Ga naar inhoud

Welk gevoel hebben jullie na de bv?


Aanbevolen berichten

Hoi hoi,

Ik ben nu 5 weken po en bij mij wisselt het wel.. Op het begin waren ze aan de zijkanten en onder de tepel helemaal verdoofd maar het gevoel is nu wel grotendeels teruggekomen. Ze zijn tussendoor ook nog een week overgevoelig geweest. Vooral mijn tepels voelde heel vervelend.

Als ik nu een verkeerde beweging maak of mij bezeer raakt mijn linkerborst soms weer opnieuw verdoofd en duurt het ook weer een aantal dagen voordat het gevoel weer terug komt. 

Volgens mij duurt het ook best lang voordat de zenuwen weer helemaal herstelt zijn en hoor van best veel meiden dat het gevoel op sommige plekken niet meer terug is gekomen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Lilve zei:

Hey @Boobcar, wat gek dat jij helemaal geen gevoel in je tepels had na borstvoeding, nog nooit gehoord. Wel fijn dat er nu weer gevoel is 😂👍🏻

Ja heel gek maar volgens de verloskundige komt dat wel vaker voor. Maar ben blij dat ik weer gevoel heb er in 😊 nu maar hopen dat dit ook blijft 🤣😉

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Boobcar ik weet het niet zeker maar ik geloof dat ik vanaf begin verdoofde borsten had. 
Volgens mij heeft het ook wel te maken met het feit dat bij de operatie zenuwen in de huid beschadigd zijn, althans heb ik me zo Latem vertellen .En dat het wel een tijdje kan duren voordat het gevoel terug komt.,Laten we hopen 🤞

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi dames, hier 11 weken po lift+bv en ook nog verdoofd gevoel van tepel tot onderen/ ad zijkant. Heb in mijn linkerborst wel meer gevoel, ook in mijn tepel. 
 

Maar net zoals @Lindan zegt niet dat erotische gevoel meer... hoop zo erg dat dat terugkomt want dat was wel een groot onderdeel van onze intimiteit. 😩 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij mij is trouwens het gevoel in m’n rechterborst weer bijna helemaal terug, zelfs litteken. Al voelt dat wat pijnlijk. Maar dan is niet gek na 4 weken. En tepel is pijnlijk gevoelig, maar ook prikkelend intens. Soms leuk, soms niet hahaha 😆. Linkerborst is 60 % gevoel, 40 % doof gevoel, maar ook niet op elke plek hetzelfde dove gevoel. Daar is de tepel ook pijnlijk gevoelig, maar niet prikkelend, gewoon pijn. 😏. Litteken zit trouwens wel gevoel in aan die kant. 
 

Maar is echt veel veranderd in de afgelopen weken .

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uur geleden, Lindan zei:

Nee helaas de tepel geeft mij geen erotische gevoel. Misschien omdat het gevoeliger dan is dan voorheen , bedenk ik me , waardoor aanraking gauw irritant gevoel geeft.  Verder huid onder de borst blijft verdoofd achtig aanvoelen . Heel apart . 
 

maar het buikslaper is Echt zoooo heerlijk . Voel er echt niks van , zit niet in de weg ofzo . Wel natuurlijk met kussen onder mijn gezicht om zo op gelijke hoogte te komen 😂 ik besefte dat ik zeker een half jaar lang niet zo goed heb geslapen. 
 

maar 5 weken po , bijna nieuwe bh tijd 😊 

dat is wel het aller leukste 🥳 ik hoop dat jij het Natuurlijk fijne gevoel terug krijgt in de borst. 
ik heb de hoop nog niet opgegeven hoor. Ik ben trouwens wel blij dat ze super zacht aanvoelen , 

 

Hmm dat is wel balen zeg, hoop inderdaad echt dat het nog normaliseert voor ons 🤞

Jaa bijna nieuwe bh's inderdaad, ben zo benieuwd wat mijn nieuwe maat zal zijn.

 

Ik moet eerlijk zeggen dat mijn rechterborst echt al best zacht en beweeglijk is, links is nog wat stugger merk ik. Maar ook dat zal na verloop van tijd allemaal goed komen 😊

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden, Boobcar zei:

Hallo dames, 

 

Hadden jullie dit dove gevoel gelijk vanaf het begin al? Of kwam dit later pas?

 

Ik ben nu 5 dagen po en mijn borsten/tepels/bovenlichaam is super gevoelig. En niet vervelend gevoelig maar wel dat het kippenvel gelijk komt. Ik vind dat niet naar maar als ik jullie verhalen hier zo lees dan denk ik.... o zou dat weg gaan dan? 

 

Voor mijn borstvergroting en na mijn laatste zwangerschap/borstvoeding had ik helemaal geen gevoel meer in mijn tegels en nu dus wel heel gek. Ik zei net tegen mijn man, het lijkt wel of de pc ze heeft geactiveerd hahaha gereset 🤣🤣 nu weet ik 5 po is nog heelllll kort en er kan nog vanalles gebeuren maar dacht vraag het jullie toch 😉

Hey @Boobcar, hoe gaat het verder met je?

Ik had in het begin eigenlijk gelijk geen gevoel in mijn onderpolen aan beide borsten en de rest van de borsten inclusief tepelhoven en tepels gewoon normaal gevoel. En na ongeveer 1,5 week kreeg ik overgevoelige tepels en tepelhoven aan beide kanten. Echt pijn bij aanraking maar kleding of de douchestraal erop gaat wel gewoon. Dat is nu eigenlijk nog steeds zo en ben inmiddels 4 weken en 5 dagen PO. Gevoel in de onderpolen is wel terug maar voelt nog een beetje gekkig, alsof mijn huid een simpele aanraking als milde pijnprikkels ervaart. Litteken heb ik aan beide kanten gewoon wel gevoel.

 

Het gaat bij iedereen anders maar ook mijn pc zei dat het tot wel maanden kan duren voor het weer normaal wordt en dat het gevoel soms blijvend verandert..  duimen dus maar 🤞

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 uur geleden, Yvette-x zei:

Hey @Boobcar, hoe gaat het verder met je?

Ik had in het begin eigenlijk gelijk geen gevoel in mijn onderpolen aan beide borsten en de rest van de borsten inclusief tepelhoven en tepels gewoon normaal gevoel. En na ongeveer 1,5 week kreeg ik overgevoelige tepels en tepelhoven aan beide kanten. Echt pijn bij aanraking maar kleding of de douchestraal erop gaat wel gewoon. Dat is nu eigenlijk nog steeds zo en ben inmiddels 4 weken en 5 dagen PO. Gevoel in de onderpolen is wel terug maar voelt nog een beetje gekkig, alsof mijn huid een simpele aanraking als milde pijnprikkels ervaart. Litteken heb ik aan beide kanten gewoon wel gevoel.

 

Het gaat bij iedereen anders maar ook mijn pc zei dat het tot wel maanden kan duren voor het weer normaal wordt en dat het gevoel soms blijvend verandert..  duimen dus maar 🤞

Het gaat verder echt super goed, ik mag echt niet klagen!! 🙏

 

Dus bij jou was het "dove" gevoel eigenlijk gelijk. Douchen is echt heerlijk daar heb ik gelukkig ook geen last van op mijn borsten. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 uur geleden, Lindan zei:

@Boobcar ik weet het niet zeker maar ik geloof dat ik vanaf begin verdoofde borsten had. 
Volgens mij heeft het ook wel te maken met het feit dat bij de operatie zenuwen in de huid beschadigd zijn, althans heb ik me zo Latem vertellen .En dat het wel een tijdje kan duren voordat het gevoel terug komt.,Laten we hopen 🤞

Ooo op die manier, dat klinkt logisch. Ik hoop met je mee meid 🤞

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

10 uur geleden, Lilve zei:

Bij mij is trouwens het gevoel in m’n rechterborst weer bijna helemaal terug, zelfs litteken. Al voelt dat wat pijnlijk. Maar dan is niet gek na 4 weken. En tepel is pijnlijk gevoelig, maar ook prikkelend intens. Soms leuk, soms niet hahaha 😆. Linkerborst is 60 % gevoel, 40 % doof gevoel, maar ook niet op elke plek hetzelfde dove gevoel. Daar is de tepel ook pijnlijk gevoelig, maar niet prikkelend, gewoon pijn. 😏. Litteken zit trouwens wel gevoel in aan die kant. 
 

Maar is echt veel veranderd in de afgelopen weken .

Wow dat dit zo kan wisselen dat wist ik helemaal niet. Goed topic dit! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ook blij dit allemaal te lezen! Herken het echt. Ben nu 16 dpo en merk ook dat gevoel veranderd gedurende de dagen. 

Heb meerdere plekken zonder gevoel, voornamelijk mijn re borst en tepel. Li wel gevoel. De plekken mer gevoel zijn een soort van hyper gevoelig. Zachte aanraking voelt al naar en kippenvel voelt als haarpijn. Hoop enorm dat dit wegtrekt 🤞

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 9-11-2020 om 23:02, dientje zei:


Hey meid! 

Op dit forum ben ik super goed geïnformeerd geweest over de operatie en de nazorg. Helaas lees je hier niet veel meer over de periode die volgt na de borstvergroting. Ik had wel graag meer informatie gehad over het ‘gevoel’ en gewenning van mijn nieuwe borsten bij nader inzien. Goed dat je je hierover ook informeert! 


hoe voelen ze nu? 
ik voel de implantaten wel zitten... ik voel dat er iets zit wat er niet hoort. Ik heb nog steeds een ‘ambetant’ gevoel als ik bv. Buk of op mijn zij lig. Slapen zoals vroeger zit er nog steeds niet. Ik kan niet lang op mijn zij of buik liggen. Ik moet wel zeggen dat ik nog steeds elke week verbetering voel qua gevoel! 
 

zou ik het opnieuw doen nu ik dit alles weet? 
JA!! Ik ben heel tevreden over hoe ik er nu uitziet en die kleine ongemakken neem ik er wel graag bij. Net zoals je bij fillers je voorhoofd niet meer kan bewegen maar je voelt je wel mooier Haha. 
het voelt fysiek anders maar mentaal zit ik beter in mijn vel nu. 
 

succes met jouw keuze!! 

Ha @dientjedank voor je bericht ik las het gesprek nog even na en vroeg me wel af hoe bij jou het gevoel bij je tepels is? Want lees bij jou vooral dat je qua slaap houding lastig vind.

(ik ben ook een zij/Buiksloterdijk- dus probeer mezelf nu al beetje te wennen aan op m’n rug slapen) 

ik vind dat nu qua erotisch gevoel wel belangrijk duszou wel echt domper zijn als ik dat kwijt raak... (al krijg je er ook wel weer iets anders voor terug denk ik 😊 )

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.