Ga naar inhoud

Connor : 18 augustus 2020 : Dr. Plovier : Be-Clinic


Aanbevolen berichten

Hallo,

op 18 augustus worden mijn prothesen Voor de spier van 290cc vervangen door prothesen achter de spier van 400cc.

Ik vraag me af of dit niet te groot zal zijn en of iemand dezelfde ervaring heeft van 290cc naar 400cc te gaan.

 Vriendelijke groeten,

C.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben zelf op 18-5 en 10-6 onder het mes gegaan. Ik kwam van een a-cupje een mini b-cupje en heb 750cc gekregen. 
Ik ben 173cm en weeg rond de 60kg. 
 

Ik heb wel brede schouders, dus het is niet TE groot. 
Maar je kan hier vast wel voorbeelden vinden met die maat. En bij iedereen vallen de protheses anders. 
 

succes met je beslissing. 😘

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi, er zijn hier inderdaad wel wat voorbeelden te vinden, maar uiteraard is ieder lijf anders. Op de instagram van woutervanderpot kun je ook wel wat wissels zien. je ziet dat bij wissels voornamelijk (althans dat is wat ik hier zie) er breder en iets meer projectie gekozen wordt.  Welke protheses heb je nu en wat ga je krijgen?

Wat is de reden om niet meer voor de spier te plaatsen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik kom van 290cc en zou naar 400cc gaan.

Ik ben ondertussen mama geworden en heb borstvoeding gegeven en daarnaast ben ik van 66kg naar 58kg gegaan. Mijn prothesen zijn zichtbaar als ik mij naar voren buig. Door het vermageren heb ik minder weefsel rond de borst waardoor het een nadeel is als de prothese voor de borstspier zit en dan zichtbaar is.

Borsten zijn ook kleiner geworden en wil ze terug wat voller.

 

Bedankt voor de uitleg alvast,

c. 😉

Link naar reactie
Delen op andere sites

He, bij mij dezelfde twijfel.  

Heb 245 en kan nu naar 330 of 390. Wil eigenlijk high profiel (dat zijn die 390cc) maar heb veel rugklachten,  dus twijfel echt of het niet te groot en te veel wordt.  Ben ook vrij klein en smal (164 en 53kg) 

Ben benieuwd wat je gaat kiezen.  

Hopelijk heeft er nog iemand tips voor me om van mijn twijfel af te raken.  Ohhh wat ben ik erg haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

54 minuten geleden, __sanne zei:

He, bij mij dezelfde twijfel.  

Heb 245 en kan nu naar 330 of 390. Wil eigenlijk high profiel (dat zijn die 390cc) maar heb veel rugklachten,  dus twijfel echt of het niet te groot en te veel wordt.  Ben ook vrij klein en smal (164 en 53kg) 

Ben benieuwd wat je gaat kiezen.  

Hopelijk heeft er nog iemand tips voor me om van mijn twijfel af te raken.  Ohhh wat ben ik erg haha

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Rugklachten zijn niet niks natuurlijk, maar zouden die 60cc meer het verschil geven?

Een rechte houden is natuurlijk alles en rugspieroefeningen om te versterken.

ik zou voor de 390 gaan en uw rug verzorgen met sterk te maken!

Groetjes C.

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 uur geleden, Connor zei:

Rugklachten zijn niet niks natuurlijk, maar zouden die 60cc meer het verschil geven?

Een rechte houden is natuurlijk alles en rugspieroefeningen om te versterken.

ik zou voor de 390 gaan en uw rug verzorgen met sterk te maken!

Groetjes C.

Dankjewel voor je reactie.  Ja dat weet ik dus niet,  is 2x 60 natuurlijk maar geen idee of dat het verschil zou maken.  

Ik heb nu matig profiel.  Die 330 zijn medium plus profiel , weet jij toevallig wat het verschil is?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

@Connor

 

Hoi hoi,

 

Ik heb eventjes de titel aangepast en topic verplaatst naar een andere categorie, hier kun je nu alle updates en dadelijk ook je verslag neer blijven zetten, en heb je alles netjes bij elkaar staan.

Bij Dr, Plovier ben je zeker in goede handen.

 

Veel plezier met aftellen.

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 17-6-2020 om 09:44, Connor zei:

Ik kom van 290cc en zou naar 400cc gaan.

Ik ben ondertussen mama geworden en heb borstvoeding gegeven en daarnaast ben ik van 66kg naar 58kg gegaan. Mijn prothesen zijn zichtbaar als ik mij naar voren buig. Door het vermageren heb ik minder weefsel rond de borst waardoor het een nadeel is als de prothese voor de borstspier zit en dan zichtbaar is.

Borsten zijn ook kleiner geworden en wil ze terug wat voller.

 

Bedankt voor de uitleg alvast,

c. 😉

Ik denk dat 400cc je heel mooi zal staan. Ik heb zelf nu 405cc gekregen. Ze zijn groot, maar zeker niet te groot! Gewoon mooi groot 😊. En t went wel. Denk dat t bij mij n cup E zal zijn geworden. Ik kwam van n lege cup C af.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 months later...


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.