Ga naar inhoud

Sporten


Aanbevolen berichten

On 7/5/2020 at 9:29 PM, pambbg said:

Oei dat is vervelend! Mag ik vragen waar je van afgeschrokken bent? 
Ik moet eerlijk bekennen dat ik het zo weer zou doen. Ben super super blij, maar alles valt me super mee. Herstel gaat ook deze keer goed en snel.

 

Ik heb beide keren dual plane gehad idd.. 

 

On 7/5/2020 at 9:56 PM, Nog even wachten said:

Waar ben je van geschrokken? Complicaties, pijn na de ingreep?

 

On 7/6/2020 at 9:44 AM, Aardbeitje said:

 

 

Elke operatie heeft risico's dat is altijd zo en voor ieder is het anders en veel beleven het anders.

Laat jezelf niet afschrikken de kans is groot dat jij het anders ervaart.

 

Maar vooral keuzes maken waar jij achter staat ook betreft een borst operatie :)

Ik maak me absoluut geen zorgen om de pijn, gelukkig. Het gaat me vooral om de verhalen dat een prothese er tijdelijk uit moet of soms zelfs allebei (definitief). Ik vind dat best heftig.

Link naar reactie
Delen op andere sites

On 7/6/2020 at 9:54 AM, Aardbeitje said:

Zo dames...................

 

betreft sporten ( ik krijg redelijk wat prive mails op het forum met de vragen over sporten ) 

Ik zelf ben bodybuildster en doe mee aan competenties werk dan ook met een coach ( zoals vele weten )

En ik hoop dat ik jullie een beetje kan helpen....

  • Heb je de dual of achter de spier advies - 3 maanden GEEN borstspier trainen, er zijn voldoende oefeningen waarbij je je borstspier niet traint kwestie van verdiepen en informeren en een schema opstellen(tip!)
  • naar 6 weken kun je langzaam beginnen met benen en buik trainen ( zonder gewichten en opbouwen ) ook daarvoor zijn oefeningen waarbij je, je bovenlichaam NIET mee traint weer een kwestie van verdiepen en informeren 
  • let op : voeding is ook heel belangrijk ( subtiele tip 😁 ) 
  • wil je spiermassa behouden / verlies beperken na een operatie - zorg dan voor voldoend eiwitten ( voorkeur uit voeidng halen anders shakes erbij ) / of ben je bang om zwaarder te worden - ook dan zorg voor de juiste voeding !
  • Neem tijd voor je herstel en wees NIET koppig, herstel is het belangrijkste voordat je überhaupt weer kan trainen, Ga je te snel zul je de mogelijk gevolgen vanzelf wel zien en/of voelen.
  • verlies je spiermassa, geen zorgen deze zullen snel terug komen zodra je langzaam begint met trainen, opbouwen !
  • en als laatste, alles komt goed en stress vooral niet te veel want nogmaals herstel is het belangrijkste !  😍

Zo volgens mij is dit wel duidelijk he hihi

 

 

 

 

Bedankt voor deze info! Merk je het eigenlijk (direct) vanzelf als je toch te vroeg te veel van jezelf vraagt, of kan dat vooral ongemerkt langetermijneffecten hebben?

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 minuten geleden, Pomeon zei:

 

 

Ik maak me absoluut geen zorgen om de pijn, gelukkig. Het gaat me vooral om de verhalen dat een prothese er tijdelijk uit moet of soms zelfs allebei (definitief). Ik vind dat best heftig.

Dat is ook heel heftig. Ik ben 1 van de bofkonten geweest die tijdelijk een prothese heb moeten missen. Ik denk dat dit forum mij heeft laten zien welke mooie kanten er aan de borstvergroting zitten, en ja de arts noemt wel mogelijke complicaties op, maar je denkt toch ook ergens wel dat zal mij wel niet overkomen toch. En ja de kans is erg klein, maar de kans is er wel. Ik ben blij dat ik voor een goede kliniek heb gekozen, met hele goede nazorg en ben achteraf toch wel blij dat het redelijk dicht in de buurt is bij mij.

En ja het was zwaar, ik heb ook moeilijke momenten gehad, maar als je me zou vragen zou je het nogmaals doen met wat je nu weet dan zeg ik volmondig ja. 

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.