Ga naar inhoud

Borstvergroting valt klein uit


Fleur_01

Aanbevolen berichten

Hi allemaal! 

Na lang wikken en wegen heb ik een aantal dagen geleden een borstvergroting ondergaan. De dag erna had ik erg veel pijn maar ik was meteen zo blij dat ik me afvroeg waarom ik het niet meteen eerder had gedaan. Het voelt al zo als m'n eigen lichaam! Voor de borstvergroting had ik echt AA. Ik was bang dat het erg zou opvallen en groot zou uitvallen, uiteindelijk besloot ik 245 cc erbij te nemen. Nu na de borstvergroting vind ik het echt veel kleiner uitvallen dan toen ik het ging passen met de pasprothesen. Hoe is jullie ervaring? Ik merk dat ik echt superblij ben maar ook een heel klein beetje teleurgesteld - wat me dan dus ook weer dwars zit want ja wanneer ben je dan wel tevreden... haha ;-). Maar ik hoop dus niet dat ik nu 2 dagen erna nog veel vocht vasthoudt ofzo en dat het dan nog meer slinkt... Goed, ik ben dus benieuwd: hoe ontwikkelt het zich, wordt het nog veel groter, kleiner, anders. Wat is jullie ervaring. Ik hoor het wel! Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi meis,

 

Heb je dual plane of voor de spier?

Ik had 300cc dual plane gekregen, en toen ik ze net had was m’n borstomvang 89 cm, en nu een aantal maanden later is m’n borstomvang 93cm. Doordat na een tijd de spieren weer gaan ontspannen en de boel in gaat dalen, kwam er bij mij dus een aantal cm in projectie bij door de weken heen. Hoe dit is als je ze voor de spier hebt, weet ik persoonlijk niet. 
Daarnaast is het velen hier op dit forum een bekend fenomeen dat we/ze graag achteraf wat groter hadden gewild, omdat je gewoon heel snel went aan je nieuwe maatje. Ook ik heb hier last van, ook wel het kleine-tietensyndroom genoemd, hè @Nog even wachten 😝😝

 

Bij mij kon er niet meer in dan 300cc en ze zijn prachtig geworden verder, dus ik klaag niet. Weet wel dat wanneer ik voor een wissel moet in de toekomst, ik er zeker een hoeveelheid cc bij in laat zetten 😂

 

Wel goed om te horen hoe blij je bent en dat ze al zo bij je lichaam horen! Dat is heel fijn. 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Thanks voor je snelle reactie. Ja bizar hé! Terwijl ik zo bang was dat het te groot zou uitpakken! Blij dat de arts me heeft overgehaald meer te nemen, eerst dacht ik ik wil maar 200. Maar het is dus niet zo dat ze nog heel veel slinken juist na de operatie? Daar ben ik nu bang voor... dat er nog allemaal vocht in zit wat er ook nog uitgaat ofzo haha! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi, wat goed dat de je de stap hebt genomen en voor een vergroting bent gegaan.  Ik denk dat voornamelijk de vorm veranderd en dat met het uitzakken in de loop van de weken ze voller gaan ogen. Ik zal je toevoegen aan mijn album. Mijn linkerprothese zit er net in (ivm een infectie) terwijl rechts al 4 maanden de tijd heeft gekregen om vorm te krijgen. Het is dezelfde prothese maar het oogt zo vers na de operatie echt kleiner. En ja een aantal zaken die ik hier geleerd heb zijn geduld hebben en kies voor groot, want over het algemeen vinden meiden het eerder te klein dan te groot, het formaat went zo snel

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden, Fleur_01 zei:

Dankjewel! Fijne reacties allemaal! Het is ook gewoon best een 'emotionele achtbaan'! Eerst zo lang naar uitkijken dan zo blij en dan denk ik shit heb ik wel het goede gedaan, was het nu wel de moeite waard etc. :)

Ik denk dat je drop and fluff nog moet komen :-). Ik krijg ook 245... twijfel er nog elke dag over haha.

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden, Nymeria1 zei:

Ik denk dat je drop and fluff nog moet komen :-). Ik krijg ook 245... twijfel er nog elke dag over haha.

Oh wat spannend!! Ik had dus achteraf denjk ik wel iets groter genomen terwijl ik echt altijd zei ;als ik iéts neem neem ik echt niet veel. Want sporten etc. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uur geleden, Fleur_01 zei:

Het is ook gewoon best een 'emotionele achtbaan'!

Je bent hier in goede handen.... Denk dat iedereen dit wel heel erg herkend.

En ze veranderen ook echt met de dag...... geduld dus (voor het geval dat niemand je dat nog had gezegd😜)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gaat goed!! Ik begin er eigenlijk steeds blijer mee te worden en ik zie ze ook met de dag mooier worden. Nu maar hopen dat het niet nog gezwollen is en het plots nog afneemt😅.... Had achteraf echt niet veel groter gewild, misschien wel iets. dus 265/280. Ik zal je even een privébericht sturen over maten. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minuten geleden, Fleur_01 zei:

Jup... En ik maar zeggen tegen de pc: 'ik wil ze écht niet groot, echt minimaal. haha.'

Dat hebben al velen van ons geroepen. 

Ik heb nu ook geroepen dat ze er maar in moest stoppen wat er in paste. Zo groot mogelijk igg🤣

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meid, het is nog echt veel te vroeg om te zeggen of het groter of kleiner uitvalt of niet. Daarnaast heb je nog veel zwelling tussen je borsten. Zodra dit wegzakt zullen je borsten meer vorm krijgen. Ik heb net een foto van mijn voorsituatie, 7 dagen en 8 weken post op geplaatst in mijn album. Je ziet echt een groot verschil! Ik zou lekker focussen op goed genezen. Resultaat komt daarna vanzelf! Succes xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 minuten geleden, TinyAA zei:

Hey meid, het is nog echt veel te vroeg om te zeggen of het groter of kleiner uitvalt of niet. Daarnaast heb je nog veel zwelling tussen je borsten. Zodra dit wegzakt zullen je borsten meer vorm krijgen. Ik heb net een foto van mijn voorsituatie, 7 dagen en 8 weken post op geplaatst in mijn album. Je ziet echt een groot verschil! Ik zou lekker focussen op goed genezen. Resultaat komt daarna vanzelf! Succes xx


zou je album kunnen delen? 😊

Link naar reactie
Delen op andere sites

Update: 10 dagen verder ben ik echt heeel blij met m’n keuze/grootte! Alles voelde eerst een beetje onwennig, ik was niet helemaal mezelf door de narcose en dacht oh nee straks heb ik helemaal de verkeerde keuze gemaakt. Achteraf had ik het echt niet anders willen doen! Thanks voor alle goede zorgen hierzo 

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 uur geleden, Fleur_01 zei:

Update: 10 dagen verder ben ik echt heeel blij met m’n keuze/grootte! Alles voelde eerst een beetje onwennig, ik was niet helemaal mezelf door de narcose en dacht oh nee straks heb ik helemaal de verkeerde keuze gemaakt. Achteraf had ik het echt niet anders willen doen! Thanks voor alle goede zorgen hierzo 

Goed te horen! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...

Ik las je bericht en ik had precies hetzelfde, alleen mijn pc zei dat als ik voor groter gegaan was, er toch een risico op een rand zou zijn en ben ik toch blij uiteindelijk met wat natuurlijker resultaat.  Als het aan mij had gelegen waren ze groter maar niet perse mooier. Kijk maar bij mijn foto’s 

 

👋🏻

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 7 months later...

Ik las deze berichten en heb precies hetzelfde, vindt mijn borsten na de bv ook nog steeds te klein... Heb het ook wel aan mezelf te danken omdat ik heb gezegd niet te grote borsten te willen hebben en een natuurlijke look. Ik heb 240cc gekregen, ronde prothesen, maar heb nu enorm veel spijt dat ik niet groter ben gegaan. Ben 1.70 en 56kg dus niet al te breed, om die reden heeft de pc 240cc aangeraden. Ook staan mijn borsten nu te ver uit elkaar en kan ik geen mooi deco creëren... Ik wil ze laten vervangen voor 100 of 150cc meer, iig the max. Weet iemand na hoeveel tijd je dit kunt laten doen? En heb je er meer last van omdat het gewisseld wordt en je oude litteken weer open moet? Hoop dat iemand op dit forum ervaring heeft en mij kan adviseren. Liefs!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Hi Fleur,

ik heb precies hetzelfde idee 1 dag na de operatie. Had ik toch niet iets groter moeten nemen? Ik heb nu 255cc. Ze lijken met name vanaf de zijkant iets kleiner dan verwacht. Hoe is het bij jou uiteindelijk qua vorm? Groter of kleiner net na de operatie? 

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.