Ga naar inhoud

Gaat de vorm in de loop der tijd net zo veranderen als na de 1e x?


Aanbevolen berichten

Aangezien mn huid en spieren al wat zijn opgerekt, vraag ik me af of dat het nu ook weer zo lang duurt voordat je het eind plaatje kan zien..

 

Afgelopen woensdag kapsel verwijderd en van 550 naar 700 cc gegaan en van cohesive 1 naar 2. Verder is het dual plane gebleven en rond, high profile. 

Ik vind mn borsten al erg mooi,  zijn weer mooi vol (na afvallen en borstvoeding te hebben gegeven) maar volume/bolling bovenop is zo goed als weg en daar baal ik wel van..gaat dit nog veranderen? Net zoals na de 1e X, kwam dat ook pas na ongv 4 weken goed naar voren..

 

Fotos staan in mn album..tnx alvast

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Mikkie31

 

Ik heb ben zelf 3 weken po na prothesewissel van anatomisch 235 cc naar Motiva Ergonomix 525 cc voor de spier.  Ik moest dit ook ondergaan ivm kapselvorming. Hoeveel jaar had jij je oude   prothesen?

Ik heb het idee dat de vorm er na 1 dag al goed inzat.

In mijn album kan je zien hoe ze op de dag van de operatie eruitzagen.

Toen zag het er erg gespannen uit maar daarna waren ze eigenlijk al zoals ze nu zijn. En ook meteen zacht maar daar staat Motiva om bekend.

 

 

Ik zal je toevoegen mag ik ook bij jou kijken?

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden, Fje1981 zei:

@Mikkie31

 

Ik heb ben zelf 3 weken po na prothesewissel van anatomisch 235 cc naar Motiva Ergonomix 525 cc voor de spier.  Ik moest dit ook ondergaan ivm kapselvorming. Hoeveel jaar had jij je oude   prothesen?

Ik heb het idee dat de vorm er na 1 dag al goed inzat.

In mijn album kan je zien hoe ze op de dag van de operatie eruitzagen.

Toen zag het er erg gespannen uit maar daarna waren ze eigenlijk al zoals ze nu zijn. En ook meteen zacht maar daar staat Motiva om bekend.

 

 

Ik zal je toevoegen mag ik ook bij jou kijken?

Ja tuurlijk. Hoe doe ik dat?

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 minuten geleden, Fje1981 zei:

@Mikkie31

 

Ik heb ben zelf 3 weken po na prothesewissel van anatomisch 235 cc naar Motiva Ergonomix 525 cc voor de spier.  Ik moest dit ook ondergaan ivm kapselvorming. Hoeveel jaar had jij je oude   prothesen?

Ik heb het idee dat de vorm er na 1 dag al goed inzat.

In mijn album kan je zien hoe ze op de dag van de operatie eruitzagen.

Toen zag het er erg gespannen uit maar daarna waren ze eigenlijk al zoals ze nu zijn. En ook meteen zacht maar daar staat Motiva om bekend.

 

 

Ik zal je toevoegen mag ik ook bij jou kijken?

Ik heb het al gezien.  Ze zien er ook super natuurlijk ook. Heb je anatomisch? Lijken erg op die van mij! Alleen heb ik 700 cc.. die van jou lijken net zo groot, bizar! Ik kom van 550 af

Link naar reactie
Delen op andere sites

27 minuten geleden, Mikkie31 zei:

Ik had mn oude protheses 4 jaar geleden laten zetten 

Jeetje daar schrik ik dus van hoe kan je zo gauw al kapsel krijgen? Welk merk prothese had je en wat heb je nu gekregen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Mikkie31

 

Ik neem aan dat je een album hebt gemaakt? Ik kan wel je oude foto’s zien overigens als je mij niet hebt toegejviehd zijn die voor en ieder te zien. Wil je dat? Meeste kiezen ervoor om album prive t e-maken en dan personen die daar wil in mogen kijken toe te voegen.

Toevoegen kan als je klikt op bewerk album en dan de persoon haar naam invoeren in het witte veld wat daarvoor is bestemt.

 

Ik had Mcghan anatomisch maar heb nu Motiva Ergonomix dat zijn semi-anatomische prothesen want ze zijn wel rond maar veranderen naar de stand van je lichaam.

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

8 minuten geleden, Fje1981 zei:

Jeetje daar schrik ik dus van hoe kan je zo gauw al kapsel krijgen? Welk merk prothese had je en wat heb je nu gekregen?

Ja bizar he... van mentor. Nu weer maar is niet echt te zeggen waardoor het komt

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden, Mikkie31 zei:

Ja bizar he... van mentor. Nu weer maar is niet echt te zeggen waardoor het komt

Ik denk dat het kwam door de borstontsteking die ik kreeg toen ik borstvoeding gaf. Zeker weten doe je het helaas nooit.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minuten geleden, Fje1981 zei:

@Mikkie31

 

Ik neem aan dat je een album hebt gemaakt? Ik kan wel je oude foto’s zien overigens als je mij niet hebt toegejviehd zijn die voor en ieder te zien. Wil je dat? Meeste kiezen ervoor om album prive t e-maken en dan personen die daar wil in mogen kijken toe te voegen.

Toevoegen kan als je klikt op bewerk album en dan de persoon haar naam invoeren in het witte veld wat daarvoor is bestemt.

 

Ik had Mcghan anatomisch maar heb nu Motiva Ergonomix dat zijn semi-anatomische prothesen want ze zijn wel rond maar veranderen naar de stand van je lichaam.

Ze staan nu niet in een album maar gewoon foto's toegevoegd. 

 

Ik kan je anders wel een pb sturen. 

Heb jij nu ook een band of gehad?

Vandaag weer een bloeduitstorting bij gehad. Vraag me af of dat normaal is?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh wow ik schrik ervan na 4 jaar wissel ivm kapsel@Mikkie31. Ik vind dat snel , en zeker erg duur zo . 
Ik hoop echt dat ik er zeker 10 jaar van mag genieten !
 

Ik zie wel heel vaak bij vrouwen dat de borsten na paar weken PO steeds voller worden . 
volgens mij heeft dat met dual plane te maken . 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden, Lindan zei:

Oh wow ik schrik ervan na 4 jaar wissel ivm kapsel@Mikkie31. Ik vind dat snel , en zeker erg duur zo . 
Ik hoop echt dat ik er zeker 10 jaar van mag genieten !
 

Ik zie wel heel vaak bij vrouwen dat de borsten na paar weken PO steeds voller worden . 
volgens mij heeft dat met dual plane te maken . 

Ja is het ook.. hoop ik ook ja pfff.

Klopt ja maar is dat ook na een wissel?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 minuten geleden, Lindan zei:

Oh wow ik schrik ervan na 4 jaar wissel ivm kapsel@Mikkie31. Ik vind dat snel , en zeker erg duur zo . 
Ik hoop echt dat ik er zeker 10 jaar van mag genieten !
 

Ik zie wel heel vaak bij vrouwen dat de borsten na paar weken PO steeds voller worden . 
volgens mij heeft dat met dual plane te maken . 

Die spier zit er toch over he.. En die spier gebruik je als het goed is de eerste 6 weken niet. Zo min mogelijk iig. Ik kan me voorstellen dat wanneer je weer normaal beweegt en de spier zich weer in de normale stNd zet dat het de boel weer rond op de goede plekjes duwt. Maar misschien ook niet.

Ik ben benieuwd. Ben ook van voor de spier naar dual plane gegaan. (is trouwens een vreselijke foute om af te korten hé.  Dual Plane=DP 🤔wordt ie daarom niet afgekort.?) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

26 minuten geleden, Janou zei:

Die spier zit er toch over he.. En die spier gebruik je als het goed is de eerste 6 weken niet. Zo min mogelijk iig. Ik kan me voorstellen dat wanneer je weer normaal beweegt en de spier zich weer in de normale stNd zet dat het de boel weer rond op de goede plekjes duwt. Maar misschien ook niet.

Ik ben benieuwd. Ben ook van voor de spier naar dual plane gegaan. (is trouwens een vreselijke foute om af te korten hé.  Dual Plane=DP 🤔wordt ie daarom niet afgekort.?) 

Zou t? Ben benieuwd, zou mooi zijn hihi.  Haha hoezo fout dan? Ik vat m ff niet haha maar kan ook komen omdat ik net weer 1 wijntje op en beetje op mn kop sta al haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 minuten geleden, Fje1981 zei:

@Janou wat een briljante opmerking van jou 😂😂

Ik heb ook even (split second) getwijfeld of ik het wel met jullie moest delen. 

Wil ook niet sexueel gefrustreerd over komen hier he😜

Manlief doet alles voor me, maar op het moment wordt hij al akward als ik met 'm flirt. Hij is er gewoon bang van🤣🤣.. 

 

Dus ja... 

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden, Janou zei:

Ik heb ook even (split second) getwijfeld of ik het wel met jullie moest delen. 

Wil ook niet sexueel gefrustreerd over komen hier he😜

Manlief doet alles voor me, maar op het moment wordt hij al akward als ik met 'm flirt. Hij is er gewoon bang van🤣🤣.. 

 

Dus ja... 

Voor hetzelfde geld bedoelde je met die afkorting democratische partij mee, had ook zomaar gekunnen hahaha 

Link naar reactie
Delen op andere sites

25 minuten geleden, Lindan zei:

@Janou Hehe 😂🤣 afkorting klinkt fout Hehe . 
maar BV was voor mijn vergroting borstvoeding en is het hier borstvergroting .
Vindt je dat het herstel nu wel wat zwaarder is tov voor spier? 

Mooie borsten heb jij ook zeg!! Die van mij lijken echt klein en ik heb 700 cc...hoe dan??!!

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.