Ga naar inhoud

Krullieblond : 30 juni 2020 : Dr.Fresow : Klaver Kliniek


Aanbevolen berichten

Hallo allemaal! 
 

Ik ben Krullie (35) mama van twee prachtige kinderen. Na de zwangerschappen en het verliezen van mijn overgewicht (30 kilo) zijn mijn ooit mooie D cupjes veranderd naar zielige Cup B theezakjes. Verdroogde pruimpjes huid.

Ik zal overmorgen om 10 uur moeten melden. Ik ben tamelijk zenuwachtig kan ik jullie vertellen. Ik ga voor 400 cc motiva incl. Borstlift. 
 

De intake liep zeer prettig! Vriendelijke mensen en Dr. Fresow nam echt de tijd om alles goed op te meten en te adviseren. Ik heb verschillende cc gepast en twijfelde erg tussen de 350 of 400. Hij gaf zelf al aan bij twijfel, ga voor groter. Dus 400 cc it is.. tevens zal mijn tepelhof verkleind worden, daar dit sinds kind af aan al een flinke onzekerheid is voor mij. 
 

Ik hoop dat ik een mooi verslag kan schrijven na de operatie.. voor nu voel ik gewoon een flinke knoop in m’n maag. Zenuwen, hoe gaat alles eruitzien, wanneer kan ik weer kracht training doen etc. Pfff spannend. 
 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Alvast veel succes! Ik zat een paar dagen vooraf nog te twijfelen om alles af te zeggen, achteraf gewoon uit angst! 

Ik ben 9 juni geopereerd door dr Bodde bij Klaver klinieken. Ze zijn allemaal super aardig! Komt helemaal goed! Ik heb mentor Xtra high profile 340 cc dual plane geplaatst gekregen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dankjewel voor jullie lieve berichten.. hopelijk kan ik vannacht nog goed slapen. Ik ben heel blij en zenuwachtig tegelijk. Ik ben zo benieuwd hoe de nieuwe puppies eruit gaan zien. Zeker ook omdat ik mijn tepelhof laat verkleinen. Ze zullen niet meer terug te herkennen zijn. Mijn grootste angst is gevoel verlies in tepels. Dit is best een belangrijk onderdeel natuurlijk en ik lees vaak verhalen dat dit tijdelijk of helemaal weg is. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 28-6-2020 om 23:22, Krullieblond zei:

Hij gaf zelf al aan bij twijfel, ga voor groter.

Goed advies😉

 

Hopelijk is de ingreep goed gegaan. Kan uit ervaring zeggen dat het niet easy peasy was. 

Maar ook dat het vooral de eerste 3 dagen ruk is en daarna wel echt dagelijks beter gaat. 

Goed herstel gewenst in ieder geval🍀

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi Allemaal! Daar ben ik weer. Nu 1 dag na operatie :) 

 

Eerlijk is eerlijk de eerste nacht was zwaar ruk.. ik kon niet slapen van de pijn en paracetamol met Tramadol leek niet heel veel te doen, behalve dat ik erg space voelde. Ik durf nog niet naar mijn borsten te gluren of mijn bh uit te doen. 
 

gisterenavond kreeg ik netjes het operatie verslag via de e-mail. De borstlift en protheses zijn netjes uitgevoerd volgens de Lejour methode. Er is een bedoelde overcorrectie gemaakt, waardoor het nu nog lijkt alsof mijn borsten uit twee delen bestaan. 400 cc per borst dual plane geplaatst. Deze moeten dus nog wat uitzakken tot het weer een geheel vormt. Ik ben serieus zooooo benieuwd naar het eind resultaat. 
 

qua gevoel gaat het nu iets beter. Rechtop zitten is voor mij de meest comfortabele houding. En heb het idee alsof de siliconen onder m’n kin geplakt zitten zo hoog 😂 maar goed. Wie mooi wil zijn moet even pijn lijden. 💋

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh PS: Het klaver klinieken team vond ik echt zo superlief! Ze stelden me helemaal gerust en zorgden erg goed voor mij. Het engste vond ik nog het infuus aanleggen. Dit was in 1 x goed gegaan en vanaf daar kon ik alles loslaten. Wel wat klappertandend uit de narcose gekomen door de cocktail, maar na een flinke bak koffie en een waterijsje ging dit alweer een heel stuk beter. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

41 minuten geleden, Nog even wachten zei:

@Krullieblond je kunt niet zelf je bericht wijzigen.

gefeliciteerd met je nieuwe boobs, you got them.  De eerste nacht is het ergst, komt vast door de narcose en de adrenaline. Nu rustig aan en goed herstellen. 

bedoel je met de borst uit 2 delen dat er een double bubble is gecreëerd? 


daar lijkt het wel op 😩 haha hopelijk komt dit snel goed. Volgens operatie verslag zou dit na enkele weken 1 geheel moeten vormen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 1-7-2020 om 18:10, Krullieblond zei:

Oh PS: Het klaver klinieken team vond ik echt zo superlief! Ze stelden me helemaal gerust en zorgden erg goed voor mij. Het engste vond ik nog het infuus aanleggen. Dit was in 1 x goed gegaan en vanaf daar kon ik alles loslaten. Wel wat klappertandend uit de narcose gekomen door de cocktail, maar na een flinke bak koffie en een waterijsje ging dit alweer een heel stuk beter. 

Hi,wat fijn dat alles goed is gegaan! Doe rustig aan en je

 

22 uur geleden, Krullieblond zei:

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Kijkend naar je bouw gaan die Mentor prothesen straks heel mooi staan. Sterkte de komende weken hoop dat je gauw al een tipje van het uiteindelijke resultaat zal zien☺️

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.