Ga naar inhoud

AMST : 9 september 2020 : Dr. Oostveen-Bol : Faceland


Aanbevolen berichten

5 uur geleden, AMST zei:

@ProjectX Dankjewel! Ja je hebt speciale voor dat ankerlitteken en rondom je tepel (lijken net van die donuts haha). Ja werkte het goed? Heb je dat destijds toen ook opgebouwd met een uurtje per dag? 

 

Ja dat lijkt inderdaad wel zo he! Ook omdat we dezelfde ingreep hebben gehad met bijna dezelfde CC's.. We verschillen ook nog eens niet zoveel in leeftijd

Oh handig zeg! Kreeg je het vergoed? 
Ja heb toen opgebouwd idd.. vond wel dat het na een tijdje niet zo goed meer plakte 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ProjectX Ik kan ze zelf voorschrijven gelukkig..! Dus wel even eigen risico op, maar is al snel weg na bestellen van vier van die pakketjes. Had je ook speciale zeep erbij die je moest gebruiken om schoon te maken? Die zitten bij mij wel in het pakketje erbij

 

@Petra84 Dankjewel! Ik word met de minuut blijer met ze haha. Zal vandaag nog even nieuwe foto's maken, de verschillen zijn al stukje bij beetje aan het afnemen :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden, AMST zei:

@ProjectX Ik kan ze zelf voorschrijven gelukkig..! Dus wel even eigen risico op, maar is al snel weg na bestellen van vier van die pakketjes. Had je ook speciale zeep erbij die je moest gebruiken om schoon te maken? Die zitten bij mij wel in het pakketje erbij

 

@Petra84 Dankjewel! Ik word met de minuut blijer met ze haha. Zal vandaag nog even nieuwe foto's maken, de verschillen zijn al stukje bij beetje aan het afnemen :)

Owww spannend ik zal gaan kijken!!

Heb je hem geupload?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...
Op 30-10-2020 om 07:55, Petra84 zei:

@AMST hoe gaat het met je?

Ik ben benieuwd 

Hee wat leuk!

Ja gaat hier goed, heb alleen soms wel dat de littekens rond mijn tepel open gaat (waarschijnlijk doordat de hechtingen niet goed 'oplossen'? Begint als een soort puistje zeg maar..) maar dat geneest dan al snel weer. 

Misschien dat @best_boobie weet of dit vaker voor komt?

Heb alleen soms wel het gevoel van 'Dit kan beter'.. Dit is dan weer de perfectionist is mij en die haat ik soms echt.. :P Moet dan echt even terugkijken naar waar ik vandaan kom en niet zo piepen haha

 

Hoe gaat het bij jou?!

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden, AMST zei:

Hee wat leuk!

Ja gaat hier goed, heb alleen soms wel dat de littekens rond mijn tepel open gaat (waarschijnlijk doordat de hechtingen niet goed 'oplossen'? Begint als een soort puistje zeg maar..) maar dat geneest dan al snel weer. 

Misschien dat @best_boobie weet of dit vaker voor komt?

Heb alleen soms wel het gevoel van 'Dit kan beter'.. Dit is dan weer de perfectionist is mij en die haat ik soms echt.. :P Moet dan echt even terugkijken naar waar ik vandaan kom en niet zo piepen haha

 

Hoe gaat het bij jou?!

 

Of wát vaker voor komt?
Ik snap niet waar het over gaat haha. Laat diegene me anders ff een pb sturen. Veel makkelijker dan taggen in een topic waar ik moet zoeken naar waar het over gaat (wat ik dus ook niet ga zoeken :45: ) 

 

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

22 uur geleden, best_boobie zei:

Of wát vaker voor komt?
Ik snap niet waar het over gaat haha. Laat diegene me anders ff een pb sturen. Veel makkelijker dan taggen in een topic waar ik moet zoeken naar waar het over gaat (wat ik dus ook niet ga zoeken :45: ) 

 

xxx

Hoihoi, 

 

Snap dat je niet gaat zoeken hoor, maar staat letterlijk in het berichtje zelf haha. Ik heb je iig ook een PB gestuurd. 

 

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 uur geleden, AMST zei:

Hoihoi, 

 

Snap dat je niet gaat zoeken hoor, maar staat letterlijk in het berichtje zelf haha. Ik heb je iig ook een PB gestuurd. 

 

x

Oh echt stom dit haha... 
Zie het nu staan. Heb ik dus finaal overheen gelezen, sorry!!!!

 

Ondertussen ook pb terug gestuurd, ,maar op 1 vraag heb ik nu dus al antwoord, want wist niet meer wanneer je geopereerd was.. 

xx

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

@ProjectX Ja ben ik ook wel blij mee! Heb nog wel dat ik links wat voel trekken aan de onderkant, maar denk dat dat van het litteken komt. Ik heb net een nieuwe foto geüpload (heb wel een wondje van een niet opgeloste hechting die naar buiten kwam) alleen niet van de onderkant van de littekens! Op zich zijn die bij mij nog wel wat rood en gevoelig, maar hee, na negen weken kan je nog niet zo heel veel zeuren denk ik haha. Heb wel het idee dat de Scarban helpt in de zin van dat het de littekens wat soepeler maakt en platter. Zal ik nog even een foto maken voor je? Dan heb je vergelijkingsmateriaal

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden, AMST zei:

@ProjectX Ja ben ik ook wel blij mee! Heb nog wel dat ik links wat voel trekken aan de onderkant, maar denk dat dat van het litteken komt. Ik heb net een nieuwe foto geüpload (heb wel een wondje van een niet opgeloste hechting die naar buiten kwam) alleen niet van de onderkant van de littekens! Op zich zijn die bij mij nog wel wat rood en gevoelig, maar hee, na negen weken kan je nog niet zo heel veel zeuren denk ik haha. Heb wel het idee dat de Scarban helpt in de zin van dat het de littekens wat soepeler maakt en platter. Zal ik nog even een foto maken voor je? Dan heb je vergelijkingsmateriaal

Je gebruikt littekencreme? Zou ik voorlopig echt even niet doen ivm dat wondje... Littekencreme pas gebruiken als je litteken potdicht zit...

 

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 13-11-2020 om 11:56, AMST zei:

@ProjectX Ja ben ik ook wel blij mee! Heb nog wel dat ik links wat voel trekken aan de onderkant, maar denk dat dat van het litteken komt. Ik heb net een nieuwe foto geüpload (heb wel een wondje van een niet opgeloste hechting die naar buiten kwam) alleen niet van de onderkant van de littekens! Op zich zijn die bij mij nog wel wat rood en gevoelig, maar hee, na negen weken kan je nog niet zo heel veel zeuren denk ik haha. Heb wel het idee dat de Scarban helpt in de zin van dat het de littekens wat soepeler maakt en platter. Zal ik nog even een foto maken voor je? Dan heb je vergelijkingsmateriaal

Ziet er goed uit zeg! Mooi natuurlijk ook en mooi je littekens! Zou ik een foto mogen zien van de onderkant? Ik heb mijn pakketje binnen en ga vandaag starten. 😁 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 13-11-2020 om 16:54, best_boobie zei:

Je gebruikt littekencreme? Zou ik voorlopig echt even niet doen ivm dat wondje... Littekencreme pas gebruiken als je litteken potdicht zit...

 

xx BB

Hoihoi, 

 

Nee ik gebruik geen littekencreme rond mijn tepel. Op de onderkant van de borst heb ik ScarBan pleisters, gezien dit litteken wel helemaal dicht zit :) Tepel laat ik weer even voor wat het is en zit alleen een vet gaas + pleister op.. 

 

xx

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 15-11-2020 om 11:37, ProjectX zei:

Ziet er goed uit zeg! Mooi natuurlijk ook en mooi je littekens! Zou ik een foto mogen zien van de onderkant? Ik heb mijn pakketje binnen en ga vandaag starten. 😁 

Dankjewel! Ik heb soms wel een beetje de twijfel of ik niet voor een breder implantaat had moeten gaan.. Maar denk dat er dat meer kans is op randen zien ed. 

Bij jou ziet het er ook mooi uit zeg! Lijkt wel alsof we een beetje dezelfde boobies hebben haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uur geleden, AMST zei:

Dankjewel! Ik heb soms wel een beetje de twijfel of ik niet voor een breder implantaat had moeten gaan.. Maar denk dat er dat meer kans is op randen zien ed. 

Bij jou ziet het er ook mooi uit zeg! Lijkt wel alsof we een beetje dezelfde boobies hebben haha

Dankje en ja herkenbaar! We hebben zeker vergelijkbare boobies haha.. ik wilde ook niet te groot, maar toch denk ik nu soms had mis toch iets meer gemogen. 🤭 Terwijl mijn vriend dit al groot vind. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 uur geleden, AMST zei:

Dankjewel! Ik heb soms wel een beetje de twijfel of ik niet voor een breder implantaat had moeten gaan.. Maar denk dat er dat meer kans is op randen zien ed. 

Bij jou ziet het er ook mooi uit zeg! Lijkt wel alsof we een beetje dezelfde boobies hebben haha


zou ik mee mogen kijken in je album?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.