Ga naar inhoud

iloontje148 : 18 augustus 2020 : Dr. Janssen : Janssen kliniek : Oisterwijk


Aanbevolen berichten

Hoi Dames! Na een poosje meelezen en wat privé gesprekken nu toch eens een eerste topic van mij!

Zoals de titel al zegt word ik 18 augustus geopereerd door Dr. Janssen in zijn Janssen kliniek te Oisterwijk. 

Ik heb 3 kinderen mogen krijgen de afgelopen 10 jaar , dat is te zien aan mijn lijf en dat kan ik prima accepteren op mijn borsten na dan, ze passen gewoon niet bij mijn lijf, en tja ik heb ze wel maar het zijn een soort ski schansen geworden en dan 1 voor beginners en 1 voor gevorderden,  verschil in grote dus en bovenin leeg.

Dat verschil is altijd geweest maar erger geworden na mijn jongste zoon. 

Nu tijd voor deze mama dus! Na een zeer teleurstellend consult bij Faceland zocht ik verder kwam ik bij Dr. Janssen terecht, zijn site beschrijft 'mooi is persoonlijk ' en dit sprak mij ontzettend aan! Het consult was erg fijn, hij begreep me en vond hem fijn in de omgang! Onze conclusie : 590 cc en 650 cc Motiva Corsé , ben mega benieuwd naar het resultaat! Nieuwe cupmaat heb ik bewust niet besproken,  heb hem gevraagd om ze te maken dat ze goed bij mijn lichaam passen.  Ik heb mijn treurige voorsituatie in mijn album staan en tel de dagen af tot ik nieuwe PO foto's kan maken....

 

Liefs 

  • Like 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

Welkom hier!! Goed dat je nu voor jezelf kiest en je borsten een upgrade gaat geven. Ben benieuwd straks naar je resultaat. Motiva corse zie je hier namelijk niet veel. Zelf heb ik in november een prothesewissel gehad en heb nu 450cc full round van motiva. Corse hebben ze me helaas niet laten passen. Had het dan toch niet gedurfd omdat ik van 290cc af kwam en 450cc al enorm klonk. Nu achteraf zou ik er wel voor kiezen.

Hoe worden ze geplaatst? Dual plane of voor de spier?

 

Liefs,

LD

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey LD,

Dankjewel voor je welkom!

Mijn wens naar de PC was : bij mijn lichaam laten passen en weer goed gevuld. Zodoende kwamen we op advies van de PC bij de corse in de genoemde maten. Ik heb ook best flinke borsten gehad en ben ook niet echt slank dus het grote schrikt me niet zo af, ook heb ik al vaak gelezen dat dames het achteraf liever groter hadden. Ze komen Dual plane zoals de PC zei heeft dat een liftend effect. 

Bij faceland wilden ze no way opereren zonder lift, hier kon ik me niet in vinden gezien mijn tepels wel boven de borstplooi zit. Deze pc kon zich niet vinden in de bevindingen van de andere PC en zei dat zonder lift een mooi resultaat te behalen valt.... vind het zo spannend!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een lift had ik voor ik dit avontuur begon ook niet ingecalculeerd,  ik had me wel al z'n 7 jaar ingelezen en schrok daar echt van. Zoals de PC zei die me gaat opereren,  sommige pc's opereren t liefst vrouwen met weinig weefsel "makkelijke borsten". Het begint echt tot me in te dalen dat het gaat gebeuren , denk dat ik 20 was toen ik voor het eerst naar mijn huisarts ging omdat ik niet blij was. Nu zijn we 15 jaar verder en is het echt mijn moment , heb de kindjes gekregen e.d en nu is en blijft het weer mijn lijf. Heb er mega zin in , en daar waar ik op het consult helemaal niet geïnteresseerd was is een cupmaat PO , begin ik me nu toch wel af te vragen hoe het eruit komt te zien...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Spannend! 
Ik volg je topic graag mee. 
 

En wat goed dat je even lekker aan jezelf denkt! Ik heb 18j staan springen voor mijn kinderen, en dacht nu ook even aan mezelf. 
En 450cc corse is volgens mij een mooie maat. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist, iloontje148 zei:

@Special-Me leuk dat je mijn avontuur gaat volgen! Een kleine correctie er gaat 650 en 590 corse geplaatst worden :D

 Ik ben nu bijna 10 jaar mama , oudste dus 10 jongste is net 2 , ik moest echt even de knoop doorhakken , mijn vriend heeft 1000 keer gezegt dat ik het waard ben als ik het graag wil...de lieverd 

Link naar reactie
Delen op andere sites

27 minuten geleden, iloontje148 zei:

@Special-Me leuk dat je mijn avontuur gaat volgen! Een kleine correctie er gaat 650 en 590 corse geplaatst worden :D


Whoops verkeerd gelezen. 🙈

 

25 minuten geleden, iloontje148 zei:

 Ik ben nu bijna 10 jaar mama , oudste dus 10 jongste is net 2 , ik moest echt even de knoop doorhakken , mijn vriend heeft 1000 keer gezegt dat ik het waard ben als ik het graag wil...de lieverd 

 

Idem hier 😊🥰

Link naar reactie
Delen op andere sites

@iloontje148 wat een fijn vooruitzicht!! Heerlijk is het om als mama ook een keer aan jezelf te kunnen denken.. Doen we volgens mij allemaal veel te weinig..

 

Ik heb 2 weken geleden een wissel gehad en heb nu Motiva 500 full. Helemaal happy! Miste m’n deco en vulling bovenin..

 

Gekke vraag maar krijg jij 2 verschillende breedtes geplaatst?

Link naar reactie
Delen op andere sites

@pambbg fijn dat je blij bent met je vernieuwde resultaat!!! 

En tja aan ons zelf denken iets wat ik makkelijk roep tegen een vriendin maar soms toch echt moeite mee heb voor mezelf ;)

 

Ik heb helemaal niet gekeken wat de breedtes zijn van de protheses die de PC gaat plaatsen, maar het zou best kunnen hoor want mijn huidige skischans centrum is ook niet even breed denk ik (blote oog). Misschien moet ik het nog eens navragen? Maar heb behoorlijk wat vertrouwen in de PC en ook niet gecheckt eerlijk gezegt, misschien is dit wel verstandig :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dag @iloontje148,

 

Wat een heerlijk vooruitzicht en wat een upgrade 650 en 590 corse!

 

Corse wordt hier in NL inderdaad niet vaak geplaatst, ik heb 6 weken geleden een prothesewissel met Motiva Ergonomix demi 525cc gekregen op advies van dr. Heb toen wel gevraagd naar de andere opties maar de corse vond hij voor mijn bouw en wens voor natuurlijk niet passend. 

Kijkend naar je foto, zal dat echt een mooie volle boezem worden denk dat je het goed kan hebben.
 

Aftellen dan maar! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heey @Fje1981

Dankjewel voor je bericht! Jaa tis een behoorlijke boezem (denk ik) kan me er niet zoveel bij voorstellen hihi. PC dacht dat dit het beste bij mij lichaam zou passen, dus daar vertrouw ik op! Ik ben 1.80m en weeg 85 kg dus de rest is ook een beetje meer. Mijn buik is ook een echte mama buik , tijgerprint en nooit meer plat te krijgen. PC zei als je borsten dadelijk vergroot zijn lijkt je buik ook minder , dat vind ik een fijn vooruit zicht. Sowieso het vooruit zicht dat alles weer bij elkaar klopt. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

41 minuten geleden, iloontje148 zei:

Heey @Fje1981

Dankjewel voor je bericht! Jaa tis een behoorlijke boezem (denk ik) kan me er niet zoveel bij voorstellen hihi. PC dacht dat dit het beste bij mij lichaam zou passen, dus daar vertrouw ik op! Ik ben 1.80m en weeg 85 kg dus de rest is ook een beetje meer. Mijn buik is ook een echte mama buik , tijgerprint en nooit meer plat te krijgen. PC zei als je borsten dadelijk vergroot zijn lijkt je buik ook minder , dat vind ik een fijn vooruit zicht. Sowieso het vooruit zicht dat alles weer bij elkaar klopt. 

Ik denk dat je dr helemaal gelijk gaat krijgen. Je bent straks new and improved! 👍🏽

Link naar reactie
Delen op andere sites

33 minuten geleden, iloontje148 zei:

@mar1986 wat spannend en leuk!!! Welke PC heeft bij jou de eer? Hoe is je situatie nu en wat gaan ze bij je plaatsen???

Ik kom 15 augustus terug van vakantie en ga de 18de onder het mes....

 

Ik ben in 2018 voor het eerst op consult geweest bij Kliniek Heyendael, toen besloten om toch nog even te wachten omdat ik niet zeker was of we nog een tweede wilde of niet. Nu hebben we er inmiddels een zoontje bij van nu 1 jaar en is het tijd voor mama  :126: Nu dus weer bij kliniek Heyendael geweest en Frans Straten heeft de eer om er wat moois van te maken. Ik heb nu de bekende theezakjes die ergens op mn knieën eindigen en krijg 440 cc rond  Mentor MemoryGel Xtra Moderate Plus met lift. re

 

Ik kon eigenlijk al 21 juli terecht maar toch gekozen om nog eerst even de laatste paar zwangerschapskilo's eraf te krijgen om er zeker van te zijn dat dat geen invloed meer heeft op de BV

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
Op 9-7-2020 om 10:55, Mar1986 zei:

 

Ik ben in 2018 voor het eerst op consult geweest bij Kliniek Heyendael, toen besloten om toch nog even te wachten omdat ik niet zeker was of we nog een tweede wilde of niet. Nu hebben we er inmiddels een zoontje bij van nu 1 jaar en is het tijd voor mama  :126: Nu dus weer bij kliniek Heyendael geweest en Frans Straten heeft de eer om er wat moois van te maken. Ik heb nu de bekende theezakjes die ergens op mn knieën eindigen en krijg 440 cc rond  Mentor MemoryGel Xtra Moderate Plus met lift. re

 

Ik kon eigenlijk al 21 juli terecht maar toch gekozen om nog eerst even de laatste paar zwangerschapskilo's eraf te krijgen om er zeker van te zijn dat dat geen invloed meer heeft op de BV

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heey,

 

Ik was mega druk dus even ontzettend afwezig sorry nog sorry....

Had een groot feest wat ik in een week in elkaar had geknutseld zodat we alles konden vieren wat we afgelopen tijd niet konden vieren.

En nu flink werken zodat we de zaak dadelijk met ee  gerust hart kunnen achterlaten , plus mn huis moet schoon achtergelaten worden want 3 dagen na mn vakantie staat mijn BV gepland whoehoe!

 

Slim dat je eerst je kinderwens vervuld hebt! Hoor toch vaak dat kids krijgen na een BV de BV negatief beïnvloeden,  maar soms ook niet , mja als je geen risico wil nemen is dat natuurlijk het beste!

Theezakjes heb ik niet echt maar meer kegels hahahaha voor zolang het nog duurt....

Begin nu echt wel wat zenuwachtig te worden gelukkig hoef ik alleen nog maar 3 weken vakantie door te komen voor het zover is....

Heb jij al een datum wanneer je kan komen voor je BV??? 

 

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op ‎21‎-‎7‎-‎2020 om 15:39, iloontje148 zei:

Heey,

 

Ik was mega druk dus even ontzettend afwezig sorry nog sorry....

Had een groot feest wat ik in een week in elkaar had geknutseld zodat we alles konden vieren wat we afgelopen tijd niet konden vieren.

En nu flink werken zodat we de zaak dadelijk met ee  gerust hart kunnen achterlaten , plus mn huis moet schoon achtergelaten worden want 3 dagen na mn vakantie staat mijn BV gepland whoehoe!

 

Slim dat je eerst je kinderwens vervuld hebt! Hoor toch vaak dat kids krijgen na een BV de BV negatief beïnvloeden,  maar soms ook niet , mja als je geen risico wil nemen is dat natuurlijk het beste!

Theezakjes heb ik niet echt maar meer kegels hahahaha voor zolang het nog duurt....

Begin nu echt wel wat zenuwachtig te worden gelukkig hoef ik alleen nog maar 3 weken vakantie door te komen voor het zover is....

Heb jij al een datum wanneer je kan komen voor je BV??? 

 

Liefs

jaaa 9 september ben ik aan de beurt!! Nog even geduld maar de tijd vliegt ook merk ik. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...

hoi lieve dames!

 

Gisteren was het dan mijn beurt 🤗🤗

Om 10uur moest ik in de kliniek zijn, het is een goed half uurtje rijden dus de tijd vond ik wel ideaal! Kwart voor 11 werd ik binnen geroepen en moest ik afscheid nemen van mn lieve man. Zenuwen had ik eigenlijk niet tot het moment dat ik mn infuus kreeg en ze me vertelde dat ik onder narcose ging... ik hoorde mn hartslag nog verhogen op de achtergrond en toen werd ik wakker met mn nieuwe boezem. Voelde me gelijk helemaal in orde gelukkig! Een gespannen gevoel en snap nu welke pijn de meiden hier bedoelen met de pijn op de ribben.

Ik heb wat gegeten en gedronken daarna een verplicht plasje de chirurg die nog even kwam en daarna lekker naar huis. 

Ik was vooral moe verder ging het helemaal prima en dat bleef zo.

Vannacht opzich redelijk geslapen was om 5uur wakker en om mn man niet wakker te maken naar beneden gegaan PCM gepakt en uiteindelijk daar weer in slaap gevallen.

Op de bank had ik geen bunker van kussens dus was behoorlijk onderuit gezakt, opstaan was echt even niet grappig en vandaag heb ik flinke spierpijn maar ik red me gelukkig nog steeds prima , het valt me tot nu toe ontzettend mee!! Vanavond mag ik douchen en ga ik ze zien SPANNEND voel dat ze nu nog erg hard zijn en hoog zitten... maar ga toch foto's maken om mn proces goed te kunnen volgen.

Kwa grote denk ik dat die 590 en 650 echt een goede keus is geweest , zoals t er nu met bh uitziet zijn ze gemaakt voor mijn figuur.

 

Liefs 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

@Anca23 je kan tot op heden mijn voorsituatie ☹zien in mijn album, andere foto's moeten er nog komen. Wat is jou situatie nu? En heb je al een consult gehad bij 1 of meerdere PC'S?

Heb nu net toch de naxproxen genomen tegen de pijn. Zolang ik stil zit of lig of eenmaal aan het lopen ben gaat het prima maar gaan zitten liggen of opstaan is echt pijnlijk 😓😓 

 

Ik ben enorm blij tot nu toe met de maat die ik genomen heb, maar mijn lijf had dit ook echt nodig gezien de rest van mijn lichaam , denk dat het er straks echt natuurlijk uit gaat zien. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.