Ga naar inhoud

Consult verslagen a-klinieken en Faceland


Suuske76

Aanbevolen berichten

Onlangs heb ik twee consulten gehad bij Aklinieken en bij Faceland. Bij aklinieken bij dr van onselen. Lijkt me een kundige man echter geen goed gevoel. Er was een passessie, metingen en op basis daarvan kreeg ik uit een boekje de bij mij horende/passende prothese. Het betrof (zoals ik al verwachtte) de polytech. Deze lag op tafel (en ook de “kipfiletjes” die voor het passen waren, betrof de polytech) en voelde totaal niet natuurlijk aan, leek net een kussentje. Motiva was van Onselen geen voorstander van was mij duidelijk. Er kwam een heel verhaal over jong bedrijf en agressieve marketing.

zelf heb ik toch echt de voorkeur voor motiva met alles wat ik lees maar zeker ook zie. 
Ik wilde foto’s laten zien wat ik wil maar dit werd zo weggewimpeld🤨.

 

faceland op consult in Utrecht. Erg prettig moet ik zeggen. Werd de tijd genomen voor me en uitleg over de mogelijkheden en de operatie etc. Er werd gemeten en op basis daarvan gekeken wat bij mij zou passen. Hier werd gelijk naar de motiva verwezen en ik zou komen op rond demi maar neigde meer naar de full en dan 355 duaal plane. De full was op basis van de foto’s die ik liet zien met wat ik mooi vind. Hier werd goed geluisterd en gekeken, erg fijn en ik voelde mij gehoord nu. Op 22 juli heb ik consult met Lydia Oostveen en kan ik met haar overleggen wat het mooiste resultaat zal geven. Echter zo lezende op dit forum zal het denk ik de full worden met alle tips en info.

operatiedatum is nu 17 augustus geworden bij Fsceland, lydia Oostveen ...zo spannend!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 17-6-2020 om 19:30, dientje zei:

Hey! Ik ben 8juni geopereerd en ik heb motiva ergonomix 355cc full. Binnenkort kan je mijn foto’s bekijken. 

Ik heb ze bekeken en ziet er erg mooi uit hoor (terwijl ze nog niet eens het uiteindelijke resultaat hebben).  En full valt me alles mee in projectie. Heb je dual plane of op de borst? Bij mij gaat het dual plane worden zoals het nu lijkt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 17-6-2020 om 17:05, Nog even wachten zei:

Ik vind het wel altijd een beetje gek dat bij Faceland het niet direct met de arts is het 1e consult, maar volg je gevoel. En lekker uitkijken naar jouw datum 

Ja dit vind ik toch ook wel een min puntje. Ik woon in het noorden en moet nu dus twee keer reizen voor een (toch relatief) kort gesprek. Maar ja alles voor het goede doel🤪🤪🤪. En de operatie is nog verder weg dus in dat opzicht wordt het reizen opgebouwd😂😉. Het gevoel is erg belangrijk ben ik wel achter. Vooral toen ik zag en voelde wat er in mijn lijf zou komen en dit voelde totaal niet goed bij de polytech. Het was echt een kussentje zeg maar dat er lag. Zag en voelde zo onnatuurlijk. Misschien als het er in zit dat dit niet zo is maar nee, ik voelde in mijn hele lijf dat ik dat niet wilde. En dat er zonder overleg iets uit een boekje werd gehaald wat het moest worden. Wat dan ook nog eens het duurste was🤔. Ik wil niet bezuinigen op dit maar het voelde in alles niet goed.

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden, dientje zei:

Dankje. 
ben er ook al vrij tevreden mee. 
ze zijn dual plane geplaatst.

Jij hebt het allemaal al achter de rug, moet heerlijk zijn. Nu ik de keuze heb gemaakt duurt het mij allemaal veel te lang en kan ik ze er wel op kijken😂😂😂

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja... maar ik heb ook bijna 4 maanden moeten wachten (mede dankzij de Corona) en dit zorgde er wel voor dat ik goed voorbereid was op de operatie. Ik had veel minder stress en ik heb uiteindelijk voor een andere en grotere maat gekozen omdat ik het even heb kunnen laten bezinken. 
En idd, ik ben er gelukkig van af! De eerste week na de operatie was wel moeilijk  maar vanaf dan is het genieten. 
maandag ga ik opnieuw op consult bij dr. Verdonck en dan krijg ik de littekens te zien. Ook nog wel spannend!

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden, dientje zei:

Ja ik zit te twijfelen tussen de demi en full rond van motiva. Echter wanneer ik foto’s laat zien van wat ik mooi vind dan kom ik op de full uit. En ik lees ook bij veel vrouwen dat ze achteraf ook voor meer hadden gekozen. Ik denk dat ik dus de full ga nemen. Als je het doet, doe het dan goed😂. Maar ik wil niet van die mega nep tieten krijgen op het oog. En bij jou oogt het ook erg mooi en niet overdreven. En je voor situatie lijkt aardig op die van mij dus een mooie vergelijking😉

Link naar reactie
Delen op andere sites

17 uur geleden, Suuske76 zei:

En? Wat is je gevoel? Wel spannend zeg. Ik mag de 22ste voor consult bij Lydia en ben erg benieuwd

Superveel getwijfeld maar heb er nu een heel goed gevoel over! Vind het nog steeds doodeng maar toch 😉 ik vind Lydia een heel prettig persoon.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Nymeria1 zei:

Superveel getwijfeld maar heb er nu een heel goed gevoel over! Vind het nog steeds doodeng maar toch 😉 ik vind Lydia een heel prettig persoon.

Ja doodeng is het wel en dat het resultaat maar prachtig mag zijn! Maar fijn dat Lydia een prettig persoon is, dat vind ik toch ook erg belangrijk. Ik zie haar 22 juli en ben benieuwd wat zij zal zeggen bij mij aan prothese. Ga je een verslag bij houden of foto’s toevoegen? Ben toch wel erg benieuwd straks😉

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
Op 25-6-2020 om 13:57, Suuske76 zei:

Ja doodeng is het wel en dat het resultaat maar prachtig mag zijn! Maar fijn dat Lydia een prettig persoon is, dat vind ik toch ook erg belangrijk. Ik zie haar 22 juli en ben benieuwd wat zij zal zeggen bij mij aan prothese. Ga je een verslag bij houden of foto’s toevoegen? Ben toch wel erg benieuwd straks😉

Hee wat leuk, ik heb mijn derde consult ook op dezelfde dag bij haar ;) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 uur geleden, Suuske76 zei:

Vanwaar je derde consult?

Omdat ik een twijfelkont ben en het graag nog even over het aantal CC's wil hebben.. Gezien ik de vorige keer niet mocht passen hoop ik dat dat eind deze maand wel kan. En anders heb ik een wish list bij me 😁

Ook ben ik iets beter voorbereid op dit consult door dit forum, dus heb nog een aantal vragen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
Op 9-7-2020 om 19:49, Suuske76 zei:

Vanwaar je derde consult?

En hoe was je derde consult? Alle twijfels weg?

ik ben er uit en ga de 17e mijn operatie laten doen. Het wordt 355 full motiva multiplane. Lydia heeft goed advies gegeven en gaf aan dat veel mogelijk was met mijn type borstkas en dat de demi 300 of full355 beide kan en mooi zal staan. Dat met de foto’s die ik liet zien zij de full Voor meer projectie adviseerde. Doch de demi kan ook prima. Echter ik lees dat velen het advies geven om toch voor meer te kiezen dus dat heb ik dan ook gedaan. Ik vind Lydia erg plezierig!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
Op 23-7-2020 om 17:54, Suuske76 zei:

En hoe was je derde consult? Alle twijfels weg?

ik ben er uit en ga de 17e mijn operatie laten doen. Het wordt 355 full motiva multiplane. Lydia heeft goed advies gegeven en gaf aan dat veel mogelijk was met mijn type borstkas en dat de demi 300 of full355 beide kan en mooi zal staan. Dat met de foto’s die ik liet zien zij de full Voor meer projectie adviseerde. Doch de demi kan ook prima. Echter ik lees dat velen het advies geven om toch voor meer te kiezen dus dat heb ik dan ook gedaan. Ik vind Lydia erg plezierig!

Ja was heel fijn! Ben blij dat ik toch nog een extra consult gedaan heb. Voor mij worden het de 340cc demi op 9 september, eerst nog even op vakantie 😉 Spannend hoor! Dat is al met twee weken! Ga je ook een operatieverslag maken? Lydia is inderdaad een ontzettend fijne arts, voel me ook ontzettend op mijn gemak bij haar en ze heeft de reputatie erg secuur te werken. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

16 uur geleden, AMST zei:

Ja was heel fijn! Ben blij dat ik toch nog een extra consult gedaan heb. Voor mij worden het de 340cc demi op 9 september, eerst nog even op vakantie 😉 Spannend hoor! Dat is al met twee weken! Ga je ook een operatieverslag maken? Lydia is inderdaad een ontzettend fijne arts, voel me ook ontzettend op mijn gemak bij haar en ze heeft de reputatie erg secuur te werken. 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.