Ga naar inhoud

Nog even jullie hulp nodig!


Aanbevolen berichten

3 minuten geleden, pambbg zei:

Ik ga naar Blooming en word geopereerd door Wouter van der Pot.

Ik ben eind 2017 geopereerd door Laura Zaal (Velthuis) en was super tevreden, al vond ik wel dat ze na een halfjaar al echt te klein waren.. Misschien ook gewenning.

Af en toe heb ik iets aan en moet ik ze bijna zoeken.. M'n deco is helaas te breed..

 

Via dit forum kwam ik bij Wouter terecht en hier ben ik super fijn behandeld.

Ik wil iets breder en meer projectie.

Nu heb ik Mentor 280 cc anatomisch (12 cm breed en 4.2 projectie) en ik krijg Motiva 500 cc full ergonomix round (13 cm breed en 5.3 projectie).

Ik heb mega veel online gezocht en probeer niet te vergelijken omdat ik de voorsituatie niet ken, maar ik blijf het spannend vinden. Af en toe denk ik, is het niet te groot??

Heel herkenbaar! Heb je al een datum? Ik vind het nu al weer spannend haha.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 50
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

15 minuten geleden, pambbg zei:

Vergeet aan jou te vragen of jij een datum hebt?

Yes, 16 juli. Had graag eerder gepland,  dan hoefde ik er ook niet zo lang over te twijfelen,  maar werk in het onderwijs dus beetje aan de vakantie gebonden. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 uur geleden, __sanne zei:

@pambbg hoe is het gegaan?! Hoe zijn je boobss??

Lief dat je ernaar vraagt! Is echt heel goed gegaan..

Heb dinsdag vrijwel geen last gehad en lekker een nachtje gebleven. Niet écht geslapen maar helemaal ok..

Gisterochtend opgehaald door m'n man en lekker in de tuin gelegen..

Merkte gister einde dag dat ik een beetje rillerig werd en verhoging had. Maar na een gesprek met de pc bleek dit volkomen normaal.

Vannacht kon ik m'n draai niet helemaal vinden door rugpijn. Lig nu lekker op de bank televisie te kijken. Niks voor mij om rustig aan te doen,maar ik ga het er wel even van nemen. M'n 2 kindjes zijn logeren en komen morgenmiddag pas weer terug.

Als ik het vergelijk met de eerste keer voel ik me veel beter. Ik sta veel meer rechtop en heb echt minder last.

Even die eerste dagen doorkomen.

 

Sta jij achter je besluit?

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minuten geleden, pambbg zei:

Lief dat je ernaar vraagt! Is echt heel goed gegaan..

Heb dinsdag vrijwel geen last gehad en lekker een nachtje gebleven. Niet écht geslapen maar helemaal ok..

Gisterochtend opgehaald door m'n man en lekker in de tuin gelegen..

Merkte gister einde dag dat ik een beetje rillerig werd en verhoging had. Maar na een gesprek met de pc bleek dit volkomen normaal.

Vannacht kon ik m'n draai niet helemaal vinden door rugpijn. Lig nu lekker op de bank televisie te kijken. Niks voor mij om rustig aan te doen,maar ik ga het er wel even van nemen. M'n 2 kindjes zijn logeren en komen morgenmiddag pas weer terug.

Als ik het vergelijk met de eerste keer voel ik me veel beter. Ik sta veel meer rechtop en heb echt minder last.

Even die eerste dagen doorkomen.

 

Sta jij achter je besluit?

Ach klinkt goed! Ja dat slapen is een ding he zeker met die warmte nu.  Nee ik sta niet geheel achter mijn besluit.  Mijn pc gisteren nog aan de telefoon gehad. Hij zei dat 390 voor mijn lichaamsbouw waarschijnlijk echt groot zal zijn (omvang 68cm) en voor mijn rug vooral ook. Dus zal toch echt de 330 worden.  Hoe veel heb jij nu ook al weer erbij gekregen?

 

Lekker rustig aan doen he!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Ohh dames ik ben echt erg maar wil nogmaals jullie advies.  Donderdag staat mijn wissel gepland.  Heb nu 245cc anatomisch (11,5cm breed en protectie van 4cm) 

Ik heb 330cc in optie staan, omdat ik had aangegeven iets breder te willen, maar wil eigenlijk ook meer bolling. Ze zijn moderatie plus profiel en zou dan een projectie krijgen van 5,1. 

 

Nu twijfel ik of dat plus profiel wel echt meer bolling geeft of dat ik toch niet breder moet gaan maar dezelfde maten houd en dan naar 345cc, dan krijg ik een projectie van 5 8... 

 

Daarnaast zit ik te denken wat als ik nu voor rond ga.. misschien is dat wel meer wat ik wil. . 

 

Kortom.. ik weet het niet.  Dinsdag belt mijn pc mij nog 1x en dan moet ik de definitieve keuze maken. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi sanne!

 

Blijft een super moeilijke keuze hè! Heb je wel iets kunnen passen? Denk het niet.. Kon ik nl ook niet omdat ik voor een wissel ging.

Je gaat volgens mij voor de Motiva hè? Had ik ook eerst. 
 

Je moet je goed afvragen wat je wil. Meer projectie, meer bolling of breder.. Of een combinatie .. Mis je een cleavage omdat je aangeeft breder te willen? Mis je de bolling van boven?

 

Ik wil je niet laten twijfelen hoor, maar ik werd geadviseerd om te kijken naar Wouter van der Pot. 
Ik heb eind 2017 m’n eerste bv gekregen van Laura Zaal. Ze heeft me toen 280 cc geadviseerd (medium height, moderate profile) met een projectie van 4.2.

Eigenlijk miste ik al snel m’n cleavage en de bolling bovenop. Ik had zo graag iets meer willen bereiken. Ik heb 2 jaar gebaald en uiteindelijk begin dit jaar de stap gezet voor een consult.

Was meteen verkocht. 
Nu 2.5 week verder heb ik een wissel gekregen en heb ik nu 500 cc (round, 5.3). 
Ik vond het echt reuzegroot klinken en ze zijn natuurlijk een stukje groter maar ze passen zoveel beter bij mijn lijf.

 

Wat ik heb onthouden, bij twijfel kies voor groter. En onderzoek meer opties!

Mocht je foto’s willen zien, let me know..

 

Heel veel sterkte!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 minuten geleden, pambbg zei:

Hi sanne!

 

Blijft een super moeilijke keuze hè! Heb je wel iets kunnen passen? Denk het niet.. Kon ik nl ook niet omdat ik voor een wissel ging.

Je gaat volgens mij voor de Motiva hè? Had ik ook eerst. 
 

Je moet je goed afvragen wat je wil. Meer projectie, meer bolling of breder.. Of een combinatie .. Mis je een cleavage omdat je aangeeft breder te willen? Mis je de bolling van boven?

 

Ik wil je niet laten twijfelen hoor, maar ik werd geadviseerd om te kijken naar Wouter van der Pot. 
Ik heb eind 2017 m’n eerste bv gekregen van Laura Zaal. Ze heeft me toen 280 cc geadviseerd (medium height, moderate profile) met een projectie van 4.2.

Eigenlijk miste ik al snel m’n cleavage en de bolling bovenop. Ik had zo graag iets meer willen bereiken. Ik heb 2 jaar gebaald en uiteindelijk begin dit jaar de stap gezet voor een consult.

Was meteen verkocht. 
Nu 2.5 week verder heb ik een wissel gekregen en heb ik nu 500 cc (round, 5.3). 
Ik vond het echt reuzegroot klinken en ze zijn natuurlijk een stukje groter maar ze passen zoveel beter bij mijn lijf.

 

Wat ik heb onthouden, bij twijfel kies voor groter. En onderzoek meer opties!

Mocht je foto’s willen zien, let me know..

 

Heel veel sterkte!!

Ohh ja ik wil nog wel foto's van je zien,  gaat het goed?? Ja ik mis de bolling aan de bovenkant, Heb nu medium profiel.  Weet dus niet of plus profiel genoeg bolling geeft voor mijn zin. 

Jij nergens last van gehad? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden, __sanne zei:

Ohh ja ik wil nog wel foto's van je zien,  gaat het goed?? Ja ik mis de bolling aan de bovenkant, Heb nu medium profiel.  Weet dus niet of plus profiel genoeg bolling geeft voor mijn zin. 

Jij nergens last van gehad? 

Als je bolling mist aan de bovenkant en ze wat breder zou willen dan denk ik persoonlijk dat ronde protheses een beter optie is voor je. Ik wilde precies hetzelfde als jij en had eerst ook 290cc anatomisch protheses. Ik heb nu ronde en ben er zo ontzettend blij mee!

Link naar reactie
Delen op andere sites

45 minuten geleden, __sanne zei:

Ohh ja ik wil nog wel foto's van je zien,  gaat het goed?? Ja ik mis de bolling aan de bovenkant, Heb nu medium profiel.  Weet dus niet of plus profiel genoeg bolling geeft voor mijn zin. 

Jij nergens last van gehad? 

Ik stuur je een pm! 
Het gaat super goed.. Het is me zo meegevallen! Dat vond ik de eerste keer ook al..

Heb een catering bedrijf en deze week alweer 3 klussen gedaan.. Niet getild maar wel gekookt!

 

Ik ga met het advies van @Ld1234 mee.. Als je bolling van boven mist, denk ik dat een ronde prothese beter zal zijn.

Ik dacht altijd dat een ronde teveel zou zijn, maar ik zou niks anders meer willen 🙏

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, Ld1234 zei:

@pambbg precies dat. Ik dacht ook rond is te veel van het goede, maar ook ik zou nooit meer anatomisch willen. Ben nu veel blijer met het resultaat dan dat ik naar mijn eerste vergroting was. Mooi volume bovenin. Heel blij mee😍🥰

Zou ik ook foto's van jou mogen zien? En hoeveel cc heb jij? @Ldl1234

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 11-7-2020 om 19:24, __sanne zei:

Ohh dames ik ben echt erg maar wil nogmaals jullie advies.  Donderdag staat mijn wissel gepland.  Heb nu 245cc anatomisch (11,5cm breed en protectie van 4cm) 

Ik heb 330cc in optie staan, omdat ik had aangegeven iets breder te willen, maar wil eigenlijk ook meer bolling. Ze zijn moderatie plus profiel en zou dan een projectie krijgen van 5,1. 

 

Nu twijfel ik of dat plus profiel wel echt meer bolling geeft of dat ik toch niet breder moet gaan maar dezelfde maten houd en dan naar 345cc, dan krijg ik een projectie van 5 8... 

 

Daarnaast zit ik te denken wat als ik nu voor rond ga.. misschien is dat wel meer wat ik wil. . 

 

Kortom.. ik weet het niet.  Dinsdag belt mijn pc mij nog 1x en dan moet ik de definitieve keuze maken. 

 
Ik heb zelf 350 cc rond met 4,9 projectie.

Je kan beter een iets groter kieze dan te klein. Vaak vinden vrouwen hun borsten achteraf te klein. Als je wil kan je een kijkje in me album nemen

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden, Fredje- zei:

 
Ik heb zelf 350 cc rond met 4,9 projectie.

Je kan beter een iets groter kieze dan te klein. Vaak vinden vrouwen hun borsten achteraf te klein. Als je wil kan je een kijkje in me album nemen

Ja graag! Dankjewel!

Link naar reactie
Delen op andere sites

58 minuten geleden, Fredje- zei:

 
Ik heb zelf 350 cc rond met 4,9 projectie.

Je kan beter een iets groter kieze dan te klein. Vaak vinden vrouwen hun borsten achteraf te klein. Als je wil kan je een kijkje in me album nemen

Ik ga je toevoegen! Mag ik ook bij jou kijken?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lastig hè! Ik zou voor de grotere optie gaan. Alles went zo snel qua formaat.

Ik heb zelf ronde protheses, 300cc dual plane en ik heb 12 cm breedte en 3,6 cm projectie. Als het had gekund had ik ze zeker groter gewild. Mocht je willen kijken hoe het er bij mij uit ziet, hoor ik het wel! :) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden, Veerveertje zei:

Lastig hè! Ik zou voor de grotere optie gaan. Alles went zo snel qua formaat.

Ik heb zelf ronde protheses, 300cc dual plane en ik heb 12 cm breedte en 3,6 cm projectie. Als het had gekund had ik ze zeker groter gewild. Mocht je willen kijken hoe het er bij mij uit ziet, hoor ik het wel! :) 

2 uur geleden, __sanne zei:

 

Ja graag! Thnx voor je reactie;)

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.