Ga naar inhoud

Whats on my mind


Aanbevolen berichten

Gisteren voor controle naar dr Koopmans. Hij heeft alleen de pleisters van de hechtingen verwijderd en gezegd dat ze lucht nodig hebben en dat het gewoon nat mocht worden. Hij voegde eraan toe dat daar de meningen over verdeeld waren  maar hij zag er geen kwaad in. Omdat de hechtingen rond de tepels een langere helingsperiode nodig hebben, zijn de pleisters daar blijven zitten. Ik schrok wel toen ik thuis aangekomen de hechtingen eens goed bekeek. Behalve vrij groot, ook dik en rimpelig. Ik heb een donkere huid dus littekens zijn altijd duidelijker te zien. Maar goed, met betrekking tot de verzorging ervan doe ik precies wat mij wordt aangeraden en hoop er maar het beste van.
De controle stelde verder niet veel voor. De borsten voelden al wat soepeler aan, het zag er goed uit, volgens  Koopmans.
De borstband hoef ik niet meer te dragen want ze waren al voldoende gezakt.

Toch moet ik stiekem lachen om de reacties van mensen om me heen waaraan ik verteld heb dat ik een borstvergroting zou laten doen. Over het algemeen hele  enthousiaste reacties. Maar ik kreeg ook reacties als "waarom snijden in een gezond lichaam" "Wees blij met hoe je bent " bla bla bla chocoladevla..ik ben juist heul blij met wie en wat ik ben, maar moeder natuur kan best een handje geholpen worden. En het grappige is, de mensen die enigszins kritiek hadden, hebben me via privé berichten laten weten ook wel interesse te hebben. Of nou ja, ze hadden er wel eens aan gedacht. Drie kinderen, borstvoeding, je kent het wel.  Ik denk dan bij mezelf 'Mens, wat interesseert mij het nou wat voor redenen eraan ten grondslag liggen. Als jij grotere of mooiere of kleinere borsten wil hebben, ga ervoor! Al wil je ze op je rug! Lekker belangrijk. 
Hetzelfde met fillers. Ik ben sinds enkele maanden met fillers begonnen. Helemaal geweldig. Ik ben nogal een open boek dus ik had het zelfs op mijn Facebook gezet. Ja, ik ben daar niet zo moeilijk in. Nou, daar kwamen de reacties al, hoor. "Zonde! Nergens voor nodig" "wat een onzin" " je spuit gif in je lichaam!"
Pffff..en ook toen kreeg ik van twee van die schreeuwleijkerds achteraf de vraag waar ik het had laten doen, hoe duur het was  want tja..die rimpels bij hun lip, de wallen onder hun ogen, bla bla bla..
Ach joh, doe wat je vindt dat je moet doen. En of je ervoor uit wilt komen of niet is helemaal aan jou. Al moet ik áltijd wel lachen als duidelijk strakgetrokken veertigers met eendenlippen en een permanent verbaasde uitdrukking in hun gezicht, bij hoog en bij laag blijven ontkennen ook maar iets hebben laten doen. "Gewoon goede genen en gezond eten" zeggen ze dan.
Jaja, denk ik dan, gewoon blijven volhouden dan geloof je het vanzelf.

Mijn borstvergroting lokt ook discussies uit bij vriendinnen die niet zulke goede ervaringen hebben met implantaten en deze hebben laten verwijderen. Ik heb ze al gezegd dat ik de discussie niet met ze aanga en dat ik een weloverwogen keuze heb gemaakt waarbij ik niet over één nacht ijs ben geweest.
Klaar! 
Hoe goed bedoeld ook, ga lekker anders heen met je negativiteit.

Yep, ik ben gewoon zo blij met mijn tietûh! Elke ochtend sta ik voor de spiegel en bekijk ze eens goed. Ongevraagd stuur ik foto's naar vriendinnen en het liefst zou ik met bloot bovenlichaam door de Albert Heijn lopen tijdens het boodschappen  doen.
Ik heb zelfs een map (tietûh) in mijn telefoon aangemaakt met daarin alleen maar fotos vanaf  dag 1🙈🙈🙈 nu de pleisters verwijderd zijn kan ik bijhouden in hoeverre het herstel zich ontwikkelt.

O ja, en ik heb mijn ex lekker foto's gestuurd  van mijn borsten. Hij vond dat altijd al mooi, grote borsten. En nu zit ie lekker opgescheept met een lelijke afbaktrol  met rare wenkbrauwen. Ik heb m veel plezier gewenst verder.

Zo, ik ben mijn ei weer  kwijt 😂😂😂 ik ga verder aan het werk.
Fijne dag, y'all!
 

  • Like 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 months later...


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.