Ga naar inhoud

Marie35 : 22 juli 2020 : Dr. Straten : Kliniek Heyendael


Aanbevolen berichten

Goedemorgen, ik zou me even voorstellen. 
moeder van twee kids. Ben al bij Frans geweest toen mijn eerste zoon 2 jaar was. Ik wilde nog een tweede dus dat eerst. Nu is de jongste 2 is en veel vriendinnen en mijn zusje een borstvergroting hebben wil ik het ook graag. ( heb mooie voorbeelden) Ik heb een e cup maar niet meer zo stevig als vroeger. Kan er zeg maar een hand onder leggen. Ik hou meer van staan en een mooie bolling aan de bovenkant. 
de vorige keer was 475 cc geadviseerd ben benieuwd wat hij nu zegt. Ben 160 en 63 kilo. Nu dat ik weet dat ik twee nieuwe zussen krijg wil ik voor de 59/60 kilo gaan.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

22-6 bij kliniek heyendael geweest en uitgelegd dat mijn cup E er niet meer is hoe ik zou willen. Ik hou van grote borsten dus ook aangeven dat er best wat in mag. 
Begonnen met 450 cc en met 500 dacht ik ja dit is het! Vooral fijn om te horen dat Frans zei doordat ik zelf veel borst heb het natuurlijk blijft. Nu hadden ze nog plek op 22 julli en heb vanaf 21-7 vakantie en mijn man ook. Dus heb net gewoon gemaild dat ik akkoord ga🙈😱 best spannend nu! 
Zijn er nog meer die in deze week geopereerd worden. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welkom op t forum Marie! 22 juli is al snel. Het is echt een fijne kliniek. Ik ben 10 juni door dr. Straten geopereerd en ik was best angstig ‭voor de narcose etc maar het is me allemaal meegevallen, mede door de lieve zusters. Echt super kliniek! Heel veel succes alvast 🍀

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi @Marie35

Spannend zeg en inderdaad snel! 
Heel herkenbaar hoor , na 2 zwangerschappen . 
Droeg zelf een 70 E maar met een slappe hap maar het liefst Droeg ik een  push up om volume te creëren 🤣😂 En ik ben ook vrij klein qua lengte . 
Ik denk dat het een hele mooie maat is . Heel veel succes alvast 🍀

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Marie35

 

Hoi meis.

 

Ik heb eventjes je topics samengevoegd, de titel aangepast en tevens topic verplaatst naar operatieverslagen.

Dit topic kun je nu blijven gebruiken voor verdere updates en natuurlijk ook voor je verslag.

 

Maar spannend hoor, tijd gaat zo snel, voor je het weet is het zover.

 

Heel veel plezier met aftellen.

 

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Goedemorgen, nou gister was het zover. Kwam binnen en werd erg gerustgesteld, wat een lieve mensen. Ik keek tegen de operatie op maar wat is mij dat 100% meegevallen. Die narcose heerlijk! Kwam er ook super uit. Kreeg een ijsje en wat te eten en te drinken. Gister avond prima avond gehad. Ja je houd ze vast omdat je denkt dat ze eraf vallen. Ook heb ik ze echt in de nek nog zitten. Heb gekozen voor moderate plus coh 1 en heb 500 cc van mentor. Had van mezelf een cup e maar was niet meer zo vol. Nacht 1 nu redelijk gegaan. Mijn man moest me even recht zetten en heb pcm genomen maar met de pijn gaat het redelijk. Het is even onhandig allemaal. 
durf de bh nog niet uit😂 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.