Ga naar inhoud

Whats on my mind 2


Nona tolol

Aanbevolen berichten

Mensen..tot voor kort kende ik al die namen en termen van borstimplantaten niet.
De mentor high profile, extra dual plane, mc Ghan, Ergomix motiva, Eurosilicone uhp..
Ik dacht dat ik in een Harry Potter film terecht was gekomen. Als je drie keer achter elkaar "mentor high profile dual plane" zegt, dan gaat je meubilair zweven! Lijken wel toverspreuken!
Maar er gaat een wereld voor me open. Ik ben nu 10 dagen po en ik vind  het jammer dat ik pas kort geleden lid ben geworden van dit forum.
Ik wist eerlijk gezegd niet eens welk merk implantaten ik erin heb. Ik had zoiets van: zo groot mogelijk, wat je er maar in kan proppen. 
Toch heb ik gisteren maar naar de Bergman kliniek gebeld omdat ik toch wel nieuwsgierig werd. Ik kende alleen ronde en anatomische implantaten. O ja, en ik wist dat er 450 cc in was gegaan.
Dus ik bellen welke implantaten ik heb. Dat duurde nog wel even (medisch dossier, geheimhouding enzo). En dan gaat mijn fantasie met me op de loop. Omdat ik zo lang moest wachten zat ik me te bedenken dat ze bij mij natuurlijk weer een paar rare naamloze implantaten hadden geplaatst die ze nog ergens in een stoffige doos hadden gevonden of zo.  Effe afstoffen, wat ducktape, en hup, dr in! Ja, ik was zo makkelijk! Nooit doorgevraagd natuurlijk. 
Maar goed, ik heb uiteindelijk het registratienummer gekregen en verdere info. Het zijn in ieder geval mentor implantaten geworden.
Nu ik zoveel info lees op dit forum ga ik natuurlijk heel interessant doen bij vriendinnen mijn net opgedane kennis  etaleren. Ik las steeds iets over projectie en borstbreedte op dit forum. Dus ik heb het opgezocht en vroeg terloops aan een vriendin (die óók een borstvergroting had gedaan) welke implantaten ze had en wat de projectie was.
"Gewoon, 700 cc ofzo.." antwoordde ze. "En projectie, wat is projectie nou weer??"
Ik heel interessant al die namen van die borstimplanten opnoemen. Ze keek me een beetje geïrriteerd aan. "Ja, euh..weet ik veel! Moet dat dan?! Ze zijn mooi, voelen  goed en dat is wat telt" zei  ze.
Ik wilde  nog wat zeggen over 'double bubble' 'hypoplasie' enz maar besloot mijn mond te houden en het in plaats  daarvan te hebben over hoe blij ik ben met mijn nieuwe tietûh. 
Ik dompel me ondertussen helemaal onder in alle verslagen en topics op dit forum.  Ik keur en beoordeel alle soorten borsten die hier voorbij komen.  En het ergste is nog dat ik, 10 dagen PO, bij sommige denk: "Die wil ik óók!! Ik wil ze groter!!"
En dat terwijl ik écht superblij ben met de mijne alleen de euh..projectie is wat minder zeg maar🙈🙈
Ze zijn groot genoeg, hoor en dr Koopmann zei na de operatie ook letterlijk "Het is 450 cc geworden.  Meer kreeg ik er niet in!" Dus al had ik meer gewild, het had toch niet gekund. 
Maar raar, hoe mijn brein werkt. Wen je dan zó snel aan de grootte? Hetzelfde geldt trouwens voor mijn lippen (om maar even een zijstraat  te noemen). Ik ben sinds enkele maanden begonnen met fillers in mijn lippen. En ik zie haast geen verschil, terwijl vriendinnen het wel degelijk zien en me nu verboden hebben om nog eems te gaan om bij te prikken.  De arts zei dat het een snelle gewenning is waardoor je heel snel vergeet hoe het er voorheenuitzag. Je went gewoon heel snel aan het resultaat. 
Mijn kinderen kijken ondertussen met angst en beven naar wat ik nú weer ga doen. Fillers, borstvergroting, ze zijn als de dood dat ik dalijk bij Hotter than my daughter beland.
Maar ik kan ze gerust stellen. Genoeg is genoeg. Eerst dit allemaal laten bezinken en voor de rest zal ik jullie af en toe vervelen met mijn hersenspinsels..

  • Like 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

Heerlijk forum dit he.

Ik heb zelf de motiva ergonomix full 550 cc. Ik zal je toevoegen aan mijn album.

 

Ik hang al even rond op dit forum de dingen die mij als eerste opvielen en echt zo regelmatig terugkomen zijn

- mooie borsten heb je niet vanaf het moment dat je de ok uit komt. En maar goed ook want anders zouden we na een jaar op je knieen hangen en he dat wilde we nou net weer niet. Het toverwoord van het forum is geduld. Minimaal 6 weken voor je iets zinnigs kunt zeggen hoe het eruit komt te zien

- bij twijfel ga voor de grootste maat. Het went bizar snel hoe snel je aan de grootte went. Over het algemeen vinden meiden het jammer dat er niet meer in kon of hadden liever toch groter gekozen. We noemen dit hier #kleinetietensyndroom 🤣🤣

Link naar reactie
Delen op andere sites

32 minuten geleden, Nog even wachten zei:

Heerlijk forum dit he.

Ik heb zelf de motiva ergonomix full 550 cc. Ik zal je toevoegen aan mijn album.

 

Ik hang al even rond op dit forum de dingen die mij als eerste opvielen en echt zo regelmatig terugkomen zijn

- mooie borsten heb je niet vanaf het moment dat je de ok uit komt. En maar goed ook want anders zouden we na een jaar op je knieen hangen en he dat wilde we nou net weer niet. Het toverwoord van het forum is geduld. Minimaal 6 weken voor je iets zinnigs kunt zeggen hoe het eruit komt te zien

- bij twijfel ga voor de grootste maat. Het went bizar snel hoe snel je aan de grootte went. Over het algemeen vinden meiden het jammer dat er niet meer in kon of hadden liever toch groter gekozen. We noemen dit hier #kleinetietensyndroom 🤣🤣

@nog even wachten; ik vind dit een heerlijk tijdverdrijf  dit forum. Ik steek er nog een hoop van op óók.  Ik weet niet hoe het precies werkt met toevoegen enzo en ik hoop in ieder geval dat ik op de juiste persoon  heb geantwoord 😂😂 ik druk maar op quote

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha ja zo werkt het. Je kunt ook beginnen met @ en dan de naam. Dan wordt iemand ook getagd @Nona tolol

Mijn prothesprothesen 5,5cm projectie bij 13,5cm breed. Ik kon ook gaan voor 625cc (14xm breed en 5,7cm projectie). Ik heb ivm nekklachten gekozen voor toch de kleinere variant.  Ben superblij met de maat, al had de grotere maat zeker gekund

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hahaha @Nona tolol wat heerlijk om weer je post te lezen vind het zelfs een beetje herkenbaar.

20 jaar geleden ging ik voor eerste borstvergroting mijn moeder was het daar absoluut niet mee eens. Het resultaat was uiteindelijk niet zo schokkend. 1 jaar later ging mijn moeder zelf voor haar borsten en daarna nog even wat lipo😂

Dus wellicht dat bij jou het omgekeerde gebeurt. Uiteraard bedoelen je kids het goed en is het misshien wat schrikken als mams in haar gezonde lichaam laat snijden. Maar zolang het niet in extreme gaat en jij er happy mee bent moeten ze echt niet teveel piepen😜

 

Je maat borsten went snel. Ik had 235 cc van Mcghan projectie 4 cm en heb nu Motiva Ergonomix demi 525 cc projectie 4,5 cm. Mijn prothesen moesten er na 20 jaar oud ivm kapsel. Beide keren zijn ze voor de spier geplaatst. Ik ben tevreden met mijn borsten en de maat maar weet zeker dat als ik ‘hopelijk over 20 jaar’ weer voor wissel moet gaan ik voor wat meer ga. Het went zo snel🤪

 

Zal je ook toevoegen aan mijn album!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, Nona tolol zei:

Ik heel interessant al die namen van die borstimplanten opnoemen. Ze keek me een beetje geïrriteerd aan. "Ja, euh..weet ik veel! Moet dat dan?!

En daarom heb je ons... 

Wij kunnen er geen genoeg van krijgen😍

Fluister maar al die termen in m'n oor..... Grrrr🤣🤣

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ook ik heb 450cc maar dan van motiva. 12,5 c breed en 5,1 cm projectie. Dat was het max wat erin ging volgens mijn pc. Helaas want ook ik zou best wel groter hebben gewild🤣. Ach ja misschien bij de volgende wissel!😜

Heb je trouwens een album?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 uur geleden, Fje1981 zei:

Hahaha @Nona tolol wat heerlijk om weer je post te lezen vind het zelfs een beetje herkenbaar.

20 jaar geleden ging ik voor eerste borstvergroting mijn moeder was het daar absoluut niet mee eens. Het resultaat was uiteindelijk niet zo schokkend. 1 jaar later ging mijn moeder zelf voor haar borsten en daarna nog even wat lipo😂

Dus wellicht dat bij jou het omgekeerde gebeurt. Uiteraard bedoelen je kids het goed en is het misshien wat schrikken als mams in haar gezonde lichaam laat snijden. Maar zolang het niet in extreme gaat en jij er happy mee bent moeten ze echt niet teveel piepen😜

 

Je maat borsten went snel. Ik had 235 cc van Mcghan projectie 4 cm en heb nu Motiva Ergonomix demi 525 cc projectie 4,5 cm. Mijn prothesen moesten er na 20 jaar oud ivm kapsel. Beide keren zijn ze voor de spier geplaatst. Ik ben tevreden met mijn borsten en de maat maar weet zeker dat als ik ‘hopelijk over 20 jaar’ weer voor wissel moet gaan ik voor wat meer ga. Het went zo snel🤪

 

Zal je ook toevoegen aan mijn album!

 

 

Dus je bent in principe verdubbeld qua borstomvang of is dat te zwart wit? Dan ben ik benieuwd naar hoe ze eerst waren en hoe ze er nu uitzien🤗

Ik heb zelf het gevoel dat ik nu voor mezelf moet kiezen na jarenlang altijd maar gezorgd en mezelf beperkt te hebben voor anderen. Ik ben altijd wel een uitbundig type geweest hoor maar alles valt nu op zijn plek. Na een drastisch gewichtsverlies voel ik me zoveel beter en ik wil dat deels weerspiegelen door mijn uiterlijk. Ik voel  me sws goed maar nu nog fantastischer doordat ik eindelijk slank ben en borsten heb die het aanzien waard zijn.

Langere  reactie dan ik had bedoeld maar ik wilde gewoon wat toelichting geven op jouw lieve reactie 😂😂

Zo, en nu fa ik even foto's van mijn borsten maken! Ik wil ze eigenlijk ieder een naam geven..🤔komt nog wel

Oih ja, dank voor het toevoegen! ❤❤

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 uur geleden, Ld1234 zei:

Ook ik heb 450cc maar dan van motiva. 12,5 c breed en 5,1 cm projectie. Dat was het max wat erin ging volgens mijn pc. Helaas want ook ik zou best wel groter hebben gewild🤣. Ach ja misschien bij de volgende wissel!😜

Heb je trouwens een album?

 

Een hele rare vraag: maar mag ik je borsten zien???? Dan mag jij de mijne zien!😂😂😂😂😂

Nee hoor, maar omdat het dezelfde aantal cc is, ben ik weer  benieuwd hoe het  er bij iemand anders uitziet. 

Ik heb een album maar hoe voeg ik je toe??🙈🙈🙈🙈

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Nona tolol mijn borsten nu zijn zeker voller maar het volume is nu ook in de breedte waardoor ik meer decolleté heb gekregen. Ook ben ik zelf flinker dan 20 jaar geleden dus de breedte had ik wel nodig.

Motiva Ergonomix prothesen zijn vooral breed waardoor de cc’s oplopen zonder dat je meteen een hoge projectie krijgt. Dat geeft een natuurlijk effect. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 uur geleden, Nona tolol zei:

Een hele rare vraag: maar mag ik je borsten zien???? Dan mag jij de mijne zien!😂😂😂😂😂

Nee hoor, maar omdat het dezelfde aantal cc is, ben ik weer  benieuwd hoe het  er bij iemand anders uitziet. 

Ik heb een album maar hoe voeg ik je toe??🙈🙈🙈🙈

Zeker mag je mijn borsten zien🤣🤣🤣🤣.

Ik ben ook benieuwd hoe dezelfde aantal cc bij iemand anders uitziet. Uhm even naar je album toe gaan en dan op album bewerken klikken, daar kun je mensen toevoegen😁

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden, Veerveertje zei:

Wat een hilarisch verslag 😂 Mag ik ook met je meekijken in het album? Ben

 heel benieuwd. Ik heb 300cc rond dual plane, mocht je terug willen loeren, hoor ik het wel. 😘

@Veerveertje Tuurlijk! Schrik niet van de littekens die ik echt van dichtbij op de foto heb gezet.  Maar dan kan ik het verloop goed bij houden. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden, Nona tolol zei:

@Veerveertje Tuurlijk! Schrik niet van de littekens die ik echt van dichtbij op de foto heb gezet.  Maar dan kan ik het verloop goed bij houden. 


Littekens komen wel goed uiteindelijk! Heel mooi volume en ronding al zeg! Dat gaat echt prachtig worden hoor 😍

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

14 minuten geleden, Janou zei:

Das nou toch de aller aller aller aller allér normaalste vraag hier toch...............?🤣

Ik voel  me een beetje dat vieze mannetje van Kooten en de Bie..ken je die 🙈🙈🙈 ik zit de hele middag  borsten te kijken en te vergelijken..word doodziek van mezelf 

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 minuten geleden, Nona tolol zei:

Ik voel  me een beetje dat vieze mannetje van Kooten en de Bie..ken je die 🙈🙈🙈 ik zit de hele middag  borsten te kijken en te vergelijken..word doodziek van mezelf 

Die in dat bushokje.?😜🤣

 

 

you little perv......

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden, Aardbeitje zei:

Ohhh ik denk dat de dames hier vaak genoeg vragen of we elkaars tits mogen zien !

Hier kan dat natuurlijk, sta natuurlijk niet de hele dag op straat te vragen of ik ieder haar tieten mogen zien.

 

Denk dat menig man jaloers is hoeveel tieten wij kunnen bekijken van elkaar, zullen vast wel kerels hier op zitten zelfs...

 

BOOOOBIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEES 

🤣🤣🤣🤣🤣🤣 nee vraag je dat niet aan iedereen op straat🤣🤣.

Ik hoop toch niet dat er hier mannen tussen zitten. Weet wel dat het is het verleden wel zo was🤷🏼‍♀️

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden, Aardbeitje zei:

 

 

Ik denk wel dat hier mannen op zitten eerlijk gezegd, er zijn kerels met een tieten verslaving.

Daarom alles privé zetten.

Maar dat moet iedereen zelf weten hihi.

 

 

Nou kan het eens proberen op straat maar ik denk dat het geen succes word................ 🙈

😂😂😂😂 ik zie het al helemaal voor me..mevrouw zou ik uw tieten even mogen zien🤣🤦🏼‍♀️.

Zouden die mannen echt betalen om onze tieten te kunnen bekijken🤔. Zo mooi zijn ze meestal niet net na een operatie🤷🏼‍♀️.

Ik heb sowieso alles op prive staan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden, Aardbeitje zei:

 

Als ze betalen op van die s*x sites dan vast en zeker hier zeker als ze boob verslaafd zijn.

Je hebt gekke ertussen !

 

Viezerikken zijn het !

 

Zweepslag 😅🤣

🤦🏼‍♀️🤦🏼‍♀️🤦🏼‍♀️ hahahaha idioten zijn het. Dat ze zich er maar lekker mee amuseren. Misschien kunnen ze dat geld beter bewaren voor een gesprek bij een psycholoog 😜

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.