Ga naar inhoud

Mar1986 : 9 september 2020 : Dr. Straten : Kliniek Heyendael


Aanbevolen berichten

Bedankt voor het toevoegen! Heb gekeken en die gaan nog wel flink zakken hoor! Volgens mij gaat dat een heel mooi resultaat worden! 😄

 

Ik vond de mijne de eerste 4 weken echt veels te puntig 😬 net of het tucan neuzen waren. Was niet echt happy ermee, ook niet in kleding maar had er wel vertrouwen in door dit forum!! En het is goed gekomen 😄 zit niks puntigs meer aan ☺️ dacht met ca 4,5 week dat ik voor het eerst dag Yesss!! 😄 

 

Leuk om je ontwikkeling te gaan volgen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

17 uur geleden, Mar1986 zei:

Ahh dank je wel!! Op de foto vind ik ze er zelf wel beter uitzien dan in het echt. Maar ik denk dat het ook heel erg wennen is. Ik had echt hele lege hangborsten dus het zij aanzicht is nu zo anders en groot voor mn gevoel 🙈 

Mag ik met je meekijken @Mar1986
Voor mij geldt het juist net andersom, ik vind ze in het echt mooier dan op de foto’s en dat na 1 dag. Van de zijkant gezien vind ik ze ook behoorlijk groot, vooraanzicht is beter 🙃 

Link naar reactie
Delen op andere sites

18 uur geleden, Mar1986 zei:

Hehe nou het is gelukt met de foto's! Schijnbaar toch nog te groot ondanks dat ze onder de 3 mb waren. Maar na een screenshot ervan maken deed die het wel gelukkig.

@AMST, @Zoemertje, @LettyBoob, @ProjectX, @D123, @Mmmmi, @newboob ik heb jullie toegevoegd!

 

Ben ik iemand vergeten dan hoor ik het graag!

 

Hadden jullie trouwens ook dat de ruimte tussen je borsten gezwollen was? 

Wauw wat mooi al!!! 
Bij mij is de ruimte er tussen ook flink gezwollen, begint nu ook een beetje groen te kleuren. Gok dat dat er een beetje bij hoort ;) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

17 uur geleden, Mar1986 zei:

oww dat idee heb ik ook! Dat er lucht bij zit ofzo. Ik ga je toevoegen, mag ik ook met jou meekijken?


Ja precies. Zeker, ik heb je toegang gegeven! Ziet er bij jou ook gewoon nog gezwollen uit en waarsch vocht inderdaad. Komt goed! 

 

7 uur geleden, Es1234567 zei:

Hier ook! Net bubbeltjes plastic 😄 kon er moeilijk vanaf blijven 😂 heeft een paar daagjes geduurd toen was het wel weg!


Jaaa hahaha. Ik zag er ook de heeeeele tijd aan, vreselijk 😂 Klopt, bij mij ongeveer een kleine week geloof ik. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 uur geleden, Es1234567 zei:

Bedankt voor het toevoegen! Heb gekeken en die gaan nog wel flink zakken hoor! Volgens mij gaat dat een heel mooi resultaat worden! 😄

 

Ik vond de mijne de eerste 4 weken echt veels te puntig 😬 net of het tucan neuzen waren. Was niet echt happy ermee, ook niet in kleding maar had er wel vertrouwen in door dit forum!! En het is goed gekomen 😄 zit niks puntigs meer aan ☺️ dacht met ca 4,5 week dat ik voor het eerst dag Yesss!! 😄 

 

Leuk om je ontwikkeling te gaan volgen!

Tucan neuzen is wel heel mooi gevonden 😂😂😂

 

Maar wat zijn ze mooi geworden zeg!! Ik hoop dat ik er over een maand ook zo blij mee kan zijn 😍

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden, Veerveertje zei:


Ja precies. Zeker, ik heb je toegang gegeven! Ziet er bij jou ook gewoon nog gezwollen uit en waarsch vocht inderdaad. Komt goed! 

 


Jaaa hahaha. Ik zag er ook de heeeeele tijd aan, vreselijk 😂 Klopt, bij mij ongeveer een kleine week geloof ik. 

wauwww super mooi geworden!! Heel mooi in verhouding ook 😍 ik hoop op zwelling bij mij, de een is in ieder geval aanzienlijk groter dan de ander, ik hoop dat de kleinere meer is wat het worden.

 

Maar na het zien van al die mooie resultaten heb ik er al wel wat meer vertrouwen in 😄

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uur geleden, AMST zei:

Wauw wat mooi al!!! 
Bij mij is de ruimte er tussen ook flink gezwollen, begint nu ook een beetje groen te kleuren. Gok dat dat er een beetje bij hoort ;) 

Hahaha ja bij mij is het ook blauw daar! Die van jou zien er ook al goed uit!! Wel vervelend van die pijnstillers die je niet hebt gekregen zeg. Ik zit nog steeds op de max van alles. Vind het best heftig en ben ook wel snel benauwd. Heb je dat ook?

Link naar reactie
Delen op andere sites

49 minuten geleden, Lisa1981 zei:

Hi @Mar1986 mag ik ook met je meekijken. Ik zal je bij mij ook toevoegen. Ik ben 3 weken p.o. en ook nog flink verschil in de maat.

Op de foto schrik ik iedere keer nog hoe groot ze eruit zien. Maar in het echt en met kleding valt het onwijs mee gelukkig haha

Ik heb je toegevoegd!! Ja ik heb juist dat ik ze op de foto kleiner vind dan in het echt 🙈 maar met kleding en zonder maakt wel verschil he! Ook nog wat voor kleding heb ik gemerkt. Alleen omdat ze nog zo hoog zitten ziet het er nog alsnog allemaal raar uit. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Mar1986 zei:

Hahaha ja bij mij is het ook blauw daar! Die van jou zien er ook al goed uit!! Wel vervelend van die pijnstillers die je niet hebt gekregen zeg. Ik zit nog steeds op de max van alles. Vind het best heftig en ben ook wel snel benauwd. Heb je dat ook?

Dankjewel! Ik ben er nu ook al echt ontzettend blij mee. 
Nee ben gelukkig niet meer zo benauwd! Voel nu alleen wel een soort van luchtbelletjes als ik beweeg, super raar. Maar hoort er bij als ik de berichtjes op het forum lees. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden, Mar1986 zei:

wauwww super mooi geworden!! Heel mooi in verhouding ook 😍 ik hoop op zwelling bij mij, de een is in ieder geval aanzienlijk groter dan de ander, ik hoop dat de kleinere meer is wat het worden.

 

Maar na het zien van al die mooie resultaten heb ik er al wel wat meer vertrouwen in 😄


Awh dank je! 🥰 

Bij mij was er na een paar weken ineens verschil tussen beide borsten, maar dat is nagenoeg helemaal weggetrokken. En helemaal exact gelijk gaan ze sowieso niet worden, dus het kan altijd zijn dat je een klein verschil blijft houden (net zoals bijna alle echte borsten ook hebben). Maar geduld is hier echt het codewoord omdat je borsten zo gigantisch veel veranderen de eerste weken, dat je na 3 maanden pas echt een beetje je uiteindelijke resultaat ziet en houdt. Spannend allemaal hé 😅😘

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 uur geleden, D123 zei:

@Mar1986 bedankt voor het toevoegen aan je album. Ze zien er al echt mooi uit. Ben benieuwd ook naar het eindresultaat.  

 

Hoe gaat het met de pijn en hoe doe je het met de verzorging van je kinderen? Tillen etc ? 

 

Dank je! Met de pijn gaat het nu gelukkig elke dag iets beter, ik slaap ook een stuk beter dus dat is heel ook heel fijn😄 Met de kids heb ik nog niets gedaan. Mn man is in ieder geval de eerste week vrij dus die neemt nu alles van me over. De eerste dagen heb ook lekker veel op onze slaapkamer zitten netflixen om te voorkomen dat ze bovenop me zouden klimmen de hele tijd. Dus vooralsnog goed! Maar  ben wel benieuwd naar hoe het gaat als die er niet meer de hele dag kan zijn. In principe mag je 6 weken niet tillen.. 😅 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo @Mar1986

 

Hoe gaat het ? Ik had ook het geluk om me man de eerste week thuis te hebben en is sinds deze week weer werken dit is me eerste dag alleen 😊 

 

Tot nu toe gaat goed ... alles op lage hoogte gezet zodat ik erbij kan maar voel me nog zeker beperkt maar ben wel ook uit bed en weer beneden

 

Gisteren even weg geweest maar te lang toch wel en dat was in de avond goed te merken maar afgelopen nacht wel weer een hele goede nachtrust gehad 

 

Mijn kinderen zijn al wat groter de 3 oudste gaan zelf al na de middelbare en mijn kleinste heeft me man vanmorgen gebracht en me moeder haalt hem deze week want durf nog niet auto te rijden en wil tot vrijdag de controle afwachten dan ben ik 2 weken 

 

Mag ik meekijken in je album?

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uur geleden, Petra84 zei:

Hallo @Mar1986

 

Hoe gaat het ? Ik had ook het geluk om me man de eerste week thuis te hebben en is sinds deze week weer werken dit is me eerste dag alleen 😊 

 

Tot nu toe gaat goed ... alles op lage hoogte gezet zodat ik erbij kan maar voel me nog zeker beperkt maar ben wel ook uit bed en weer beneden

 

Gisteren even weg geweest maar te lang toch wel en dat was in de avond goed te merken maar afgelopen nacht wel weer een hele goede nachtrust gehad 

 

Mijn kinderen zijn al wat groter de 3 oudste gaan zelf al na de middelbare en mijn kleinste heeft me man vanmorgen gebracht en me moeder haalt hem deze week want durf nog niet auto te rijden en wil tot vrijdag de controle afwachten dan ben ik 2 weken 

 

Mag ik meekijken in je album?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uur geleden, Petra84 zei:

Hallo @Mar1986

 

Hoe gaat het ? Ik had ook het geluk om me man de eerste week thuis te hebben en is sinds deze week weer werken dit is me eerste dag alleen 😊 

 

Tot nu toe gaat goed ... alles op lage hoogte gezet zodat ik erbij kan maar voel me nog zeker beperkt maar ben wel ook uit bed en weer beneden

 

Gisteren even weg geweest maar te lang toch wel en dat was in de avond goed te merken maar afgelopen nacht wel weer een hele goede nachtrust gehad 

 

Mijn kinderen zijn al wat groter de 3 oudste gaan zelf al na de middelbare en mijn kleinste heeft me man vanmorgen gebracht en me moeder haalt hem deze week want durf nog niet auto te rijden en wil tot vrijdag de controle afwachten dan ben ik 2 weken 

 

Mag ik meekijken in je album?

 He @Petra84!

 

Ja het gaat steeds een beetje beter gelukkig. Spannend voor het eerst alleen! Scheelt wel een hoop met oudere kinderen ja, die van 3 is ook al geen probleem meer wat dat aangaat het is echt die kleinste die je nog moet tillen enzo. Ben heel benieuwd hoe dat straks gaat. Ik merk ook wel dat als ik de deur uit ga om even een stukje te lopen dat dat wel snel pittig is. Krijg het dan vooral benauwd ben wel benieuwd ook wanneer dat strakke gevoel op je borst minder gaat worden.

 

Ik zal je even toevoegen aan mn album! Woensdag alweer een week PO dan ga ik even nieuwe maken. Heb wel het idee dat het al iets gezakt is gelukkig, Het went in ieder geval wel al wat meer. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou eerste check up gehad en die was goed! Pleisters zijn er nu af en dat vind ik wel een beetje spannend idee, maar moet er maar op vertrouwen dat het goed gehecht is 🙈

 

Wel moet ik dus 5 weken een borstband dragen maar volgens mij gewoon omdat dat standaart is. Wel een mega irritant ding moet ik zeggen dus ben er niet echt blij mee. Maarja wat moet dat moet maar he.

 

Nieuwe foto ook toegevoegd 😄

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 minuten geleden, Mar1986 zei:

Nou eerste check up gehad en die was goed! Pleisters zijn er nu af en dat vind ik wel een beetje spannend idee, maar moet er maar op vertrouwen dat het goed gehecht is 🙈

 

Wel moet ik dus 5 weken een borstband dragen maar volgens mij gewoon omdat dat standaart is. Wel een mega irritant ding moet ik zeggen dus ben er niet echt blij mee. Maarja wat moet dat moet maar he.

 

Nieuwe foto ook toegevoegd 😄

Wat fijn dat het goed gaat! Ze zien er mooi uit hoor

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, Mar1986 zei:

Nou eerste check up gehad en die was goed! Pleisters zijn er nu af en dat vind ik wel een beetje spannend idee, maar moet er maar op vertrouwen dat het goed gehecht is 🙈

 

Wel moet ik dus 5 weken een borstband dragen maar volgens mij gewoon omdat dat standaart is. Wel een mega irritant ding moet ik zeggen dus ben er niet echt blij mee. Maarja wat moet dat moet maar he.

 

Nieuwe foto ook toegevoegd 😄

Ziet er goed uuuiiittt!! Wat een verschil al met een week geleden! Wat fijn dat alles goed gegaan is. Had jij ook zo'n last van die jeukende hechtstrips? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

22 minuten geleden, AMST zei:

Ziet er goed uuuiiittt!! Wat een verschil al met een week geleden! Wat fijn dat alles goed gegaan is. Had jij ook zo'n last van die jeukende hechtstrips? 

Echt he?! Ja ik had en heb nog steeds erg last van jeuk (en pijn helaas) helemaal toen die plakkers er net ac waren dat ik dat ik gek werd van de jeuk 😅

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minuten geleden, Mar1986 zei:

Echt he?! Ja ik had en heb nog steeds erg last van jeuk (en pijn helaas) helemaal toen die plakkers er net ac waren dat ik dat ik gek werd van de jeuk 😅

Echt pijn ook? Dat is wel vervelend.. Echt gedurende de dag of alleen als je wat gedaan hebt?

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.