Ga naar inhoud

Even voorstellen... 44jr/kleine 75B/1.72/63kg


Suuske76

Aanbevolen berichten

Hallo dames,

zoals gewoonlijk stortte ik me hier vol overgave op dit forum met de vragen die ik heb en na wat inlezen toch ook eerst maar even voorstellen🙈😂🥴.

ik ben 44 en moeder van twee pubers (die me grappig ondersteunen in mijn keuze voor borstvergroting☺️). Al jarenlang vind ik mijn borsten niet mooi meer maar door alle (Negatieve) informatie van vroeger mij nooit meer verdiept in het fenomeen borstvergroting. Vorig jaar heb ik radiotherapie gehad voor een brughoektumor en hier heb ik na 8 maanden nog de uitwerking van helaas (Oedeem bij de tumor wat op de Aangezichtzenuw drukt en soms spasme geeft in het gezicht). Medicatie moet dit oedeem nu weg halen maar is heftig spul en ik hoop dat het afbouwen van deze medicatie nu goed gaat zodat ik straks de operatie kan hebben. Het uit kijken naar dit positieve (of 2🤪) helpt mij enorm in deze dagen. Ook een lieve vriend in deze is erg fijn die de keuze respecteert en mij steunt (als het maar wel natuurlijk is en geen overdreven voorgevel wordt😂). Maar het belangrijk vindt dat vooral ik er blij mee ben.
Ik heb ondertussen een gesprek gehad bij A klinieken (dr van Onselen) en bij Faceland het 1e consult met de consulente. Aklinieken vond ik erg onpersoonlijk, totaal geen eigen inbreng kunnen geven (Maten werden opgemeten en uit een folder de juiste prothese doorgegeven en thats it). 
bij Faceland een erg fijn gesprek gehad met de consulente. Zij vertelde het een en ander, ging opmeten en vroeg ook wat ik graag wil. Ze vroeg foto’s van wat ik mooi vond en aan de hand daarvan kwamen we uit op motiva rond 355 full ,dual plane. 22 juli heb ik het gesprek met de pc Lydia Oostveen-Bol. 
Mijn voorkeur gaat ook uit naar Motiva. Ik lees en zie mooie resultaten. Ook het voelen van deze implantaat was prettig en voelde natuurlijk aan. Daarentegen voelde ik de polytech bij aklinieken en dit was echt een kussentje wat ik voelde. Nu weet ik niet hoe het voelt als het in je borst zit maar alleen dat voelde bij mij al niet goed en ik wilde dat niet in mijn lijf hebben (persoonlijk gevoel hè). Daarbij betaal je bij aklinieken 1000 euro extra voor mulitplane (zo noemen ze dual plane) plaatsing. Uiteraard wil ik wel betalen voor mijn borstvergroting maar dit voelt als dief van mijn eigen portemonnee. 

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.