Ga naar inhoud

Verzakking of lek prothese ?


shogun77

Aanbevolen berichten

Hoi, ik heb 8 jaar geleden een borstlift gehad met prothese.  Heb nu precies het gevoel dat mijn ene borst gezakt is of met een lek zit.  Weet iemand raad wat te doen en waar ik best kan gaan om een deftige oplossing te vinden voor een mooi natuurlijk resultaat in Belgie (Vlaanderen) .  Of welke topdokters raden jullie aan hiervoor?  Alvast bedankt voor de reacties...

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, shogun77 zei:

Hoi, ik heb 8 jaar geleden een borstlift gehad met prothese.  Heb nu precies het gevoel dat mijn ene borst gezakt is of met een lek zit.  Weet iemand raad wat te doen en waar ik best kan gaan om een deftige oplossing te vinden voor een mooi natuurlijk resultaat in Belgie (Vlaanderen) .  Of welke topdokters raden jullie aan hiervoor?  Alvast bedankt voor de reacties...


Ik denk een echo of mri laten maken. Eerst langs de huisarts om het lekken uit te sluiten en dan naar een plastisch chirurg. 
 

Ik las al veel goeds over Plovier, geen idee waar die zit. 
Ik ga in Rotterdam bij dr. Nio, dat is voor mij gemakkelijker dan in België qua reistijd. 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

29 minuten geleden, Special-Me zei:


Ik denk een echo of mri laten maken. Eerst langs de huisarts om het lekken uit te sluiten en dan naar een plastisch chirurg. 
 

Ik las al veel goeds over Plovier, geen idee waar die zit. 
Ik ga in Rotterdam bij dr. Nio, dat is voor mij gemakkelijker dan in België qua reistijd. 

Dank U voor uw reactie:)

 

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.