Ga naar inhoud

Twijfel Hoeveel CC


Aanbevolen berichten

Hoi Dames, 

ik heb op 4 aug mijn operatie bij Bergman clinics. 

Wel twijfel ik als nog over het aantal CC wat ik zou moeten nemen. Ik ben 1.68, weeg 67 kilo. Ik heb nu 75b. De arts heeft gezegd dat ik een brede borstkas heb. 
Bij het passen met de bh vond ik de maten 400 en 450 cc perfect bij mij passen. Ik heb ook een programma waar ik mijn eigen borsten in 3D kan zien en daar vind ik het weer erg groot ogen. Terwel ik het met de pas bh aan zeker niet te groot vind. Dit laat mij heel erg twijfelen in wat het beste bij mij past en waarvoor ik nou uiteindelijk moet kiezen. 
Als er vrouwen zijn die ongeveer hetzelfde postuur als mij hebben. Willen jullie dan laten weten wat jullie hebben gekozen en zou ik het eventueel mogen zien? 
#twijfels! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Daantje! Wat leuk en super spannend!


Ik ben ietsje langer dan jou, 1.73 en weeg 65 kg. Ik kom van een lege C. En ik heb 12 dagen geleden de mentor moderate plus xtra in 405 en 440 cc gekregen (ivm verschil in grootte), dual plane geplaatst. Ik twijfelde ook en ben dus uiteindelijk voor de grootste gegaan. Het oogt bij mij helemaal niet heel groot. Als je wilt kan ik je toevoegen aan mijn album. Let wel, ik heb ook een tepelhofverkleining gehad, dus deze zien er een beetje gek uit nog.

 

welk soort protheses gaat de chirurg plaatsen? En worden deze ook dual plane geplaatst?

  • Like 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

He Daantje!

 

Ook ik heb 450cc full round van motiva gekregen.(wel voor de spier). Ik ben 1,75m en 68 kilo. Ik ben nu ondertussen 7 maanden po.

Als je wilt dan voeg ik je toe aan mijn album.

Laat maar weten.😊

 

Liefs,

LD

  • Like 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

9 minuten geleden, Daantje97 zei:

Hoi LD, 

 

ja heel graag. Weet je toevallig van jezelf of je een brede borstkas hebt of smal?  
 

Groetjes,

Daantje 

Gewoon normaal volgens mij. Heb wel een zandloper figuur dus ben bij borst wat breder dan in middel. Bij mij ging er niet meer in dan 450cc deze keer. Ik ga je toevoegen.😊

Link naar reactie
Delen op andere sites

42 minuten geleden, Daantje97 zei:

Elisabeth37,

 

jij ook nog gefeliciteerd met je nieuwe borsten hihi! Fijn dat ik mocht kijken. Weet je toevallig van jezelf of je een smalle of brede borstkas hebt? 
 

groetjes,

Daantje 

Dankjewel 😊 

 

ik heb een brede borstkas. Zo ergens rond de 13 cm

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden, Special-Me zei:

Ik wil je ook toevoegen, ik ben 173cm en weeg rond de 59kg. 

Ik heb wel 750cc gekregen, maar ze lijken niet enorm in kleding. Maar ik zou al voor groot gaan, nog voor ik op consult was geweest. 

Mag ik ook bij jou kijken? Ben erg benieuwd hoe 750cc uitziet...misschien voor m'n volgende wissel😃

Link naar reactie
Delen op andere sites

32 minuten geleden, Ld1234 zei:

Mag ik ook bij jou kijken? Ben erg benieuwd hoe 750cc uitziet...misschien voor m'n volgende wissel😃


 

Ik heb je toegevoegd. De foto’s in badpak en shirt zijn na de tweede operatie. Bij de andere foto’s was alles heel gezwollen door een infectie. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

25 minuten geleden, Special-Me zei:


 

Ik heb je toegevoegd. De foto’s in badpak en shirt zijn na de tweede operatie. Bij de andere foto’s was alles heel gezwollen door een infectie. 

Ik vind ze heel mooi! Staat heel goed bij je!😍

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden, Special-Me zei:

Ik wil je ook toevoegen, ik ben 173cm en weeg rond de 59kg. 

Ik heb wel 750cc gekregen, maar ze lijken niet enorm in kleding. Maar ik zou al voor groot gaan, nog voor ik op consult was geweest. 

Hoi hoi, 

 

ja graag! Ik heb net gekeken. Ik kan nu nog niks zien. De foto’s staan dan gewoon bij de berichten toch? Of moet ik ergens anders op klikken? Ik ben nog vrij nieuw hier. Dus moet nog een aantal dingen ondervinden haha.

 

groetjes! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden, Daantje97 zei:

Hoi hoi, 

 

ja graag! Ik heb net gekeken. Ik kan nu nog niks zien. De foto’s staan dan gewoon bij de berichten toch? Of moet ik ergens anders op klikken? Ik ben nog vrij nieuw hier. Dus moet nog een aantal dingen ondervinden haha.

 

groetjes! 


Ik heb je toegevoegd 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
24 minuten geleden, pambbg zei:

@Daantje97 welk merk prothese krijg je? Bergman werkt met Mentor volgens mij hè? Krijg je anatomisch of rond?

Ik krijg mentor met ronde protheses. Volgens mij high profile. Er is wel nog ene twijfel of ik aan beide kanten het aantal zelfde CC krijg. Mijn borsten zijn namelijk een klein beetje ongelijk. Ik heb me er eigenlijk nooit aan gestoord, maar ik weet wel dat het zo is. 
Bij Bergman clinics zeiden ze hier niks over. Hadden ze eerst instantie twee dezelfde aangeraden. Toen ben ik nog bij een andere kliniek geweest. Kliniek heyendael. Daar hebben ze mij aangeraden om aan de ene kant 405 te nemen en aan de andere kant 425. 
Dus toen heb ik gebeld naar Bergman clinics. Dokter nogmaals gekeken. Zag het inderdaad. Alleen omdat het minimaal was zei hij dat het kon zijn dat de borst die nu kleiner is dan groter word dan de ander. Dus dat heeft me nu wel in twijfel gebracht..

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Hoi @Daantje97! Voor hoeveel cc ben je uiteindelijk gegaan? En bij welke pc ben je geweest?

 

Ik word in november geopereerd, ben ook bij Bergman. Ik ben 1,67m en weeg 65kg, bij mij is niks opgemeten maar volgens mij zit ik ook wel aan die 13cm nu ik een beetje zelf meet 😅 ik heb nu een B cup en mis volume aan de bovenkant, bij mij is het volgende aangeraden: rond, 275cc, dual plane. Niet die met het hoogste profiel maar eentje lager, weet even niet meer hoe die precies heet. Zou ik in jouw album mogen kijken ook? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Kenna, 

 

Ik ben uiteindelijk voor 425 cc gegaan. 
Ik heb mentor rond high profile cohsive I. Ik ben bij dokter Melenhorst geweest. 
 

Klinkt hetzelfde als mij! 
Ik heb eerlijk gezegd nog geen album. Bij mij is het namelijk niet helemaal goed gegaan. Ben na 3 weken nogmaals geopereerd aan mijn linkerborst. Ik bleek een vochtophoping te hebben wat mijn lichaam zelf niet kon afvoeren. Er was ook kans dat het een infectie was, maar dat was het gelukkig niet! Ik heb daarom dus ook nog geen foto’s in mijn album staan. Ik moet morgen op controle bij de verpleegkundige. 
 

twijfel je nog over de maat? Wat vond je met het passen? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.