Ga naar inhoud

Sabine- : 11 december 2020 : Dr. van der Weij : Boerhaave


Aanbevolen berichten

8 uur geleden, Loessss zei:

Zat net nog even bij je foto’s te kijken en echt mooi resultaat hoor! 

Dankjewel Loes, ze beginnen steeds soepeler te worden. Ik ben er echt heel blij mee.

 

Hoe is het bij jou? Je operatie is niet doorgegaan toch? Wat hebben ze je nu aangeboden? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 uur geleden, Sabine- zei:

Dankjewel Loes, ze beginnen steeds soepeler te worden. Ik ben er echt heel blij mee.

 

Hoe is het bij jou? Je operatie is niet doorgegaan toch? Wat hebben ze je nu aangeboden? 

Ja ik zit nog in de wachtstand. Ze wisten begin van de week niet wanneer de 340 weer binnen is. Dus ik heb as dinsdag een nieuwe pas afspraak. En mocht daar een passend alternatief zijn dan kan ik volgende week zaterdag onder het mes. 
maar heb zelf wel wat twijfel bij de alternatieven want tja ik heb niet voor niets deze keus gemaakt in eerste instantie. En als ze dinsdag geen datum of passend alternatief hebben dan denk ik dat ik m’n geld terug vraag en rustig afwacht tot het wel weer kan. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden, Loessss zei:

Ja ik zit nog in de wachtstand. Ze wisten begin van de week niet wanneer de 340 weer binnen is. Dus ik heb as dinsdag een nieuwe pas afspraak. En mocht daar een passend alternatief zijn dan kan ik volgende week zaterdag onder het mes. 
maar heb zelf wel wat twijfel bij de alternatieven want tja ik heb niet voor niets deze keus gemaakt in eerste instantie. En als ze dinsdag geen datum of passend alternatief hebben dan denk ik dat ik m’n geld terug vraag en rustig afwacht tot het wel weer kan. 

Dat begrijp ik heel goed. Je moet echt doen waar je je goed bij voelt. Ik zou echt alleen het alternatief nemen als je daar zelf ook 100% achter staat. :) Heel veel succes dinsdag! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden, Loessss zei:

Ja ik zit nog in de wachtstand. Ze wisten begin van de week niet wanneer de 340 weer binnen is. Dus ik heb as dinsdag een nieuwe pas afspraak. En mocht daar een passend alternatief zijn dan kan ik volgende week zaterdag onder het mes. 
maar heb zelf wel wat twijfel bij de alternatieven want tja ik heb niet voor niets deze keus gemaakt in eerste instantie. En als ze dinsdag geen datum of passend alternatief hebben dan denk ik dat ik m’n geld terug vraag en rustig afwacht tot het wel weer kan. 

Spannend loes, ik ben wel echt mega blij met mijn alternatief. De 332/350. Denk dat ik deze mooier vind dan de 331/340 🥰

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 minuten geleden, BonnyBastian zei:

Spannend loes, ik ben wel echt mega blij met mijn alternatief. De 332/350. Denk dat ik deze mooier vind dan de 331/340 🥰

Ja ik heb best nog wat borst aan de bovenkant, dus vrees dat het beetje te wordt bij de 332. Maar ga hem gewoon even goed bevragen. Anderzijds merk ik wel dat ik inmiddels zoveel meer gelezen heb dat ik eigenlijk beter voorbereid m’n keus maak. 
ik moet alleen nog even nagaan of de 350 breder is dan de 340. 
maar misschien weet een van jullie dat? 
Ik wil nl niet te veel ruimte tussen m’n borsten. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

39 minuten geleden, Loessss zei:

Ja ik heb best nog wat borst aan de bovenkant, dus vrees dat het beetje te wordt bij de 332. Maar ga hem gewoon even goed bevragen. Anderzijds merk ik wel dat ik inmiddels zoveel meer gelezen heb dat ik eigenlijk beter voorbereid m’n keus maak. 
ik moet alleen nog even nagaan of de 350 breder is dan de 340. 
maar misschien weet een van jullie dat? 
Ik wil nl niet te veel ruimte tussen m’n borsten. 

Nee de 350’die ik heb is 5mm smaller en 3mm lager dan de 340 die we zouden krijgen

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...
Op 15-2-2021 om 14:35, Anne4 zei:

hoi Sabine, ik zou graga in jouw album meekijken. Mag ik vragen waar jij vandaan komt? Welke cupmaat? Ik krijg binnenkort 355, dus dat komt in de buurt van jouw maat. Wel achter de spier, dus dat scheelt misschien? 

Hoi Anne, sorry voor mij late reactie. Ik ben een paar dagen niet online geweest. Je bent toegevoegd aan mijn album.

 

De aantal CC wilt niet altijd even veel zeggen. Het hangt er vooral vanaf hoe breed je borsten zijn en welke projectie je krijgt. Mijn borsten zijn 14,5 breed en daarom heb ik meer CC nodig om het op te vullen. Ik had denk een 75B en ik heb nu een 75E met een sport BH (gewone BHs nog niet kunnen passen vanwege Corona). Volgens mij als je ze achter de spier doet zullen ze er ongeveer 50cc kleiner uit zien (althans dat heb ik een keer ergens gelezen).

 

Welk merk protheses krijg je en welke projectie? 

 

Groetjes Sabine

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.