Ga naar inhoud

Syllie : 14 juli 2020 : Dr. Nio : Park Kliniek


Aanbevolen berichten

Ik ben wakker! Maar niet normaal met hoeveel pijn. 😅

Ik heb net een beschuitje op en bedacht me “hoe krijg ik dit naar m’n mond” haha toen viel alle hagel op het bed. Mmmm chocolade pakking dan maar haha. Gelukkig kwam de verpleegster snel.

 

Narcose is weet top gegaan. Vind ik zo lekker. Zo vreemd dat je helemaal van de kaart bent zelfs zonder te dromen. ☺️
 

Vanochtend toen m’n vriend me bracht vond ik het echt jammer dat hij niet mee mocht. 
 

Ik zal straks een uitgebreider verslag schrijven. Het is in ieder geval 600cc geworden ipv 500/550 cc. Ik hoor zo waarom. Haha Voor mij geen probleem hoor, na het lezen van dit forum en m’n vorige vergroting weet ik dat het uiteindelijk altijd zal gaan slinken. 
 

Ik heb ook een paar voor foto’s gemaakt en zal er de komende dagen en weken ook na maken. Ze staan er nog niet op. Eventjes slapen. ☺️
 

Bedankt voor jullie lieve berichtjes 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ademen gaat trouwens echt mega lastig. 😱 Ik ben maar korten inademingen aan het maken, want m’n spieren doen zooooo pijn. Alsof iemand aan m’n schuine borstspieren trekt met een voet tegen m’n borst aan voor tegendruk 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gefeliciteerd met je hernieuwde borsten!! Mag ik bij jou mee spieken in je album? En ja de pijn.. dat komt wel weer goed. Ik run zelf ook een bedrijf, en lag/zat half liggend met een laptop op schoot 🙈  wel veel rust gepakt en extra slaapjes gedaan, want een lift en vergroting is best pittig in de pijn gradatie vond ik. 
 

Rust goed uit en een heel fijn herstel toegewenst, xxx 

Link naar reactie
Delen op andere sites

17 uur geleden, Aardbeitje zei:

Gefeliciteerd met jou 600cc en de pijn krijg je er gratis bij hihi !

 

Doe nog maar lekker een dutje !

 

 

Heerlijk he na space van de narcose 😇

 

nacht ging redelijk. Maar niet normaal wat een pijn. 🥺 Pfff zelfs m’n bevalling was nog minder pijnlijk. 
 

Nu even wachten op nio. Linker borst is groter dat de rechter. Waarschijnlijk vocht, maar de drains zijn er al uit, 

 

ik ben benieuwd en hou jullie op de hoogte. Rug slapen is trouwens echt niets voor mij..dus dat wordt wat. 🤣

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist, Aardbeitje zei:

 

Ben jij nog in de kliniek ?

 

Dan zul je zo wel je ontbijt krijgen hihi.

 

X

Yes, net yochurt met müsli op. ☺️ Eentje extra gevraagd net want heb best honger. 😍
 

Ik zie zo op tegen m’n autorit 😱

 

Hoe maak ik eigenlijk een album aan? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 minuten geleden, Syllie zei:

 

nacht ging redelijk. Maar niet normaal wat een pijn. 🥺 Pfff zelfs m’n bevalling was nog minder pijnlijk. 
 

Nu even wachten op nio. Linker borst is groter dat de rechter. Waarschijnlijk vocht, maar de drains zijn er al uit, 

 

ik ben benieuwd en hou jullie op de hoogte. Rug slapen is trouwens echt niets voor mij..dus dat wordt wat. 🤣

Probeer een spiegel op te bouwen met je pijnstillers. Ik slaap ook altijd op mijn zij en heb last van rugklachten. Ik heb de eerste nachten van alles geprobeerd, maar na 2 dagen had ik eindelijk een houding gevonden, opgebouwd met kussens achter mijn rug, hoofd en de benen zoveel mogelijk omhoog, waardoor het toch lukte. 

Ik ben vandaag een week po en vond de eerste 4 dagen het ergste / pijnlijkste. Sterkte en hou vol! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een album maken lukt me niet. 😢 

Dus dan maar even zo. ☺️ Ik heb er geen problemen mee hoor. 
 

Ik ben nu weer thuis. Er wordt gelukkig heel goed voor me gezorgd. Ik slik nu naproxen, diazepam, maagtabletten, antibiotica en oxycodon. Maar nog steeds echt mega veel pijn. 
 

Verpleegster zei eerst dat ik misschien weer onder het mes moest omdat m’n linker borst groter is dan de rechter. Maar later zei nio dat dit gelukkig niet hoeft. Gelukkig maar. 
 

Rit naar huis was erg vervelend. Elk heuveltje en hobbel. Auwie! 
 

Dit had ik absoluut niet bij mijn eerste borstvergroting. Ik wist wel van te voren dat het pijn zou gaan doen hoor. Maar dit overtreft mijn verwachtingen .😱 Vooral het ademen ook. Gewoon nauwelijks te doen. 

 

Na hoeveel dagen werd het bij jullie minder? 
 

Hierbij alvast de eerste foto’s 

 

 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

47 minuten geleden, Syllie zei:

Een album maken lukt me niet. 😢 

Dus dan maar even zo. ☺️ Ik heb er geen problemen mee hoor. 
 

Ik ben nu weer thuis. Er wordt gelukkig heel goed voor me gezorgd. Ik slik nu naproxen, diazepam, maagtabletten, antibiotica en oxycodon. Maar nog steeds echt mega veel pijn. 
 

Verpleegster zei eerst dat ik misschien weer onder het mes moest omdat m’n linker borst groter is dan de rechter. Maar later zei nio dat dit gelukkig niet hoeft. Gelukkig maar. 
 

Rit naar huis was erg vervelend. Elk heuveltje en hobbel. Auwie! 
 

Dit had ik absoluut niet bij mijn eerste borstvergroting. Ik wist wel van te voren dat het pijn zou gaan doen hoor. Maar dit overtreft mijn verwachtingen .😱 Vooral het ademen ook. Gewoon nauwelijks te doen. 

 

Na hoeveel dagen werd het bij jullie minder? 
 

Hierbij alvast de eerste foto’s 

 

 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Dat is al een goede verbetering.  Nu al.  

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Syllie vond je oude borsten nog best heel mooi op de foto waarop je gewoon rechtop stond, maar liggend idd niet; dan zijn de implantaten erg zichtbaar, ik schrik ervan...

Wil wel even zeggen dat ik t trouwens heeeeel erg stoer vind dat je deze foto durft te delen met ons.

Ik heb mn implantaten voor de spier, zoals jij voorheen ook had, dus er is een kans dat t er bij mij na een x aantal jaren ook zo eruit kan gaan zien...Hoop van niet natuurlijk, maar als dat wel t geval is, zal ik dan minder schrikken, doordat ik jouw foto's nu gezien heb...

Door wie ben je destijds geopereerd als ik vragen mag?..

Maar de operatie zit erop gelukkig en je nieuwe boobs zien er nu al heel goed uit, als je even door de vele pleisters heen kijkt.. Gaat erg mooi worden!! 

Wens je een heel goed herstel toe!! ☘

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi dames,

 

Het gaat gelukkig ietsjes beter, maar wat waren de eerste dagen heftig. Ik had veel verwacht, maar dit was toch echt wel een tikkeltje erger. Gelukkig is het nu goed te doen en kan ik de pijn redelijk onderdrukken. 
 

Ik probeer in de ochtend en avond wel even uit bed te gaan en smiddags vooral te slapen. 
 

Ik zag vanochtend alleen dit stukje. Ik heb het al geappt aan Nio, maar nog geen antwoord gehad. 
 

Moet ik me zorgen maken denken jullie?

 

 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.