Ga naar inhoud

Krullieblond : 30 juni 2020 : Dr.Fresow : Klaver Kliniek


Aanbevolen berichten

Op 1-7-2020 om 19:22, Krullieblond zei:

Thnx! Zat hem ff flink te knijpen toen ik net in de spiegel keek haha. En ohhhh ik ben van 67 kilo naar 72 kilo gegaan?! Mag hopen dat dit vocht en tiet is. 😂

Veelal vocht.... Ik heb me 2 weken een ballon gevoeld🎈

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey @Krullieblond,

 

Als eerste natuurlijk gefeliciteerd met je nieuwe boobs!! Het ziet er al goed uit op je foto. Hoe met de pijn? 

Die 'Lejour' methode...dat hoor je wel vaker hier op t forum, bij mij is dat niet gedaan. Ook niet over gehad met mn pc, wist ook niet dat t bestond, kom je pas achter als je hier op t forum zit 😅.

Ik heb mijn bv gehad op 24 juni, ook Mentor prothese alleen dan de Xtra hp rond 405cc. Ben er zo blij mee!! Bij mij zijn ze ook dual plane geplaatst.

Mocht je al een album aan hebben gemaakt, zou ik eens mogen kijken? Ik ben wel heel benieuwd wat die 'Lejour' methode bij jou voor resultaat geeft. Je mag ook mij mij kijken als je wilt (wel zo eerlijk :))?

Veel sterkte met je herstel! 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 minuten geleden, Krullieblond zei:

Dankjewel alhoewel het huilen nog iets dichter dan het lachen staat. Ik heb je in m’n album toegevoegd. Zo snap je wat meer waarom. Ik moet geduld hebben.. i know.. misschien dipdag vandaag. 😘

Ahw, da's niet fijn... Je zal t vast al vaker gehoord hebben, maar je medicijnen op juiste tijden innemen is heel belangrijk. En goed rusten. 😉

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Krullieblond zei:

Dankjewel alhoewel het huilen nog iets dichter dan het lachen staat. Ik heb je in m’n album toegevoegd. Zo snap je wat meer waarom. Ik moet geduld hebben.. i know.. misschien dipdag vandaag. 😘


Mag ik ook met jou meekijken? Als je terug wil kijken geef maar een gil, ik ben ongeveer 4 maanden PO. :) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uur geleden, Krullieblond zei:

Dankjewel alhoewel het huilen nog iets dichter dan het lachen staat. Ik heb je in m’n album toegevoegd. Zo snap je wat meer waarom. Ik moet geduld hebben.. i know.. misschien dipdag vandaag. 😘

Wat vervelend maar dat is niet vreemd want je bent nog zo kort po.

Denk maar ah mooie resultaat wat je straks zult hebben dan is dit het allemaal waard geweest 🙏🏽

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi @Krullieblond

 

Ik kan me zo goed voorstellen dat je even schok, zeker als je het niet verwacht had. Hoe voel je je nu? Gaat het een beetje? Lukt het slapen inmiddels een beetje? 
Ik duim met je mee dat je je snel beter voelt. 
 

Ik heb volgende week donderdag m’n operatie, ook een lift en prothese wissel. Ik ben zo zenuwachtig! 😅 Zou ik jouw foto’s mogen zien? Alleen als je het wilt hoor. 🙈 Ik ben wel benieuwd hoe jouw herstel gaat. 
 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Krullieblond zei:

Dankjewel! Had deze vorm alleen niet verwacht. Wel de pijn en verwondingen.. maar dit zag ik even niet aankomen. Er is ook best veel tepelhof huid weggehaald natuurlijk. 

Ik snap je wel hoor ze hebben nog niet hun oorspronkelijk vorm dus het is nu nog lastig voor te stellen hoe ze er echt uit komen te zien. Maar je arts weet echt wel wat nodig was en nu kan je alleenmaar geduld hebben en herstellen. Schroom vooral niet om je zorgen hier te delen daar is dit forum ook voor☺️

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Mag ik ook kijken... ? Ik schrok zelf ook in het begin..

2 uur geleden, Krullieblond zei:

Dankjewel! Had deze vorm alleen niet verwacht. Wel de pijn en verwondingen.. maar dit zag ik even niet aankomen. Er is ook best veel tepelhof huid weggehaald natuurlijk. 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 minuten geleden, Krullieblond zei:

Gedaan @Janou

Heb gespiekt. Ik snap je... ziet er inderdaad vreemd uit. zon bult bovenop en de onderkant die ook niet echt rond is. Komt goed hoor. Duurt bij deze ingreep sowieso 3 maanden voordat het eindresultaat zichtbaar is. (omdat we allemaal toch geduld genoeg hebben) Ben maar blij dat hij niet "full anker' is gegaan dan. scheelt weer de nodige centimeters die je niet hoeft te helen.

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat een mooi resultaat heb je nu al @Krullieblond 😍 Wauw! 
Ik kan me zo goed voorstellen dat je nu flink geschrokken bent. Ik ben benieuwd hoe ik straks reageer als ik m’n operatie gehad heb volgende week. Ik zou ook schikken. Gelukkig is er volgens dit forum maar 1 magisch woord “ geduld” 🙈 Oeps, komt ook niet in mijn ADHD woordenboek voor hoor haha. Ik duim met je mee dat je snel verschil zult zien. Het ziet er nu al zo goed uit, 👌🏻 Moet straks wel goed komen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag is het ietsje pietsje bijgetrokken. Hopelijk met de komende weken nog beter :) en ja aardbeitje we gaan samen aftellen haha. De zomer overleven en hopelijk als het koud is onze mooie nieuwe boobies verstoppen in een dikke trui 😂😒 haha ohhh geduld is zo moeilijk. Van wie zouden m’n kinderen het hebben.. ondertussen blijven we lekker tietjes vergelijken hier. Ben ook benieuwd welke cupmaat ik ga uitkomen. Zag van @Fje1981 al een link voor grotere maten van mooie merken voorbij komen.. 🤤🤤 boobiessssss 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi @Mar1986

 

spannend! Bij wie laat je het doen? Het is een soort sleutel gat principe. Mijn tepelhof was groot (je mag kijken in m’n album als je wil) dus die is tegelijk verkleind hiermee. En blijkbaar is dit voor een langduriger resultaat dan anker (wat ik begreep). Anders ff op Google kijken daar staan wat duidelijke plaatjes dan mijn Gehavende alle kleuren van de regenboog boobies. Maarrrr de vorm is echt al mooi 🥰 alleen door mijn tepelhof verkleining hechtingen en 400 cc is er een tijdelijk soort foefje bovenop mijn borsten. Dit moet inslinken over een aantal weken en dan heb ik serieus hele mooie tetten denk ik 😂

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi @Krullieblond!

 

Ik ga naar kliniek Heyendael! 440 cc Dual plane rond (weet even niet meer exact hoe ze verder nou heette 😅) maar ik kijk graag met je mee in je album!!

 

Ik ga me er eens meer in verdiepen! Ik schrok ook wel van dat Dr Straten zei dat die lift nog best wel eens herhaald moest worden. Dat zou je hier dus minder mee hebben?

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.