Ga naar inhoud

kapsel verwijderen en prothesewissel bij Harm Hawinkels


Aanbevolen berichten

Morning!!

 

Ik ben weer terug van weg geweest aangezien ik last kreeg van kapselvorming, in beide borsten. Rechts baker 4 en links baker 2. Had er ook best wel wat klachten bij en na een zwangerschap en 20kg te zijn afgevallen, waren mn boobies wel toe aan vervanging/opvulling. 

De 1e x was ik behandeld door Dr Hupkens, die mooie borsten had gezegd maar na meerdere goede verhalen te hebben gehoord van vriendinnen die bij Harm Hawinkels waren geweest, wilde ik daar ook graag eens een afspraak maken aangezien ik na een paar jaar verschil in mn borsten begon te zien. Eenmaal daar zei hij meteen, ik zie het al, flinke kapselvorming en dat moet op den duur wel verwijderd worden. Ik was er alleen niet zeker van of we nog een 2e kind wilden en ik wilde nog wat afvallen dus er toen voor gekozen om het uit te stellen. 1 jaar verder waren we eruit dat we geen kinderen meer wilden en was ik op mn streefgewicht. Ook kreeg ik meer klachten zoals pijn met liggen op rechter zij en steken. 1 maand geleden een nieuwe afspraak ingepland en vanaf toen is het snel gegaan. ik wilde graag geopereerd worden alleen moest ik het thuis wel ff regelen ivm mn dochter van 2,5 en mijn man dus vrij moest regelen. Ik ging er vanuit dat hij weer 3 weken vrij moest nemen om mij te helpen maar Hawinkels gaf aan dat ik na 1 week a 1,5 waarschijnlijk al wel weer een hoop zou kunnen aangezien dit de 2e x was dus dat betekende dat we alles al in werking konden gaan zetten.

Alles ingediend bij de verzekering en wachten op goedkeuring van vergoeding. Goedkeuring binnen en operatie ingepland, welke afgelopen woensdag heeft plaatsgevonden. Bij deze een kort verslagje:

 

13:40 werd ik geholpen. Moest mn kleren enz in een koffer doen, in een eigen kast. Een ochtendjas en slippers stonden klaar en kon naar een kamer waar Harm was. Pff was zenuwachtig hoor.. Onder narcose gaan had ik het meeste moeite mee en het kapsel verwijderen en vervanging protheses, gek genoeg minder moeite mee.

Werd meteen gerust gesteld door Harm, wat een fijne man is dit, altijd in voor een geintje, super sociaal en vriendelijk. Hij tekende alles af en zette erboven 700 cc. 700 cc dacht ik nog, pfoe... gaat dit niet te groot worden maar ze zouden weer dual plane geplaatst worden (wilde hij niks aan veranderen) dus het zou er toch nog natuurlijk uit blijven zien. Verder zijn de silliconen, rond en high profile. 

Vervolgens op naar de operatie kamer en toen ging het allemaal zo snel. Infuus erin (in 1 x goed gegaan), beetje kletsen met een gezellige en vriendelijke anesthesist. Ik voelde me ineens wat zwaar worden en kon lekker gaan slapen, even goed inademen en uitademen en weg was ik.

Ik werd wakker op de uitslaapkamer en wilde gelijk kletsen met diegene naast me haha, ik vroeg of het gordijntje niet open kan maar dat kon niet ivm privacy redenen. Helaas .. eenmaal uit mn roesje van de narcose had ik mega honger.. ivm voor de operatie nog te hebben getraind (train elke dag krachttraining) en ik wist dat dit er voorlopig niet meer in zat dus hup, nog ff gas erop. Half 8 die dag laatste ontbijt op dusja, dat wilde wel.. zo slap als een vaatdoek. Kreeg een lekker broodje met pindakaas. Vervolgens voelde ik meteen de pijn, pfoeeee, dat had ik wel onderschat. Ik natuurlijk meteen even gekeken en zag er prima uit maar nog vol vocht natuurlijk en een stukkie voller. Het gaat een maatje meer worden verwacht ik. Verder was ik benauwd, ofja, kon moeilijk door zuchten, ademhaling zat heel hoog maargoed het is natuurlijk niet niks. Ook voelde ik overal een hoop spierpijn.

Harm kwam nog even kijken en gaf aan dat het toch wel een karwei was, hij best wat kapsel verwijderd en ruimte moeten maken maar verder alles goed gegaan. Na 1,5 uur was ik wel zo ver om naar huis te gaan. 

Tijd om rust te pakken en te herstellen. Status nu: het gaat al redelijk goed. Best wel wat flinke bloeduitstortingen en her en der wat geel. Ze beginnen al een mooie vorm te krijgen, rechts moet nog wat meer zakken maar heeft tijd nodig. Mn littekens doen momenteel het meeste pijn en aan de zijkanten van mn borsten. Gisteren is er wel een flinke bloeduitstorting bij gekomen en vraag me af of dat een nabloeding is? Ik zal hier zo een foto van plaatsen en van mn nieuwe twinnies.

Ik ben tot nu toe tevreden, al mis ik bovenin wel wat rondingen. Voorheen zaten die er wel maar dat kan dus door kapsel komen, waardoor alles wat omhoog werd gedrukt. 

 

Ik ben nog even benieuwd hoe snel het bij andere ging voordat ze weer konden sporten en alles konden doen? Ik heb het idee dat het redelijk snel gaat.. Slapen is ff lastig en ben dus wel nog moe overdag. Smiddags doe ik daarom ook een dutje. Maar heb nu geen medicatie meer.. Dus das positief. Verder zoveel mogelijk nog mn rust maar pakken. Mn man is aankomende week ook zoveel mogelijk thuis als mn dochter niet naar ptz is dus das fijn. Nu hopelijk komende jaren geen nieuw kapselvorming meer!!! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi! Wat goed om te lezen dat alles goed is gegaan bij je wissel, je hebt er een mooi verhaal van gemaakt 🙂 

Hoe lang geleden was je eerste keer door dr. Hupkens? Ik heb toevallig zaterdag een afspraak met hem om ook een wissel te doen. 

Van hoeveel cc kwam je? Ik heb nu 300cc en wil graag naar groter, vandaar dat ik benieuwd ben naar jouw verhaal. Heb je meer of minder pijn dan na de eerste keer? Of zijn ze nu misschien anders geplaatst? 

Ik heb ze nu achter de spier, maar begreep bij de intake dat ze nu vooral dual plane gezet worden, lijkt me wel pijnlijker. 

Sorry voor al mijn vragen hoor, maar ben sinds ik de knoop heb doorgehakt met niks anders bezig dan tieten haha. 

Groetjes! 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden, LettyBoob zei:

Hoi! Wat goed om te lezen dat alles goed is gegaan bij je wissel, je hebt er een mooi verhaal van gemaakt 🙂 

Hoe lang geleden was je eerste keer door dr. Hupkens? Ik heb toevallig zaterdag een afspraak met hem om ook een wissel te doen. 

Van hoeveel cc kwam je? Ik heb nu 300cc en wil graag naar groter, vandaar dat ik benieuwd ben naar jouw verhaal. Heb je meer of minder pijn dan na de eerste keer? Of zijn ze nu misschien anders geplaatst? 

Ik heb ze nu achter de spier, maar begreep bij de intake dat ze nu vooral dual plane gezet worden, lijkt me wel pijnlijker. 

Sorry voor al mijn vragen hoor, maar ben sinds ik de knoop heb doorgehakt met niks anders bezig dan tieten haha. 

Groetjes! 

 

Hey!! 

Thnx! Dat is inmiddels 4 jaar geleden. Met wie heb je een afspraak staan?

Ik heb nu iets minder pijn en kan sneller dingen doen maar voel het toch nog wel hoor. Ze hebben best wat kapsel verwijderd en spieren moeten weer iets oprekken ivm 550 cc naar 700cc. Dual plane weer geplaatst, niks aan veranderd. Is idd pijnlijker.  Waarom achter de spiet als ik vragen mag?

Geen probleem hoor, daar is dit forum voor.  Spannend!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey, ja ik heb ze nu 9 jaar, en toentertijd was het of erachter of ervoor. Dat dualplane was nog helemaal niet.

Wel snel dat je na 4 jaar al zoveel kapselvorming hebt, hopelijk kan je nu wel langer mee! Snap wel dat je toch wel wat pijn hebt door het kapselverwijderen, is niet niks natuurlijk.

Met dr. Hupkens heb ik een afspraak, volgens de meid van de intake maakt hij precies wat ik graag hebben wil, ik had foto's meegenomen en hem ook al in gedachten na het zien van foto's op internet. 

Vorige keer was bij Bergman, allemaal goed gedaan hoor, maar achteraf gezien is er te weinig naar me geluisterd wbt de grootte. Ik weet nog dat ik ze belde omdat ik bang was dat 300cc te weinig zou zijn. Ja dit kon allemaal op de dag van de operatie besproken worden. Nou niet dus, het bleef mooi bij die 300cc. Al 9 jaar vind ik ze te klein. Nu twee kinderen verder, en tijd voor verandering 🤗

Wat is jouw postuur? Ik ben lang 1.84 en weeg 80 kg. Daarom denk ik dat 600 of 700 helemaal niet zou misstaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ahh zo ok.. ja hupkens zet prima borsten!! Maar je zou nu wel voor dual plane willen gaan dan? 

 

Hihi ja snap het. Ik heb er tussendoor ook een zwangerschap op zitten en afvallen dus in die zin kwam het niet ongelegen uit maa hoop idd nu wel dat ik langer door kan met deze boobies.

 

Ik 1.74 en 72 Kg.

Nee denk zelfs dat 800 prima zou passen bij jou! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh qua postuur komen we best overeen 😀 heb je misschien een album gemaakt? Ben wel benieuwd hoe het eruit jou. 

 

En ja, ik ga wel vragen of het weer achter de spier kan, want dan hoeft ie alleen de pockets iets te vergroten, misschien wel prettiger. 

 

Ik heb nu alleen wel dat als ik mijn borstspieren aanspan ze heel erg naar de zijkant gaan, dat vind ik echt lelijk. Ik ga wel even goed advies vragen zaterdag over de plaatsing. 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, LettyBoob zei:

Oh qua postuur komen we best overeen 😀 heb je misschien een album gemaakt? Ben wel benieuwd hoe het eruit jou. 

 

En ja, ik ga wel vragen of het weer achter de spier kan, want dan hoeft ie alleen de pockets iets te vergroten, misschien wel prettiger. 

 

Ik heb nu alleen wel dat als ik mijn borstspieren aanspan ze heel erg naar de zijkant gaan, dat vind ik echt lelijk. Ik ga wel even goed advies vragen zaterdag over de plaatsing. 

 

 

Precies dat en als je wil dat ze nu wel opvallen dan is voor de goedkoper l borstspier of dual plane t beste.. 

 

Thnx voor compliment en succes morgen!

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.