Ga naar inhoud

Welk gevoel hebben jullie na de bv?


Aanbevolen berichten

Hallo iedereen! 
 

ik ben ondertussen 4 weken po en ik vind mijn borsten  wel raar aanvoelen.. Ik vraag me af of dit zal wennen? 
in mijn linkerborst voel ik de prothese precies drukken tegen mijn spier.. het spant precies zo een beetje, moeilijk uit te leggen. 
ook zijn mijn tepels zeer gevoelig, niet op een aangename manier.. eerder prikkelend. 
Ook moet ik mijn borsten constant warm houden want als ik het wat kouder krijg, krijg ik zo een prikkend gevoel in mijn borsten. 
hoe voelen ze bij jullie aan? 
gaan de protheses iets minder ‘aanwezig’ zijn qua gevoel na verloop van tijd? 
 

 

groetjes 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Verdoofd als ik ze aanraak, en soms heel gevoelige (pijnlijke) tepels. 
 

Maar ik denk dat het allemaal nog eigen moet worden. Hier alvast blij met het resultaat (zicht) tot nu toe. En ik denk dat we om dat gevoel te krijgen wat jij wil zeggen ook weer (een eeuwigheid) geduld moeten hebben. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 uur geleden, dientje zei:

Hallo iedereen! 
 

ik ben ondertussen 4 weken po en ik vind mijn borsten  wel raar aanvoelen.. Ik vraag me af of dit zal wennen? 
in mijn linkerborst voel ik de prothese precies drukken tegen mijn spier.. het spant precies zo een beetje, moeilijk uit te leggen. 
ook zijn mijn tepels zeer gevoelig, niet op een aangename manier.. eerder prikkelend. 
Ook moet ik mijn borsten constant warm houden want als ik het wat kouder krijg, krijg ik zo een prikkend gevoel in mijn borsten. 
hoe voelen ze bij jullie aan? 
gaan de protheses iets minder ‘aanwezig’ zijn qua gevoel na verloop van tijd? 
 

 

groetjes 

Ja zeker... Je gaat er allemaal aan wennen. Maar raar zal het nog wel een tijdje blijven voelen. Ze hebben veel meegemaakt hé.. 😉

Heeft tijd nodig. Bij de eerste BV voelde het pas na een half jaar ofzo een beetje eigen en heb ik tot een jaar PO nog prikjes en steekjes gehad. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 uur geleden, dientje zei:

 

hoe voelen ze bij jullie aan? 
gaan de protheses iets minder ‘aanwezig’ zijn qua gevoel na verloop van tijd? 

Jazeker @dientje

Ik "voelde" mn protheses ( voor de spier) ook heel erg goed in mn borsten zitten in t begin. Raar gevoel. 

Nu, ik ben bijna 5 maanden PO, voel ik ze niet meer, en voelen ze als mn 'oude' borsten; kan ze nu ook wilder bewegen / masseren / knijpen zonder dat t ongemakkelijk voelt. Is wel sinds kort; dus heeft bij mij bijna 5 maanden geduurd. Merk nu bijna niet dat ik implantaten heb, zo eigen voelen ze.

Dus; komt goed; kwestie van geduld!

Link naar reactie
Delen op andere sites

@dientje mijn partner noemt ze zombie tieten. 
zien er wel mooi uit maar het lijkt bijna dood.

ik heb vanaf tepels naar beneden tandarts verdoofd gevoel, mijn tepels voelen irritant als je er aan zit.

Maar verder voel ik de protheses niet zitten ofzo , voelt wel eigen . Maar het erotische gevoel dat is totaal weg😳😅

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden, Lindan zei:

@dientje mijn partner noemt ze zombie tieten. 
zien er wel mooi uit maar het lijkt bijna dood.

ik heb vanaf tepels naar beneden tandarts verdoofd gevoel, mijn tepels voelen irritant als je er aan zit.

Maar verder voel ik de protheses niet zitten ofzo , voelt wel eigen . Maar het erotische gevoel dat is totaal weg😳😅

Ohh wat jij beschrijft had ik na mijn eerste borstvergroting ook aan de linkerkant. Nu na mijn wissel is dat eindelijk weg en hebben ze weer normaal gevoel🥳🥳🤣. Wat ik nu wel had de eerste paar maanden en de eerste keer niet is dat ik mijn protheses echt voelde zitten (komt omdat er geen spier voorzit). Na 4 maanden was dit pas niet meer zo.

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 uur geleden, Ld1234 zei:

Ohh wat jij beschrijft had ik na mijn eerste borstvergroting ook aan de linkerkant. Nu na mijn wissel is dat eindelijk weg en hebben ze weer normaal gevoel🥳🥳🤣. Wat ik nu wel had de eerste paar maanden en de eerste keer niet is dat ik mijn protheses echt voelde zitten (komt omdat er geen spier voorzit). Na 4 maanden was dit pas niet meer zo.


Oh maar dat is 10 jaar lang, toch ? Jouw wissel was na 10 jaar😳 omg er is me verteld na 1 jaar ongeveer😳 oh ok dat is heftig hehe . Maar toch dan maar mooie gevoelloze borsten dan maar😂

Link naar reactie
Delen op andere sites

23 minuten geleden, Lindan zei:


Oh maar dat is 10 jaar lang, toch ? Jouw wissel was na 10 jaar😳 omg er is me verteld na 1 jaar ongeveer😳 oh ok dat is heftig hehe . Maar toch dan maar mooie gevoelloze borsten dan maar😂

Jip aan de linkerkant is de tepel ongeveer 10 jaar vrijwel gevoelloos geweest. Nu niet meer gelukkig, maar kan bij jou ook nog gewoon normaal worden hoor. Ieder lichaam is anders🤞🏼🍀

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...
Op 7-7-2020 om 23:39, dientje zei:

Hallo iedereen! 
 

ik ben ondertussen 4 weken po en ik vind mijn borsten  wel raar aanvoelen.. Ik vraag me af of dit zal wennen? 
in mijn linkerborst voel ik de prothese precies drukken tegen mijn spier.. het spant precies zo een beetje, moeilijk uit te leggen. 
ook zijn mijn tepels zeer gevoelig, niet op een aangename manier.. eerder prikkelend. 
Ook moet ik mijn borsten constant warm houden want als ik het wat kouder krijg, krijg ik zo een prikkend gevoel in mijn borsten. 
hoe voelen ze bij jullie aan? 
gaan de protheses iets minder ‘aanwezig’ zijn qua gevoel na verloop van tijd? 
 

 

groetjes 

 

Hoi @dientje hoe is dat gevoel ondertussen bij jou? Ik zit een beetje met hetzelfde gevoel behalve dat warm houden dan. Wordt het beter qua gevoel in linkerborst en tepels?

Ik heb enorm gevoelige / pijnlijke tepels 😣

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Valenti7 Hey! Het is al vele beter ondertussen. Mijn tepels zijn zeker niet meer zo gevoelig (gelukkig) en dat drukkende is al veel minder. 
Echter voel ik de protheses soms nog wel wanneer ik buk of op mijn zij lig. Dat is nog niet echt aangenaam. Ik denk dat dit met de tijd wel zal beteren.. 

 

 

groetjes 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden, dientje zei:

@Valenti7 Hey! Het is al vele beter ondertussen. Mijn tepels zijn zeker niet meer zo gevoelig (gelukkig) en dat drukkende is al veel minder. 
Echter voel ik de protheses soms nog wel wanneer ik buk of op mijn zij lig. Dat is nog niet echt aangenaam. Ik denk dat dit met de tijd wel zal beteren.. 

 

 

groetjes 

 

Dat stelt me al wat gerust 🙏🏼😅 geduld hebben dus 😘

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 months later...
Op 5-11-2020 om 07:26, Loessss zei:

@dientje mag ik vragen hoe het nu is? Ik merk dat dit dingen zijn die me best angstig maken en twijfel veroorzaken. 


Hey meid! 

Op dit forum ben ik super goed geïnformeerd geweest over de operatie en de nazorg. Helaas lees je hier niet veel meer over de periode die volgt na de borstvergroting. Ik had wel graag meer informatie gehad over het ‘gevoel’ en gewenning van mijn nieuwe borsten bij nader inzien. Goed dat je je hierover ook informeert! 


hoe voelen ze nu? 
ik voel de implantaten wel zitten... ik voel dat er iets zit wat er niet hoort. Ik heb nog steeds een ‘ambetant’ gevoel als ik bv. Buk of op mijn zij lig. Slapen zoals vroeger zit er nog steeds niet. Ik kan niet lang op mijn zij of buik liggen. Ik moet wel zeggen dat ik nog steeds elke week verbetering voel qua gevoel! 
 

zou ik het opnieuw doen nu ik dit alles weet? 
JA!! Ik ben heel tevreden over hoe ik er nu uitziet en die kleine ongemakken neem ik er wel graag bij. Net zoals je bij fillers je voorhoofd niet meer kan bewegen maar je voelt je wel mooier Haha. 
het voelt fysiek anders maar mentaal zit ik beter in mijn vel nu. 
 

succes met jouw keuze!! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 uur geleden, dientje zei:


Hey meid! 

Op dit forum ben ik super goed geïnformeerd geweest over de operatie en de nazorg. Helaas lees je hier niet veel meer over de periode die volgt na de borstvergroting. Ik had wel graag meer informatie gehad over het ‘gevoel’ en gewenning van mijn nieuwe borsten bij nader inzien. Goed dat je je hierover ook informeert! 


hoe voelen ze nu? 
ik voel de implantaten wel zitten... ik voel dat er iets zit wat er niet hoort. Ik heb nog steeds een ‘ambetant’ gevoel als ik bv. Buk of op mijn zij lig. Slapen zoals vroeger zit er nog steeds niet. Ik kan niet lang op mijn zij of buik liggen. Ik moet wel zeggen dat ik nog steeds elke week verbetering voel qua gevoel! 
 

zou ik het opnieuw doen nu ik dit alles weet? 
JA!! Ik ben heel tevreden over hoe ik er nu uitziet en die kleine ongemakken neem ik er wel graag bij. Net zoals je bij fillers je voorhoofd niet meer kan bewegen maar je voelt je wel mooier Haha. 
het voelt fysiek anders maar mentaal zit ik beter in mijn vel nu. 
 

succes met jouw keuze!! 

Hoi @dientje, wat fijn om te lezen dat het zo goed gaat. Ik ben nu 4 weken po morgen, vond jou topic wel fijn om te lezen omdat wat je zegt je niks echt leest over hoe nou naderhand. Ik heb er zelf wel vertrouwen in omdat ik voel dat het iedere keer verbeterd. Soms voelen ze eigen, maar soms ook helemaal niet. Het is een proces. Maar ik ben ook echt heel blij.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@dientje

Ik ben inmiddels 10 mnd po en ik slaap weer op mijn buik want ik ben een buikslaper. Heerlijk om lekker op mijn buik te slapen want ik heb dat vreselijk gemist. 
Mijn borsten voelen ook best wel zacht aan, natuurlijkere gevoel . Voel geen prothese zitten.
qua gevoel zijn ze nog steeds harstikke dood . 
mijn partner grapt wel eens dat het zombie borsten zijn, super mooi maar wel een beetje dood. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey @Lindan wat vervelend dat je nog steeds geen gevoel erin hebt! Ik las eerder dat je ook zei dat je tepels irritant voelden bij aanraking, is dat nog weg getrokken?

Ik ben a.s. donderdag 5 weken po en merk dat het gevoel in de huid, vooral onderpool, wel wat terug komt maar eerder voelt als pijnprikkels dan hoe het voorheen voelde. Tepels zijn pijnlijk bij aanraking. 

 

Ik kijk er echt naar uit om weer op mijn buik te kunnen slapen dus dat jij dat binnen het jaar weer kan geeft mij moed, haha! 💪 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo meiden! Ik ben inmiddels 6 maanden PO en het herstel is eigenlijk heel goed gegaan, geen steekjes of wat dan ook! Sinds een week of 2 heb ik af en toe een jeukend gevoel in mijn linkerborst aan de zijkant. Een beetje gek want het lijkt dus vanuit binnen te komen! Geen idee wat het is 🤷‍♀️ is dit herkenbaar? Hebben meerdere dames ook wel eens een jeukend gevoel?

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden, Es1234567 zei:

Hallo meiden! Ik ben inmiddels 6 maanden PO en het herstel is eigenlijk heel goed gegaan, geen steekjes of wat dan ook! Sinds een week of 2 heb ik af en toe een jeukend gevoel in mijn linkerborst aan de zijkant. Een beetje gek want het lijkt dus vanuit binnen te komen! Geen idee wat het is 🤷‍♀️ is dit herkenbaar? Hebben meerdere dames ook wel eens een jeukend gevoel?

Ja herkenbaar , maar erop krabben geeft niet echt voldoening . Waarschijnlijk omdat het huid gevoelloos is . Ik wrijf het een beetje weg . 

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden, Yvette-x zei:

Hey @Lindan wat vervelend dat je nog steeds geen gevoel erin hebt! Ik las eerder dat je ook zei dat je tepels irritant voelden bij aanraking, is dat nog weg getrokken?

Ik ben a.s. donderdag 5 weken po en merk dat het gevoel in de huid, vooral onderpool, wel wat terug komt maar eerder voelt als pijnprikkels dan hoe het voorheen voelde. Tepels zijn pijnlijk bij aanraking. 

 

Ik kijk er echt naar uit om weer op mijn buik te kunnen slapen dus dat jij dat binnen het jaar weer kan geeft mij moed, haha! 💪 

Nee helaas de tepel geeft mij geen erotische gevoel. Misschien omdat het gevoeliger dan is dan voorheen , bedenk ik me , waardoor aanraking gauw irritant gevoel geeft.  Verder huid onder de borst blijft verdoofd achtig aanvoelen . Heel apart . 
 

maar het buikslaper is Echt zoooo heerlijk . Voel er echt niks van , zit niet in de weg ofzo . Wel natuurlijk met kussen onder mijn gezicht om zo op gelijke hoogte te komen 😂 ik besefte dat ik zeker een half jaar lang niet zo goed heb geslapen. 
 

maar 5 weken po , bijna nieuwe bh tijd 😊 

dat is wel het aller leukste 🥳 ik hoop dat jij het Natuurlijk fijne gevoel terug krijgt in de borst. 
ik heb de hoop nog niet opgegeven hoor. Ik ben trouwens wel blij dat ze super zacht aanvoelen , 

Link naar reactie
Delen op andere sites

25 minuten geleden, Lindan zei:

Ja herkenbaar , maar erop krabben geeft niet echt voldoening . Waarschijnlijk omdat het huid gevoelloos is . Ik wrijf het een beetje weg . 

Precies! Heel irritant, vanwege het dove gevoel hier ook geen voldoening 🙈 thnx voor je reactie! 

 

Wat betreft het slapen, ik heb echt het gevoel dat wanneer ik tegen mijn vriend wil aan liggen, ze enorm in de weg zitten! Dan voelen ze dus ook niet echt eigen, net of er een barricade tussen ligt 😂

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo dames, 

 

Hadden jullie dit dove gevoel gelijk vanaf het begin al? Of kwam dit later pas?

 

Ik ben nu 5 dagen po en mijn borsten/tepels/bovenlichaam is super gevoelig. En niet vervelend gevoelig maar wel dat het kippenvel gelijk komt. Ik vind dat niet naar maar als ik jullie verhalen hier zo lees dan denk ik.... o zou dat weg gaan dan? 

 

Voor mijn borstvergroting en na mijn laatste zwangerschap/borstvoeding had ik helemaal geen gevoel meer in mijn tegels en nu dus wel heel gek. Ik zei net tegen mijn man, het lijkt wel of de pc ze heeft geactiveerd hahaha gereset 🤣🤣 nu weet ik 5 po is nog heelllll kort en er kan nog vanalles gebeuren maar dacht vraag het jullie toch 😉

Link naar reactie
Delen op andere sites

51 minuten geleden, Boobcar zei:

Hallo dames, 

 

Hadden jullie dit dove gevoel gelijk vanaf het begin al? Of kwam dit later pas?

 

Ik ben nu 5 dagen po en mijn borsten/tepels/bovenlichaam is super gevoelig. En niet vervelend gevoelig maar wel dat het kippenvel gelijk komt. Ik vind dat niet naar maar als ik jullie verhalen hier zo lees dan denk ik.... o zou dat weg gaan dan? 

 

Voor mijn borstvergroting en na mijn laatste zwangerschap/borstvoeding had ik helemaal geen gevoel meer in mijn tegels en nu dus wel heel gek. Ik zei net tegen mijn man, het lijkt wel of de pc ze heeft geactiveerd hahaha gereset 🤣🤣 nu weet ik 5 po is nog heelllll kort en er kan nog vanalles gebeuren maar dacht vraag het jullie toch 😉

Hey @Boobcar, wat gek dat jij helemaal geen gevoel in je tepels had na borstvoeding, nog nooit gehoord. Wel fijn dat er nu weer gevoel is 😂👍🏻

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.