Ga naar inhoud

Bloeduitstortingen


Aanbevolen berichten

Nu 5 dagen po maar mn bloeduitstortingen worden erger.. 1e foto,  is aan de binnenkant van mn borst vandaag bij gekomen. Ook bij mn litteken zit er naast de pleister vocht blaasjes, welke jeuken en vandaag zijn deze ook rood geworden.. 

2e Foto is boven mn litteken, gisteren bloeduitstorting bijgekomen.. 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je lichaam probeert van alles af te breken. Die verkleuring zijn dus zeg maar afvalstoffen zoals ik het begrepen heb. Is niet abnormaal. Die van mij hebben ook al alle kleuren op alle plekken gehad. Maar goed. Als je ziet hoe 'gekneusd' je daar uitziet kun je je ook goed voorstellen hoe heftig zo'n ingreep voor je lichaam is. 

Rustig aan dus. Je lijf moet herstellen

Link naar reactie
Delen op andere sites

34 minuten geleden, Janou zei:

Je lichaam probeert van alles af te breken. Die verkleuring zijn dus zeg maar afvalstoffen zoals ik het begrepen heb. Is niet abnormaal. Die van mij hebben ook al alle kleuren op alle plekken gehad. Maar goed. Als je ziet hoe 'gekneusd' je daar uitziet kun je je ook goed voorstellen hoe heftig zo'n ingreep voor je lichaam is. 

Rustig aan dus. Je lijf moet herstellen

Ja of nie.. al kan ik veel sneller uit de voeten dan na de 1e x. Maar das verraderlijk, moet wel echt mn rust blijven nemen ja

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.