Ga naar inhoud

Randen


Aanbevolen berichten

Ik zie niet wat jij ziet enige wat ik zie zijn mooie borsten 😊

 

Ik raad je overigens aan om het bij 1 topic te houden. Als je een eigen topic hebt dan kun je ook daar je vragen of opmerkingen delen.

 

Succes maak je niet te druk!

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden, Fje1981 zei:

Ik zie niet wat jij ziet enige wat ik zie zijn mooie borsten 😊

 

Ik raad je overigens aan om het bij 1 topic te houden. Als je een eigen topic hebt dan kun je ook daar je vragen of opmerkingen delen.

 

Succes maak je niet te 

Haha ok dan zie alleen ik het? 

 

waarom geen meerdere topics dan? Dan valt me vraag in ieder geval op 😉 

Tnx

Link naar reactie
Delen op andere sites

De mods van deze site die voegen vaak zelf verschillende topics samen in 1 operatieverslag om het overzichtelijk te houden. Als jij je vraagt stelt in je eigen topic dan komt je topic al op de algemene pagina te staan, dus valt dan sowieso op.

 

 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zie niet wat jij bedoelt met randen. Ja als je ze zo tegen elkaar drukt heb je een “overgang” van je hals naar je tieten, dat heb je ook als ze echt zijn. 
 

Het valt mij wel op dat je heel erg gefocust lijkt te zijn op alles wat niet goed is. Je bent nog maar erg kort PO, dus ze gaan nog zoveel veranderen de komende weken/maanden. Ik zou je echt adviseren wat te relaxen, te genieten van je nieuwe borsten, te kijken naar alles wat beter is nu dan voorheen. Anders zit je steeds in zo’n negatieve, stressvolle bubbel over elk minuscuul dingetje wat je opvalt aan je boobs, en dat is zo zonde voor jezelf.

Het blijven borsten, die zijn niet perfect en zullen ze denk ik ook nooit worden. Maar probeer te genieten van wat je hebt.

Wat mij hierin heel erg hielp na 3 maanden, was m’n voorfoto naast m’n nafoto te leggen die in de kliniek gemaakt waren. Wie weet is dat voor jou ook een idee :) 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Klopt veel onzekerheid wat komt door mn bv en klachten, geen mooie borsten e.d.hiervoor.. vertrouwen in mn eigen lichaam is een beetje weg. Doe erg mn best hoor om het steeds positief te bekijken maar gaat me helaas niet altijd goed af. Ik krijg die voor foto na 1e  controle,  ben benieuwd idd. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Meis, ze zijn super, super mooi je borsten!!

En ze zullen alleen nog maar mooier worden de komende weken / maanden.

Tip van een arts; maximaal 3x per dag, maximaal 3 minuten per dag naar je borsten kijken; en je daar ook aan houden; de rest van de tijd lekker je bh laanhouden en je bezig houden met andere dingen..

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

14 minuten geleden, Robijntje02 zei:

Meis, ze zijn super, super mooi je borsten!!

En ze zullen alleen nog maar mooier worden de komende weken / maanden.

Tip van een arts; maximaal 3x per dag, maximaal 3 minuten per dag naar je borsten kijken; en je daar ook aan houden; de rest van de tijd lekker je bh laanhouden en je bezig houden met andere dingen..

Thnx meis😘

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden, Mikkie31 zei:

Andere topics mogen weg hoor.. @best_boobie zou je die kunnen verwijderen? Behalve mijn operatieverslag. Tnxxxx😘

 

He meis,

 

De andere topics mogen gewoon blijven staan hoor, en hoeven niet perse weg.

 

@Fje1981

Samenvoegen doen we  eigenlijk als er bijv een voorsteltopic en een apart operatietopic is, dit om het dan idd overzichtelijk te houden, maar als er verschillende vragen zijn, die niet op elkaar lijken,dan laten we die ook vaak apart staan.

 

x

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden, Desert-Rose zei:

 

He meis,

 

De andere topics mogen gewoon blijven staan hoor, en hoeven niet perse weg.

 

@Fje1981

Samenvoegen doen we  eigenlijk als er bijv een voorsteltopic en een apart operatietopic is, dit om het dan idd overzichtelijk te houden, maar als er verschillende vragen zijn, die niet op elkaar lijken,dan laten we die ook vaak apart staan.

 

x

 

 

Ahh ok. Tof dat je het laat weten. Thnx!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Desert-Rose zei:

 

He meis,

 

De andere topics mogen gewoon blijven staan hoor, en hoeven niet perse weg.

 

@Fje1981

Samenvoegen doen we  eigenlijk als er bijv een voorsteltopic en een apart operatietopic is, dit om het dan idd overzichtelijk te houden, maar als er verschillende vragen zijn, die niet op elkaar lijken,dan laten we die ook vaak apart staan.

 

x

 

 

Ik weet ik dat ook weer😂

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 uur geleden, Mikkie31 zei:

Klopt veel onzekerheid wat komt door mn bv en klachten, geen mooie borsten e.d.hiervoor.. vertrouwen in mn eigen lichaam is een beetje weg. Doe erg mn best hoor om het steeds positief te bekijken maar gaat me helaas niet altijd goed af. Ik krijg die voor foto na 1e  controle,  ben benieuwd idd. 


Snap ik helemaal hoor, ik bedoelde het ook geen enkel moment naar of vervelend, meer voor jouzelf omdat ik denk dat dat fijner voor jezelf is. Ik vind je borsten echt heel erg mooi, en vind het eigenlijk dat ze zo kort po al heel mooi gevormd zijn. Dat was bij mij wel anders, liep de eerste 2 weken echt met 2 vierkanten rond 🤣

Wat @Robijntje02 zegt, kies momenten uit. Ik ging op een gegeven moment zelfs maar 1x per dag kijken, na het douchen alleen. En door de weken heen zul je vast zien hoe ze nog mooier gaan vormen en ben je blij! 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.