Ga naar inhoud

iloontje148 : 18 augustus 2020 : Dr. Janssen : Janssen kliniek : Oisterwijk


Aanbevolen berichten

4 uur geleden, Mar1986 zei:

Owww wat is de tijd toch weer snel gegaan!! Inmiddels alweer een week nieuwe boobies :43:

 

Wat fijn dat alles goed is gegaan! Ben heel benieuwd naar het resultaat!! Nog 2 weken en dan mag ik ook eindelijk 😄

Jaaa eerste week herstel is alweer geschiedenis, en wat gebeurt er veel in zn eerste week 😅 opereren , de eerste dagen die ik pittig vond tot langzaam weer beetje jezelf worden en de ergste pijn achter je kunnen laten.

Maar wat veranderen je borsten ook ontzettend de eerste week, ik zie en besef me heel goed dat we er voorlopig nog niet zijn maar het veranderd iedere dag een klein beetje...

 

Ik heb net nieuwe foto's in mn album geplaatst van het aanzicht nu ik een week verder ben maar ook van 1 van de littekens, waar gisteren de pleisters vanaf zijn gegaan 😊

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dames die al PO zijn...

 

Mijn PO bh van de chirurg is denk ik te ruim , de band sluit niet goed aan en het het gevoel niet genoeg ondersteund te worden.

Nu ben ik net even de hunkenmoller ingevlogen voor op aanraden van een vriendin een HKMX leven 3 sportBH te halen, deze heeft veel meer ondersteuning dan mijn BH van de PC, maar nu komt het punt, mijn borsten staan wel een stukje uit elkaar en zodra ik die HKMX aantrek zit die in de band goed perfect zelfs maar als ik hem sluit worden mijn boobs naar elkaar toe getrokken wat sowieso een soort schurend gevoel geeft van binnen maar ik vraag me ook af of dat wel helemaal mag/goed is? Iemand die hier verstand van heeft? Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, iloontje148 zei:

Dames die al PO zijn...

 

Mijn PO bh van de chirurg is denk ik te ruim , de band sluit niet goed aan en het het gevoel niet genoeg ondersteund te worden.

Nu ben ik net even de hunkenmoller ingevlogen voor op aanraden van een vriendin een HKMX leven 3 sportBH te halen, deze heeft veel meer ondersteuning dan mijn BH van de PC, maar nu komt het punt, mijn borsten staan wel een stukje uit elkaar en zodra ik die HKMX aantrek zit die in de band goed perfect zelfs maar als ik hem sluit worden mijn boobs naar elkaar toe getrokken wat sowieso een soort schurend gevoel geeft van binnen maar ik vraag me ook af of dat wel helemaal mag/goed is? Iemand die hier verstand van heeft? Liefs

Ik zou in dit geval echt even contact opnemen met je PC. De eerste 6 weken zijn erg belangrijk! Je wilt deze periode echt conform zienswijze van je PC door komen. Ik zou niet zomaar wat anders doen. Ook heeft elke PC zijn eigen zienswijze dus kun je niet zomaar advies van een ander overnemen wat daar wel of niet heeft gewerkt. Zo kijk ik er naar :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 uur geleden, Es1234567 zei:

Ik zou in dit geval echt even contact opnemen met je PC. De eerste 6 weken zijn erg belangrijk! Je wilt deze periode echt conform zienswijze van je PC door komen. Ik zou niet zomaar wat anders doen. Ook heeft elke PC zijn eigen zienswijze dus kun je niet zomaar advies van een ander overnemen wat daar wel of niet heeft gewerkt. Zo kijk ik er naar :)

Daar heb je gelijk in! Maar mijn PC vind die BH's dus goed voor de herstel periode, dat had ik er niet bijgezet hierboven 🤭 Al met al heb ik er even een nachtje over geslapen en denk ik dat de maat die ik heb gepast gewoon niet de juiste was, ga vd week een keer terug naar de winkel als er ervaren verkoopsters zijn. Gisterenavond waren er (met alle respect) 2 weekendhulpen,  ze konden mijn vragen ook niet beantwoorden , kreeg als antwoord ze worden vaak verkocht aan vrouwen die een BV hebben gehad of gaan krijgen en hij hoort strak te zitten....

En anders misschien gewoon een totaal ander model....

Liefs..

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 uur geleden, iloontje148 zei:

Dames die al PO zijn...

 

Mijn PO bh van de chirurg is denk ik te ruim , de band sluit niet goed aan en het het gevoel niet genoeg ondersteund te worden.

Nu ben ik net even de hunkenmoller ingevlogen voor op aanraden van een vriendin een HKMX leven 3 sportBH te halen, deze heeft veel meer ondersteuning dan mijn BH van de PC, maar nu komt het punt, mijn borsten staan wel een stukje uit elkaar en zodra ik die HKMX aantrek zit die in de band goed perfect zelfs maar als ik hem sluit worden mijn boobs naar elkaar toe getrokken wat sowieso een soort schurend gevoel geeft van binnen maar ik vraag me ook af of dat wel helemaal mag/goed is? Iemand die hier verstand van heeft? Liefs

Google even naar Een andere post op beha, ik heb gewoon een andere besteld omdat degene die door de kliniek werd aangeraden me irriteert. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

17 minuten geleden, Nouk84 zei:

Google even naar Een andere post op beha, ik heb gewoon een andere besteld omdat degene die door de kliniek werd aangeraden me irriteert. 

Heb nu een carefix vanuit de kliniek gekregen en 1 meegenomen maat L de schouderbandjes staan op zn strakst maar het voelt allemaal als of ze los in de kooi hangen,  merk ook weinig verschil wanneer ik ga douchen en hem uittrek... ik denk dat ik deze BH bestel in maat M dat dat misschien beter is want kwa pasvorm is hij wel goed alleen te los dus....

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 minuten geleden, ProjectX zei:

@iloontje148 hoe gaat het nu met je? 
Heb nog even in je album gespiekt en ze komen echt steeds meer gelijk, super! 😍

Heeey @ProjectX goedemorgen 😃

 

Het gaat opzich heel goed heb wel wat last van een pijnlijke huid rondom de boobs maar dat hoort erbij even als mn tepels ppfff , morgen 2 weken PO en ga ik weer een foto maken , er moet nog steeds veel gebeuren mja er is ook nog veel tijd om het te laten gebeuren natuurlijk #geduld 

Hoe is het met jou? Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

@iloontje148 ja geduld is echt het keyword.. maar zooo lastig! Dat betekend dat je wel gevoel hebt in je tepels? Dat is dan wel weer positief. 
Begin je ook alweer met werken of ben je nog lekker vrij? 
 

Met mij op zich wel goed, heb alleen sinds gisteren een bloeduitstorting op mijn borst dus wacht even op reactie van mijn pc wat ik ermee moet. Gelukkig geen koorts dus dat is een goed teken. Qua pijn neemt het steeds meer af en slapen gaat ook veel beter!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

52 minuten geleden, ProjectX zei:

@iloontje148 ja geduld is echt het keyword.. maar zooo lastig! Dat betekend dat je wel gevoel hebt in je tepels? Dat is dan wel weer positief. 
Begin je ook alweer met werken of ben je nog lekker vrij? 
 

Met mij op zich wel goed, heb alleen sinds gisteren een bloeduitstorting op mijn borst dus wacht even op reactie van mijn pc wat ik ermee moet. Gelukkig geen koorts dus dat is een goed teken. Qua pijn neemt het steeds meer af en slapen gaat ook veel beter!!

Jep gevoel in 1 tepel voor mij rechts was nooit weg in links wel maar dat komt dus terug maar voelt net als wanneer je zwanger bent (heb je kids?) als je ernaar kijkt doet t al pijn! En dat is wel bij allebei mn tepels, Onder mn tepel is het ook links nog dood maar voel wel af en toe steken erdoorheen komen....

 

Ik heb vorige week al wat gewerkt, zit bij man lief en schoonvader op kantoor dus het was ontzettend gedoseerd allemaal, merk goed genoeg aan mn borsten wanneer het genoeg is en ben dan gelukkig in de mogelijkheid hier naar te kunnen luisteren.

 

Ik heb nu 4 nachten kunnen doorslapen dus hier gaat het ook echt steeds beter , slaap nog wel met het voedingskussen.

 

Ow das even minder (misschien) een bloeduitstorting,  ben benieuwd wat Dr. Bodde gaat vertellen, ik hou jou topic in de gaten!

 

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Hi dames! Even een update,  inmiddels alweer 3 weken PO, en mijn normale leven is eigenlijk weer redelijk op de rit. Weliswaar til ik niet en pas me voorlopig natuurlijk nog aan 🤗 straks of morgen ook weer eens een foto update plaatsen.

Slapen gaat echt beter en ben niet meer zo extreem moe zonder iets te hebben gedaan, na een dag (kantoor) werken wel. Ik gebruik geen pijnstillers meer maar kan me ook niet pijnvrij noemen, mijn borsten zijn gewoon 24/7 aanwezig het beton gevoel vooral en iedere stap voel ik ze...pijn is een groot woord maar prettig is anders. Denk dat het pijn is van een rekkende huid ofzo , bij mijn eerste zwangerschap voelde ze precies zo. De spier is ook nog best hard vermoed ik, en van de zijkant zijn ze echt nog bol terwijl van voren ze er best fluffy uitzien 😅 ik merk dat ik wat ongeduldig begin te worden en dan niet zo over het visuele want ik heb me ingesteld op 3 maanden maar het doen en laten in het dagelijks leven...zou bijvoorbeeld zo graag mn kleinste van 2 gewoon oppakken en knuffelen als hij aangerend komt met zn armpjes open! Even lekker knuffelen sowieso , het kan niet t doet echt nog pijn 😔 

Word er een beetje mwa van als t ware...hoop dat het allemaal snel weer wat meer kan!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lieverd geduld geduld geduld maar ja snap zeker wat je zegt want je kleine man wil je natuurlijk weer heerlijk goed en vast knuffelen 🙂 

 

Nog even doorzetten en ja dat beperkt zijn hihi helaas duurt het nog even maar goed achteraf zul je zien dat alles snel voorbij is gegaan 😅 maar snap nu al helemaal wat je bedoelt en ben ik pas op dag 5 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Och meid zo herkenbaar... snap heel goed dat je meer wilt doen dan eigenlijk mag. En zeker even je kleine mannetje knuffelen (en de grote natuurlijk ook 😜). 
Voelen ze ook als beton als je wakker wordt? Bij mij is dat namelijk een teken dat ik te veel doe. Als ik zit heb ik er geen last van. 
 

Mijn arts zei dat de wond van binnen echt nog niet genezen is dus hou dat voor ogen.. uitwendig is 1 maar inwendig is 2. 🙏🏼 Knuffel!!

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, ProjectX zei:

Och meid zo herkenbaar... snap heel goed dat je meer wilt doen dan eigenlijk mag. En zeker even je kleine mannetje knuffelen (en de grote natuurlijk ook 😜). 
Voelen ze ook als beton als je wakker wordt? Bij mij is dat namelijk een teken dat ik te veel doe. Als ik zit heb ik er geen last van. 
 

Mijn arts zei dat de wond van binnen echt nog niet genezen is dus hou dat voor ogen.. uitwendig is 1 maar inwendig is 2. 🙏🏼 Knuffel!!

Als ik wakker word gaat het prima maar als ik ga staan dan voelt t gelijk heel strak,  ook als ik van zitten naar staan ga heel gek , maar het lijkt wel lager strak te voelen dan voorheen dus miss is het gewoon goed teken ofzo 🤣

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kan nu niet zn goede foto's maken want alles is schaduw 😅

De zijkanten heb ik even toch gemaakt SELFIIEEE 🤣 dan hebben jullie beeld bij mijn uitleg...

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...
Op 2-10-2020 om 16:20, ProjectX zei:

@iloontje148 hee meid hoe gaat het nu met je? 😘

Heey 🤗🤗

 

Ja opzich gaat het goed, a.s 7 weken PO en morgen controle bij de PC. Ze blijven wel gevoelig van waar je beugel van je BH hoort te zitten bij mn oksel naar mn middenrif waar normaal de beugel zit van je BH , maar dan boven de tepel zeg maar, ik denk dat daar je spier loopt??? Met BH gaat t prima zonder doet zeer helaas, ook bevind het volume zich nog bovenaan , de foto hierboven zo is het eigenlijk nog steeds, ik word wat ongeduldig merk ik, mja hopelijk moet ik gewoon geduld hebben....

Hoe is het met jou?

Link naar reactie
Delen op andere sites

@iloontje148 fijn dat t opzich goed gaat met je! Wat zei de arts op de controle? Ik denk dat het best lang gevoelig kan blijven.. ik heb juist geen gevoel nog.. Draag je nu weer sport bh’s? 
 

Met mij gaat het goed, heb volgende week maandag controle ben dan 7 weken po ook. Heb nog wel wat vragen of de ene prothese nog wat gaat zakken en of gevoel terugkomt.. en over sporten. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.