Ga naar inhoud

Twijfel over borstband


Aanbevolen berichten

Hallo,

 

Ik heb afgelopen woensdag voor de 2e x een borstvergroting gehad.. prothesewissel en kapsel verwijderd. 

Nu heb ik een borstband gekregen alleen zitten mijn protheses al heel laag en vind ik zelfs dat er te weinig bolling bovenin zit. Vergeleken met mn 1e  vergroting tov nu.. terwijl er zelfs 700 cc in zit tov 550 cc. Cohesive 2 opv 1 en verder rond, high profile, hetzelfde als 4 jaar geleden. 

Kan dat komen door afvallen en borstvoeding? Ik hoopte nml dat het nu weer beter zou zijn omdat het weer meer opgevuld is ..

Ervaringen?

Zie foto's.  1e  en 3e foto is van gisteren ( 4 dagen po) 2e  foto is van 4 jaar terug (7 weken po) 

 

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zou de band vandaag en vannacht nog dragen, morgen foto’s naar je pc mailen en zijn/haar raad vragen. 
 

Wij kunnen hier van alles zeggen, maar je pc is uiteindelijk de expert. 
maar wat zijn ze al mooi! 👌🏻

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Exact wat Special-Me zegt, borstband wel blijven dragen en maandag met je PC overleggen wat te doen. Misschien heeft die wel een specifieke reden om je de borstband langer te laten dragen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja ik hoef m sowieso gelukkig maar een week te dragen. En jullie een verklaring hoe het kan dat er nu geen bolling bovenin zit? Ze zo laag zitten tov na 1e  vergroting? Aangezien er nu dus meer in zit, cohesive 2 en nog steeds dual plane e.d. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

38 minuten geleden, Mikkie31 zei:

Ah ja, hoe pas ik het aan?

 

37 minuten geleden, marjon_nl zei:

@best_boobie, help?! Kan je zoiets zelf aanpassen of zijn we jou daar voor nodig? 

Heb het aangepast :35: 

 

Het kan zijn dat je pc je borstplooi heeft moeten verlagen om de bredere prothese op de juiste manier te kunnen plaatsen... Dit zou ik even navragen. 
Borstband zorgt er trouwens niet dat borsten ‘te’ laag zakken. Deze is enkel voor stabilisatie, dus nooit zonder overleg aan de kant leggen. 

Dit kan eventueel je herstel in de weg zitten. Ligt aan de werkwijze van je pc. 
 

xx BB

  • Like 1
  • Upvote 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey!

 

Ik moet ook een borstband dragen en ik vind het erg onpraktisch. Ik draag hem natuurlijk wel braaf, maar ik vraag me af wat er bedoeld wordt met dat het dient voor de stabilisatie? Ik dacht altijd dat de band er voor zorgde dat de protheses niet gingen ‘stijgen’ bij dual plane.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

53 minuten geleden, Mila86 zei:

Hey!

 

Ik moet ook een borstband dragen en ik vind het erg onpraktisch. Ik draag hem natuurlijk wel braaf, maar ik vraag me af wat er bedoeld wordt met dat het dient voor de stabilisatie? Ik dacht altijd dat de band er voor zorgde dat de protheses niet gingen ‘stijgen’ bij dual plane.

 

 

Ja idd en ik vraag me ook af waarom een band ook gedragen word bij mensen waarvan de protheses te hoog zitten,  daarmee drukt zon band ze toch ook naar beneden? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden, best_boobie zei:

 

Heb het aangepast :35: 

 

Het kan zijn dat je pc je borstplooi heeft moeten verlagen om de bredere prothese op de juiste manier te kunnen plaatsen... Dit zou ik even navragen. 
Borstband zorgt er trouwens niet dat borsten ‘te’ laag zakken. Deze is enkel voor stabilisatie, dus nooit zonder overleg aan de kant leggen. 

Dit kan eventueel je herstel in de weg zitten. Ligt aan de werkwijze van je pc. 
 

xx BB

Thnx!! Zou je eens bij mijn foto's willen kijken, die met bloeduitstorting.. gisteren is er boven mn litteken een flinke bloeduitstorting bij gekomen. Is dat eem nabloeding geweest denk je? Ik wilde op Den duur gaan zitten en ik weet niet wat er gebeurde maar kreeg hele felle en pijnlijke steken in die borst...

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.