Ga naar inhoud

Gaat dit nog goedkomen??


Aanbevolen berichten

Pff zit een beetje in de rats.. Ik weet dat ik geduld moet hebben want na de 1e x borstvergroting veranderde er ook een hoop maar aangezien dit een wissel betreft , weet ik nog niet zo zeker in hoeverre het gaat veranderen. 

 

Mijn rechterborst staat hoger, hier heeft ook kapsel in gezeten maar die is er nu uit maar toch blijf ik het verschil zien,  wat voor de operatie ook was.. ben nu 7 dagen po en hoop zo dat het nog bij trekt. Hee eerlijk gezegd vind ik mn rechter borst zelfs mooier staan en ook de tepel. Links hangt deze lager en wijst meer naar buiten.  Ik begin me dus ook af te vragen of links juist niet teveel hangt? Foto in mn album.

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden, Robijntje02 zei:

Je bent nog zo kort PO @Mikkie31; dat heeft tijd nodig, komt wel goed!

 

Man man man, wat vind ik jouw boobs mooi!  🤩🤩🤩🤩🤩🤩

Hahaha jaa ze zijn zeker mooi. Heel natuurlijk he en zie ze ook echt al wel veranderen maarja tis ook gewoon geduld hebben.  Ik vraav me alleen af hoe het kan dat als kapsel eruit is, rechts nog steeds zo hoog blijft staan... en vind je ook niet dat die er eigenlijk beter uit ziet, stand van tepel enz?

Link naar reactie
Delen op andere sites

geduld... die veranderen nog wel meer de komende tijd. Hoe was stand van alles voor je BV's? Je hebt nu immers daar een  nog grotere versie van gekregen. Als er niks gelift wordt blijft het een vergroting van he😉.

 

Don't be to hard on them! They're allready pretty🤩

 

 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja hetzelfde als nu, verschil is dus nog steeds aanwezig maar dat verschil zou door de kapsel komen, welke nu weg is.. ik had gehoopt dat rechts nu dus ook lager zou zitten.. 

 

Ja lift was niet nodig volgens mn pc omdat een grotere prothese ervoor zou zorgen dat tepel links wat hoger kwam te staan maar is dus helaas maar minimaal.  Over een weekje controle dan maar bespreken. Was even benieuwd of meer mensen dit ook hebben gehad en wat jullie van de stand van de tepel links vinden??

Thnx voor compliment btw 🙏

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden, Aardbeitje zei:

Geduld is het gouden woord, het kan even duren namelijk.

 

Maar mocht jij je zorgen maken kun je altijd contact opnemen met de desbetreffende kliniek/chirurg.

 

X

 Ja ook gedaan vanmorgen.  Mn band toch nog wat langer om doen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb zojuist wel mn bh maat m omgewisseld naar een L want pff dat ding zat me toch strak! Knelde aan alle kanten en vooral bij hechtingen.. bovenkant van mn bh stond afgedrukt in mn huid.  Heb de band ook terug om moeten doen voor een weekje ivm rechts, kijken of die borst dan nog gaat zakken.. maar pff borsten nog best wel opgezwollen dus dit 1 maatje groter is wel fijner .  Als het wat minder warm is en ik minder vocht vast houd,  dan kan ik de m wel weer aan doen.. wat jullie? 😁

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uur geleden, Mikkie31 zei:

Ik heb zojuist wel mn bh maat m omgewisseld naar een L want pff dat ding zat me toch strak! Knelde aan alle kanten en vooral bij hechtingen.. bovenkant van mn bh stond afgedrukt in mn huid.  Heb de band ook terug om moeten doen voor een weekje ivm rechts, kijken of die borst dan nog gaat zakken.. maar pff borsten nog best wel opgezwollen dus dit 1 maatje groter is wel fijner .  Als het wat minder warm is en ik minder vocht vast houd,  dan kan ik de m wel weer aan doen.. wat jullie? 😁

Afknellen is ook niet goed. De bh moet gewoon goed passen. als ie knelt is ie dus te strak en dan drukt het alleen maar meer op je littekens die in dit warme weer sowieso wat meer 'risico op onheil' lopen.

 

Ik zeg aan doen wat op dat moment past ik wissel ook met 2 maten.

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

10 uur geleden, Janou zei:

Afknellen is ook niet goed. De bh moet gewoon goed passen. als ie knelt is ie dus te strak en dan drukt het alleen maar meer op je littekens die in dit warme weer sowieso wat meer 'risico op onheil' lopen.

 

Ik zeg aan doen wat op dat moment past ik wissel ook met 2 maten.

Ja daarom. Tnx!!

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.