Ga naar inhoud

Beha / Bikini na 6 weken


Aanbevolen berichten

Ha meiden.

 

Volgende week woensdagmiddag mijn 6 weken po controle afspraak.

En donderdag gaan wij op vakantie.

 

Ik moet dus voor mijn afspraak al een bikini en een gewone beha in huis hebben.

 

Kunnen jullie mij adviseren, want ik zie door de bomen het bos niet meer.

Hier in de buurt zijn weinig lingeriewinkels, dus moet echt online bestellen.

 

 

Bikini:

Met/zonder beugel ?

Wel/Niet voorgevormd?

 

Beha:

 

Ik wil graag een mooie t shirt beha. 

En een strapless beha.

 

Met/zonder beugel?

Wel/niet voorgevormd?

 

Welke merken adviseren?

Type?

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kun je jezelf echt niet verwennen met een bezoek aan een lingeriewinkel waar je ook wordt opgemeten. Ik kan deze echt aanbevelen https://walawormerveer.nl

Als het bezoekje van lingeriezaak echt geen optie is zou ik bij Zalando gewoon heel veel soorten en maten bestellen. Zo ben ik ook laatst aan mijn sportbeha gekomen.  

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden, Bridgett zei:

Ha meiden.

 

Volgende week woensdagmiddag mijn 6 weken po controle afspraak.

En donderdag gaan wij op vakantie.

 

Ik moet dus voor mijn afspraak al een bikini en een gewone beha in huis hebben.

 

Kunnen jullie mij adviseren, want ik zie door de bomen het bos niet meer.

Hier in de buurt zijn weinig lingeriewinkels, dus moet echt online bestellen.

 

 

Bikini:

Met/zonder beugel ?

Wel/Niet voorgevormd?

 

Beha:

 

Ik wil graag een mooie t shirt beha. 

En een strapless beha.

 

Met/zonder beugel?

Wel/niet voorgevormd?

 

Welke merken adviseren?

Type?

 

 

 

Hi, ik zou inderdaad toch even kijken of er een mogelijkheid is wat te passen. is er ook geen Hunkemoller in de buurt, of val je buiten deze maten 😉

 

ik denk dat wanneer je van alleen maar sportbh naar beugelbh gaat je het beste kunt kiezen voor 1 bh met beugel en 1 zonder. Je zou dan de beugelbh ook een strapless variant kunnen kiezen. 

Zelf vind ik wel voorgevormd mooier staan omdat je dan geen tepels ziet. Maar als dit geen probleem is dan kun je ook prima niet voorgevormd doen. 

 

Ik ga met 5,5 week po op vakantie. Ik heb nu 1 beugelbikini en 1 triangel bikini (zonder steun). Ik twijfel nog over een sporttop bikini/brallette bikini omdat deze mij iets meer steun lijken te geven. maar ik heb ook een badpak met wel aardig wat steun. 

 

het merk en type is volledig afhankelijk van wat je zelf fijn vindt. let wel op dat modellen die je vroeger fijn vond juist nu niet zo goed kunnen staan. Ik kon vroeger echt geen demi hebben, maar nu staat dat best mooi.

Ik vind Freya heel erg fijn. Ik heb een 85F en soms G. 

 

online adresjes

www.lace-lingerie.nl

www.annadiva.nl (ook winkels)

www.chillyhilversum.nl (ook winkel in hilversum)

 

Verder heb ik ook op hunkemoller en zalando wat besteld. Bij hunkemoller ben ik nog niet echt achter mijn maat daar, dus daar heb ik niks van kunnen houden. 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden, Fje1981 zei:

Hi, hoe gaat het nu met je herstel?

Had hier Volgensmij al eerder naar gevraagd in je operatietopic. Als je nu op zoek bent naar lingerie en badkleding gaat je herstel voorspoedig ☺️
Deze site werd mij laatst aangeraden en daar staan zeker leuke dingen op: https://www.lace-lingerie.nl

 

 

Ja, ik zag het net eigenlijk . Ik ga morgen even een update plaatsen 😉 Wordt inderdaad tijd

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden, Nog even wachten zei:

Hi, ik zou inderdaad toch even kijken of er een mogelijkheid is wat te passen. is er ook geen Hunkemoller in de buurt, of val je buiten deze maten 😉

 

ik denk dat wanneer je van alleen maar sportbh naar beugelbh gaat je het beste kunt kiezen voor 1 bh met beugel en 1 zonder. Je zou dan de beugelbh ook een strapless variant kunnen kiezen. 

Zelf vind ik wel voorgevormd mooier staan omdat je dan geen tepels ziet. Maar als dit geen probleem is dan kun je ook prima niet voorgevormd doen. 

 

Ik ga met 5,5 week po op vakantie. Ik heb nu 1 beugelbikini en 1 triangel bikini (zonder steun). Ik twijfel nog over een sporttop bikini/brallette bikini omdat deze mij iets meer steun lijken te geven. maar ik heb ook een badpak met wel aardig wat steun. 

 

het merk en type is volledig afhankelijk van wat je zelf fijn vindt. let wel op dat modellen die je vroeger fijn vond juist nu niet zo goed kunnen staan. Ik kon vroeger echt geen demi hebben, maar nu staat dat best mooi.

Ik vind Freya heel erg fijn. Ik heb een 85F en soms G. 

 

online adresjes

www.lace-lingerie.nl

www.annadiva.nl (ook winkels)

www.chillyhilversum.nl (ook winkel in hilversum)

 

Verder heb ik ook op hunkemoller en zalando wat besteld. Bij hunkemoller ben ik nog niet echt achter mijn maat daar, dus daar heb ik niks van kunnen houden. 

 

Ik heb nog steeds een borstband 😉 

Dus van geen beha naar beha.

denk tot nu toe dat ik een beetje schommel tussen e en f.  

 

Er is inderdaad genoeg leuks te vinden.

vroeg me meer af wat aangeraden wordt.

 

Mag of moet je juist een beugelbeha?

Dat soort dingen.

 

Maar als ik het zo lees mag dus alles? Gewoon wat je zelf fijn vindt zitten?

 

Of begrijp ik het dan verkeerd.

 

Ik hoopte eigenlijk een beetje op merk-type om te proberen..

 

Ik heb wel die carefix Bonnie, die jij aanraden in huis gehaald. Als ik naar de winkel ga of er niet omheen kan en geen jas aan kan , draag ik die.

 

Ik had inderdaad ook aan zo'n bralette achtig iets gedacht, maar ik weet het helemaal niet 😉

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

57 minuten geleden, Bridgett zei:

Ik heb nog steeds een borstband 😉 

Dus van geen beha naar beha.

denk tot nu toe dat ik een beetje schommel tussen e en f.  

 

Er is inderdaad genoeg leuks te vinden.

vroeg me meer af wat aangeraden wordt.

 

Mag of moet je juist een beugelbeha?

Dat soort dingen.

 

Maar als ik het zo lees mag dus alles? Gewoon wat je zelf fijn vindt zitten?

 

Of begrijp ik het dan verkeerd.

 

Ik hoopte eigenlijk een beetje op merk-type om te proberen..

 

Ik heb wel die carefix Bonnie, die jij aanraden in huis gehaald. Als ik naar de winkel ga of er niet omheen kan en geen jas aan kan , draag ik die.

 

Ik had inderdaad ook aan zo'n bralette achtig iets gedacht, maar ik weet het helemaal niet 😉

 

 

 

Een beugel bh is wel fijn qua ondersteuning. Maar kan wellicht too much zijn gelijk een hele dag in het begin.

 

Ik heb de freya cameo, erg fijne bh al vind ik de karteltjes aan de onderkant tegen de geopereerde gevoelige huid nog wel eens na een aantal uur too much worden.

https://www.zalando.nl/freya-cameo-deco-moulded-plunge-beugel-bh-fr981a034-q11.html

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.