Ga naar inhoud

Afvallen NA bortsvergroting


Aanbevolen berichten

Hi Ladies!

 

Ik ben heel benieuwd naar jullie ervaring met afvallen na je borstvergroting. Zelf ben ik in 2018 op consult geweest voor een lift en vergroting na afvallen en zwangerschap, maar heb het toen niet gedaan ivm mogelijk nog een tweede kindje willen. Inmiddels heb ik er een mooie zoon van 1 jaar bij en is het tijd om mijn plannen weer op te pakken :D

 

Op het moment ben ik niet op het gewicht van mn vorige consult (-/+5kg), mn borsten zijn dus wel iets voller maar de hang is zeg maar hetzelfde ;) Nu dacht ik ga eens navragen wat de wachttijd is bij de PC die ik wil, want dat zal vast wel even duren, maar toen zeiden ze "nou dat zou 21 juli al kunnen" Dat had ik niet helemaal zien aankomen maar het zou wel heel goed uitkomen ivm thuiswerken tot september vanwege corona. 

 

Nu ga ik het uiteraard ook bespreken met de PC maar ik ben heel benieuwd naar jullie ervaring met een aantal kilo afvallen na je borstvergroting. Omdat ik al gepast heb met mn oude gewicht weet ik dus wel welk CC en type ik toen wilde. Is het dan een kwestie van nu zijn ze wat groter, dan wat kleiner, of zijn ze al "verpest" als je 5 kg afvalt?

 

Het zou gaan om achter de spier en 440cc anatomisch.

 

Ik ben benieuwd en alvast bedankt!

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.