Ga naar inhoud

Krullieblond : 30 juni 2020 : Dr.Fresow : Klaver Kliniek


Aanbevolen berichten

Bedankt voor het toevoegen! Je ziet dat de protheses echt nog behoorlijk hoog zitten. Het sleutelwoord is inderdaad geduld! Als ik terug kijk naar net na mijn operatie en nu (vandaag 9 weken PO) dan veranderd er zoveel!! Ik ga je ontwikkeling zeker even volgen! Dat wordt vast leuk om te zien! 🤩

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben ook zo benieuwd! Ben nu nog in de fase dat ik er elke dag naar aan het staren ben in de spiegel. Zo onwerkelijk allemaal. Elke dag nieuwe kleurtjes. Straks zal ik alle foto’s netjes opschonen naar per week overzicht 😂 hopelijk zakken ze inderdaad snel en worden ze wat kneedbaarder. Heb het idee dat ik nog met volleyballen onder m’n oksels loop. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Krullieblond zei:

Ik ben ook zo benieuwd! Ben nu nog in de fase dat ik er elke dag naar aan het staren ben in de spiegel. Zo onwerkelijk allemaal. Elke dag nieuwe kleurtjes. Straks zal ik alle foto’s netjes opschonen naar per week overzicht 😂 hopelijk zakken ze inderdaad snel en worden ze wat kneedbaarder. Heb het idee dat ik nog met volleyballen onder m’n oksels loop. 

Haha dat gaat echt wel goedkomen 😄 zo herkenbaar! Ik vond ze de eerste 4 weken zo puntig bij mij 😬 op foto's viel het mee maar ik was echt niet happy in kleding!! Nu begin ik steeds blijer te worden 😊

 

Dat elke dag staren herken ik! Net dit weekend mijn voortgang foto's opgeschoond. Van 600 naar 300 🙈🙈 elke ochtend en avond was het weer een soort van uitpak momentje.. Met het idee.. Hoe hangen ze er nu bij?!  Maar de ontwikkeling gaat leuk zijn om te volgen!

 

Ik ga je toevoegen!!

 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb ook even gekeken, maar dat komt helemaal goed. Ik had net na mijn wissel bijvoorbeeld een deuk in mijn onderpool aan de rechterkant. Die is nu ook mooi rond. De protheses moeten gewoon nog indalen.😊👍🏼

 

 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag mogen alle hechtingen en pleisters eruit! Ik ben heel benieuwd naar mijn tepelhofjes (zo noem ik ze liefkozend, want eerst waren het beste lappen). 
 

de borsten zijn nog wel flink bont en blauw en sommige stukken zelfs nog zwart. Helaas is het gevoel in mijn tepels nog nihil :( hopelijk komt dit de komende maanden weer goed, want dit was altijd voor mij wel een super extra tijdens de je weet wel wat. 
 

ik zal vanmiddag nieuwe fotootjes maken. Heb wel het idee dat links al wat fijner inzakt dan rechts.. 🤪 maargoed ik heb bij vele dames gezien dat dit ook nog wel echt goed gaat komen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden, Krullieblond zei:

Vandaag mogen alle hechtingen en pleisters eruit! Ik ben heel benieuwd naar mijn tepelhofjes (zo noem ik ze liefkozend, want eerst waren het beste lappen). 
 

de borsten zijn nog wel flink bont en blauw en sommige stukken zelfs nog zwart. Helaas is het gevoel in mijn tepels nog nihil :( hopelijk komt dit de komende maanden weer goed, want dit was altijd voor mij wel een super extra tijdens de je weet wel wat. 
 

ik zal vanmiddag nieuwe fotootjes maken. Heb wel het idee dat links al wat fijner inzakt dan rechts.. 🤪 maargoed ik heb bij vele dames gezien dat dit ook nog wel echt goed gaat komen. 

Met het gevoel moet je een lange adem hebben. Heb zelf geen lift of tepelverkleining gehad dus weet niet hoelang dat Kan duren. Ik heb zelf een wissel achter de rug en merkte dat de onderkant van mijn borst gevoelloos was. Dat begint nu 7 weken po weer terug te komen.

 

Spannend vandaag de pleisters eraf!

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden, Krullieblond zei:

Vandaag mogen alle hechtingen en pleisters eruit! Ik ben heel benieuwd naar mijn tepelhofjes (zo noem ik ze liefkozend, want eerst waren het beste lappen). 
 

de borsten zijn nog wel flink bont en blauw en sommige stukken zelfs nog zwart. Helaas is het gevoel in mijn tepels nog nihil :( hopelijk komt dit de komende maanden weer goed, want dit was altijd voor mij wel een super extra tijdens de je weet wel wat. 
 

ik zal vanmiddag nieuwe fotootjes maken. Heb wel het idee dat links al wat fijner inzakt dan rechts.. 🤪 maargoed ik heb bij vele dames gezien dat dit ook nog wel echt goed gaat komen. 

Oei ik ben benieuwd naar de pleisters eraf en hechtingen eruit. geeft weer een heel ander beeld. 

gevoel in de tepels is heel verschillend hoe snel dat terugkomt. Maar komt goed. Bij mij is rechts zeg maar 90% van het gevoel terug. Hij reageert normaal en goed, maar het echte fijne (erotische) gevoel is er nog niet. Maar ik verwacht dat dat zeker nog wel komt. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

We zijn weer thuis! De pleisters zijn eraf en ben zo blij met het resultaat al! Het moet nog verder dalen en uitdeuken, maar volgens dr. Bodden ( trouwens super vriendelijk en leuk) zag de genezing er al mooi uit. 🤩 

 

Het is zo raar om ineens hele andere borsten te zien in de spiegel.. bizar. Heb foto’s in album gezet 😘

 

en dankjewel met jullie verhalen over de tepels. Laten we hopen dat de knopjes over een tijd hun magie weer kunnen doen 😇

Link naar reactie
Delen op andere sites

17 minuten geleden, Krullieblond zei:

We zijn weer thuis! De pleisters zijn eraf en ben zo blij met het resultaat al! Het moet nog verder dalen en uitdeuken, maar volgens dr. Bodden ( trouwens super vriendelijk en leuk) zag de genezing er al mooi uit. 🤩 

 

Het is zo raar om ineens hele andere borsten te zien in de spiegel.. bizar. Heb foto’s in album gezet 😘

 

en dankjewel met jullie verhalen over de tepels. Laten we hopen dat de knopjes over een tijd hun magie weer kunnen doen 😇

De vorm is echt al zoveel beter dan kort na je operatie. Gaat helemaal goedkomen en vast ook met de magie!

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

32 minuten geleden, Aardbeitje zei:

 

Hoe gaat het met de zwelling boven je tepel ( weet iemand niet hoe het precies heet )

Wat ik ook heb haha

 
 

ik noem het mijn tepel foefje. De deuk is er nog wel en is ietsje pietsje afgenomen. Ze gaf aan dat bij de daling van de prothese dit vanzelf recht getrokken wordt. Dus gaat ook helemaal goed komen. Door de gebruikte techniek was het dit of een anker. Doordat dit voor een langduriger resultaat zou opleveren hebben ze voor deze lejour methode gekozen. Met lolliepop litteken. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.