Ga naar inhoud

AMST : 9 september 2020 : Dr. Oostveen-Bol : Faceland


Aanbevolen berichten

Hoi allemaal! 
 

Na een tijdje wat rond geneusd te hebben, wil ik jullie toch heel graag om advies vragen. Ik zal mij eerst ook even voorstellen; 28 jaar, omgeving Amsterdam en heb al een eerste (en tweede) consult gehad bij Faceland (Dr. Lydia Oostveen-Bol). Ik voel mij ontzettend prettig bij haar en ben er zeker van dat zij er wat moois van kan maken!

Ik ben vrij lang (1.85) en weeg nu rond de 75 kilo. Na gemiddeld 15 kilo afgevallen te zijn is er niet veel meer over van mijn ooit vollere E cup. Fanatiek gesport en goed op mijn voeding gelet, maar nu heb ik helaas geen volle E cup meer over.. Eerder een 'bescheiden' 80C. Ook zijn mijn borsten flink gaan hangen en word ik steeds onzekerder, zeker in bikini. 

Ik ben ontzettend aan het twijfelen hoeveel CC ik moet nemen, net zoals heel veel hier geloof ik :P. Ik wil graag mijn volle maat weer terug en dr. Oostveen heeft mij verzekerd dat de Motiva Silk round 340CC prima zouden kunnen. Ook had Faceland door de Corona tijd de regel dat er geen protheses gepast mochten worden.. Ik ben zeker van plan om een nieuw consult in te plannen wanneer dit weer mogelijk is! Maar tot die tijd blijft me dit flink bezig houden en kan ik het toch niet helemaal los laten. 

 

Heeft iemand een vergelijkbaar verhaal en eventueel foto's die ik zou mogen zien? 

Alvast heel erg bedankt! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Via Bergman kan je gratis een 3D maken, foto van je linker zijkant, voorkant en rechter zijkant uploaden en de afstand tussen de tegels opmeten en je krijgt toegang tot een app waar je versch. cc's op jouw borsten kunt uitproberen. Natuurlijk geen exacte voorspelling, maar je kunt wel een beetje kloten met groottes en wat je mooi bij jezelf vindt passen.

 

Verder zou ik altijd goed luisteren naar de visie van de pc, tenzij je echt een bepaald idee hebt zooals ik wil 'barbie-borsten' dan zou ik goed kijken naar dat doel en of de pc dat kan waarmaken. Zij zien zoveel borsten dat ze inmiddels heel goed weten wat mooi staat en wat niet. Succes iig, blijft altijd lastig en het mantra is yoch een beetje idd kies voor de grootste die ze aanrwden, vaak krijg je spijt haha! ;) (Ik zou zelf nooit in één keer te groot gaan, over een aantal jaar moet je toch wisselen en kan en moet waarschijnlijk je toch groter).

Link naar reactie
Delen op andere sites

@flowersoflove Oh thanks! Daar heb ik zeker wat aan, dankjewel. Ik ga het meteen even proberen. 
De resultaten die ik van de PC heb gezien zijn wel echt heel mooi natuurlijk, dus ik denk dat ik maar op haar oordeel af ga. Zij heeft er inderdaad het meeste verstand van ;) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Mar1986 zei:

Oww wat leuk dat je een datum hebt! Ik heb 9 september mn afspraak :D wat gaan ze uiteindelijk plaatsen??

Jaaaa ik vind het super spannend haha! Ik neig nu zelf naar de Motiva Demi 340CC, maar heb 22 juli nog een extra consult in laten plannen om alles nog even door te spreken.. En hopelijk is ze opstandig en laat ze me gewoon passen ondanks de Corona regels 😜

Wat laat jij plaatsen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden, AMST zei:

Jaaaa ik vind het super spannend haha! Ik neig nu zelf naar de Motiva Demi 340CC, maar heb 22 juli nog een extra consult in laten plannen om alles nog even door te spreken.. En hopelijk is ze opstandig en laat ze me gewoon passen ondanks de Corona regels 😜

Wat laat jij plaatsen?

Huh heb je niet kunnen passen?? Hoe hebben ze het dan gedaan? Via de computer ofzo? Ik mocht gelukkig wel gewoon passen meteen ja :D ik krijg 440cc mentor memorygel moderate plus rond. Ben echt zo benieuwd..

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Mar1986 Ja door die Corona regels.. Je kon niet met die speciale BH passen, maar ze heeft wel die 'kipfiletjes' tussen mijn shirt en BH gedaan. Lijkt mij dat je die implantaten/BH voor die tijd ook gewoon schoon maakte met iets van alcohol ofzo, dus snap niet zo goed wat de reden er achter is. Merkte wel dat de PC het zelf ook onzin vond tijdens het vorige consult, dus heb goeie hoop dat ze 22 juli (derde consult) de regels wel een beetje laat voor wat het is. Er zijn dus ook wel foto's/3D modellen gemaakt en het advies om thuis met zakjes rijst rond te lopen. Denk dat dat icm mijn wish list toch ook wel een goed idee moet geven van wat ik wil! 

 

Ik ben ook benieuwd joh! Worden ze Dual Plane geplaatst? En ga je een operatieverslag maken? 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...
  • 3 weeks later...

Ik zie dat je al een eigen topic hebt en een datum, super! Spannend zeg 7 september. Oosterbeek-Bol maakt mooie boobies dus moet helemaal goed komen. 

Qua situatie zijn we redelijk vergelijkbaar denk ik. Ik ben 1.80 en weeg +/- 83 kg, heb door afvallen ook een lift gedaan en 360 motiva demi round gekregen. Daardoor had ik eerst een lege D/E. Echt tot nu toe de beste keuze ooit! M’n borsten zijn weer gevuld en nu (pas 3/4 dagen PO) al zo mooi ☺️.  
 

Mocht je nog meer willen weten moet je het maar aangeven! Ben heel benieuwd hoe het jou vergaat in september 😘

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja inderdaad zeg @ProjectX! Eindelijk iemand gevonden wiens situatie op die van mij lijkt, zelfs de 'before' foto.

Ik heb al even gespiekt in je album; wat ontzettend mooi resultaat al! Als dit ook maar iets op die van mij gaan lijken kan ik nu al huilen van geluk haha.

Heb je nog veel last van de pijn? Of is dat goed te doen? 
 

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.