Ga naar inhoud

Gaat de vorm in de loop der tijd net zo veranderen als na de 1e x?


Aanbevolen berichten

44 minuten geleden, Janou zei:

Ik heb ook even (split second) getwijfeld of ik het wel met jullie moest delen. 

Wil ook niet sexueel gefrustreerd over komen hier he😜

Manlief doet alles voor me, maar op het moment wordt hij al akward als ik met 'm flirt. Hij is er gewoon bang van🤣🤣.. 

 

Dus ja... 

Heb medelijden met je vent 😜

Link naar reactie
Delen op andere sites

57 minuten geleden, Mikkie31 zei:

Mooie borsten heb jij ook zeg!! Die van mij lijken echt klein en ik heb 700 cc...hoe dan??!!


Mag ik met je mee koekeloeren? Zie nu volgens mij alleen die foto’s uit 2016/2017, klopt dat? Als je terug wil kijken, hoor ik het wel! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Janou zei:

Ik heb ook even (split second) getwijfeld of ik het wel met jullie moest delen. 

Wil ook niet sexueel gefrustreerd over komen hier he😜

Manlief doet alles voor me, maar op het moment wordt hij al akward als ik met 'm flirt. Hij is er gewoon bang van🤣🤣.. 

 

Dus ja... 

 

🤣🤣🤣 Fantastisch dit. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden, Veerveertje zei:


Mag ik met je mee koekeloeren? Zie nu volgens mij alleen die foto’s uit 2016/2017, klopt dat? Als je terug wil kijken, hoor ik het wel! 

Ja ik heb er wel foto's op gezet maar zonder deze in een album te plaatsen.. ik weet dus niet hoe ik je toegang kan geven in deze foto's..

Link naar reactie
Delen op andere sites

45 minuten geleden, Mikkie31 zei:

Ja ik heb er wel foto's op gezet maar zonder deze in een album te plaatsen.. ik weet dus niet hoe ik je toegang kan geven in deze foto's..


Wat gek! Ik zie ze ook nergens staan, haha. Maar bedankt voor je pb. Ik vind ze dus wel echt al heel mooi rond eruit zien! Zeker in zo’n korte tijd en dual plane geplaatst. Lijkt echt wel een verschil te zijn met de eerste ronde dan, als ik dit vergelijk met hoe mijn boobs eruit zagen de eerste week/2 weken 🤣 

 

En wat grappig; jij hebt gewoon op precies dezelfde plek als ik een moedervlekje op je borst. Is de rechter toch? Zo toevallig! 😃 

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 uur geleden, Veerveertje zei:


Wat gek! Ik zie ze ook nergens staan, haha. Maar bedankt voor je pb. Ik vind ze dus wel echt al heel mooi rond eruit zien! Zeker in zo’n korte tijd en dual plane geplaatst. Lijkt echt wel een verschil te zijn met de eerste ronde dan, als ik dit vergelijk met hoe mijn boobs eruit zagen de eerste week/2 weken 🤣 

 

En wat grappig; jij hebt gewoon op precies dezelfde plek als ik een moedervlekje op je borst. Is de rechter toch? Zo toevallig! 😃 

 Heel raar ja. Geen idee hoe ik het aan kan passen. Ja, moet zeggen dat ik er wel van baal.. vond de stand na de 1e  ronde mooier. Ze zijn nu veel meer gezakt. 

Klopt ja, heel toevallig hihi

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 uur geleden, Lindan zei:

@Mikkie31 Thanks 😘maar wat was je voor situatie ? En het heeft te maken met lichaamsbouw.

Ik denk dat 700 Cc te groot voor mij zou zijn.😂

ik zou voorover vallen met mijn lengte van 1.55🤣
 

 

Hahaha ik ben 1,74 en best wel brede schouders .. nu ik ze weer heb denk ik weer,  hmm had ze wel groter gewild maargoed hier maar ff aan wennen. Vannacht zijn bij mn litteken, die vochtblaasjes, open gegaan door krabben.. jeukt nu nog steeds zo erg pffff

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 minuten geleden, Lindan zei:

@Mikkie31 

haha ja veel dames hadden toch liever groter gewild 😂 maar ik denk dat ze straks echt nog wat voller worden hoor. 

Ohhhh ja herstellende littekens jeuken als een gek .

kijk wel uit dat het niet gaat ontsteken. 

Jaaa idd. Houd het in de gaten.  Tnx!

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden, Mikkie31 zei:

Hahaha ik ben 1,74 en best wel brede schouders .. nu ik ze weer heb denk ik weer,  hmm had ze wel groter gewild maargoed hier maar ff aan wennen. Vannacht zijn bij mn litteken, die vochtblaasjes, open gegaan door krabben.. jeukt nu nog steeds zo erg pffff


Heb je de pc al gehoord? 
misschien heeft hij/zij raad voor die blaasjes. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Special-Me zei:


Heb je de pc al gehoord? 
misschien heeft hij/zij raad voor die blaasjes. 

Ja ze zei dat dat komt door strakte van hechtingen maar ik er niks aan moet doen maar heb t vannacht al per ongeluk open gekrabd... zon jeuk 

Link naar reactie
Delen op andere sites

16 minuten geleden, Mikkie31 zei:

Ja ze zei dat dat komt door strakte van hechtingen maar ik er niks aan moet doen maar heb t vannacht al per ongeluk open gekrabd... zon jeuk 


Oeh, is het afplakken met verband voor de nacht oid dan niet een goed idee? Lijkt me geen goed plan als je het (per ongeluk of expres maakt dan niet uit) open haalt. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden, Special-Me zei:

Zoals Veerveertje zegt misschien afplakken als je gaat slapen. 

Idd,  het zit echt naast de hechtpleister.. vanavond idd iets op plakken. Foto is van gisteren

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

21 minuten geleden, Veerveertje zei:

Wauw! Wat zien ze er hier anders uit dan op die foto uit je pb. Ze lijken veel groter hier en je hebt een hele mooie cleavage! Vind het er echt goed uit zien hoor, en heel vol ook. 

Ja klopt!! Thnx!! Staan alleen nog wel naar buiten.. geen idee of dat nog gaat veranderen 

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minuten geleden, Robijntje02 zei:

Kan goed van de narcose komen ja..

 

Maar wat zijn jouw borsten pràchtig geworden zeg, I l❤❤❤❤❤ ve them!!!!

Supermooi!!!!!!!!

 Thnx voor je reactie en compliment!!! 

Heb net nog een foto toegevoegd.  Beetje onzeker nog.. ik ben geopereerd door harm hawinkels van quole medisch centrum in waalre

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.