Ga naar inhoud

Syllie : 14 juli 2020 : Dr. Nio : Park Kliniek


Aanbevolen berichten

Hi Hi, 

 

Ik ben al een paar weken heel stiekem aan het meelezen. :) Bij het zien van al die resultaten, kan ik niet wachten totdat het volgende week is! Ik ben 36 jaar, en een echt bezig bijtje. Moeder, een lieve man (die mij dit als cadeautje heeft gegeven, lieverd! 😍) en een eigen bedrijf... Het inplannen van deze operatie was even passen en meten, maar eindelijk is het zover!! 

 

Vroeger had ik een E van nature, na een zwangerschap, veel stress en kilo's minder bleef er helaas niet zo veel meer over. en wist ik precies wat mensen bedoelen met de term "theezakjes"  Ik heb destijds een vergroting gedaan met 300CC voor de borstspier. Te weinig zo bleek, want nu inmiddels 8 jaar later hangen ze weer bijna bij mijn enkels. Ok, klein beetje overdreven. 😋 Via via kreeg ik te horen dat Nio goed is in wat hij doet en ben een paar maanden geleden bij hem op consult geweest en over 1.5 week is het zo ver!! Nu het dichterbij komt word ik toch wat zenuwachtig. Iets wat ik bij mijn vorige operatie absoluut niet had. Misschien omdat ik me er nu bewuster van ben wat je kan verliezen. Ok, even weer positiever haha. Want ik heb er ook echt heel veel zin in!!

 

Ik wil weer boobies die recht vooruit kijken. Ik wil ze dit keer graag achter de spier en ga voor 500/550 cc. 

- Hoelang duurde bij jullie het herstel? Ik heb een eigen bedrijf met een team en wil zoveel rust nemen als nodig, maar na twee maanden dicht te zijn geweest kan ik helaas ook geen 3 weken plat liggen. Vandaar dat ik me afvraag hoe het herstel bij jullie globaal is gegaan. Ik ben mij ervan bewust dat het bij iedereen anders is, maar vraag me af of jullie na 1 week of 2 weken wel weer recht konden zitten of administratief werk konden doen? Bij mijn vorige borstlift was ik na een week al weer hersteld in de zin van dat ik achter een computer kon zitten, maar dat is nu denk ik wel anders ivm de lift die ik nu krijg en het feit dat hij achter mijn spier wordt geplaatst. 

 

Nog een vraagje: Hebben jullie er nog extra pijnstillers bij ingenomen of kregen jullie alleen paracetamol? Ik weet nog wel dat ik de vorige keer Tramadol kreeg. Toen werd ik bij Bergman geopereerd. 

 

Hebben jullie ook extra beha's gekocht? Zo ja, hebben jullie hier advies voor. Ik vond het de afgelopen keer niet fijn dat ik er maar 1 had, aangezien ik het niet zo fris vond. Al waste ik hem natuurlijk wel gewoon voldoende haha. 

 

Ik vind het zo spannend. Heel vreemd maar ik heb afgelopen week toch wel even mn testament laten opstellen voor mn dochter. 🙈 hihi Het gekke is dat ik wel vaker geopereerd ben en ook narcoses heb gehad, maar dit keer voelt het toch anders. Gelukkig blijk ik er een nachtje. Vind ik zelf fijner, mocht er wat gebeuren. 

 

Het is weer een veel te lang berichtje geworden haha. Sorry daarvoor. 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Lang.. Nee hoor 😉 schrijf het lekker van je af... Zul je nog wel vaker gaan doen hier.... 

Ik heb zelf ook 4 weken geleden een borstlift met een prothesewissel gehad.  (had ook aan een kant overmatig kapsel maar zal mijn verhaal kort houden hier.. Voordat ik op jou topic in monologen verval)

Als je vragen hebt of je wilt ook een kijkje in m'n album nemen dan hoor ik het van je😊

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Syllie

 

Leuk om je uitgebreide verhaal te lezen! Ik kan me voorstellen dat je het spannend vind..Hebben we allemaal!

 

Ik ben vorige week dinsdag geopereerd en heb een wissel gehad. Ik miste de vulling boven- en tussenin.

Beiden zijn dual plane geplaatst maar wel door een andere arts.

Ik ben ook een nachtje gebleven wat heel fijn was. Ik heb 3 bh’s meegekregen (1 extra van de verpleging, super lief) en ben daar heel blij mee.

 

Mijn herstel gaat super. Ik moet me echt dwingen om op de bank te gaan liggen.

Ik heb een catering bedrijf en heb gister allemaal voorstellen gemaakt achter m’n laptop. Dus administratief werk is zeker te doen. Maar ik heb geen lift gehad....

 

Geen extra pijnstillers, alleen paracetamol. Had nog diclofenac liggen en heb die 3 keer genomen. Verder niks..

 

Als je nog vragen hebt, let me know

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Dames, 

 

Echt weer iets voor mij, zie ik ineens dat ik m'n datum verkeerd heb genoteerd in de topic het moet dinsdag 14 juli zijn. 🤦‍♀️ Ik denk dat Nio niet werkt op een zondag hahah. Weten jullie hoe ik dit kan veranderen?

 

@Janou Hoe verliep jouw herstel, viel het tegen? En hoeveel CC heb jij genomen? Mag ik een kijkje nemen in jouw foto album? 

 

@pambbgBen je ook in het Parkkliniek geweest? 3 BH's is wel heel erg fijn! 😄 Ze gaan anders zo snel stinken weet ik nog uit ervaring. Al was je ze heel veel. Wat vind je van het resultaat tot nu toe? Het zit in het aard van het beestje he als ondernemer. Ik weet dat ik plat MOET liggen, alleen denk ik dat ik m geest ook even aan kettingen moet leggen dan haha. Ik denk wel dat ik met een lift een iets langer herstel zal hebben, gelukkig weet ik wel een klein beetje wat ik kan verwachten. Wat fijn trouwens dat je weinig pijn voelt! 

 

@Aardbeitje Wat fijn!! Ik heb je operatieverslag gelezen. Vanaf 900cc naar 500cc toch? Zal best wel een paar kilo schelen. Goed hoor! Ik ga ook voor 500cc. Twijfelde ook nog voor 550 cc, maar van 300 naar 500 lijkt me wel voldoende. Ik ben 169cm en 57 kg. Dus ik denk dat ik bij veel grotere naar voren omval haha. Hoe gaat het nu met je herstel? Valt het tegen of mee? Hang je al weer aan de gewichten..haha #grapje.. Ik denk dat jouw geest ook wel even moet afkicken of niet? Ik zag ook dat je een lijstje pijnstillers hebt meegekregen. Ik hoop zo dat ik deze ook krijg. Met minder pijn kun je zoveel beter herstellen. Gaat het slapen nu ook een beetje? Mocht jouw partner trouwens bij het brengen mee naar binnen of mocht hij alleen mee tot de deur. Snik! Wat een vragen he.. 🥰 Ps: mag ik misschien meekijken met jouw herstel in je foto album? Ik ben zo benieuwd. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey @Syllie; dus als ik het goed heb gelezen heb je 8 jaar geleden een borstlift gehad en 300cc implantaten voor de spier, en nu krijgt je weer een borstlift met 500cc dual plane?

Best heftig, dat ze in 8 jaar al weer zo erg zijn hangen dan en dat je dus weer een lift nodig hebt... 

Waaraan zou dat kunnen liggen denk je?

Ik heb nl. ook voor de spier, 255 cc, en dat is mijn grootste angst,  dat ze ook snel gaan hangen...

Daarom draag ik ook zoveel mogelijk een bh; ook in bed.. 

Droeg jij vaak een bh?

Heel veel artsen adviseerden bij mij ook een lift en implantaten dual plane geplaatst (heb 20 jaar geleden een bvk al gehad), terwijl Nio mij implantaten voor de spier adviseerde, zonder lift.  Maar mijn tepels bevonden zich ook nog boven de borstplooi; is mss bij jou anders..?

Nou spannend hoor; idd; lekker aftellen nu!!

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Robijntje02 De reden dat ze bij mij zo gingen hangen kwam, omdat ze destijds niet zo goed gevuld zijn. Achteraf gezien had Ik toen al meer moeten nemen. Na die operatie ben ik nog meer afgevallen, maar het grootste gedeelte kwam van er te weinig in doen. Ik had dus van nature al hele grote borsten en ben toen heel veel afgevallen (20 kilo) en er bleef dus echt niets meer van over. 
 

Vandaar dat ik nu voor een lift ga. Helemaal opvullen zou betekenen dat er te veel in moet. Ik vind 500cc voldoende. ☺️ Ik wil dat ze weer recht vooruit gaan staan. 
Waarom adviseerde ze bij jou ook een lift? Twijfel je er zelf aan? 
 

Dank je @Desert-Rose 😀👌🏻
 

@Aardbeitje hoe gaat het herstel? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Syllie er paste uiteindelijk  525 cc (demi motiva, we moesten vooral de breedte in😁) in.

Maar Jah.. De boobgreed hoort er wel bij. Mag (bijna) altijd groter he😉🤣

Ze zijn goed aan het zakken en gaan vast nog lekker 'fluffen'dus het komt wel goed. 

Herstel is nu wel echt intensiever als bij de BV in 2013. Toen voor de spier maar ook bij mij (aan een kant) flink gaan hangen. 

Nu moet ik ook wel eerlijk zijn dat ik me veel bewuster ben van complicaties als destijds. Maar goed, de kans op complicaties is nu ook veel groter. En ik voel er nu weinig voor om over een aantal jaar weer onder het mes te liggen. 

De pijn viel overgins wel mee maar met namen door de drains die er een week inzaten was het wel heel erg ongemakkelijk allemaal. Nu 4 weken PO probeer ik nog steeds rustig aan te doen. Merk dat anders de wonden weer opengaan en dat is het niet waard. 

 

 

Ohja.. Acces granted😉

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Janou Thanks dat ik even een kijkje mocht nemen. ☺️ Als ik foto’s zie komt het zo dichtbij. Ik kan niet wachten totdat die hangende dingen van mij eindelijk weer vooruit staan. 
 

Ik begrijp dat je niet weer onder het mes wilt over een paar jaar. Zeker niet nu met de 

lift erbij. Een week met de drains? Dat is lang. Kan me voorstellen dat dat echt niet fijn is. Kon je er wel mee slapen? Zijn bij jou de wondjes al een keer opengegaan?
 

Ik herken wel wat je zegt mbt het bewuster meemaken dit keer. Ik heb precies hetzelfde. Het idee dat het misschien mis kan gaan, terwijl ik net zo goed heel mn leven met hangende borsten rond kan lopen. 🙈 Wat als er iets gebeurd en m’n bedrijf inclusief personeel moet doordraaien. Ach, hoort er bij denk ik dan maar direct. Haha Dit had ik de eerste keer allemaal niet hoor. Toen dacht ik ik doe het gewoon zonder er bij na te denken. 
 

Moest jij een nachtje blijven? 
 

Ik vind het zo jammer dat ik m’n kunstnagels eraf moet halen.. ☹️ M’n wijsvinger en middelvingernagel moet vrij zijn. Hadden jullie dit ook? 
 

Ik heb het nagevraagd en ik krijg helaas maar 1 Bh. Iemand nog tips waar ik goede sport Bh,s kan halen voor erna? Ik heb al een luchtige outfit gekocht voor op de dag zelf. 

Ik zal aankomende week ook even voor foto,s erop zetten. 🤗 Het aftellen is begonnen... 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi @Syllie

Ik ben ook bij Nio geweest, en je bent in hele goede handen! 
Ik kwam van cup gapende b en heb 750cc gekregen. (Eerste borstvergroting) 

Ik had ook bh’s in huis gehaald enzovoort, moest ik van hem herstellen zonder bh. 😉😂 (wel met een borstband) 

Ondertussen een paar weken po (ik kreeg twee operaties op drie weken, maar dit terzijde) en in draag nu een bh van Hunkemöller en die was volgens hem goed. 
Maar je kan ook even naar de kliniek bellen of mailen en raad vragen. 
 

De eerste keer had ik ook een vinger vrij van kunstnagels, de tweede spoedoperatie hebben ze het met veel moeite kunnen doen met kunstnagels. Maar het is wel vervelender en omslachtig voor de verpleegsters. 
En de verpleegsters, allemaal schatjes! Ze zullen je duidelijk alles uitleggen, met alles helpen en je geruststellen als je zenuwen hebt. Je moet het wel aangeven en denken mee naar een oplossing. 
 

Heel veel succes met je operatie! 😘

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, Syllie zei:

@Janou Thanks dat ik even een kijkje mocht nemen. ☺️ Als ik foto’s zie komt het zo dichtbij. Ik kan niet wachten totdat die hangende dingen van mij eindelijk weer vooruit staan. 
 

Ik begrijp dat je niet weer onder het mes wilt over een paar jaar. Zeker niet nu met de 

lift erbij. Een week met de drains? Dat is lang. Kan me voorstellen dat dat echt niet fijn is. Kon je er wel mee slapen? Zijn bij jou de wondjes al een keer opengegaan?
 

Ik herken wel wat je zegt mbt het bewuster meemaken dit keer. Ik heb precies hetzelfde. Het idee dat het misschien mis kan gaan, terwijl ik net zo goed heel mn leven met hangende borsten rond kan lopen. 🙈 Wat als er iets gebeurd en m’n bedrijf inclusief personeel moet doordraaien. Ach, hoort er bij denk ik dan maar direct. Haha Dit had ik de eerste keer allemaal niet hoor. Toen dacht ik ik doe het gewoon zonder er bij na te denken. 
 

Moest jij een nachtje blijven? 
 

Ik vind het zo jammer dat ik m’n kunstnagels eraf moet halen.. ☹️ M’n wijsvinger en middelvingernagel moet vrij zijn. Hadden jullie dit ook? 
 

Ik heb het nagevraagd en ik krijg helaas maar 1 Bh. Iemand nog tips waar ik goede sport Bh,s kan halen voor erna? Ik heb al een luchtige outfit gekocht voor op de dag zelf. 

Ik zal aankomende week ook even voor foto,s erop zetten. 🤗 Het aftellen is begonnen... 

Of ik slapen kon met de drains.. tja... slapen is sowieso K*T als je niet mag liggen hoe je wilt. Dus jah.. die drains konden er ook nog wel bij😅 En nu ik 4 weken PO was mocht ik ook weer op mn zij liggen.. En het ligt niet eens lekker... Krijg waar ik in de eerste week spierpijn had van het liggen in 'standje opgebaard' nu weer pijn omdat ik op mijn zij lig. En aangezien dual plane ook wel echt even wennen is voor mn borstpieren ligt het nog niet fantastisch. (hoor mij eens zeuren dat ik op mn zij mag slapen😆)

Drains waren wel echt nodig.. ik ben in die week nog zeker 800cc aan wondvocht verloren terwijl dit maar max. 30cc per dag per tiet mag zijn.

 

Ik moest een nacht blijven vanwege de drains en daar dus uiteindelijk nog mee naar huis moeten gaan. Ondanks dat de kamer en het personeel goed waren was het toch een rot nacht. (ik heb er volgens mij nog in mn eigen topic aandacht aan besteedt.)

 

Mijn nagels hoefden er niet af?  Maar goed, nu verschillen aanpak en adviezen nog wel eens als je hier zo leest op het forum.

 

Ik heb mijn bh's moeten bestellen op www.emdawear.nl vanuit de kliniek en ze hebben mij de carefix mary aangeraden.

Ik heb 2 zwarte maar achteraf had ik beter witte kunnen nemen. Dan zie je tenminste sneller als er een wondje open gaat. 

Wat bij mij nog wel vaak is. Maar dat heeft dan vooral met de korsten te doen. Ik mocht daar nu ook heel dun BIO OIL op gaan smeren om het wat soepeler te  maken omdat de droge korstjes de wondjes weer opentrokken. ben nu 2 dagen aan het 'oilen' en zie al vooruitgang.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Janou Wat vervelend dat ze elke keer open gingen. Auwie! 😱 800cc is echt mega veel. Je kon bijna een emmer vullen. ☺️ Lijkt me inderdaad echt super onhandig, maar inderdaad niemand verwacht heerlijk te slapen na een borstvergroting haha. 
Ik zal je advies meenemen mbt bh’s. Even afwachten wat m’n uiteindelijke maat wordt. Zo spannend!!! Het lijkt wel of ik heel de dag aan niets anders kan denken haha. 
 

 Vanochtend werd ik gebeld en gaven ze aan dat ik 8 uur wordt geopereerd. 😅 Ik moet 7 uur aanwezig zijn in Rotterdam. Ik woon zelf uit Amsterdam maar gelukkig woont m’n moeder in Rotterdam en slapen m’n partner en ik ( inclusief puppy) bij haar. Mijn partner mag helaas niet mee naar binnen. Ik gaf aan dat ik anders wel alleen wilde gaan, maar dat vond hij niet kunnen. Schatje is het toch. ☺️ 
hij zei “ik schrijf het even allemaal in m,n agenda.” 
 

Ik ben blij dat ik een nachtje mag blijven. Toen ze vandaag belde en zei heb je nog vragen, bedacht ik me ineens: “weet ik wel alles, vergeet ik net iets” haha zullen de zenuwen zijn denk ik. M’n moeder zei vandaag, ik merk dat je zenuwachtiger bent dan de vorige keer. Vreemd hoor. Vorige keer deed ik het zonder erbij na te denken. Maar nu zit er dan ook een lift bij. 
 

Goed dat je bio oil gebruikt. Ik ben zelf Huidtherapeut en weet helaas dat mensen vaak te makkelijk zijn. Maar het is zo belangrijk om je litteken goed te verzorgen. Hetzelfde geldt voor de zon. Goed beschermen met een SPF.. ☀️ ☺️
 

Leuk om zo te lezen hoe het iedereen vergaat en hoe ze het ervaren. Ik ben alles grondig aan het nalezen haha. Wat een double bouble is en extra high profile etc. Hihi... 
 

Zo belangrijk borsten voor mij en veel vrouwen naast mij... Straks kan ik weer met m’n borstjes vooruit lopen haha 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

22 uur geleden, Special-Me zei:

Hoi @Syllie

Ik ben ook bij Nio geweest, en je bent in hele goede handen! 
Ik kwam van cup gapende b en heb 750cc gekregen. (Eerste borstvergroting) 

Ik had ook bh’s in huis gehaald enzovoort, moest ik van hem herstellen zonder bh. 😉😂 (wel met een borstband) 

Ondertussen een paar weken po (ik kreeg twee operaties op drie weken, maar dit terzijde) en in draag nu een bh van Hunkemöller en die was volgens hem goed. 
Maar je kan ook even naar de kliniek bellen of mailen en raad vragen. 
 

De eerste keer had ik ook een vinger vrij van kunstnagels, de tweede spoedoperatie hebben ze het met veel moeite kunnen doen met kunstnagels. Maar het is wel vervelender en omslachtig voor de verpleegsters. 
En de verpleegsters, allemaal schatjes! Ze zullen je duidelijk alles uitleggen, met alles helpen en je geruststellen als je zenuwen hebt. Je moet het wel aangeven en denken mee naar een oplossing. 
 

Heel veel succes met je operatie! 😘

 

 

750cc 😍 mag ik stiekem een kijkje nemen bij jouw foto,s. Ik ben zo benieuwd. 😀

 

2 operaties in drie weken. 😳 Wat is er gebeurd? En vooral hoe gaat het nu met je? 
Kreeg je nog voldoende tijd om met hem vooraf te praten? Ik denk dan direct o nee ik wil van te voren nog wel even zeggen dat het echt achter de spier moet haha stel je voor je wordt wakker en het zit bij mij toch voor de spier. Hetgeen wat ik nu ook heb. Volgens mij praat ik ook de oren van m’n vriend z’n hoofd af haha. Ach... 🙈

Ik zei vergeet niet vrij te plannen hé, want alleen naar de toilet wordt al lastig. 
Hij zei: ik ben er heel de dag voor je... Ik weet uit ervaring dat ik een monster word als ik pijn heb. 🧛🏻‍♀️ Kon jij makkelijk de trap op en af? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat ik me vanmiddag eigenlijk afvroeg. Heeft er iemand hier eigenlijk een lift gehad met een “donut methode” om de tepels heen ipv de anker methode? 
Dat is toch een ideale methode.

Waarschijnlijk alleen maar mogelijk indien je weinig hoeft te liften? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden, Syllie zei:

 

 

750cc 😍 mag ik stiekem een kijkje nemen bij jouw foto,s. Ik ben zo benieuwd. 😀

 

2 operaties in drie weken. 😳 Wat is er gebeurd? En vooral hoe gaat het nu met je? 
Kreeg je nog voldoende tijd om met hem vooraf te praten? Ik denk dan direct o nee ik wil van te voren nog wel even zeggen dat het echt achter de spier moet haha stel je voor je wordt wakker en het zit bij mij toch voor de spier. Hetgeen wat ik nu ook heb. Volgens mij praat ik ook de oren van m’n vriend z’n hoofd af haha. Ach... 🙈

Ik zei vergeet niet vrij te plannen hé, want alleen naar de toilet wordt al lastig. 
Hij zei: ik ben er heel de dag voor je... Ik weet uit ervaring dat ik een monster word als ik pijn heb. 🧛🏻‍♀️ Kon jij makkelijk de trap op en af? 


Ik voeg je toe aan mijn album. 

 

Ik had de pech een infectie te hebben, maar dan heb ik dat al gehad en een ander niet. 😉

En ik ben uitstekend geholpen door hem, de nazorg is echt wel top! 

Nio komt nog langs om alles af te tekenen, op de uitslaapkamer, en daarna in het OK zelf vragen ze ook nog wat je exact laat doen. 
 

Ik heb eigenlijk weinig last gehad, bouw je spiegel van medicatie op en dan heb je snel minder pijn. De trap was geen probleem. 
 

Ik blijf je topic volgen. Maar je bent in goede handen bij Nio! 😘

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 6-7-2020 om 19:51, Syllie zei:

Goed dat je bio oil gebruikt. Ik ben zelf Huidtherapeut en weet helaas dat mensen vaak te makkelijk zijn. Maar het is zo belangrijk om je litteken goed te verzorgen. Hetzelfde geldt voor de zon. Goed beschermen met een SPF.. ☀️ ☺️

dat was in 2013 in België t advies en nu ook weer in het ziekenhuis... dus laten we dat maar weer braaf doen... maar fijn dat jij als deskundige het ook een goed plan vindt.. 😁 Vind het ook gewoon heel lekker ruiken en het hoeft er niet dik op. Allemaal dikke duim omhoog wat mij betreft!

Ik hou niet zo heel erg van in de zon zitten. Ik ben graag buiten maar je zult me niet zien liggen bakken🥵 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 8-7-2020 om 10:49, Aardbeitje zei:

Nio is een held 🙌

 

En de na zorg is ook echt super, complimenten.

Je bent daar een hele goede handen !!!!

 

Nio neemt inderdaad ook echt de tijd ook voor het aftekenen 

 

Ik ben benieuwd. :) Nog twee nachtjes slapen. Dinsdag is het zover om 8 uur ga ik onder het mes. ZO m'n tasje alvast klaarzetten. Net m'n gelnagels eraf gehaald. Snik! Maar het is voor een goed doel. 

Ik zag dat jij morgen weer gaat voor een herstel operatie? Las ik dat goed?  

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nu opweg naar Rotterdam. Vanavond slapen we daar in de buurt zodat we morgenochtend 7 uur zeker aanwezig zijn. 
zo zenuwachtig.. 🥶

Koffertje staat klaar. Ik hoop echt dat ik een oog dicht doe haha. Anders duurt de nacht wel heel erg lang. 
 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

33 minuten geleden, Syllie zei:

Nu opweg naar Rotterdam. Vanavond slapen we daar in de buurt zodat we morgenochtend 7 uur zeker aanwezig zijn. 
zo zenuwachtig.. 🥶

Koffertje staat klaar. Ik hoop echt dat ik een oog dicht doe haha. Anders duurt de nacht wel heel erg lang. 
 

 


Je bent morgen echt in goede handen! 
 

veel succes morgen. 🍀🍀🍀

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Syllie zei:

Nu opweg naar Rotterdam. Vanavond slapen we daar in de buurt zodat we morgenochtend 7 uur zeker aanwezig zijn. 
zo zenuwachtig.. 🥶

Koffertje staat klaar. Ik hoop echt dat ik een oog dicht doe haha. Anders duurt de nacht wel heel erg lang. 
 

 

Succes! Hopelijk kun je nog wat uurtjes maken vannacht

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 3-7-2020 om 10:30, Syllie zei:

Hi Dames, 

 

Echt weer iets voor mij, zie ik ineens dat ik m'n datum verkeerd heb genoteerd in de topic het moet dinsdag 14 juli zijn. 🤦‍♀️ Ik denk dat Nio niet werkt op een zondag hahah. Weten jullie hoe ik dit kan veranderen?

 

@Janou Hoe verliep jouw herstel, viel het tegen? En hoeveel CC heb jij genomen? Mag ik een kijkje nemen in jouw foto album? 

 

@pambbgBen je ook in het Parkkliniek geweest? 3 BH's is wel heel erg fijn! 😄 Ze gaan anders zo snel stinken weet ik nog uit ervaring. Al was je ze heel veel. Wat vind je van het resultaat tot nu toe? Het zit in het aard van het beestje he als ondernemer. Ik weet dat ik plat MOET liggen, alleen denk ik dat ik m geest ook even aan kettingen moet leggen dan haha. Ik denk wel dat ik met een lift een iets langer herstel zal hebben, gelukkig weet ik wel een klein beetje wat ik kan verwachten. Wat fijn trouwens dat je weinig pijn voelt! 

 

@Aardbeitje Wat fijn!! Ik heb je operatieverslag gelezen. Vanaf 900cc naar 500cc toch? Zal best wel een paar kilo schelen. Goed hoor! Ik ga ook voor 500cc. Twijfelde ook nog voor 550 cc, maar van 300 naar 500 lijkt me wel voldoende. Ik ben 169cm en 57 kg. Dus ik denk dat ik bij veel grotere naar voren omval haha. Hoe gaat het nu met je herstel? Valt het tegen of mee? Hang je al weer aan de gewichten..haha #grapje.. Ik denk dat jouw geest ook wel even moet afkicken of niet? Ik zag ook dat je een lijstje pijnstillers hebt meegekregen. Ik hoop zo dat ik deze ook krijg. Met minder pijn kun je zoveel beter herstellen. Gaat het slapen nu ook een beetje? Mocht jouw partner trouwens bij het brengen mee naar binnen of mocht hij alleen mee tot de deur. Snik! Wat een vragen he.. 🥰 Ps: mag ik misschien meekijken met jouw herstel in je foto album? Ik ben zo benieuwd. 

Sorry even helemaal vergeten te reageren! Nope ben bij Blooming geopereerd door Wouter vd Pot.

Ik ben echt super, super blij!! Zo’n ander resultaat. Bizar!

Ik doe vrijwel alles weer. Probeer niet teveel te tillen. Morgen alweer 3 weken po.

 

Spannend morgen!! Heel veel succes

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, Syllie zei:

Nu opweg naar Rotterdam. Vanavond slapen we daar in de buurt zodat we morgenochtend 7 uur zeker aanwezig zijn. 
zo zenuwachtig.. 🥶

Koffertje staat klaar. Ik hoop echt dat ik een oog dicht doe haha. Anders duurt de nacht wel heel erg lang. 
 

 


Good luck tomorrow!!! 🎉

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.