Ga naar inhoud

iloontje148 : 18 augustus 2020 : Dr. Janssen : Janssen kliniek : Oisterwijk


Aanbevolen berichten

13 uur geleden, iloontje148 zei:

Ik slaap tegen mn voedingskussen aan maar zak gedurende de nacht onderuit, opstaan is momenteel wel t ergste na het slapen alles is dan stijf natuurlijk. Ben zoals velen ook echt geen rugslaper mijn stuit onderrug en tussen de schouders protesteren behoorlijk. Maar ik draai me toch niet om in mn slaap. Vannacht 1 x wakker geworden toen mijn pcm weer genomen mocht worden en daarna weer goed verder geslapen.

Ga nu even mee naar de zaak even kijken een uurtje hoe het gaat. Merk dat het stil zitten me minder goed lukt en om mezelf te behoeden kan ik beter op mn bureaustoel een beetje iedereen van zn werk kan houden dan hier kijken naar die geknoeide ranja van de jongste op de vloer 😉

Vandaag krijgt het nichtje van mn man haar nieuwe borsten ben benieuwd hoe zei het gaat ervaren...

Herkenbaar ik ben echt een buikslaper . Het was echt 3 maanden afzien😂 haha ja heb je het blub blub geluid in je borsten al gehoord en gevoeld?

ik had het in het begin bij het bukken . Klots klots geluid echt apart. Maar dat alles verdwijnt 😉

 

oh gezellig dat je iemand dichtbij ook nieuwe borsten krijgt . Kunnen jullie samen herstellen .

 

stil zitten is lastig inderdaad . Let maar op als de pijn weggaat en geen stijve lichaam. Dan is het moeilijk stilzitten en niks doen 😂 maar goed de eerste 6 weken erg belangrijk om je aan de “ regels” te houden 😊 ik ging na 2 weken al naar werk . 
voelde op zich goed , wel wat  moe Einde van de dag. Haren en kleding was een dingetje . 

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden, Lindan zei:

Herkenbaar ik ben echt een buikslaper . Het was echt 3 maanden afzien😂 haha ja heb je het blub blub geluid in je borsten al gehoord en gevoeld?

ik had het in het begin bij het bukken . Klots klots geluid echt apart. Maar dat alles verdwijnt 😉

 

oh gezellig dat je iemand dichtbij ook nieuwe borsten krijgt . Kunnen jullie samen herstellen .

 

stil zitten is lastig inderdaad . Let maar op als de pijn weggaat en geen stijve lichaam. Dan is het moeilijk stilzitten en niks doen 😂 maar goed de eerste 6 weken erg belangrijk om je aan de “ regels” te houden 😊 ik ging na 2 weken al naar werk . 
voelde op zich goed , wel wat  moe Einde van de dag. Haren en kleding was een dingetje . 

Jaaa dat geluid inderdaad d8 dat ik het me verbeelden haha!

Ik wil volgende week ook weer wat werk gaan oppakken maar dat is niet echt intensiever dan hier thuis zijn...

Jij toevallig ook last gehad van steken in je borsten zo soms voel ik dat....

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

16 minuten geleden, Petra84 zei:

@Lindan Dankjewel! Ja ben heel benieuwd 😁 heb nu na 3 zwangerschappen toch wel theezakjes zeg maar dus hoop dat het mooi volume bovenin gaat krijgen en mooi decolleté

 

Jouw album ziet er heel goed uit heel erg mooi zeg!

Wat lief ik ben ook erg blij met eind resultaat 😀 ik had echt niet groter gewild .

Herkenbaar de thee zakjes 😊. Ik had er ook last van . Mijn wens was bovenkant vol maar liefst zo natuurlijk mogelijk. Ik heb motiva Ergonomix demi . 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden, Lindan zei:

Wat lief ik ben ook erg blij met eind resultaat 😀 ik had echt niet groter gewild .

Herkenbaar de thee zakjes 😊. Ik had er ook last van . Mijn wens was bovenkant vol maar liefst zo natuurlijk mogelijk. Ik heb motiva Ergonomix demi . 

 

Ja dat heb ik ook aangeven en zo te zien is dat bij jou helemaal goed gekomen 😁  ik krijg zelf motiva round full dus ben heel erg benieuwd maar als ik zo resultaat krijg als jouw zou ik heel blij zijn 

 

Is het ook dual plane geplaatst?

Link naar reactie
Delen op andere sites

22 minuten geleden, Lindan zei:

Hi @iloontje148 hoe gaat ie met je ? En met de pijn?

Merk je al dat het minder wordt? 🍀

liefsxx

Goed! Pijn ging vanaf 4 dagen PO vlotjes de goede kant op! Gisteren avond even naar een verjaardag geweest en vandaag op controle (alles goed) en wat gewerkt... om vervolgens thuis om te vallen op de bank ☺ ze worden iedere dag mooier, zoals ik al zei morgen weer eens een foto update , zn verschil al in 1 week 🥰

Link naar reactie
Delen op andere sites

36 minuten geleden, lauralaura zei:

@iloontje148 ziet er mooi vol uit!! Ben benieuwd nasr je foto van vandaag 😁 hoe is het werken gegaan?

Dankjewel 💕 ik heb een kantoorbaan bij mijn man in het bedrijf dus heb even mijn ogen laten glijden over de belangrijke dingen en wat poststukken in orde gemaakt op een slakkengang , dat ging prima t ergste was wel even naar t toilet lopen want heb echt het gevoel dat ik ze vast moet houden als ik loop...herkenbaar voor iemand ?

Maar kan het nog niet echt werken noemen en ben ook blij dat ik in dit stadium nog niet verplicht hoef te doen...

 

Liefs 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, lauralaura zei:

@iloontje148 fijn dat je zo rustig aan kunt doen. Ik herken je gevoel van rustig lopen maar ik krijg er meer het gevoel bij dat ze anders beschadigen ofzo 🤭 het doet geen pijn ofzo.

 

Ik vind ze zo zwaar aanvoelen vooral, het gekke is als ze even los zijn voor het douchen ervaar ik dit dus niet...en terwijl ik dit typ bedenk ik me zal mn bh wel de juiste maat zijn? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.