hoi Waaghalsje,

Jou verhaal had de mijne kunnen zijn kwa zwangerschappen en jojo borsten met uiteindelijke resultaat niks meer ;) En je vervolgens daar zo rot om voelen.

We hebben ook ongeveer dezelfde hoeveelheid gekregen,ik 335cc en ook onder de spier.

Ik ben alleen al langer po ruim n half jaar nu.

Wat je schrijft is wel herkenbaar,joeppie die bh mag uit maar ai het doet toch nog wel zeer..

Ik heb zelf 3 maandden lang met die sport bh geslapen gewoon omdat ik het geen prettig gevoel vond zonder, ook lang geen beugel bh's aangehad omdat dat ook zeer deed maar is allemaal goed gekomen had schijnbaar toch wat langer de tijd nodig dan die 6 weken!

Dat groter, kleiner en hier ook ongelijk, kortom het veranderen van borsten had ik ook na 3 maanden vond ik ze wel zoals ze nu nog zijn.

Weet je al welke maat je hebt? ben je al wezen meten in een winkel? of nog niet?

Groet

Guest waaghalsje

sorry heb geen fofo's vind het nog wel moeilijk. hahahhaahhahha toch weer een stukje prive, vindt het wel knap dat de meeste het wel doen. Maar ik heb geen foto's gemaakt van ervoor. Toch schaamte denk ik. Ben ook reuze benieuwd hoe jou herstel gaat verlopen. Vandaag de grote dag dat ik de sportbh helemaal niet meer aan hoef. Maar ik moet zeggen dat ik het toch nog een fijner gevoel heb als ik deze aan heb. Minder pijn zullen we maar zeggen.......komt goed....

succes en tot mails

Guest waaghalsje

Nee de maat weet ik nog niet. hahahaahah van het weekend gelijk om nieuwe bh's en misschien slaag ik gelijk wel voor een bikini......nog steeds onwennig hoor dat ik nu daar na kan kijken in de folders...

Leuk te lezen dat jij dat dus ook hebt gehad. Ik denk ook inderdaad dat onze nieuwe meisjes nog moeten wennen.....Dacht echt ligt het nou aan mij of worden ze nu groter....

Groetjesss

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.