Ga naar inhoud

Twijfel Hoeveel CC


Aanbevolen berichten

@Daantje97 Ik heb net even bij je foto's gekeken, wat vervelend zeg van die vochtophoping! Kan me voorstellen dat je daar flink van schrikt. En heel vervelend dat je nog eens onder het mes moest. Gelukkig was het geen ontsteking, de narigheid die daarbij komt kijken... 🤕 Van wat ik kan zien heb je wel een mooi maatje zo!

 

Ik twijfel inderdaad over de maat; ik heb 250cc en 300cc gepast (1 aan elke kant zeg maar) en die 250cc vond ik echt wel wat te klein, maar die 300cc leek op dat moment weer een beetje groot. De PC vertelde mij dat wanneer ik voor 275cc zou gaan, mijn borsten ongeveer zo groot zouden worden als met de 300cc pas prothese toen was. Ik vind het sowieso lastig om een voorstelling te maken van een maat, dus ik heb niet voor de 300cc gekozen omdat ik bang was dat het te groot zou worden. Ik wil het namelijk wel graag zo natuurlijk mogelijk houden. Ik vind 275cc ook zo klein klinken vergeleken met de rest hier haha. Na heel veel op dit forum te kijken begin ik dus nu inderdaad te twijfelen 😅 Binnenkort ga ik een afspraak maken met mijn PC zodat ik nog een keer kan passen, dus ik ben benieuwd!

 

Hoe ging de controle, is het vocht nu weg?

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden, Kenna zei:

@Daantje97 Ik heb net even bij je foto's gekeken, wat vervelend zeg van die vochtophoping! Kan me voorstellen dat je daar flink van schrikt. En heel vervelend dat je nog eens onder het mes moest. Gelukkig was het geen ontsteking, de narigheid die daarbij komt kijken... 🤕 Van wat ik kan zien heb je wel een mooi maatje zo!

 

Ik twijfel inderdaad over de maat; ik heb 250cc en 300cc gepast (1 aan elke kant zeg maar) en die 250cc vond ik echt wel wat te klein, maar die 300cc leek op dat moment weer een beetje groot. De PC vertelde mij dat wanneer ik voor 275cc zou gaan, mijn borsten ongeveer zo groot zouden worden als met de 300cc pas prothese toen was. Ik vind het sowieso lastig om een voorstelling te maken van een maat, dus ik heb niet voor de 300cc gekozen omdat ik bang was dat het te groot zou worden. Ik wil het namelijk wel graag zo natuurlijk mogelijk houden. Ik vind 275cc ook zo klein klinken vergeleken met de rest hier haha. Na heel veel op dit forum te kijken begin ik dus nu inderdaad te twijfelen 😅 Binnenkort ga ik een afspraak maken met mijn PC zodat ik nog een keer kan passen, dus ik ben benieuwd!

 

Hoe ging de controle, is het vocht nu weg?

Ja echt heel erg van geschrokken. Was zo bang dat het er uit moest en er niet meer in kon. Bang dat ik verminkt was. Heb het mentaal echt even zwaar gehad, maar ik merk dat ik nu weer in de positieve spiraal zit hihi. 
dank je wel! Ja ik ben ook echt blij met mijn maat. Alsof het altijd al zo hoorde te zijn voor mijn gevoel. 
 

ja het is echt lastig. Ik twijfelde ook heel lang. Welke protheses krijg je? Er zit namelijk ook heel veel verschil in protheses. De ene 425 CC is de ander niet. De een heeft namelijk meer projectie naar voor dan de ander. Daarom kan 425 CC bij de ene heel groot lijken en bij de ander klein. Je lichaamsbouw speelt natuurlijk ook zeker mee. 
Wat ik hoorde van alle meiden is dat je het beste voor de grootste maat kunt gaan bij twijfel. Je raakt idd snel gewend aan je maat borsten. Alleen ik moet wel zeggen. Je moet ook kijken wat praktisch voor jou is. Ik heb nu 425 en op zich had ik 500 ook nog wel mooi gevonden bij mij. Ik sport alleen veel en in dat opzicht weet ik niet of ik dat dan wel fijn vond. Bij welke kliniek ga je? 
 

De controle is goed gegaan. Ze hebben de knoopjes los geknipt en thank God er is geen vocht uit gekomen. Het litteken ziet er ook echt goed uit. Volgende week laatste controle bij de arts en dan eind controle in november. Ik heb wel het gevoel dat het nu goed gaat komen gelukkig! 🍀 

 

Ik heb er wat foto’s op gezet van het resultaat nu. Misschien heb je daar nog wat aan! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 9-9-2020 om 23:01, Daantje97 zei:

Ja echt heel erg van geschrokken. Was zo bang dat het er uit moest en er niet meer in kon. Bang dat ik verminkt was. Heb het mentaal echt even zwaar gehad, maar ik merk dat ik nu weer in de positieve spiraal zit hihi. 
dank je wel! Ja ik ben ook echt blij met mijn maat. Alsof het altijd al zo hoorde te zijn voor mijn gevoel. 
 

ja het is echt lastig. Ik twijfelde ook heel lang. Welke protheses krijg je? Er zit namelijk ook heel veel verschil in protheses. De ene 425 CC is de ander niet. De een heeft namelijk meer projectie naar voor dan de ander. Daarom kan 425 CC bij de ene heel groot lijken en bij de ander klein. Je lichaamsbouw speelt natuurlijk ook zeker mee. 
Wat ik hoorde van alle meiden is dat je het beste voor de grootste maat kunt gaan bij twijfel. Je raakt idd snel gewend aan je maat borsten. Alleen ik moet wel zeggen. Je moet ook kijken wat praktisch voor jou is. Ik heb nu 425 en op zich had ik 500 ook nog wel mooi gevonden bij mij. Ik sport alleen veel en in dat opzicht weet ik niet of ik dat dan wel fijn vond. Bij welke kliniek ga je? 
 

De controle is goed gegaan. Ze hebben de knoopjes los geknipt en thank God er is geen vocht uit gekomen. Het litteken ziet er ook echt goed uit. Volgende week laatste controle bij de arts en dan eind controle in november. Ik heb wel het gevoel dat het nu goed gaat komen gelukkig! 🍀 

 

Ik heb er wat foto’s op gezet van het resultaat nu. Misschien heb je daar nog wat aan! 

 

Wat fijn dat het bij de controle allemaal in orde bleek te zijn! De wond ziet er ook heel rustig uit nu inderdaad, mooi vooruitzicht zo en lekker verder met je genezingsproces!🥰

 

Nou inderdaad, al die protheses verschillen nog eens per merk en per soort, het ene is het andere niet. Ik heb even opgezocht welke protheses ik precies krijg en dat zijn: Mentor MemoryGel Smooth Round Moderate Plus Profile (hele mond vol pppfff). De afmetingen van deze protheses zijn 11,7cm in diameter en 3,5cm projectie. Nou allemaal getalletjes, maar me daar een voorstelling van maken... Dat gaat niet 😅 Maar goed, dat heeft iedereen natuurlijk. 

 

Als ik dat zo zie dat ze wat meer 'uitsteken' zegmaar (Moderate Plus Profile?), denk ik toch niet dat ik me zo druk hoef te maken over volume. Ik ben namelijk ook bang dat hoe groter ik nu ga, hoe groter ik ervoor terug moet wanneer ik ze laat vervangen haha, ik weet niet of dat iets is wat ik mee moet nemen in mijn beslissing nu. Heel lastig allemaal. Ik zit bij Bergman Clinics trouwens!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja 😊

 

ja heel lastig, maar het lijkt wel echt op de pas bh vond ik. Die van mij hadden 5 cm projectie. En als ik zeg maar mijn omvang opmeet ben ik ook echt 5 cm meer projectie dan eerst. Dus misschien kan je het meetlint over het middelste punt van je borsten doen (Hoogte van je tepels) en dan die 3,5 cm erbij tellen? Ik weet niet of dat meer inzicht geeft, maar dat was mij in ieder geval opgevallen haha! En gewoon nog een keer gaan passen. Vaak in stappen van 25 zie je haast geen verschil. Dus als je tussen twee twijfelt is het allebei goed. Je gaat sowieso blij zijn! Achteraf ga je toch nog denken van is het niet te groot of is het niet te klein. Hoort er een beetje bij volgens mij haha.

 

Ja ik heb dat inderdaad ook meegenomen. I.v.m dat ik nog kinderen wil en daarna niet meloenen wil hebben haha. Ik zou wel gewoon echt kijken waar jij je fijn bij voelt en niet wat anderen hebben. Dat maakte mij ook heel erg aan het twijfelen, maar wat je past zo gaat het ook echt worden.

 

Ik ben ook bij Bergman geweest. Welke arts heb je ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...
Op 13-9-2020 om 01:51, Daantje97 zei:

Ja 😊

 

ja heel lastig, maar het lijkt wel echt op de pas bh vond ik. Die van mij hadden 5 cm projectie. En als ik zeg maar mijn omvang opmeet ben ik ook echt 5 cm meer projectie dan eerst. Dus misschien kan je het meetlint over het middelste punt van je borsten doen (Hoogte van je tepels) en dan die 3,5 cm erbij tellen? Ik weet niet of dat meer inzicht geeft, maar dat was mij in ieder geval opgevallen haha! En gewoon nog een keer gaan passen. Vaak in stappen van 25 zie je haast geen verschil. Dus als je tussen twee twijfelt is het allebei goed. Je gaat sowieso blij zijn! Achteraf ga je toch nog denken van is het niet te groot of is het niet te klein. Hoort er een beetje bij volgens mij haha.

 

Ja ik heb dat inderdaad ook meegenomen. I.v.m dat ik nog kinderen wil en daarna niet meloenen wil hebben haha. Ik zou wel gewoon echt kijken waar jij je fijn bij voelt en niet wat anderen hebben. Dat maakte mij ook heel erg aan het twijfelen, maar wat je past zo gaat het ook echt worden.

 

Ik ben ook bij Bergman geweest. Welke arts heb je ?

 

Ik heb helemaal nooit je bericht gezien, sorry! 🤕 Ik word geopereerd door dokter Rooijens. Ik heb afgelopen vrijdag toevallig nog eens op consult geweest bij hem en heb daarbij ook alle vragen kunnen stellen die in de tussentijd naar boven zijn gekomen, daar ben ik met een goed gevoel weg gegaan! We gaan gewoon voor de 275cc, wat je al zegt; dat verschil van 25cc is niks haha. Ik maak me niet zo druk meer om het formaat, voor mij is het aller belangrijkste vanaf het begin al de opvulling aan de bovenkant geweest. En als ik groter wil dan kan dat altijd later nog!

 

Denk inderdaad dat die twijfel achteraf er altijd wel is, had ik groter of kleiner gemoeten.. Maar dat is logisch denk ik nu haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 4-10-2020 om 14:36, Kenna zei:

 

Ik heb helemaal nooit je bericht gezien, sorry! 🤕 Ik word geopereerd door dokter Rooijens. Ik heb afgelopen vrijdag toevallig nog eens op consult geweest bij hem en heb daarbij ook alle vragen kunnen stellen die in de tussentijd naar boven zijn gekomen, daar ben ik met een goed gevoel weg gegaan! We gaan gewoon voor de 275cc, wat je al zegt; dat verschil van 25cc is niks haha. Ik maak me niet zo druk meer om het formaat, voor mij is het aller belangrijkste vanaf het begin al de opvulling aan de bovenkant geweest. En als ik groter wil dan kan dat altijd later nog!

 

Denk inderdaad dat die twijfel achteraf er altijd wel is, had ik groter of kleiner gemoeten.. Maar dat is logisch denk ik nu haha

Dat is fijn. Slim dat je nog een consult hebt gedaan. 
 

Ja precies. Je gaat sowieso blij zijn. 
 

Ik had eerst twee dagen naar de operatie dat ik dacht van ze zijn echt te groot voor mijn lichaam. Aangezien mijn huid zo strak stond, maar dat hoorde blijkbaar haha. Daarna vond ik het te klein. Naar 4 weken vond ik het juist weer groot haha. Dus dat gaat wel even heen en weer. 
 

Nu ben ik weer aan het werk. Ik vind het met mijn bh uit echt precies goed zo. Met de sport bh ben ik natuurlijk ook al gewend, maar met mijn normale bh aan moet ik nog echt wennen aan de grote hoor haha. Het past bij mijn lichaam, maar het is zo gek. Ik draag namelijk alleen een normale bh in het weekend. Dus dan wen je er natuurlijk ook niet zo snel aan haha. 

De meeste mensen hebben achteraf dat ze wel groter willen, maar dat heb ik eerlijk gezegd niet. 
 

Als je wilt zien hoe mijn borsten uiteindelijk zijn geworden kan ik je wel een foto sturen. Ze zijn zo erg veranderd. Echt veel mooier geworden! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

 @Daantje97 Oh bizar dat het erna nog zo wisselt of je ze groot of klein vindt 🙈 Maar het is natuurlijk ook heel erg raar als iets aan je lichaam ineens zo anders is! Je moet er eigenlijk helemaal opnieuw mee leren leven, ik denk bijvoorbeeld dat ze vaak 'in de weg' gaan zitten of dat je ze veel tegen je armen aan voelt ofzo, gewoon omdat dat er eerst niet was haha.

 

Ja een bh laat het allemaal zoveel groter lijken, wat met kleinere borsten misschien juist de bedoeling is, maar nu wat lastig. De bh duwt alles natuurlijk lekker omhoog en naar voren, en sport bh's drukken alles plat 😅 Ik heb ook vrij weinig een normale bh aan haha dus ben benieuwd hoe dat dan gaat zijn!

 

Ik zou graag het resultaat willen zien ja! Ik had al toegang tot je album, maar klopt het dat daar alleen foto's in staan van de wonden?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 9-10-2020 om 22:29, Kenna zei:

 @Daantje97 Oh bizar dat het erna nog zo wisselt of je ze groot of klein vindt 🙈 Maar het is natuurlijk ook heel erg raar als iets aan je lichaam ineens zo anders is! Je moet er eigenlijk helemaal opnieuw mee leren leven, ik denk bijvoorbeeld dat ze vaak 'in de weg' gaan zitten of dat je ze veel tegen je armen aan voelt ofzo, gewoon omdat dat er eerst niet was haha.

 

Ja een bh laat het allemaal zoveel groter lijken, wat met kleinere borsten misschien juist de bedoeling is, maar nu wat lastig. De bh duwt alles natuurlijk lekker omhoog en naar voren, en sport bh's drukken alles plat 😅 Ik heb ook vrij weinig een normale bh aan haha dus ben benieuwd hoe dat dan gaat zijn!

 

Ik zou graag het resultaat willen zien ja! Ik had al toegang tot je album, maar klopt het dat daar alleen foto's in staan van de wonden?

Ja echt apart! Maar het is wel waar wat ze zeggen. Je went er wel aan. Vandaag weer een normale bh aan gehad en het is toch wel heel mooi! Dan besef je toch dat na al die ellende je toch super blij bent. 
Dat dacht ik ook maar dat is echt niet. Ik sport dan veel en ik merkte echt geen verschil met sporten! Alsof het gewoon nog mij b sup is haha. Ik draag dan nu wel een sport bh. Alleen in het begin dan wil je iets pakken of je partner een knuffel geven en dan denk je heee er zit nu iets er tussen in haha. 

 

Ja precies haha! 
Ik had vanavond echt voor het eerst dat ze echt bij mij hoorde of zo en dat ik ze aan de wereld wou showen hahahaha 😂 

 

Ja dat klopt. Ik kon niet meer foto’s plaatsen en ik vond de complicatie belangrijker om te delen. Ik kan je wel een privé bericht sturen met mijn foto als je dat wilt. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Daantje97 Ohh wat fijn dat het dan niet 'in de weg' zit ofzo haha, en ja inderdaad er zit ineens wel meer dus met die normale dingen zal het even gek zijn. Kan eerlijk gezegd niet wachten totdat ik dat gevoel ook kan hebben! 😍

 

Wat fijn ook dat je dat gevoel hebt dat ze helemaal bij je horen, heerlijk lijkt me dat! Ik snap dat je de complicatie belangrijker vond, maar ja ik zou het resultaat graag alsnog willen zien!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...
Op 7-9-2020 om 23:17, Daantje97 zei:

Hoi Kenna, 

 

Ik ben uiteindelijk voor 425 cc gegaan. 
Ik heb mentor rond high profile cohsive I. Ik ben bij dokter Melenhorst geweest. 
 

Klinkt hetzelfde als mij! 
Ik heb eerlijk gezegd nog geen album. Bij mij is het namelijk niet helemaal goed gegaan. Ben na 3 weken nogmaals geopereerd aan mijn linkerborst. Ik bleek een vochtophoping te hebben wat mijn lichaam zelf niet kon afvoeren. Er was ook kans dat het een infectie was, maar dat was het gelukkig niet! Ik heb daarom dus ook nog geen foto’s in mijn album staan. Ik moet morgen op controle bij de verpleegkundige. 
 

twijfel je nog over de maat? Wat vond je met het passen? 

Hoi Daantje97

 

Ik lees  dat je door W. Melenhorst bent geholpen. Ik ook afgelopen 18/11/2020. Hoe gaat het nu met je? 
 

Zou ik je album mogen zien ben erg nieuwsgierig hoe het bij je is geworden.

Ik heb rechts 375 en links 425. 

Als je ik mijn album wil dan voeg ik je toe. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 23-6-2020 om 07:18, Ld1234 zei:

He Daantje!

 

Ook ik heb 450cc full round van motiva gekregen.(wel voor de spier). Ik ben 1,75m en 68 kilo. Ik ben nu ondertussen 7 maanden po.

Als je wilt dan voeg ik je toe aan mijn album.

Laat maar weten.😊

 

Liefs,

LD

Hey @Ld1234, zou ik mee mogen kijken in jou album, ik ben nu 6 weken po, heb voor de spier rond extra mpp 370 cc. Ben 178 en 66 kg. Ben benieuwd hoe het er nu bij jou uitziet. Hoe gaat het nu met je?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 9-10-2020 om 21:55, Daantje97 zei:

Dat is fijn. Slim dat je nog een consult hebt gedaan. 
 

Ja precies. Je gaat sowieso blij zijn. 
 

Ik had eerst twee dagen naar de operatie dat ik dacht van ze zijn echt te groot voor mijn lichaam. Aangezien mijn huid zo strak stond, maar dat hoorde blijkbaar haha. Daarna vond ik het te klein. Naar 4 weken vond ik het juist weer groot haha. Dus dat gaat wel even heen en weer. 
 

Nu ben ik weer aan het werk. Ik vind het met mijn bh uit echt precies goed zo. Met de sport bh ben ik natuurlijk ook al gewend, maar met mijn normale bh aan moet ik nog echt wennen aan de grote hoor haha. Het past bij mijn lichaam, maar het is zo gek. Ik draag namelijk alleen een normale bh in het weekend. Dus dan wen je er natuurlijk ook niet zo snel aan haha. 

De meeste mensen hebben achteraf dat ze wel groter willen, maar dat heb ik eerlijk gezegd niet. 
 

Als je wilt zien hoe mijn borsten uiteindelijk zijn geworden kan ik je wel een foto sturen. Ze zijn zo erg veranderd. Echt veel mooier geworden! 

Hoi @Daantje97, zou ik mogen kijken in jou album. Heb je topic gelezen en ben echt benieuwd hoe ze er uit zien. Ik heb hierboven ook op ir Ane anders gereageerd. Ben zelf nu 6 weken po en ben echt benieuwd hoe ze na lange tijd bij dames eruit zien en hoe het nu gaat?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee meiden, 

 

Ik kreeg ineens geen meldingen meer van dit forum. Daarom jullie berichten niet gezien. Sorry! 
 

Ik heb nu alleen nog foto’s erop staan van de complicatie die ik heb gehad. Aangezien je maar een aantal foto’s kan toevoegen. Ik probeer morgen even nieuwe foto’s te maken van mijn borsten. Dan zou ik ze even naar jullie sturen. 

xxx

 

@Willsx @Kenna @Vannie @Lilve

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het gaat gelukkig goed met mij! Wel soms nog steken in m’n borsten. Het voelt nog steeds niet helemaal eigen. Alleen ik heb gehoord dat alles pas echt naar een jaar is hersteld. Bij ieder pijntje is het nog even schrikken, omdat ik natuurlijk nog steeds bang ben dat het weer mis gaat. Ik moet het vertrouwen weer even terug krijgen in mijn lichaam. Dit zal met de tijd wel slijten. Vooral als het weer zomer is en ik in mijn bikini kan lopen hihi. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het meid, ik heb je foto’s gezien, gelukkig zag het er kort na de 2e ingreep al snel weer goed uit. Echt schrikken dit en ja ik begrijp dat je bij ieder pijntje nog steeds schrikt. En wat je zegt duurt wel een jaar voor je helemaal volledig hersteld bent van een bv en ze eigen voelen.

Goed om te lezen dat het verder goed gaat!!

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...
Op 23-6-2020 om 00:23, Elisabeth37 zei:

Hi Daantje! Wat leuk en super spannend!


Ik ben ietsje langer dan jou, 1.73 en weeg 65 kg. Ik kom van een lege C. En ik heb 12 dagen geleden de mentor moderate plus xtra in 405 en 440 cc gekregen (ivm verschil in grootte), dual plane geplaatst. Ik twijfelde ook en ben dus uiteindelijk voor de grootste gegaan. Het oogt bij mij helemaal niet heel groot. Als je wilt kan ik je toevoegen aan mijn album. Let wel, ik heb ook een tepelhofverkleining gehad, dus deze zien er een beetje gek uit nog.

 

welk soort protheses gaat de chirurg plaatsen? En worden deze ook dual plane geplaatst?


Ik ben heel benieuwd naar foto’s. Zou je mij kunnen toevoegen. 
 

liefs Bonny 😘

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...
Op 23-6-2020 om 07:18, Ld1234 zei:

He Daantje!

 

Ook ik heb 450cc full round van motiva gekregen.(wel voor de spier). Ik ben 1,75m en 68 kilo. Ik ben nu ondertussen 7 maanden po.

Als je wilt dan voeg ik je toe aan mijn album.

Laat maar weten.😊

 

Liefs,

LD

 Hoi, zou ik ook met jou mee mogen kijken? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.