Ga naar inhoud

Danh : 3 september 2020 : Dr. Zaal : Velthuis Kliniek


Aanbevolen berichten

Hi!

 

Ik ben nieuw op het forum. Wel al veel gelezen hier! Ik ben 1,79 en 62 kilo en heb nu een 75A. Iemand hier dezelfde lichaamsbouw en ook van plan is om een borstvergroting te doen of heeft gedaan? Ik ben wel benieuwd. Ik ben op consult geweest bij dr. Smits van Velthuis Kliniek. We kwamen uit op 230cc anatomisch. Ik wil het graag bescheiden en natuurlijk houden. Heeft iemand ervaring met Velthuis en deze pc? 🙂 ik zie overigens ook dat dr. Zaal mooie natuurlijke resultaten geeft. 

 

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...
Op 20-6-2020 om 19:50, Danh zei:

Hi!

 

Ik ben nieuw op het forum. Wel al veel gelezen hier! Ik ben 1,79 en 62 kilo en heb nu een 75A. Iemand hier dezelfde lichaamsbouw en ook van plan is om een borstvergroting te doen of heeft gedaan? Ik ben wel benieuwd. Ik ben op consult geweest bij dr. Smits van Velthuis Kliniek. We kwamen uit op 230cc anatomisch. Ik wil het graag bescheiden en natuurlijk houden. Heeft iemand ervaring met Velthuis en deze pc? 🙂 ik zie overigens ook dat dr. Zaal mooie natuurlijke resultaten geeft. 

 

Groetjes

Hallo ik ben bij laura zaal geweest ik ben 1.83 en 78 kilo.. Ik heb anatomisch 395 cc dual plane.. Bh maat 80 D lijkt op volle C.. Als je nog vragen hebt hoor ik het wel. Groetjes jolanda 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi,

 

Ik ben eind 2017 door Laura Zaal geholpen en heb toen 280 anatomisch gekregen.

Ik ben 1.75 en was toen 60 kg. Ik wilde een natuurlijk resultaat maar wel borsten.

Helaas was ik al snel niet tevreden over de grootte en de hoogte. Ook vond ik dat ze teveel uit elkaar stonden..

De pc vond ik super en de kliniek ook..

 

Ik heb nu 6 weken geleden een wissel gehad bij Wouter vd Pot. En heb nu 500 full ergonomics gekregen. Ben nu SUPER blij!

 

Ga je nog voor een 2e consult?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 7-8-2020 om 14:46, Jojojo zei:

Hallo ik ben bij laura zaal geweest ik ben 1.83 en 78 kilo.. Ik heb anatomisch 395 cc dual plane.. Bh maat 80 D lijkt op volle C.. Als je nog vragen hebt hoor ik het wel. Groetjes jolanda 


Hi jolanda, van welke cupmaat kwam je? Ben je blij met het resultaat? Ik word 3 september door Laura Zaal geopereerd. Ik krijg dual plane anatomisch 280 cc 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 7-8-2020 om 14:51, pambbg zei:

Hi,

 

Ik ben eind 2017 door Laura Zaal geholpen en heb toen 280 anatomisch gekregen.

Ik ben 1.75 en was toen 60 kg. Ik wilde een natuurlijk resultaat maar wel borsten.

Helaas was ik al snel niet tevreden over de grootte en de hoogte. Ook vond ik dat ze teveel uit elkaar stonden..

De pc vond ik super en de kliniek ook..

 

Ik heb nu 6 weken geleden een wissel gehad bij Wouter vd Pot. En heb nu 500 full ergonomics gekregen. Ben nu SUPER blij!

 

Ga je nog voor een 2e consult?


Hi! Ik ben voor een tweede consult bij Laura Zaal geweest. 3 september staat gepland! Ik krijg dan 280 cc anatomisch dus eigenlijk hetzelfde als jij destijds. Heb jij misschien daar nog foto’s van? Wat was jouw cupmaat voor je allereerste bv en wat was het na dat je 280cc kreeg? Ik ben wel benieuwd!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 7-8-2020 om 14:51, pambbg zei:

Hi,

 

Ik ben eind 2017 door Laura Zaal geholpen en heb toen 280 anatomisch gekregen.

Ik ben 1.75 en was toen 60 kg. Ik wilde een natuurlijk resultaat maar wel borsten.

Helaas was ik al snel niet tevreden over de grootte en de hoogte. Ook vond ik dat ze teveel uit elkaar stonden..

De pc vond ik super en de kliniek ook..

 

Ik heb nu 6 weken geleden een wissel gehad bij Wouter vd Pot. En heb nu 500 full ergonomics gekregen. Ben nu SUPER blij!

 

Ga je nog voor een 2e consult?

En fijn trouwens dat je nu zo blij bent met het resultaat!! 😀

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 20-6-2020 om 19:50, Danh zei:

Hi!

 

Ik ben nieuw op het forum. Wel al veel gelezen hier! Ik ben 1,79 en 62 kilo en heb nu een 75A. Iemand hier dezelfde lichaamsbouw en ook van plan is om een borstvergroting te doen of heeft gedaan? Ik ben wel benieuwd. Ik ben op consult geweest bij dr. Smits van Velthuis Kliniek. We kwamen uit op 230cc anatomisch. Ik wil het graag bescheiden en natuurlijk houden. Heeft iemand ervaring met Velthuis en deze pc? 🙂 ik zie overigens ook dat dr. Zaal mooie natuurlijke resultaten geeft. 

 

Groetjes

Hoi hoi,

 

Ik ben 15-7 door drZaal geopereerd. Ben 1,66 en weeg 58kg, ik kwam van 75a? Mijn operatie is vergoed, dus zo klein waren ze. Ik wilde natuurlijk maar wel dat mensen denk zo zo mooie borsten. Heb 375cc ronde prothesen dp gekregen. Ben echt super blij met het resultaat! Definitieve maat weet ik nog niet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden, Danh zei:


Hi jolanda, van welke cupmaat kwam je? Ben je blij met het resultaat? Ik word 3 september door Laura Zaal geopereerd. Ik krijg dual plane anatomisch 280 cc 

Ik had een A/B cup en nu een 80 D maar lijkt op een C. Ik vind ze persoonlijk te klein en ver uit elkaar staan maar groter kon er niet in.. Ze zijn wel heel natuurlijk net echt. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden, Danh zei:


Hi! Ik ben voor een tweede consult bij Laura Zaal geweest. 3 september staat gepland! Ik krijg dan 280 cc anatomisch dus eigenlijk hetzelfde als jij destijds. Heb jij misschien daar nog foto’s van? Wat was jouw cupmaat voor je allereerste bv en wat was het na dat je 280cc kreeg? Ik ben wel benieuwd!

 

 

Spannend! Jazeker, ik stuur je een persoonlijk berichtje..

Ik had volgens mij 70c die niet werd gevuld.. En daarna had ik 70d volgens mij.. Even checken in m’n bh’s..

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden, Jojojo zei:

Ik had een A/B cup en nu een 80 D maar lijkt op een C. Ik vind ze persoonlijk te klein en ver uit elkaar staan maar groter kon er niet in.. Ze zijn wel heel natuurlijk net echt. 

Grappig! Ik had dit ook.. Te ver uit elkaar en net te klein.. 
Ben nu super blij met m’n wissel.. Nieuwe prothesen zijn 1 cm groter (2 totaal dus).. en scheelt zoveel!

Moet eerlijk zeggen dat Laura bekend staat om op ‘safe’ te gaan..

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden, pambbg zei:

Grappig! Ik had dit ook.. Te ver uit elkaar en net te klein.. 
Ben nu super blij met m’n wissel.. Nieuwe prothesen zijn 1 cm groter (2 totaal dus).. en scheelt zoveel!

Moet eerlijk zeggen dat Laura bekend staat om op ‘safe’ te gaan..

Als ik het van tevoren had geweten was ik naar wouter gegaan maar die ontdekte ik later pas op instagram.. Zoveel Keuze kwa artsen ook.. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden, Jojojo zei:

Als ik het van tevoren had geweten was ik naar wouter gegaan maar die ontdekte ik later pas op instagram.. Zoveel Keuze kwa artsen ook.. 

balen zeg! Ik precies hetzelfde... Maar de wissel is me in alle opzichten meegevallen!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

20 minuten geleden, pambbg zei:

balen zeg! Ik precies hetzelfde... Maar de wissel is me in alle opzichten meegevallen!!

Heb deze net en om nou weer zo'n bedrag te gaan betalen 😔😔 volg iemand op instagram die heeft ook borsten door Laura en die zijn perfect.. Misschien had zei meer van haarzelf en kon er bij haar meer in..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist, Jojojo zei:

Heb deze net en om nou weer zo'n bedrag te gaan betalen 😔😔 volg iemand op instagram die heeft ook borsten door Laura en die zijn perfect.. Misschien had zei meer van haarzelf en kon er bij haar meer in..

Ohhh zeker niet doen haha.. We kunnen eigenlijk nooit vergelijken omdat de begin situatie bij iedereen anders is! Zo gek eigenlijk..

Zag laatst een vb van mijn pc op instagram waarbij hij de kijker vroeg te raden hoeveel cc er in was gegaan.. Merendeel dacht 350/450.. uiteindelijk 700!

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Mmmmi zei:

Hoi hoi,

 

Ik ben 15-7 door drZaal geopereerd. Ben 1,66 en weeg 58kg, ik kwam van 75a? Mijn operatie is vergoed, dus zo klein waren ze. Ik wilde natuurlijk maar wel dat mensen denk zo zo mooie borsten. Heb 375cc ronde prothesen dp gekregen. Ben echt super blij met het resultaat! Definitieve maat weet ik nog niet.

Hi! Ah dat is nog niet eens zo lang geleden! Hoe gaat het met je herstel?? Goed teken dat je nu al blij bent! Heb jij toevallig foto’s die ik zou mogen zien? Heb jij gebruik gemaakt van de fysio? Ik heb dat niet bij mijn zorgverzekering in maar heb de oefeningen mee naar huis gekregen

Link naar reactie
Delen op andere sites

45 minuten geleden, Jojojo zei:

Ik had een A/B cup en nu een 80 D maar lijkt op een C. Ik vind ze persoonlijk te klein en ver uit elkaar staan maar groter kon er niet in.. Ze zijn wel heel natuurlijk net echt. 


Vind ze super mooi en inderdaad een natuurlijke look! Dankjewel voor het delen van je foto’s!

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden, Danh zei:

Hi! Ah dat is nog niet eens zo lang geleden! Hoe gaat het met je herstel?? Goed teken dat je nu al blij bent! Heb jij toevallig foto’s die ik zou mogen zien? Heb jij gebruik gemaakt van de fysio? Ik heb dat niet bij mijn zorgverzekering in maar heb de oefeningen mee naar huis gekregen

Jaa gaat super! Kan in principe alles, maar houd me aan de leefregels. Ik heb je toegevoegd aan mijn album. Vind ze goed bij mijn lichaam passen. Ja ik kreeg de instructies per mail, omdat ik snel geopereerd werd al. Ben tot nu toe heel erg tevreden.

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minuten geleden, Mmmmi zei:

Jaa gaat super! Kan in principe alles, maar houd me aan de leefregels. Ik heb je toegevoegd aan mijn album. Vind ze goed bij mijn lichaam passen. Ja ik kreeg de instructies per mail, omdat ik snel geopereerd werd al. Ben tot nu toe heel erg tevreden.


Nu al prachtig! Snap dat je er blij mee bent! Hoop dat ik er ook zo blij mee ga zijn.. Wel spannend! Is het je mee of tegen gevallen allemaal?

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden, Danh zei:


Nu al prachtig! Snap dat je er blij mee bent! Hoop dat ik er ook zo blij mee ga zijn.. Wel spannend! Is het je mee of tegen gevallen allemaal?

Eerste vier dagen waren heftig, maar heb geen seconde spijt gehad! Zou eerlijk gezegd wel groter passen ook, want ik zou denk van kleiner spijt gehad hebben. En ik wilde graag volume.bovenin, daarom heb ik voor rond gekozen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Even volhouden dus eerste dagen.. ik lees het bij iedereen dat ze spijt hebben omdat het toch te klein is. Maar ik hou daar wel van.. het is nu alleen net niks en wil graag wat meer maar wel bescheiden. Dankjewel voor je tip! Ja rond past bij jou heel goed! Ik vind het er ook heel natuurlijk uit zien! Draag je nog steeds de bh van de kliniek? Lijkt me ze onhandig wekenlang met de zelfde bh.. of heb je er een extra aangeschaft?

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.