Ga naar inhoud

Sabine- : 11 december 2020 : Dr. van der Weij : Boerhaave


Aanbevolen berichten

Hoi Dames,

 

Ik lees al een paar maanden mee op dit forum en heb al een paar dames via een privébericht gesproken. Fijn dat iedereen zo open is, daar heb ik echt wat aan.

 

Ik ben 1.68 en weeg 55 kilo. 2 jaar geleden is mijn dochtertje geboren en 4 maanden geleden ben ik bevallen van een zoon. Mijn borsten zijn pas laat gaan groeien, volgens mij was ik 19. Ik kreeg een mooie cup D. Dus dik tevreden!

 

Echter na mijn bevallingen, mega stuwing en borstvoeding is alles lekker gaan hangen en heb ik geen volume meer aan de bovenkant. Mijn omtrek was altijd 75, in deze bh's had ik vaak wel een sideboob (zo zal ik het maar noemen) Doordat mijn borsten erg breed zijn voor mijn bouw. Ik heb mijn cupmaat na mijn laatste bevalling nog niet durven op te meten (ik gok een A / kleine B). Ik draag nog mijn oude bh met een strakke top erover zodat hij niet zo gaapt. 

 

Volgende week zondag (5 juli) heb ik mijn eerste consult bij Van der Weij (Boerhaave). Ik weet dat hij graag mentor anatomische protheses plaatst voor de spier. Zelf zou ik ze ook graag voor de spier hebben, doordat ik veel sport (ook kracht training). 

 

Zijn er meer mensen die de eerste keer voor de spier hebben gekregen? Ik wil namelijk nog een 2e consult inplannen. Misschien hebben jullie nog ideeën voor een pc. Ik weet ook nog niet of ik anatomisch of rond wil. Ben erg benieuwd wat van der Weij volgende week gaat zeggen.  🙂

 

Sabine 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zelf krijg ik ze dual plane bij dr van Selms in Esthetisch Centrum Jan van Goyen, dus kan helaas geen advies geven voor een pc die snel voor de spier plaatst.

Mij is wel gezegd dat het prima kan ivm krachttraining, maar ik heb dan ook echt heel weinig weefsel van mezelf, dus heb al weinig keuze haha. Als ik jouw verhaal hoor moet jij vast genoeg hebben om voor de spier te kunnen plaatsen 😁

Link naar reactie
Delen op andere sites

33 minuten geleden, MMelody zei:

Zelf krijg ik ze dual plane bij dr van Selms in Esthetisch Centrum Jan van Goyen, dus kan helaas geen advies geven voor een pc die snel voor de spier plaatst.

Mij is wel gezegd dat het prima kan ivm krachttraining, maar ik heb dan ook echt heel weinig weefsel van mezelf, dus heb al weinig keuze haha. Als ik jouw verhaal hoor moet jij vast genoeg hebben om voor de spier te kunnen plaatsen 😁

Hoi Melody, wat is jou situatie op dit moment en hoeveel cc ga je krijgen? Ik ben erg benieuwd hoe snel ik weer mijn kinderen op kan tillen. Ik probeer mijn operatie de week voor kerst te plannen, die weken kan ik extra hulp krijgen.

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Een goede arts zal kijken naar wat voor jouw situatie het beste is. Dus als er voldoende huiddikte en eigen weefsel is voor de spier en anders dual plane. Er zijn wel artsen die een duidelijke voorkeur hebben. Van Goyen en Blooming opereren ook regelmatig voor de spier. Nio ook. 

 

Zelf heb ik 550cc voor de spier geplaatst door dr van der Pot van Blooming

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Nog even wachten zei:

Een goede arts zal kijken naar wat voor jouw situatie het beste is. Dus als er voldoende huiddikte en eigen weefsel is voor de spier en anders dual plane. Er zijn wel artsen die een duidelijke voorkeur hebben. Van Goyen en Blooming opereren ook regelmatig voor de spier. Nio ook. 

 

Zelf heb ik 550cc voor de spier geplaatst door dr van der Pot van Blooming

Ik volg zijn Instagram. Hij maakt echt prachtige borsten! Ik heb wel geld over voor mijn borsten. Maar bij blooming ben ik gelijk 1500 meer kwijt dan bij Boerhaave, dat vind ik toch best veel geld. Als ik echt geen goed gevoel heb bij van der Weij of een andere pc zal ik hem zeker overwegen. Ik zelf kom uit het westen van Brabant. Ik vind de reisafstand niet belangrijk. Eventueel boek ik een hotel de nacht ervoor. :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uur geleden, Sabine- zei:

Zijn er meer mensen die de eerste keer voor de spier hebben gekregen?

De eerste keer heb ik ze ook voor de spier gekregen en qua herstel zat hier wel echt veel verschil in voor mijn gevoel.

Al is het niet echt te vergelijken omdat ik nu ook het overmatige kapsel (baker 4) links is verwijderd en een borstlift (anker) heb gekregen.

Het is jammer dat ik niet voor de laatste ingreep nog foto's heb gemaakt maar de rechterborst (waar geen overmatig kapsel) was is na 7 jaar echt gaan hangen. De prothese zat nog prima op z'n plek maar de borst 'ervoor' nam een behoorlijke duik naar m'n tenen. Tepel hing uiteindelijk 7 cm lager dan rechts. Nu moet ik zeggen dat links door het kapsel ook heel erg naar voren stak. Maar zonder het kapsel was ook die tiet waarschijnlijk gaan hangen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 uur geleden, Janou zei:

De eerste keer heb ik ze ook voor de spier gekregen en qua herstel zat hier wel echt veel verschil in voor mijn gevoel.

Al is het niet echt te vergelijken omdat ik nu ook het overmatige kapsel (baker 4) links is verwijderd en een borstlift (anker) heb gekregen.

Het is jammer dat ik niet voor de laatste ingreep nog foto's heb gemaakt maar de rechterborst (waar geen overmatig kapsel) was is na 7 jaar echt gaan hangen. De prothese zat nog prima op z'n plek maar de borst 'ervoor' nam een behoorlijke duik naar m'n tenen. Tepel hing uiteindelijk 7 cm lager dan rechts. Nu moet ik zeggen dat links door het kapsel ook heel erg naar voren stak. Maar zonder het kapsel was ook die tiet waarschijnlijk gaan hangen.

Wat super vervelend! Hopelijk ben je nu weer helemaal tevreden over je borsten. Had dit voorkomen kunnen worden als je dual plane plaatsing had gehad? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 uur geleden, Danh zei:

Ik vind dr. Zaal van Velthuis heel fijn. Ze geeft een eerlijk advies en legt duidelijk uit waarom ze ergens voor kiest. Ik denk dat ik mijn borstvergroting door haar laat doen. 

Wat is jou voor situatie? En hoeveel cc is jou geadviseerd. :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goeiemorgen!

 

Ik heb dinsdag mijn 2e bv laten doen door Wouter van der Pot.

Eind 2017 heb ik me laten opereren door Laura Zaal maar helaas ben ik nooit tevreden hierover geweest. M'n borsten stonden te hoog en te ver uit elkaar. Helaas was m'n deco ver te zoeken en daar had ik nou juist zo op gehoopt. En ik miste de vulling bovenop..

 

Beiden zijn dual plane geplaatst. Eerst had ik Mentor 280cc (anatomisch) en nu Motiva 500cc (rond). 

 

Ik ben pas een paar dagen po maar ik ben nu al zo blij. Ze passen zoveel beter bij mijn lijf!!

 

Ik vond het prijsverschil ook groot, maar ik ben super blij dat ik ervoor heb gekozen. En wat @Nog even wachten zegt, je blijft een nachtje. Vond ik super fijn!

Link naar reactie
Delen op andere sites

17 uur geleden, MMelody zei:

Zelf krijg ik ze dual plane bij dr van Selms in Esthetisch Centrum Jan van Goyen, dus kan helaas geen advies geven voor een pc die snel voor de spier plaatst.

Mij is wel gezegd dat het prima kan ivm krachttraining, maar ik heb dan ook echt heel weinig weefsel van mezelf, dus heb al weinig keuze haha. Als ik jouw verhaal hoor moet jij vast genoeg hebben om voor de spier te kunnen plaatsen 😁

1ste vergroting 20 jaar bij Boerhaave gehad ‘dr werkt daar niet meer’ nu 4 weken geleden prothesewissel Motiva 525cc demi ook weer voor de spier gekregen. Dit keer bij Jan van Goyen Kliniekbij  dr Hajder. Ben zeer tevreden! Eerste vergroting stonden mijn borsten nog steeds uit elkaar. Ben niet klein 1.74 en 78 kg nu heb ik wel decolleté want de Motiva implantaten zijn breed zonder dat het te groot oogt. Ik kan Jan van Goyen dr Hajder en Motiva implantaten van harte aanraden! 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

12 uur geleden, Janou zei:

De eerste keer heb ik ze ook voor de spier gekregen en qua herstel zat hier wel echt veel verschil in voor mijn gevoel.

Al is het niet echt te vergelijken omdat ik nu ook het overmatige kapsel (baker 4) links is verwijderd en een borstlift (anker) heb gekregen.

Het is jammer dat ik niet voor de laatste ingreep nog foto's heb gemaakt maar de rechterborst (waar geen overmatig kapsel) was is na 7 jaar echt gaan hangen. De prothese zat nog prima op z'n plek maar de borst 'ervoor' nam een behoorlijke duik naar m'n tenen. Tepel hing uiteindelijk 7 cm lager dan rechts. Nu moet ik zeggen dat links door het kapsel ook heel erg naar voren stak. Maar zonder het kapsel was ook die tiet waarschijnlijk gaan hangen.

Jeetje Das toch ook wat waar ligt dat extreme hangen dan aan? Denk je dat dit is gekomen door  gewichtsverlies? Die van mij hingen een beetje waarschijnlijk Zou dat wel iets meer als de kapsel er niet Zou zijn maar beetje hang vind ik niet erg. Maar zat ook maar 235 cc in. Hoeveel had jij eerst? Jij hebt nu je borsten dual plane gekregen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden, Sabine- zei:

Wat super vervelend! Hopelijk ben je nu weer helemaal tevreden over je borsten. Had dit voorkomen kunnen worden als je dual plane plaatsing had gehad? 

Het kapsel of het hangen? 

Beide waarschijnlijk niet. Ik had maar aan een kant kapsel baker 4 (gevalletje domme pech) en de andere waar de hangtiet was het kapsel normaal en was de borst ook heel soepel.. Te soepel zeg maar 🤣

Daarbij is er nog een zwangerschap in de tussentijd geweest en die zwangerschappen kunnen killing zijn voor je tieten🙈😜

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Fje1981 zei:

Denk je dat dit is gekomen door  gewichtsverlies?

Nou..... Ik ben eerder bijgekomen🤣 en ben van 400 (high profile) naar 525 demi gegaan. Qua breedte vind ik ze prachtig nu en de vorm wordt elke week beter. 

Ze hadden uiteraard 😜 groter gemogen maar dat paste er allemaal niet in bij de borst waar het kapsel heeft gezeten. 

Over 3 weken zit ik bij de PC en dan zal ik wel precies te horen krijgen hoe of wat. Dat heeft ze me op de dag van de ingreep nog aan het bed verteld maar dat heeft mijn gedrogeerde hoofd niet opgeslagen 

Link naar reactie
Delen op andere sites

18 uur geleden, Sabine- zei:

Hoi Melody, wat is jou situatie op dit moment en hoeveel cc ga je krijgen? Ik ben erg benieuwd hoe snel ik weer mijn kinderen op kan tillen. Ik probeer mijn operatie de week voor kerst te plannen, die weken kan ik extra hulp krijgen.

Mijn voorsituatie is tussen 75a & 75b in. Ook zit ik met mijn omvang van 73 soms op de 70. Ik ben 21 en heb verder geen kinderen gehad, dus ben echt een blank canvas zegmaar haha. 

 

Ik krijg 335cc full van de motiva ergonomix. Op 20 juli word ik geopereerd, ik zal je even toevoegen aan mijn album 😊

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi @Sabine-,

mijn voor situatie is 75A. Mijn lengte is 1,79 en gewicht 62. Zij heeft mij minimaal 280 cc medium geadviseerd. 330 kon ook zei ze.

Dr. Smits bij Velthuis is overigens ook een fijne arts, ik ben ook bij haar geweest en toen kwamen we op 230 cc high. Beide artsen adviseren dus net iets anders.
 

Ben benieuwd hoe jouw ervaring volgende week gaat zijn bij je eerste consult!

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

36 minuten geleden, Janou zei:

Het kapsel of het hangen? 

Beide waarschijnlijk niet. Ik had maar aan een kant kapsel baker 4 (gevalletje domme pech) en de andere waar de hangtiet was het kapsel normaal en was de borst ook heel soepel.. Te soepel zeg maar 🤣

Daarbij is er nog een zwangerschap in de tussentijd geweest en die zwangerschappen kunnen killing zijn voor je tieten🙈😜

Mijn vraag had betrekking op het hangen, maar dat zal de zwangerschap wel geweest zijn🤪

Link naar reactie
Delen op andere sites

31 minuten geleden, Janou zei:

Nou..... Ik ben eerder bijgekomen🤣 en ben van 400 (high profile) naar 525 demi gegaan. Qua breedte vind ik ze prachtig nu en de vorm wordt elke week beter. 

Ze hadden uiteraard 😜 groter gemogen maar dat paste er allemaal niet in bij de borst waar het kapsel heeft gezeten. 

Over 3 weken zit ik bij de PC en dan zal ik wel precies te horen krijgen hoe of wat. Dat heeft ze me op de dag van de ingreep nog aan het bed verteld maar dat heeft mijn gedrogeerde hoofd niet opgeslagen 

😂ach boeit ook niet als alles er maar weer netjes bij staat straks☺️

  • Upvote 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uur geleden, Fje1981 zei:

1ste vergroting 20 jaar bij Boerhaave gehad ‘dr werkt daar niet meer’ nu 4 weken geleden prothesewissel Motiva 525cc demi ook weer voor de spier gekregen. Dit keer bij Jan van Goyen Kliniekbij  dr Hajder. Ben zeer tevreden! Eerste vergroting stonden mijn borsten nog steeds uit elkaar. Ben niet klein 1.74 en 78 kg nu heb ik wel decolleté want de Motiva implantaten zijn breed zonder dat het te groot oogt. Ik kan Jan van Goyen dr Hajder en Motiva implantaten van harte aanraden!

20 jaar is best lang toch? Heb je toevallig een album waarin ik zou mogen kijken? :) Ik ben erg benieuwd. Ik zit zelf wel aan motiva of mentor te denken. 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden, MMelody zei:

Mijn voorsituatie is tussen 75a & 75b in. Ook zit ik met mijn omvang van 73 soms op de 70. Ik ben 21 en heb verder geen kinderen gehad, dus ben echt een blank canvas zegmaar haha. 

 

Ik krijg 335cc full van de motiva ergonomix. Op 20 juli word ik geopereerd, ik zal je even toevoegen aan mijn album 😊

Bedankt! Ik zal je gaan volgen. Ben erg benieuwd naar jou ervaring straks! Nog een paar weekjes en dan is het al zover.☺️

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.