Ga naar inhoud

BB enorm weinig online


best_boobie

Aanbevolen berichten

Beste meiden

 

Ik ben de laatste tijd de grote afwezige....... Sorry voor diegenen die nog wachten op antwoord in een pb, of op een andere manier wachten op BB 😛 

Ik ga ze echt behandelen, maar vanwege erg veel extra werk in onze nieuwe woning ( 22 juni onze sleutel gekregen) heb ik in de avond erg weinig puf om echt even voor jullie pb’s en voor het forum te gaan zitten. Ik wil geen halve antwoorden geven. Als ik iets doe, doe ik het goed ;)

Maar dat is dus de reden waarom er misschien geen antwoord komt. 
Ik hoop volgende week meer tijd te krijgen!!

 

liefs van mij

 

 

  • Like 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

11 uur geleden, best_boobie zei:

Beste meiden

 

Ik ben de laatste tijd de grote afwezige....... Sorry voor diegenen die nog wachten op antwoord in een pb, of op een andere manier wachten op BB 😛 

Ik ga ze echt behandelen, maar vanwege erg veel extra werk in onze nieuwe woning ( 22 juni onze sleutel gekregen) heb ik in de avond erg weinig puf om echt even voor jullie pb’s en voor het forum te gaan zitten. Ik wil geen halve antwoorden geven. Als ik iets doe, doe ik het goed ;)

Maar dat is dus de reden waarom er misschien geen antwoord komt. 
Ik hoop volgende week meer tijd te krijgen!!

 

liefs van mij

 

 


Zorg eerst dat je alles gedaan hebt wat gedaan moet zijn. De rest komt wel weer. 
 

En op tijd rusten! Anders kan je dat niet volhouden. 😉

Succes met klussen, inrichten, uitpakken en zo voort. 😘

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...
Op 8-7-2020 om 20:27, best_boobie zei:

Beste meiden

 

Ik ben de laatste tijd de grote afwezige....... Sorry voor diegenen die nog wachten op antwoord in een pb, of op een andere manier wachten op BB 😛 

Ik ga ze echt behandelen, maar vanwege erg veel extra werk in onze nieuwe woning ( 22 juni onze sleutel gekregen) heb ik in de avond erg weinig puf om echt even voor jullie pb’s en voor het forum te gaan zitten. Ik wil geen halve antwoorden geven. Als ik iets doe, doe ik het goed ;)

Maar dat is dus de reden waarom er misschien geen antwoord komt. 
Ik hoop volgende week meer tijd te krijgen!!

 

liefs van mij

 

 

Proficiat en veel succes met de nieuwe woning! 🥳

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.