Ga naar inhoud

Syllie : 14 juli 2020 : Dr. Nio : Park Kliniek


Aanbevolen berichten

11 uur geleden, Syllie zei:

Hi dames,

 

Het gaat gelukkig ietsjes beter, maar wat waren de eerste dagen heftig. Ik had veel verwacht, maar dit was toch echt wel een tikkeltje erger. Gelukkig is het nu goed te doen en kan ik de pijn redelijk onderdrukken. 
 

Ik probeer in de ochtend en avond wel even uit bed te gaan en smiddags vooral te slapen. 
 

Ik zag vanochtend alleen dit stukje. Ik heb het al geappt aan Nio, maar nog geen antwoord gehad. 
 

Moet ik me zorgen maken denken jullie?

 

 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Heb je al antwoord van Nio?

Geen idee of je je zorgen moet maken,  maar ziet er ook niet heel normaal uit

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 uur geleden, Syllie zei:

 

Het gaat gelukkig ietsjes beter, maar wat waren de eerste dagen heftig. Ik had veel verwacht, maar dit was toch echt wel een tikkeltje erger. Gelukkig is het nu goed te doen en kan ik de pijn redelijk onderdrukken.

Gelukkig! Valt tegen he🥴 

 

Tja dat plekje ziet er idd open uit maar wel oppervlakkig. Zolang de huid eromheen gezond blijft komt het wel goed lijkt me.. Maar normaal is het idd niet.. 

Maar ja.. Wat is normaal he.. 

Ik heb nu na 6 weken nog steeds korsten en het is wel vaak hier en daar weer open gegaan. Nu gelukkig al veel minder en denk dat het volgende week wel allemaal 'dicht' is.  Het is gelukkig nooit nergens gaan ontsteken. Alleen waar de knoopjes van de hechtingen zaten was dus veel korstvorming. 

Goed droog houden en schone gaasjes erop en hopelijk krijg je snel reactie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi dames,

 

Nio reageerde gelukkig gisteren avond. Hij stuurde het volgende. Ik blijf dus goed m’n antibiotica doorslikken en maandag even

nieuwe halen. 
Echt hier had niemand me op voor kunnen bereiden en ik ben best wat gewend. 
Vooral niets zelf kunnen doen, valt me best tegen. Naar het toilet gaan lukt gelukkig wel alleen. Alleen nog niet voor de grote “boodschap” haha 

Maar wat heb ik toch een lief mannetje en lieve meid. Ze helpen me echt met alles. Zo dankbaar voor. Onze lieve pup van 16 weken die snapt het allemaal nog niet zo Hihi. Waarom ze niet tegen me op mag springen. 
 

Slapen gaat gelukkig goed! Ik neem gewoon een diazepam in word ik lekker loom van. 
 

Als het goed is komen er vandaag twee nieuwe bh’s binnen. 
 

Ik merk gelukkig wel dat het vandaag beter gaat dan gisteren. 👌🏻

 

Ik durf alleen m’n niet open te maken. Auwie! Gelukkig is het gisteren ook gelukt. 
Ik ben trouwens heerlijk in bad gegaan gisteren tot m’n billen. Voelde zo heerlijk schoon. 😍🥰😀

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

57 minuten geleden, Syllie zei:

Hi dames,

 

Nio reageerde gelukkig gisteren avond. Hij stuurde het volgende. Ik blijf dus goed m’n antibiotica doorslikken en maandag even

nieuwe halen. 
Echt hier had niemand me op voor kunnen bereiden en ik ben best wat gewend. 
Vooral niets zelf kunnen doen, valt me best tegen. Naar het toilet gaan lukt gelukkig wel alleen. Alleen nog niet voor de grote “boodschap” haha 

Maar wat heb ik toch een lief mannetje en lieve meid. Ze helpen me echt met alles. Zo dankbaar voor. Onze lieve pup van 16 weken die snapt het allemaal nog niet zo Hihi. Waarom ze niet tegen me op mag springen. 
 

Slapen gaat gelukkig goed! Ik neem gewoon een diazepam in word ik lekker loom van. 
 

Als het goed is komen er vandaag twee nieuwe bh’s binnen. 
 

Ik merk gelukkig wel dat het vandaag beter gaat dan gisteren. 👌🏻

 

Ik durf alleen m’n niet open te maken. Auwie! Gelukkig is het gisteren ook gelukt. 
Ik ben trouwens heerlijk in bad gegaan gisteren tot m’n billen. Voelde zo heerlijk schoon. 😍🥰😀

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.


Gelukkig gaat het al weer beter! En wat fijn dat Nio je een berichtje terug gestuurd heeft. 
 

Dit gaan zo’n mooie borsten worden eens alles gezakt is, genezen is en op z’n plaats zit. 🤩

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Dames,

 

Eventjes een update.. Het gaat al stukken beter. Nu bijna een week verder. 
mij slik nog wel af en toe een oxycodin ook om te voorkomen dat het weer veel pijn gaat doen. Het steekt af en toe nog. Zeker bij m’n oksels. 
 

Soms voelt het ook alsof m’n vestje m’n siliconen naar m’n rug proberen te drukken, zoveel druk staat er op. Echt niet normaal. Wanneer hebben jullie hem af en toe een paar minuten open gelaten en zijn jullie overgestapt op de andere bv? Ik heb er trouwens een witte en zwarte van besteld. 
 

Bloedingen heb ik niet meer gehad gelukkig. We nog een verleningen voor m’n antibiotica. 
 

Douchen durf ik echt nog niet. Wanneer gingen jullie douchen? 
 

Als het goed is staan de foto’s er nu op

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden, Syllie zei:

Hi Dames,

 

Eventjes een update.. Het gaat al stukken beter. Nu bijna een week verder. 
mij slik nog wel af en toe een oxycodin ook om te voorkomen dat het weer veel pijn gaat doen. Het steekt af en toe nog. Zeker bij m’n oksels. 
 

Soms voelt het ook alsof m’n vestje m’n siliconen naar m’n rug proberen te drukken, zoveel druk staat er op. Echt niet normaal. Wanneer hebben jullie hem af en toe een paar minuten open gelaten en zijn jullie overgestapt op de andere bv? Ik heb er trouwens een witte en zwarte van besteld. 
 

Bloedingen heb ik niet meer gehad gelukkig. We nog een verleningen voor m’n antibiotica. 
 

Douchen durf ik echt nog niet. Wanneer gingen jullie douchen? 
 

Als het goed is staan de foto’s er nu op


Ik zou ook nog niet gaan douchen zoals @Nog even wachten zegt. Het zullen de komende dagen/week wasjes aan de wasbak worden. Liever dat dan een infectie... 

 

Ik heb de littekens van 31 mei tot 10 juli niet mogen wassen of spoelen. Dat was wel extreem lang, maar het was nodig. 
 

Moest je twijfelen over het douchen en je bh dan zou ik ook even appen. Ik mocht een sportbh van Hunkemöller aan doen, maar ik had ook alleen maar een vergroting. Misschien mag jij die ook dragen, die bh was mijn redding de eerste weken. Ik had ook geen bh van de kliniek. 

Ik stuur je even een berichtje met welke bh ik mocht dragen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 uur geleden, Special-Me zei:


Ik zou ook nog niet gaan douchen zoals @Nog even wachten zegt. Het zullen de komende dagen/week wasjes aan de wasbak worden. Liever dat dan een infectie... 

 

Ik heb de littekens van 31 mei tot 10 juli niet mogen wassen of spoelen. Dat was wel extreem lang, maar het was nodig. 
 

Moest je twijfelen over het douchen en je bh dan zou ik ook even appen. Ik mocht een sportbh van Hunkemöller aan doen, maar ik had ook alleen maar een vergroting. Misschien mag jij die ook dragen, die bh was mijn redding de eerste weken. Ik had ook geen bh van de kliniek. 

Ik stuur je even een berichtje met welke bh ik mocht dragen. 

 

Thanks!! Ik wacht denk ik ook maar zo lang mogelijk. Ik wil echt geen ontsteking. Is het niet waard. Tot die tijd maar met m’n kont in bad, wel als m’n partner er is anders kom ik er niet meer uit haha. 
 

Gisteren weer m’n bh eventjes 1 minuut open gedaan en het zag er heel goed uit. Geen open wonden meer. 😀 Dat wil ik graag zo houden. 🍀

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden, Syllie zei:

 

Thanks!! Ik wacht denk ik ook maar zo lang mogelijk. Ik wil echt geen ontsteking. Is het niet waard. Tot die tijd maar met m’n kont in bad, wel als m’n partner er is anders kom ik er niet meer uit haha. 
 

Gisteren weer m’n bh eventjes 1 minuut open gedaan en het zag er heel goed uit. Geen open wonden meer. 😀 Dat wil ik graag zo houden. 🍀

 

 


Ik ging met de sproeier over de onderkant, en de bovenkant heb ik gewassen aan de wasbak maar niet gespoeld. Dan moest ik geen deo (of niet te veel) gebruiken. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 9 months later...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.