Ga naar inhoud

Borstvergroting na verkleining


flowersoflove

Aanbevolen berichten

Hi allemaal! Zoals je in mijn profiel kan lezen ben ik hier jaren geleden ook actief geweest en heb ik van alles gedeeld over de weg naar mijn borstverkleining. Inmiddels 2 zwangerschappen en wat kilo's minder verder en mijn borsten zijn helaas niet meer wat het ooit geweest is, ook ben ik niet tevreden over de littekens en heb ik last van een zogeheten 'double bubble' aan een kant. Tijd om er wat aan te gaan doen dus! Op het moment ben ik veel research aan het doen naar verschillende pc's, maar het beste gevoel heb ik op dit moment bij prof. dr. B. van der Lei via Bergman (Bergman is mij in het verleden ook erg goed bevallen en ik wil graag bij een gerenommeerde arts, zeker in mijn geval en niet bij een tietenfabriek zeg maar😜). Ik ga een consult bij hem inplannen om de opties te bespreken en de rest gaan we wel zien, ik hoop na de zomervakantie geopereerd te kunnen worden richting september/oktober zodat het ook niet zo erg opvalt en ik rustig kan herstellen zonder 35 graden (hoop je dan haha).

 

Ik ben heel erg op zoek naar voorbeelden van van der Lei, wanneer jij dit met mij zou willen delen: héél graag, er is namelijk best weinig werk van hem te vinden op internet.

 

Verder zit ik nog met de volgende punten (dit neem ik ook mee naar het consult uiteraard):

 

1. Wisselen. Hoe vaak ga je moeten wisselen en tot welke leeftijd ga je daar mee door? Littekenweefsel op littekenweefsel lijkt mij niet mooier worden, zeker niet wanneer de huid ook steeds meer verouderd. Wat is jullie ervaring, om de hoeveel jaar is het wisselen gemiddeld? (Zonder dus hele gekke complicaties ed.) Levenslang wat ze weleens zeggen is natuurlijk een illusie.. 

 

2. Wanneer je een lift nodig hebt, is dit dan bij een wissel in de toekomst ook weer nodig of is dit eenmalig (tenzij de borsten weer heel erg zijn gaan hangen natuurlijk).

 

3. Hoe denken jullie over breast implant illness? Je hoort er toch steeds meer over dus vandaar dat ik het toch even aankaart.

 

4. Ook voorbeeldfoto's van vrouwen met 'na de zwangerschap boobies' zijn erg welkom, ik ben heel benieuwd hoe het eruit ziet van slap naar vol zeg maar.

 

5. Zijn er nog dingen die je had willen weten voordat je aan siliconen begon?

 

Alvast heel erg bedankt! Ik hoop vooral hier een beetje met gelijkgestemden te kunnen kletsen en vooral ook anderen die door van der Lei zijn geopereerd. Ik vind het allemaal heel spannend en heb zeker nog veel twijfels, vooral met name van mijn gezondheid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dag @flowersoflove,

 

Ik tag even @Lindan want zij heeft een ooit een borstverkleining gehad en inmiddels een borstvergroting zonder lift geplaatst dual plane met Motiva Ergonomix prothesen. Het resultaat mag er zijn!

 

Ik heb zelf net een prothesewissel achter de rug. Daarvoor heb ik mijn Mcghan prothesen wel 20 jaar gehad! Uiteindelijk moeten wisselen want ik had pijn door overmatige kapselvorming. Nu heel blij met Motiva Ergonomix demi 525 cc. Beide prothesen zijn voor de spier geplaatst.

 

Ik zal je toevoegen aan mijn album maar had mijn prothesen al toen ik mijn dochter kreeg en borstvoeding ging geven. Ze zijn toen niet perse veel meer gaan hangen. 


Ik denk dat alles wat niet lichaamseigen is risico’s kan geven. Maar vind voor mijzelf een te klein percentage om geen prothesen te nemen.


Je kan ook het zoekvenster op deze site gebruiken mochten er specifieke vragen zijn waar je over na hebt gedacht mocht je daar in je eigen topic geen antwoord op krijgen.

 

Succes met het maken van de juiste beslissing!

 

 

  • Upvote 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Heel erg bedankt voor jouw reactie @Fje1981! Ik kwam toevallig net foto's van @Lindantegen in de galerij en dat was heel fijn om te zien, echt prachtig geworden en geen lelijke littekens. Je hoort het toch minder vaak, een vergroting na een verkleining, terwijl ik het op Amerikaanse fora juist weer veel tegenkom en een arts zelf aangeeft dat veel vrouwen na een verkleining terugkomen. Ik ben niet alleen dus haha! Ik heb ook nog een borstvergroting dmv vet overwogen, maar ik vind de technieken daarvoor nog niet ver genoeg en vooral blijvend genoeg. Ik wilde alle opties overwegen, maar als ik hoor dat sommige vrouwen - zoals jij nu ook aangeeft - 20 jaar met hun siliconen hebben rondgelopen, stelt me dat ook weer gerust. Ik heb echt een beeld in mijn hoofd van elke 10 jaar onder het mes en ik vind dat toch best wel een ding. Liever zo min mogelijk gesleuteld natuurlijk! ;)

 

Ik heb zelf ook een foto van hoe mijn 'voorsituatie' is zeg maar, maar moet nog even uitvogelen hoe ik dat kan delen. Ik weet dat iedereen anders is en dus ook het eindresultaat, maar het is toch geruststellend om anderen in dezelfde situatie te zien. Dan is er voor mij ook hoop haha!

 

Ik ga de komende dagen lekker hier een beetje op onderzoek uit, ik merk ook dat hoe meer ik er mee bezig ben, hoe meer ik eigenlijk merk hoe negatief ik nu over mijn borsten denk en hoe graag ik dit eigenlijk wil. Al is mijn man nog wat terughoudend, die vind mij zo mooi en wil liever niet dat ik met mijn gezondheid 'speel' of naar zijn woorden meega in een soort door de maatschappij gecreëerde druk om maar perfect te zijn. Al is hij wel supportive hoor en staat achter mij no matter what, ik snap zijn zorgen ook wel. Hij wil ook heel graag mee naar het consult maar ik vrees dat dat ivm corona geen optie gaat zijn. Nou goed, ik ga lekker verder fantaseren en hopelijk krijg ik nog wat andere reacties van vrouwen in hetzelfde schuitje! :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

@flowersoflove

 

Fijn dat ik je een beetje informatie heb kunnen geven ☺️
Ik snap heel goed dat nu je bezig  bent met inventariseren je al droomt over je nieuwe voorgevel🤣

Wacht maar als je de arts hebt gesproken en hij je verschillende optie cc’s aanraadt of als de datum is geprikt dan wordt het dan krijg je keuzestress en wordt het ongeduld helemaal groot!


Je bent hier qua info en support in ieder geval in goede handen!

  • Upvote 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja inderdaad, ik kan niet wachten op meer informatie en ben nu al ongeduldig eigenlijk haha! Ik ben ook zo benieuwd of ik een lift nodig heb, ik heb foto's van mijn voorsituatie in een privéalbum gezet dus als iemand daar een beetje verstand van heeft, let me know en ik voeg je toe. Ik ben heel benieuwd namelijk, ik zie wel een beetje tegen een lift op mocht dit nodig zijn. Op dit moment is het allemaal nog een beetje aannames want ik weet natuurlijk nog helemaal niets, laat ik maar niet op de zaken vooruit lopen. Ik heb trouwens nog dr. Nio overwogen omdat ik gehoord heb dat hij vaak geen lift doet waar anderen dit wel aanraden, maar ik heb daar toch geen goed gevoel bij. 

 

En ik ben hier zeker in goede handen, destijds ook heel veel aan dit forum gehad en vandaar dat ik hier nu weer ben! ;) Ik heb jouw foto's inmiddels bekeken trouwens en het ziet er prachtig uit, heel natuurlijk ook! Bedankt dat ik even een kijkje mocht nemen.

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mag ik in je album kijken? Het gevoel bij een arts is zooo belangrijk! Maar als je zelf twijfelt of je een  lift wil zou ik als jouw arts dat voorstelt  misschien toch ook elders een consult doen. Een lift is echt wel pittiger qua herstel dus als het niet hoeft zou ik daar niet zo snel voor kiezen 

  • Upvote 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey @flowersoflove ik heb 20 jaar geleden een borstverkleining gehad, en 11 februari dit jaar een borstvergroting.

Zie ook mijn operatietopic.

Ik wilde geen hele grote borsten hebben, maar heb toch voor Nio gekozen,  die echter goed naar mijn wens heeft geluisterd.

Bijna alle pc's bij wie ik op consult was geweest, adviseerden mij dual plane in combinatie met een lift.

Nio adviseerde mij voor de spier, zonder lift, 255 cc, en ik had een goed gevoel  bij hem; en vertrouwen in hem. Ben 2 maten omhoog gegaan, van een lege 70D naar een 70F.

Ben blij dat ik voor hem gekozen heb, waarom liften als het niet nodig is? 

Zou als ik jou was zeker nog 1 of 2 andere consulten inplannen, misschien ook eentje bij Nio ha ha, en dan een keuze maken.

  • Upvote 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, Fje1981 zei:

Mag ik in je album kijken? Het gevoel bij een arts is zooo belangrijk! Maar als je zelf twijfelt of je een  lift wil zou ik als jouw arts dat voorstelt  misschien toch ook elders een consult doen. Een lift is echt wel pittiger qua herstel dus als het niet hoeft zou ik daar niet zo snel voor kiezen 

Ik heb je toegevoegd! En inderdaad, mocht deze pc een lift aanraden ga ik zeker nog andere opties overwegen. Mochten zij het dan allemaal zeggen weet ik genoeg ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor je reactie @Robijntje02! Altijd fijn om ervaringen te horen van anderen in hetzelfde schuitje. Na een borstverkleining is het toch weer anders dan een blank canvas natuurlijk. Ik hoor het 'lift verhaal heel vaak over Nio dus dan misschien toch het overwegen waard.. is maar eens naar de pc waar ik nu een goed gevoel bij heb en kijken waar dat op uitdraait. Ik heb natuurlijk al oude littekens dus het liefst zo min mogelijk gedoe ;) Ik ga je topic even opzoeken!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoihoi! 

 

Ik word 21 juli geholpen door Prof Dr van der Lei. 

Helaas zijn er weinig voorbeelden van hem te vinden op het forum, maar ik had een goed gevoel bij hem... En voorbeelden die ik gezien heb van hem vond ik erg mooi. 

 

Ik ben 20 jaar en heb een a cupje... Dus wat betreft een bvk daarna bvg kan ik je niet mee verder helpen. 

 

Dat over breast implant illness Ben ik ook wel benieuwd naar, wat hij er van zegt. Mocht je het gevraagd hebben, wil je het hier dan delen? 

 

Liefs! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi @quieroboobs Ik zag jouw topic al dus super leuk dat je reageert! Ik heb inmiddels - na lang zoeken haha - in ieder geval 2 vrouwen gevonden die foto's hebben gedeeld ( @MiekeW en @Jolien93 als het goed is) dus mocht je nog graag een extra voorbeeld willen zien (want voor jou is het dus al bijna zover, spannend joh!) dan bij deze. Ik ben benieuwd naar evt. foto's die hij tijdens het consult kan laten zien. Kan je mij vertellen waarom je uiteindelijk voor van der Lei hebt gekozen? Hoe vond je het consult? En wat was de 'wachttijd' voor een operatiedatum? Alvast bedankt en als ik je niet meer spreek voor die tijd alvast heel veel succes! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 minuten geleden, flowersoflove zei:

Hi @quieroboobs Ik zag jouw topic al dus super leuk dat je reageert! Ik heb inmiddels - na lang zoeken haha - in ieder geval 2 vrouwen gevonden die foto's hebben gedeeld ( @MiekeW en @Jolien93 als het goed is) dus mocht je nog graag een extra voorbeeld willen zien (want voor jou is het dus al bijna zover, spannend joh!) dan bij deze. Ik ben benieuwd naar evt. foto's die hij tijdens het consult kan laten zien. Kan je mij vertellen waarom je uiteindelijk voor van der Lei hebt gekozen? Hoe vond je het consult? En wat was de 'wachttijd' voor een operatiedatum? Alvast bedankt en als ik je niet meer spreek voor die tijd alvast heel veel succes! 

 

Dankje voor de @ van hun!

 

Ik zal je toevoegen aan mijn album, heb je over paar weken nog een voorbeeld haha. 

 

Ik heb uiteindelijk voor hem gekozen omdat ik een goed gevoel bij hem had, hij nam de tijd tijdens het consult., dingen wat hij vertelde klonken vakkundig. 

En voor mij is het maar 30min rijden naar Zwolle. Dus ik had een lagere drempel als ik nog wat vaker langs wilde gaan. (Wat ik ook heb gedaan, en dat was nooit een probleem) 

 

Ik ben bijvoorbeeld ook op consult geweest bij Dr Nio, super kundige man en maakt mooie borsten(van wat ik op het forum gezien heb) , maar klikte niet, gehaast gevoel, stond toen voor m'n gevoel na 5 min weer buiten. En Rotterdam is voor mij zobeetje 2 uur rijden... 

 

Dus al met al heb ik voor Dr Lei gekozen! 

 

De wachttijden weet ik niet....  Ik heb 21 juli gekozen omdat ik op deze manier kan herstellen in de vakantie periode van werk. 

 

Succes met je zoektocht! 

  • Upvote 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

@quieroboobs Super, dankjewel! Ik ben heel benieuwd naar jouw eindresultaat, kan ik eerst even bij jou spieken :P Maar wát ik gezien heb, ziet er heel goed uit. Een beetje tussen nep en natuurlijk in, precies waar ik naar op zoek ben. En de beste man heeft natuurlijk een heel indrukwekkend cv dus dat is stiekem ook wel een beetje waarom ik denk ik voor hem ga kiezen. 

 

Ik had dus eerst een afspraak bij dr. Nio staan, maar dat viel net in de corona periode en de manier waarop zij daarmee omgingen vond ik niet zo prettig. Ik vond dat zij niet echt goed anticipeerden op de opkomst van een wereldwijde pandemie dus heb toen uit voorzorg zelf mijn afspraak maar afgezegd. Vorige week nog contact met ze gezocht voor een nieuwe afspraak maar daar wordt niet eens op gereageerd dus dat was voor mij eigenlijk de doorslaggevende factor om het niet daar te doen. Ik hoor ook eigenlijk ineens alleen maar 'Nio, Nio, Nio' wat mij juist een beetje zo'n tietenfabriek-gevoel geeft en afgeraffelde consulten etc. Het gaat wel over mijn lijf en ik wil daar geen extra risico's mee nemen. Ik ben ook moeder natuurlijk. En ook voor mij is het inderdaad een heel stuk rijden vanaf het noorden in Nederland dus dan is dit een veel betere optie. Ach, ik denk dat als je goed genoeg zoekt, je altijd positieve en negatieve verhalen hoort over pc's, ik denk dat heel veel heel kundig zijn, maar dat het persoon, de kliniek waar het persoon voor werkt en vooral de resultaten (elke borst is anders maar iemand heeft toch een soort eigen 'handtekening' natuurlijk) jou moeten liggen en een goed gevoel bij moet hebben. En Bergman in het algemeen staat gewoon heel goed aangeschreven (en daarnaast werkt van der Lei ook nog in het UMCG natuurlijk dus dat is ook niet zomaar). Eigenlijk moeten we hier een kliniek beginnen joh, een gat in de markt in 't Noorden haha!

 

Oh en ik zal jou ook even aan mijn album toevoegen, dan kunnen we elkaar volgen! :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

@flowersoflove  Thanks ik ben er ook heel blij mee😃

 

ik heb inderdaad jaaaren geleden een borstverkleining gehad. Na 2 zwangerschappen en borstvoeding was alle volume aan de bovenkant verdwenen . Bovendien had ik door de extreme groei van borsten tijdens zwangerschap diepe striemen. Daar stoorde ik me nog wel het meest aan. Dus besloot ik voor de vergroting te gaan.

Ik hoopte bij de consult dat liften niet nodig is. 
en super blij dat het ook niet nodig was .
Tepelstand was 👍 
De hang leek zo omdat de volume alleen een aan de onderkant was🥳 om al dat lege Opgevuld moest worden heb 475 Cc / 425 Cc motiva ergonomix demi gekregen. (Verschillende borsten)
Doel was zo natuurlijk mogelijk. En ben erg blij dat het op zich goed gelukt is 💪😅❤️ Echt de beste beslissing ! Ik ben nog “jong “ en wil genieten ipv storen en mijn borsten😉
Oh ja 2 grote voordelen waren; Mijn striemen zijn weg, en mijn brede oude littekens van verkleining heeft zij heel goed weggestopt in deze nieuwe litteken😊

 

tja wisselen zal je denk ik wel om de 10/15 jaar moeten doen. In mijn geval is het juist veel mooier geworden om voor de 2 de keer geopereerd te worden . En hoelang ga je door? Haha ik denk tot des leeftijd dat het mij niks meer doet 😂

 

Heel veel succes straks bij de consults! 
Tip ; Neem Wel fotos mee van droom borsten zodat jullie elkaar ook goed begrijpen wat JIJ wilt.

 

ik ben wel benieuwd naar je album mocht je die al hebben 😊


liefs Linda 

  • Upvote 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

@Lindan Ik heb je gelijk even aan mijn album toegevoegd, ik ben benieuwd wat jij denkt mbt een lift. Let me know! Zo raar om nu die borsten te plaatsen waar je niet blij mee bent haha, maar ik hoop dat ik daar over een aantal maanden een heel mooi beeld tegenover kan zetten :)

 

Ik heb eigenlijk precies hetzelfde verhaal, borstverkleining gehad, kindjes gekregen en nu een slappe cup. Ik hoop dat ze bij mij idd ook gebruik van de oude littekens kunnen gebruiken of dat in ieder geval netjes kunnen wegwerken, daarom hoop ik zo geen lift nodig te hebben maar nogmaals, als dit het resultaat ten goede komt, hoor je mij niet klagen. Ik denk op dit punt ook dat ze er alleen maar mooier van kunnen worden, want ook ik zit nu met best veel striae ed. en al is het wit, in een laag topje zie je het toch duidelijk. Ik ben nog onder de 30 dus moet nog een tijdje mee en soms voel ik me net een 'oud wijf' met mijn borsten, ik ben 1.73 en 60 kilo dus gewoon een prima lichaam maar dan die borsten.. :( Een slappe bedoeling. Ik ben ook heel erg benieuwd naar het aantal CC's wat ik 'nodig' ga hebben om de boel op te vullen, ik denk al gauw wat meer omdat je natuurlijk al eerder een bvk gehad hebt (toen kwam ik echt van een grote cup F). Ik hoop op een redelijk natuurlijk resultaat met wel volume aan de bovenkant, eigenlijk gewoon hoe mijn borsten in een push up bh zijn zeg maar.

 

Ik heb ook wel goed nagedacht over het wisselen en tot wanneer je dit gaat doen, maar ik vind ook dat ik het recht heb om gelukkig te zijn. Wie zegt dat ik überhaupt 60 bij wijze van word? Wie zegt dat ik niet bij wijze van borstkanker krijg - klopt het af -? Je weet niet hoe het leven gaat lopen dus jarenlang ongelukkig zijn wanneer ik in de spiegel kijk is het me ook niet waard. Dan maar een extra risico nemen. De een rookt, de ander drinkt teveel, de ander sport zichzelf uit de naad, de ander werkt in een fabriek met gevaarlijke stoffen.. en ik.. ik wil mooie borsten! :P

 

Bedankt voor je reactie, heel fijn om het van mensen te horen die in hetzelfde schuitje zaten. Een bv na een bvk is toch wat minder doorgaans zeg maar..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo hallo @flowersoflove wat heb jij een mooie voor situatie . En ik zie ook iets herkenbaars wat ik ook had striae . ( niet super duidelijk hoor) maar bij de vergroting zal je zien dat het mooi weg trekt Als het opgevuld is . 
Ik weet niet of jij mijn voor situatie heb gezien maar ik had geen lift nodig ! En jij heb geen hang en je tepels staan mooi op de plek , alleen volume mist je. 
Dit gaan hele mooie borsten worden !!!👍

 

Een kundige arts zal de oude littekens mooi weg werken . Ik had vrije brede littekens onder mijn borsten , die ver door liepen. En dat is weggewerkt , super blij daarmee. Waren je borsten ook via anker methode verkleind? Ik vond dat ook niet mooi bij mij . ook een rede om geen lift te willen . 
Maar goed ze zijn tegenwoordig zo ver met alles . Als ik hier op het forum kijkt naar dames met een verkleining , hoe prachtig het is geworden. 
Tja alleen het herstel bij verkleining is vele malen zwaarder vond ik dan de vergroting . Sterker nog , ik zou het zo weer doen 😂😃 echt een super gave ervaring . 
 

En wat het eind resultaat zal worden is ook bij iedereen verschillend. Het ligt echt aan je bouw hoe de CC gaat vallen. 
Ik ben super klein , 1.55 en weeg 51 kilo. Dus ik ben wel blij dat ik niet groter ben gegaan. Ik heb fotos meegenomen van borsten die ik mooi vind. 
Dus de arts wist precies wat ik hoopte te krijgen. 
 

En inderdaad je bent jong en heb kindjes . Dan wordt het nu tijd om zelf te genieten en jezelf te verwennen haha 😊 Geloof me , je zal echt geen spijt krijgen 😅
 

Je leest het niet vaak dat vrouwen na verkleining gaan vergroten . Maar toen ik ging verkleinen was ik Pas 20 . En dat werd ook vergoed door de verzekering . 
En ook daar heb ik geen spijt van gehad want ik was jong met hangende mega borsten. Haha 😂 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hahaha hou op hoor @Lindan, straks ga ik nog blozen! ;) Ik kies natuurlijk ook goede foto's uit, in het echt vind ik dat het nog net iets 'erger' is. Inderdaad heb ik vrij veel striae, zeg het maar gewoon zoals het is hoor haha, dus ik hoop dat dat inderdaad verholpen is op het moment dat ze het opvullen. Ik dacht eerlijk gezegd dat ik mijn bvk heel zwaar gevonden had, maar toen ik gisteren al mijn berichten uit 2014 teruglas (toen ik dus mijn bvk kreeg) bleek het eigenlijk heel erg mee te vallen. Ik hoop ook zo dat ik dus geen lift nodig heb, dat bespaard me én littekens én waarsch. een zwaarder herstel. Vandaar ook mijn voorfoto's alvast, benieuwd wat anderen denken al is het natuurlijk het meest belangrijk wat de pc denkt. 

 

Ik heb net vorige week mijn verstandskiezen laten trekken/snijden door de kaakchirurg en was de eerste paar dagen echt een beetje min en toen dacht ik al, wat vreselijk als je als moeder niets kan en je kinderen steeds nee moet verkopen omdat mama even niet in staat is om te helpen (ze zijn beiden onder de 6). Maar gelukkig heb ik een lieve man die mij overal bij helpt en ook dit gaat weer voorbij. Ik was ook nog jong toen ik mijn bvk kreeg en mocht iemand die een bvk overweegt dit lezen: wacht liever tot na je kinderen gekregen hebt/je gewenste gewicht bereikt hebt, want je borsten zijn ook na een operatie erg gevoelig voor veranderingen (gewichts toe- of afname, zwangerschappen ed.) en dat eindigt niet altijd positief. Liever een blijvend resultaat dan continue veranderingen en eindigen met een slappe cup. 

 

Ik heb trouwens ook vrij grote littekens onder de borst lopen (gelukkig overlapt mijn borst er overheen zeg maar), als in als je bepaalde bikini's draagt zie je ze aan de zijkant omdat ze vrij ver doorlopen, dus ik hoop dat daar ook wat aan gedaan kan worden.. Al met al dus een soort borsten make-over haha! Ik merk dat ik het wel spannender vind dan destijds. Toen was het gewoon een kwestie van kleiner maken en ik was al blij, nu ben je toch op zoek naar een zekere vorm van 'perfectie', al kan ik het nu wel meer relativeren nu ik ook zoveel verschillende borsten zie. Grote tepels, kleine tepels, kleine borsten, grote borsten, hangende borsten, strakke borsten, striae etc.. ze mogen er allemaal zijn en van geen een denk ik 'wat lelijk' oid. misschien zijn we gewoon veel te hard voor ons zelf.. ik kan lig niet wachten tot ik meer weet! :)

 

Ik merk dat het enige wat me echt nog doet twijfelen, mijn gezondheid is. Ik heb best wel wat ziektes etc. meegemaakt de afgelopen tijd waardoor de focus op je gezondheid natuurlijk al extra is en met een ingreep als deze helemaal. Ergens ben ik bang voor breast implant illness (hoor je toch veel over), of toch in de toekomst borstkanker te krijgen, terwijl ik weet dat een borstvergroting die kansen alleen maar nihil vergroot en dat je zonder eigenlijk net zoveel kans hebt. Wat ik al eerder schreef, jarenlang ongelukkig in de spiegel kijken is ook niks. Ik denk steeds meer dat ik er gewoon voor moet gaan en voor mijn geluk moet gaan! :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 uur geleden, flowersoflove zei:

Nee klopt @Fje1981, ik word nog gebeld voor een afspraak. Lang getwijfeld maar dus nu toch een soort van keuze gemaakt voor een pc.

Das mooi toch als jullie er meteen samen uitkomen? Tis allemaal al zoveel waar je over moet beslissen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jaaa ik heb een afspraak, 4 augustus is het zover! Ik wil +- in oktober onder het mes dus dat is prima qua tijd voor mij, ik heb ook gevraagd hoe lang ik dan evt. na het consult geopereerd kan worden, daar verwacht ik nog een antwoord op. Het begint nu echt te worden allemaal! Soms denk ik waar begin ik nou eigenlijk aan, maar ik denk dat dat een soort cold feet is haha! Ik ben blij! :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Prof. Dr. B. van der Lei via Bergman Clinics (hij is ook werkzaam in het UMCG). 

 

Nog een vraag aan iedereen die dit toevallig leest: waren er dingen die je achteraf graag eerder had willen weten? En dan heb ik het echt over het kiezen van een arts tot aan het herstel etc. Wat zou je mij nog als evt. tips willen meegeven? Wat moet ik écht kopen etc. etc.

 

Gek eigenlijk dat je nog op consult moet maar nu al zo bezig bent met alles haha😅

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 minuten geleden, flowersoflove zei:

Prof. Dr. B. van der Lei via Bergman Clinics (hij is ook werkzaam in het UMCG). 

 

Nog een vraag aan iedereen die dit toevallig leest: waren er dingen die je achteraf graag eerder had willen weten? En dan heb ik het echt over het kiezen van een arts tot aan het herstel etc. Wat zou je mij nog als evt. tips willen meegeven? Wat moet ik écht kopen etc. etc.

 

Gek eigenlijk dat je nog op consult moet maar nu al zo bezig bent met alles haha😅

Dat is het leuke van deze site!

En waarom het wiel opnieuw uitvinden als je op deze site om informatie kan vragen?

Ik raad je sowieso aan een lichaamskussen te kopen voor het slapen want de eerste weken moet je op je rug slapen. Ook is een extra postoperative beha een must want je wil die van de kliniek ook weleens wassen☺️

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat is absoluut waar!

 

Goeie inderdaad van die extra bh, de vorige keer heb ik halsoverkop mijn man nog via internet een extra laten bestellen! ;) En volgens mij heb ik nog een voedingskussen liggen dus dat is ook top. Dank!!

 

Ik ben 2x geopereerd geweest in mijn leven (1x dus bvk en 1x iets anders) en beide keren was ik kots en kotsmisselijk met echt urenlang heftig overgeven na de narcose, alhoewel ze de vorige keer al wat in mijn infuus gedaan hebben tegen de misselijkheid (ik heb dus een vermoeden dat dit vergeten is🙈) dus ik hoop dat ik dit dit keer echt goed aan de anesthesist kan uitleggen en zij hier op inspringen want daar zie ik misschien nog wel het meest tegenop..

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.