Ga naar inhoud

iloontje148 : 18 augustus 2020 : Dr. Janssen : Janssen kliniek : Oisterwijk


Aanbevolen berichten

@iloontje148

He meis je was al aan de beurt hè 🤩🍀 hoe gaat het met je ? Wat vliegt de tijd zeg! Ik sprak je nog voor je vakantie Hehe. 

Ik ben namelijk  niet zo heel veel online geweest , dus ik heb het even gemist.

Hoe gaan de nachten ? 
Ik ben super benieuwd naar het resultaat . Ik ga even een kijkje nemen in je album want ik heb nog niet gekeken . 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist, Lindan zei:

@iloontje148

He meis je was al aan de beurt hè 🤩🍀 hoe gaat het met je ? Wat vliegt de tijd zeg! Ik sprak je nog voor je vakantie Hehe. 

Ik ben namelijk  niet zo heel veel online geweest , dus ik heb het even gemist.

Hoe gaan de nachten ? 
Ik ben super benieuwd naar het resultaat . Ik ga even een kijkje nemen in je album want ik heb nog niet gekeken . 

 


Oh je had nog geen fotos geplaatst . Hmm ik kijk iedergeval naar uit 😘

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden, iloontje148 zei:

@LettyBoob graag zou ik toegang hebben hebben album, de mijne is "openbaar" dus daar kan je zo in 😊 hoe was jou voorsituatie? 

Liefs

Ik zal je toevoegen. Ik ben voor een wissel gegaan, na 9 jaar. Wilde graag meer volume aan de bovenkant en een mooi decolleté. Ben er superblij mee al :)

Al lekker gedouched? Ben benieuwd naar je foto's/progressie straks.

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 uur geleden, Lindan zei:


Oh je had nog geen fotos geplaatst . Hmm ik kijk iedergeval naar uit 😘

Heey lieve Lindan!

 

Ja ineens na die vakantie ging het heel erg snel!

Ik heb foto's gemaakt maar ik krijg ze niet geupload, vorige keer lukte het ook enkel en alleen door ditect een foto te maken, maar eenmaal weer aangekleed benenden had ik  weinig behoefte om me opnieuw uit te kleden 😩😩

Als ik straks nog eens kan gaan spieken zal ik het nog eens proberen.

 

De spier boven mn borsten lijkt wat te ontspannen links meer dan rechts maar onder mn oksels doet het wat meer pijn deze ochtend.

Het is allemaal niet niks maar gelukkig word er goed voor me gezorgt.... het zal iedere dag wat beter gaan uiteindelijk...

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

11 uur geleden, LettyBoob zei:

Ik zal je toevoegen. Ik ben voor een wissel gegaan, na 9 jaar. Wilde graag meer volume aan de bovenkant en een mooi decolleté. Ben er superblij mee al :)

Al lekker gedouched? Ben benieuwd naar je foto's/progressie straks.

ik heb ze gezien! Echt heel erg mooi zeg! Al snel na de ingreep ziet het er zelfs al erg mooi uit!

Bij mij moet er echt nog veel op zn plek komen maar tijd en geduld is de sleutel toch?! 

 

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uur geleden, iloontje148 zei:

ik heb ze gezien! Echt heel erg mooi zeg! Al snel na de ingreep ziet het er zelfs al erg mooi uit!

Bij mij moet er echt nog veel op zn plek komen maar tijd en geduld is de sleutel toch?! 

 

Liefs

Haha, ja geduld is een schone zaak 🙈 ik zie de protheses nog bovenaan de berg, klaar om af te dalen en prachtig te worden. Om maar even in de skitermen te blijven haha. 

Ik hoef dit keer minder geduld te hebben dan de vorige keer, das wel fijn :) met een wissel zitten ze toch eerder op hun plek lijkt het. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden, LettyBoob zei:

Haha, ja geduld is een schone zaak 🙈 ik zie de protheses nog bovenaan de berg, klaar om af te dalen en prachtig te worden. Om maar even in de skitermen te blijven haha. 

Ik hoef dit keer minder geduld te hebben dan de vorige keer, das wel fijn :) met een wissel zitten ze toch eerder op hun plek lijkt het. 

Haha dat heb je mooi gezegt! Dankzij dit forum weet ik ook dat dit nog niet de eindstreep is anders had ik me misschien wel wat druk gemaakt. De kleine borst heeft de grote prothese gekregen en heeft echt wat meer tijd nodig waarschijnlijk dan de grote borst met kleinere prothese.

Merk vandaag een soort kriebeltjes in mn borst , t zal er vast ook bijhoren maar wel gek gevoel.

En mn buik is 5 maanden zwanger ofzo helemaal opgezet maar heb ergens gelezen dat dat ook vrij normaal is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden, iloontje148 zei:

Haha dat heb je mooi gezegt! Dankzij dit forum weet ik ook dat dit nog niet de eindstreep is anders had ik me misschien wel wat druk gemaakt. De kleine borst heeft de grote prothese gekregen en heeft echt wat meer tijd nodig waarschijnlijk dan de grote borst met kleinere prothese.

Merk vandaag een soort kriebeltjes in mn borst , t zal er vast ook bijhoren maar wel gek gevoel.

En mn buik is 5 maanden zwanger ofzo helemaal opgezet maar heb ergens gelezen dat dat ook vrij normaal is.

Haha die buik is erg herkenbaar, hebben we allemaal wel hier. En die kriebeltjes ook, vocht en belletjes die zich een weg banen door je lichaam. Mijn buik is helaas nog steeds niet terug bij het oude, nu op dag 13 al. Of zou het komen door te weinig bewegen en meer eten 😂 oepsie

Link naar reactie
Delen op andere sites

@iloontje148 ja geloof gelijk dat je vakantie snel is gegaan 😂 dat is meestal al met vakantie . Hehe maar daarna eindelijk de borsten 🤩 ik ben zo benieuwd zeg. 
 

Inderdaad elke dag zal het beter gaan. De pijn zal elke dag steeds minder worden .!

Wel leuk  om te zien hoe ze elke dag Veranderen hoor! Dus zodra het kan fotos maken om dat bij te houden 😉
en laat je lekker verwennen hè 😉🥳 je had toch een paar x per week schoonmaakster ! 
 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Lindan de foto's van gisteren zijn ondertussen toch in mn album terecht gekomen dus je kan kijken als je wil 😄

Heb mn boobs straks zelf ook weer even gezien en zie echt alweer veranderingen....

Ga toch iedere dag een plaatje knippen om voor mezelf de veranderingen bij te kunnen houden en zo nu en dan zal ik het hier ook updaten.

 

Klopt ik heb een schoonmaakster maar die komt 1x in de week,  mn mannetje kookt en doet in de wasmachine waarvan ik zeg dat het erin moet en mijn moeder doet de strijk... leven als een prinses 😊😉

Link naar reactie
Delen op andere sites

@iloontje148 Thanks 🥳🥳🥰

wat je dus nu al ziet dat ze nog een klein beetje hoger zitten , maar niet zo hoog als de meeste bv. 
maar ze gaan elke dag steeds meer vormen .
over een week Zijn het alweer andere borsten 😍

ja inderdaad je moet foto’s bijhouden , is leuk om te zien hoe erg ze veranderen. 

 

haha prinses 👸 gelijk heb je . Alles voor een goed herstel 👸 slaap je al plat of nog beetje zitten? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

52 minuten geleden, Lindan zei:

@iloontje148 Thanks 🥳🥳🥰

wat je dus nu al ziet dat ze nog een klein beetje hoger zitten , maar niet zo hoog als de meeste bv. 
maar ze gaan elke dag steeds meer vormen .
over een week Zijn het alweer andere borsten 😍

ja inderdaad je moet foto’s bijhouden , is leuk om te zien hoe erg ze veranderen. 

 

haha prinses 👸 gelijk heb je . Alles voor een goed herstel 👸 slaap je al plat of nog beetje zitten? 

Ik slaap tegen mn voedingskussen aan maar zak gedurende de nacht onderuit, opstaan is momenteel wel t ergste na het slapen alles is dan stijf natuurlijk. Ben zoals velen ook echt geen rugslaper mijn stuit onderrug en tussen de schouders protesteren behoorlijk. Maar ik draai me toch niet om in mn slaap. Vannacht 1 x wakker geworden toen mijn pcm weer genomen mocht worden en daarna weer goed verder geslapen.

Ga nu even mee naar de zaak even kijken een uurtje hoe het gaat. Merk dat het stil zitten me minder goed lukt en om mezelf te behoeden kan ik beter op mn bureaustoel een beetje iedereen van zn werk kan houden dan hier kijken naar die geknoeide ranja van de jongste op de vloer 😉

Vandaag krijgt het nichtje van mn man haar nieuwe borsten ben benieuwd hoe zei het gaat ervaren...

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb ook even alles gelezen en bekeken maar wat een verschil en ziet er al heel mooi uit 🙂 

 

Super dat het al redelijk goed met je gaat en dat je ook hulp hebt!

 

Slapen hihi daar zie ik tegenop ben zelf een zijslaper dus ben benieuwd hoe het gaat heb verder geen extra kussens ofzo

Dus mss nog wel een dingetje 🤣

 

En knap van je dat je al mee gaat na de zaak! 

 

Is in beweging blijven na de operatie beter? Of is dit ook heel verschillend?

 

Spannend voor je nichtje heel benieuwd hoe ze het ervaart!

 

Is het aan te raden elke dag foto's te maken? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heey Petra!

 

Dankjewel voor je complimenten!

Dat slapen hier is echt een dingetje maar het voedingskussen is echt mijn bff 🤩 ik raad hem aan!!

 

Rust is erg belangrijk maar een beetje beweging net zo goed, in mijn geval een tikkeltje meer ik heb namelijk met 38 weken zwangerschap van de jongste een uitglijder gemaakt, daarbij mijn been gebroken wat geopereerd moest worden en daarna 3 maanden 0% belast mocht worden en toen heb ik een trombose been gekregen, trombose patient blijf je levenslang dus stil zitten langere tijd is een risico 😓

 

Nou ik heb van iedere dag een foto zodat ik het voor mezelf kan vergelijken ze veranderen iedere dag 🤗🤗

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Oke mss toch iets om nog naar opzoek te gaan hihi heb er trouwens bij mijn zwangerschap nooit gebruik van gemaakt 😊 

 

Oke voldoende rust en beetje beweging check ✔ ik neem alle raad en adviezen mee zo goed mogelijk voorbereiden hihi

 

Wauw dat is toch best heftig zeg met 38 weken en dan je been breken 🥺 en dan 3 maanden niks kunnen of mogen doen met zo kleintje! Balen zeg van de trombose wist niet dat het nooit meer weg zou gaan ... dan snap ik zeker dat je wat meer in beweging moet blijven!

 

Hoelaat word je nichtje geholpen? Hopenlijk mag alles goed gaan!

 

Ja dat is een slim plan elke dag foto's maken ... mag de bh dan elke dag uit? Ik dacht dat het 6 weken aan moest blijven daarom ook maar 2 besteld en ik lees hier en daar al over douchen maar mij is verteld niet te douchen 😳 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij kruidvat hebben ze geloof ik voor een redelijke prijs....

Ik leg hem achter mn rug als een donut 😴😴😴

 

Die trombose is wel weg hoor maar ik mag bijv nooit geen hormonen meer zoals anticonceptie en als ik bijv met een vliegtuig ver weg ga moet ik ieder uur even wandelen / benen strekken. Verder heb ik er geen last meer van, maar mocht ik nu dus totaal plat liggen was dat minder handig.

 

Het nichtje heb ik nog niet gesproken maar ze moest om 9uur melden dus denk ik wel klaar ben benieuwd.

 

Ik mocht na 24 uur douchen maar pleisters moeten droog blijven, tijdens t douchen gaat de BH uit en maak ik de foto's verder heb ik hem 24/7 aan. 6 weken helemaal niet douchen lijkt me overigens ook niet alles 🤭

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Super ik ga eens opzoek bij de kruidvat 

 

Fijn dat het dan wel weg is en enkel op die momenten rekening mee te houden 

 

Klopt zo was het indd de pleister niet droog blijven en dit is meen ik 2 weken mag je erna gewoon normaal douchen? 

Van te voren enkel tot eronder 

🤣 6 weken niet douchen is niet te doen

 

Maar haren wassen word nog wel een dingetje dan 🤔

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ach je word creatief, des tijds langs dat gebroken been had ik bekkeninstabiliteit en kon ik daardoor dus niet op mn goede been wel vooruit op krukken... en dus niet naar boven naar de badkamer mijn moeder waste mn haar in een emmer 🤣 

 

Vraagje voor de PO dames.... ik heb vooral in mn rechter borst steken mag ik dit ook nog als normaal bestempelen.... ?

Ook voel ik kriebels in beide boobs alsof er een beestje in loopt bubbeltjes gevoel maar daar heb ik al meer over gelezen 😇

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden, iloontje148 zei:

Heey Petra!

 

Dankjewel voor je complimenten!

Dat slapen hier is echt een dingetje maar het voedingskussen is echt mijn bff 🤩 ik raad hem aan!!

 

Rust is erg belangrijk maar een beetje beweging net zo goed, in mijn geval een tikkeltje meer ik heb namelijk met 38 weken zwangerschap van de jongste een uitglijder gemaakt, daarbij mijn been gebroken wat geopereerd moest worden en daarna 3 maanden 0% belast mocht worden en toen heb ik een trombose been gekregen, trombose patient blijf je levenslang dus stil zitten langere tijd is een risico 😓

 

Nou ik heb van iedere dag een foto zodat ik het voor mezelf kan vergelijken ze veranderen iedere dag 🤗🤗

Even ... hoe groot moet zo kussen zijn? Ben aan kijken bij bol com maar zoveel verschillende 😊 Hoe moet je hem gebruiken? Je gaat erop liggen? Of juist erin met een kussen 🤔

 

Whaha sorry voor deze vragen beetje dom mss 

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.